|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 februari 2019 - 13:23 schreef R()b het volgende:[..] Omdat ik hem beter vindt dan Ziyech, die dus vaak deze titel krijgt opgespeld. Berghuis in zo'n fit jaar als het kampioensjaar bij ons, zet hem bij ajax dan hadden wij hier nu niet over gepraat! Zit wat in .. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 februari 2019 - 13:23 schreef R()b het volgende:[..] Omdat ik hem beter vindt dan Ziyech, die dus vaak deze titel krijgt opgespeld. Berghuis in zo'n fit jaar als het kampioensjaar bij ons, zet hem bij ajax dan hadden wij hier nu niet over gepraat! Daar komen de alsen die dus nu niet van toepassing zijn. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Welkom in voetbal, waar alsen en nakaarten meestal van toepassing is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 februari 2019 - 13:23 schreef R()b het volgende:[..] Omdat ik hem beter vindt dan Ziyech, die dus vaak deze titel krijgt opgespeld. Berghuis in zo'n fit jaar als het kampioensjaar bij ons, zet hem bij ajax dan hadden wij hier nu niet over gepraat! Alleen Steven deelt in de malaise, weet het niveau niet omhoog te trekken als het minder gaat. Koppie omlaag, onredelijk boos op medespelers als ie zelf net zo veel fout doet...
Zeker goed genoeg voor ons, maar de beste speler van de eredivisie is ie niet. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 februari 2019 - 15:10 schreef MightyAce het volgende:[..] Alleen Steven deelt in de malaise, weet het niveau niet omhoog te trekken als het minder gaat. Koppie omlaag, onredelijk boos op medespelers als ie zelf net zo veel fout doet... Zeker goed genoeg voor ons, maar de beste speler van de eredivisie is ie niet. Dat klopt en dat moet er zeker uit. Maar met een goede speler achter je zoals bijv Karsdorp toen, dan heb je gewoon veel minder last daarvan. Neemt niet weg dat hij zelf daarin wat inzet mag brengen natuurlijk.
Beste spelers eredivisie wie dan? De man van 75 miljoen? Dat hebben we laatst kunnen zien tegen ons. Berghuis vindt ik vaak wel beslissend met een pass of een goal. Maar goed smaken verschillen gelukkig.
Have fun straks |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 februari 2019 - 18:42 schreef R()b het volgende:[..] Dat klopt en dat moet er zeker uit. Maar met een goede speler achter je zoals bijv Karsdorp toen, dan heb je gewoon veel minder last daarvan. Neemt niet weg dat hij zelf daarin wat inzet mag brengen natuurlijk. Beste spelers eredivisie wie dan? De man van 75 miljoen? Dat hebben we laatst kunnen zien tegen ons. Berghuis vindt ik vaak wel beslissend met een pass of een goal. Maar goed smaken verschillen gelukkig. Have fun straks Buitencategorie loopt er momenteel niet rond in Nederland... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De Ligt is wat mij betreft buitencategorie. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Stengs vind ik het grootste talent... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Reageer je nog even op wie je met Stefan bedoeld? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is geen kopper Berghuis |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De Vrij denk ik,of misschien de Baab? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Steven moet je tergen. Wordt ie beter van.
Gio...WORD BOOS! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima wedstrijd, in een soort Robben rol. Jammer dat hij niet scoorde. Als Koeman deze wedstrijd zag, denk ik een rentree in Oranje. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 februari 2019 - 22:39 schreef van geil het volgende:Prima wedstrijd, in een soort Robben rol. Jammer dat hij niet scoorde. Als Koeman deze wedstrijd zag, denk ik een rentree in Oranje. Hahahahahahahahahahahahaah |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Scoorde niet maar was goed aanwezig ,zelfs tot op de eigen helft. Dat hij nu niet scoort vind ik geen probleem. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jurjus-Berghuis 7-0. Is ook een feit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 februari 2019 - 22:41 schreef Leon FR1908 het volgende:Scoorde niet maar was goed aanwezig ,zelfs tot op de eigen helft. Dat hij nu niet scoort vind ik geen probleem. Mwah, rendement laag. Geen assist. Bij geen een goal betrokken.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Speelde redelijk, ging erg uit zijn positie lopen, maar goed...maar oranje gaat het niet worden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Speelde redelijk, ging erg uit zijn positie lopen, maar goed...maar oranje gaat het niet worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je hoeft niet altijd te scoren om goed te spelen. Als dat zo ziu zijn heb je elke wedstrijd maar 2 tot 3 goede spelers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 februari 2019 - 22:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Je hoeft niet altijd te scoren om goed te spelen. Als dat zo ziu zijn heb je elke wedstrijd maar 2 tot 3 goede spelers Dat is een deel van mijn antwoord. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Toch zal je het met mijn antwoord moeten doen haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 februari 2019 - 22:39 schreef van geil het volgende:Prima wedstrijd, in een soort Robben rol. Jammer dat hij niet scoorde. Als Koeman deze wedstrijd zag, denk ik een rentree in Oranje. Eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was in mijn optiek gewoon de beste vandaag, had wel gewoon moeten scoren met zijn kwaliteiten.
