|
|
MMM
|
|
|
Speelde kut.
Interviews wel weer realistisch. De enige. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Misschien moet hij dan maar analist worden... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens Mij is ie dat stiekem al ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, als we zijn interviews al moeten aanhalen om iets positiefs te noemen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als Berghuis en van Persie hun dag niet hebben , blijft er weinig over. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Van het middenveld komt die creativiteit niet nee. Maar goed, je mag denk ik verwachten dat wanneer Jorgensen fit genoeg is om te starten dat Van Persie weer naar 10 gaat. En dat Ayoub kansen gaat krijgen. Misschien dat dat al een slok op een borrel scheelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2018 - 20:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Van het middenveld komt die creativiteit niet nee. Maar goed, je mag denk ik verwachten dat wanneer Jorgensen fit genoeg is om te starten dat Van Persie weer naar 10 gaat. En dat Ayoub kansen gaat krijgen. Misschien dat dat al een slok op een borrel scheelt. Ja, al kon dat vandaag niet natuurlijk omdat AZ met 4 middenvelders speelden. En zo zijn er meer teams. Clasie ernaast zitten wordt nogal een dingetje. 1 Het legioen schreeuwde om Clasie 2 Hij kost gewoon veel geld 3 Wat zijn de huurvoorwaarden ? dat weten we niet . Gewoon een hele rare move van Martin. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je zegt zelf net onder punt 3 dat we de voorwaarde niet weten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Heb het over speelminuten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dus weten we niet,dus is guessing game, dus geen argument. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
:) @ AR
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 september 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dus de rest weet je wel? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niet precies , maar een beetje nadenken helpt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1 en 2 is ook maar een mening. Een jeugdspeler daar is riskant en is amper geprobeerd. En schreeuwde het Legioen om Clasie? In vakantietijd? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij was ik de enige die tegen was hier. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2018 - 21:27 schreef FR-Henk het volgende:1 en 2 is ook maar een mening. Een jeugdspeler daar is riskant en is amper geprobeerd. En schreeuwde het Legioen om Clasie? In vakantietijd? Het probleem is niet dat Clasie gehaald is. Dat was nog wel te rechtvaardigen. Het probleem is eerder dat hij een onaantastbare status heeft. Dit terwijl hij hiervoor niet of nauwelijks hoeft te presteren. Iedere andere speler die bij tijd en wijle niet presteert krijgt of zware kritiek te verwerken (Berghuis) of mag regelmatig op de bank gaan zitten (Toornstra). |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 17 september 2018 - 19:30 schreef Frstu het volgende:[..] Het probleem is niet dat Clasie gehaald is. Dat was nog wel te rechtvaardigen. Het probleem is eerder dat hij een onaantastbare status heeft. Dit terwijl hij hiervoor niet of nauwelijks hoeft te presteren. Iedere andere speler die bij tijd en wijle niet presteert krijgt of zware kritiek te verwerken (Berghuis) of mag regelmatig op de bank gaan zitten (Toornstra). Volgens mij krijgt Clasie aardig wat kritiek als ik het zo zie...\Volgens mij zijn we ongeveer 5 wedstrijden onderweg, waarvan hij er 2 goede , 2 matige en 1 neutrale wedstrijd heeft gespeeld. Daarbij is Berghuis al een tijdje behoorlijk uit vorm, maar wordt niet gewisseld (voorlopig nog terecht). |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We moeten het inderdaad niet uitvergroten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ok , had ik gemist , zag m met de duim in de mond lopen . en de bal onder zijn shirt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel weer mooi: "Soms doe je wat doms en nu sta ik voor lul." |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Moest je kijken toen Bilal het deed in Den Haag. Werd ie bijna gelynched bij terugkomst. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: tjsa, maar deed het toch maar ff. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dom, moet gewoon gaan voetballen.
Met zijn kwaliteiten laat hij momenteel te weinig zien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Er loopt er 1 met een paarse pruik in de weg.. Ik ben geen Berghuis fan maar dat is wat mij opvalt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2018 - 20:14 schreef Leon FR1908 het volgende:Er loopt er 1 met een paarse pruik in de weg.. Ik ben geen Berghuis fan maar dat is wat mij opvalt Maar echt Leon, dat doen beide backs in de aanval, komt hoofdzakelijk omdat de opbouw zo fucking traag is, dan staan ze al veel te diep. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft meer met hersencellen en kwaliteit te maken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2018 - 20:30 schreef Stylzz het volgende:[..] Maar echt Leon, dat doen beide backs in de aanval, komt hoofdzakelijk omdat de opbouw zo fucking traag is, dan staan ze al veel te diep. Klopt alleen St Juste denkt hoofdzakelijk aan de aanval waar Malacia heel goed weet te doceren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 23 september 2018 - 20:45 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Klopt alleen St Juste denkt hoofdzakelijk aan de aanval waar Malacia heel goed weet te doceren. Ik denk niet eens dat hij denkt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou ja aanvallend is hij echt niet slecht ,maar de prioriteit van een verdediger zou in eerste instantie bij het verdedigen moeten liggen..
