|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Berghuis kroont zich tot meest creatieve Eredivisie-speler
Steven Berghuis is dit seizoen van enorme waarde voor Feyenoord. De 26-jarige aanvaller creëerde bovendien dit seizoen al een legio aan kansen en blijkt bovendien de meest creatieve speler van de Eredivisie te zijn.
Berghuis creëerde dit seizoen de meeste kansen van alle Eredivisie-spelers. Maar liefst 31 (!) keer wist de vleugelspits zijn medespelers een mogelijkheid tot scoren te bieden. Daarmee laat Berghuis andere creatievelingen als Nasser El-Khayati (28), Dusan Tadic (26), en Hakim Ziyech (24) onder zich.
Bovendien wist Berghuis dit seizoen ook de meeste grote kansen te creëeren. Elf keer bracht de Feyenoord-rechtsbuiten een medespeler in extreem kansrijke positie. Dat is evenveel als de rest van de Feyenoord-selectie bij elkaar. Gegeven is wel dat de helft van de door Berghuis gecreëerde kansen uit standaardsituaties komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 oktober 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hebben ze hier ook de kansen gecreëerd voor de tegenstander meegeteld? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 17 oktober 2018 - 12:41 schreef MMM het volgende:Berghuis kroont zich tot meest creatieve Eredivisie-speler Steven Berghuis is dit seizoen van enorme waarde voor Feyenoord. De 26-jarige aanvaller creëerde bovendien dit seizoen al een legio aan kansen en blijkt bovendien de meest creatieve speler van de Eredivisie te zijn. Berghuis creëerde dit seizoen de meeste kansen van alle Eredivisie-spelers. Maar liefst 31 (!) keer wist de vleugelspits zijn medespelers een mogelijkheid tot scoren te bieden. Daarmee laat Berghuis andere creatievelingen als Nasser El-Khayati (28), Dusan Tadic (26), en Hakim Ziyech (24) onder zich. Bovendien wist Berghuis dit seizoen ook de meeste grote kansen te creëeren. Elf keer bracht de Feyenoord-rechtsbuiten een medespeler in extreem kansrijke positie. Dat is evenveel als de rest van de Feyenoord-selectie bij elkaar. Gegeven is wel dat de helft van de door Berghuis gecreëerde kansen uit standaardsituaties komen. Je hebt jokkebrokken, leugenaars en statistici.... |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
speelt zonder bezieling kan het niet meer opbrengen onder deze trainer dat ziet toch zeker iedereen wel behalve de wijze mannen bij onze ploeg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tuurlijk!
Nu hopen dat zijn blessure meevalt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Van Bronckhorst over het uitvallen van Berghuis: ‘Verwacht niet dat het ernstig is, maar het is nog even afwachten’ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Op het moment dat ik hem de pleuris schreeuw, scoort ie weer. Wat moet ik daar nou mee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dit soort spelers koesteren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Absoluut.
Maar wat irritant. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Steven is aan het oefenen: hoe smeer ik 020 twee rode kaarten aan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das varempel nog niet simpel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Oppassen dat ie hem zelf niet pakt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een genot om naar te kijken, fantastische speler.
Pass bij de 0-2 echt van een zeer hoog niveau. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En zo heeft Feyenoord nog 10 spelers die vandaag een voldoende hebben gehaald. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Beste speler van het veld vandaag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hmm ik denk die postbode |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond de VAR goed vandaag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dus? Wat heeft dat met dit topic te maken? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Speelt misschien wel beter zonder Rvp |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk dat Berghuis beter is met Nieuwkoop achter hem inplaats van St Juste. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Daar kun je wel eens gelijk in hebben Leon. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hup Stevie.
Jij moet het doen, verder hebben we niks. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: .
Aanvoerdersband was een mooi signaal, nu verlengen en opwaarderen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat ga je niet lukken denk ik |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Was voor mij weer de beste |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft hij de dochter van Koeman geneukt of zo ? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hij was goed. toen hij bij Twente begon viel hij gelijk al op. Slim spelertje. Blij dat hij naar ons is gekomen. Nadeel is wel dat hij soms wat uitgeblust oogt, maar van mij mogen ze zijn contract openbreken en verlengen. Is een van de belangrijkste spelers en hij is er een waarvoor je naar het stadion komt... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Momentje bij de wissel met Sinisterra viel me op. Berghuis zit weer goed in zijn vel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fantastische speler, geweldig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Speelde een prima 2e helft....toch irriteerde ik me ook weer aan hem....mistte een behoorlijk aantal kansen door gemakzucht (inclusief penalty). Maar hij was belangrijk en daar gaat het om. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wisselt prachtige dingen af maar soms te flegmatiek |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je hebt Jezus, en kort daarachter Berghuis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2018 - 16:33 schreef CobusIII het volgende:Speelde een prima 2e helft....toch irriteerde ik me ook weer aan hem....mistte een behoorlijk aantal kansen door gemakzucht (inclusief penalty). Maar hij was belangrijk en daar gaat het om. Huh, welke kansen? |
|
|
|