Dit zijn spelers daar ga je op je vrije zaterdagavond voor naar het stadion. Prima crosspasses op Larsson, denkt altijd vooruit en wil voetballen. Die laatste 2 punten zijn zeldzaam en al helemaal in de Eredivisie.
Verdiend veel meer waardering. Werd zelfs een keer uitgefloten, dan schaam ik me echt als supporter. Maar dan denkende dat de meeste Feyenoord supporters helemaal niet van mooie spelers en mooo voetbal houden, dat zal nooit veranderen. Die zien liever een achterlijke tackle en dom doorlopen op de keeper |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is geen discussie over. Prima voetballer, begenadigde techniek, moeten we er meer van willen in de Kuip. Maar vanavond had ie het vizier wel heel slecht staan. Durf dan ook eens te zeggen: jammer, Steven, dit keer het laatste kwartier kans aan een ander. En dat kon ook, met 4-0. En Steven kan dat hebben. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Voor jou is het alleen maar Berghuis, de rest wordt altijd compleet afgezeken...ik ga niet mee in die heiligverklaring. Ik vind het een een prima speler met een jankmuil. Ben geen fan van hem, maar hij heeft prachtige momenten. Komt te kort voor PL en oranje, omdat je daar meer voor moet kunnen....Blij dat hij bij ons speelt, maar voor 10-12M mag hij van mij weg... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Bij jou net andersom. Je speelt telkens het zelfde deuntje op die irritante viool. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2019 - 00:13 schreef FR-Henk het volgende:Is geen discussie over. Prima voetballer, begenadigde techniek, moeten we er meer van willen in de Kuip. Maar vanavond had ie het vizier wel heel slecht staan. Durf dan ook eens te zeggen: jammer, Steven, dit keer het laatste kwartier kans aan een ander. En dat kon ook, met 4-0. En Steven kan dat hebben. Ja hij had t vizier niet op scherp maar speelde voetbal vandaag . Hij was heel belangerijk voor het team . Het is dit of gewoon zoals voorheen 1 of 2 doelpunten en zich concentreren op zijn eigen spel. Ik zie liever dit ,en met een beetje geluk maakt hij er nog 2 ook. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Quote dan mijn hele tekst....Daarbij, ik heb nog nooit een viool in mijn handen gehad.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2019 - 00:16 schreef CobusIII het volgende:Voor jou is het alleen maar Berghuis, de rest wordt altijd compleet afgezeken...ik ga niet mee in die heiligverklaring. Ik vind het een een prima speler met een jankmuil. Ben geen fan van hem, maar hij heeft prachtige momenten. Komt te kort voor PL en oranje, omdat je daar meer voor moet kunnen....Blij dat hij bij ons speelt, maar voor 10-12M mag hij van mij weg... Berghuis en van Persie zijn de enige voetballers, daar hou ik van. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeer foute diagnose maat. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Je hebt overigens wel een punt...Ik zal proberen iets genuanceerder te zijn mbt Berghuis..maar ja er zijn zoveel vaste riedeltjes op het forum, dat het soms moeilijk is om te weerstaan... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dus alleen Van Persie en Berghuis zijn voetballers? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2019 - 09:49 schreef CobusIII het volgende:[..] Je hebt overigens wel een punt...Ik zal proberen iets genuanceerder te zijn mbt Berghuis..maar ja er zijn zoveel vaste riedeltjes op het forum, dat het soms moeilijk is om te weerstaan... Je kan best iemand slecht vinden in een wedstrijd, of iemand is je favoriete speler niet. Even lekker schelden en klaar. Zelfs al had Berghuis er 5 gemaakt, dan was het nog niet goed genoeg. Doe niet mee in de hetze die sommige willen creëren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik zie niet echt een hetze tegen Berghuis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Pure voetballers, ja de enige twee. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Onder de voetballers de 2 meest creatieve zeg maar.. Ja eens! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 10 februari 2019 - 11:50 schreef R()b het volgende:[..] Je kan best iemand slecht vinden in een wedstrijd, of iemand is je favoriete speler niet. Even lekker schelden en klaar. Zelfs al had Berghuis er 5 gemaakt, dan was het nog niet goed genoeg. Doe niet mee in de hetze die sommige willen creëren. Ik hoop dat je dit dan breder bedoelt dan alleen Berghuis... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Gisterenavond de beste Feyenoorder |
|
|
|