Daarbij denk ik dat zijn spel niet ten gunste komt voor Berghuis. Maar dat weet ik nog niet zeker..Daar ga ik volgende week wel opletten |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Laat je het ons nog weten dan? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
moet gewoon voetballen is teveel met andere dingen bezig was gisteren weer niet best wat hij liet zien,met meerdere andere spelers. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, zou die snor eens moeten lezen voordat ie zijn klep opentrekt dat “zijn” programma satirisch is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De snor was een van de gemeenste verdedigers en nu moeten we hem stoer vinden , maar een ander mag niets. Ik moet er wel om lachen |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote:Op maandag 17 september 2018 - 21:12 schreef CobusIII het volgende:[..] Volgens mij krijgt Clasie aardig wat kritiek als ik het zo zie...\Volgens mij zijn we ongeveer 5 wedstrijden onderweg, waarvan hij er 2 goede , 2 matige en 1 neutrale wedstrijd heeft gespeeld. Daarbij is Berghuis al een tijdje behoorlijk uit vorm, maar wordt niet gewisseld (voorlopig nog terecht). Twee goede wedstrijden? Kun jij uitleggen wanneer en op basis waarvan je dit concludeert? Ik heb hem werkelijk waar alleen maar breedtepassen zien geven en af en toe een gelukte crosspass. Hij draagt nul komma nul bij aan het aanvalsspel (gemiddelde van 1,5 goal per jaar en 5,2 assists). Ook is hij niet waanzinnig groot of heeft veel duelkracht (geen El Ahmadi). Clasie is een verbindingsspeler tussen verdediging en middenveld, maar zelfs daar faalt hij nu hopeloos in. Dit terwijl hij zevenentwintig is. Beter dan dit wordt hij niet.
Ik wil graag op de bres voor Berghuis (niet dat ik hem momenteel goed vind spelen). Op zijn positie is het nu eenmaal totaal anders. Het is een veel moeilijkere positie dan die van Clasie. Clasie krijgt een dikke zeven als hij weinig balverlies leidt. Dat is totaal wat anders dan bij Berghuis. Berghuis moet het hebben van assists en goals. Daar moet je risico voor nemen en dan leidt je vaak balverlies, maar uiteindelijk win je daar wel wedstrijden mee. Niet et die balletjes die Clasie iedere wedstrijd geeft.
Het probleem is dat als je creatieve jongens te veel gaat afrekenen dan krijg je een situatie waarin iedereen maar zinloze breedteballetjes blijft geven. Of nog erger terugspeelballen op Bijlow. Het huidige Feyenoord-spel in een notendop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 september 2018 - 20:23 schreef Frstu het volgende:[..] Twee goede wedstrijden? Kun jij uitleggen wanneer en op basis waarvan je dit concludeert? Ik heb hem werkelijk waar alleen maar breedtepassen zien geven en af en toe een gelukte crosspass. Hij draagt nul komma nul bij aan het aanvalsspel (gemiddelde van 1,5 goal per jaar en 5,2 assists). Ook is hij niet waanzinnig groot of heeft veel duelkracht (geen El Ahmadi). Clasie is een verbindingsspeler tussen verdediging en middenveld, maar zelfs daar faalt hij nu hopeloos in. Dit terwijl hij zevenentwintig is. Beter dan dit wordt hij niet. Ik wil graag op de bres voor Berghuis (niet dat ik hem momenteel goed vind spelen). Op zijn positie is het nu eenmaal totaal anders. Het is een veel moeilijkere positie dan die van Clasie. Clasie krijgt een dikke zeven als hij weinig balverlies leidt. Dat is totaal wat anders dan bij Berghuis. Berghuis moet het hebben van assists en goals. Daar moet je risico voor nemen en dan leidt je vaak balverlies, maar uiteindelijk win je daar wel wedstrijden mee. Niet et die balletjes die Clasie iedere wedstrijd geeft. Het probleem is dat als je creatieve jongens te veel gaat afrekenen dan krijg je een situatie waarin iedereen maar zinloze breedteballetjes blijft geven. Of nog erger terugspeelballen op Bijlow. Het huidige Feyenoord-spel in een notendop. Eens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De positie van een linksbuiten is moeilijker dan die van een verdedigende middenvelder. Beetje bullshit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|