|
|
ar
|
|
|
Irritatie gehalte 200% weer bij mij. En dan maakt ie weer zo'n fukking goal haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima vrije trap en 2 mooie pass. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fijne speler, maar met wat hij de laatste maanden per wedstrijd brengt is het ook niet meer dan middelmaat natuurlijk. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Hier idemdito, hahahaha.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
7 goals en 11 assists vind ik prima statistieken. Komt weer in de dubbele cijfers aan het eind van het seizoen.
Top materiaal. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja dan kunnen we helemaal onze lol op. Zonder van Persie en zonder Berghuis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dit soort posts is de reden dat S.Berghuis hier zelden meer post. Erg jammer, het rook zo lekker naar argan-olie... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Prima speler voor bij ons, zwaar teleurgesteld na de uitschakeling en hoe sommige dingen liepen. Altijd eerlijk in interviews en helder. Brengt de laatste tijd ook niet het topniveau maar ik kan het wel begrijpen. Beetje proberen te herpakken in zijn spel, maar dat is lastig waarin de rest behoorlijk ruk speelt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja we zijn allemaal gay voor Steven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Aan de poppers dan maar. Alles voor je club. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ietwat nat op de grasmat |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 06 maart 2019 - 15:48 schreef MightyAce het volgende:[..] Dit soort posts is de reden dat S.Berghuis hier zelden meer post. Erg jammer, het rook zo lekker naar argan-olie... Gewoon ballen, anders stampt Jaap er wel wat in volgend seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 maart 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jorgensen krijgt een Van Persie masker op om de samenwerking te bevorderen ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alleen nog even langs de hoefsmid dan |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
moet gewoon bij Feyenoord blijven het is een topper |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die jongen gun je betere medespelers. Hem nog een jaar met die shit om zich heen laten spelen gaat hem opbreken vrees ik. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2019 - 12:46 schreef MMM het volgende:[..] Die jongen gun je betere medespelers. Hem nog een jaar met die shit om zich heen laten spelen gaat hem opbreken vrees ik. 10 van Persiens om zich heen, die ziet ie wel staan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft dit seizoen veel assists gegeven
Ook aan de tegenstander |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ziyech heeft als middenvelder veel meer balverlies, alleen boeit dat niet zo , omdat zijn medespelers zo kort staan dat dat nauwelijks gevolgen heeft .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 maart 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De manier waarop en waar scheelt ook |
|
|
|
|
S. Berghuis
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2019 - 12:46 schreef MMM het volgende:[..] Die jongen gun je betere medespelers. Hem nog een jaar met die shit om zich heen laten spelen gaat hem opbreken vrees ik. Beste MMM, Dank je wel voor het steeds opnemen voor mij. Ik dennk dat je gelijk hebt dat ik na dit seizoen weg ga. Ik trek het niet meer met dit jonge spul om mij heen. Ze pakken ook steeds mijn pot met wax en stoppen daar vasaline in. Mijn haar stoot daardoor water af waardoor het niet meer hydrateert. Zo droog als gort. En als mijn haar niet optimaal floreert, doe ik dat ook niet. En dat is het probleem. |
|
|
|
|
S. Berghuis
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je alle goede momenten op een video zet, komt er vast een koper |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ook niet veel meer waard dan 5M als hij zo doorgaat.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Steven Berghuis was in 85 Eredivisieduels voor Feyenoord direct betrokken bij zestig treffers (32 goals & 28 assists), sinds zijn debuut voor de Rotterdammers had alleen Hakim Ziyech een direct aandeel in meer Eredivisiegoals (68 – 32 goals & 36 assists). |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2019 - 16:30 schreef MMM het volgende:Steven Berghuis was in 85 Eredivisieduels voor Feyenoord direct betrokken bij zestig treffers (32 goals & 28 assists), sinds zijn debuut voor de Rotterdammers had alleen Hakim Ziyech een direct aandeel in meer Eredivisiegoals (68 – 32 goals & 36 assists). Allemaal tot je dienst, maar hij bakt er dit seizoen geen reet van (net als andere). Ik zeg er dan ook bij als hij zo doorgaat, want ook hij mag wel eens in de spiegel kijken (heb overigens wel het idee dat hij dit minimaal 10x per dag doet)... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dit seizoen altijd nog 8 doelpunten en 12 assists met de beker er bij, eerlijk gezegd nog respectabel maar ja ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik blijf het verbazingwekkend vinden , kritiek op Berghuis, terwijl bijvoorbeeld Clasie en Cuco een lachertje zijn, en nog gehuurd ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2019 - 09:43 schreef van geil het volgende:Ik blijf het verbazingwekkend vinden , kritiek op Berghuis, terwijl bijvoorbeeld Clasie en Cuco een lachertje zijn, en nog gehuurd ook. Eens. Berghuis is 1 van de weinige met waarde. Zowel qua transfersom als goals/assists. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: lieve niet, moet gewoon bij Feyenoord blijven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2019 - 09:43 schreef van geil het volgende:Ik blijf het verbazingwekkend vinden , kritiek op Berghuis, terwijl bijvoorbeeld Clasie en Cuco een lachertje zijn, en nog gehuurd ook. Maar daar hebben we eigenlijk al geen verwachtingen meer van.
Dat is t risico van heel goed zijn, wanneer je dat niveau niet haalt, krijg je snel kritiek. Eerlijk, nee. Logisch? Ja. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2019 - 09:43 schreef van geil het volgende:Ik blijf het verbazingwekkend vinden , kritiek op Berghuis, terwijl bijvoorbeeld Clasie en Cuco een lachertje zijn, en nog gehuurd ook. Onbegrijpelijk dat deze twee het mogen blijven proberen. Brevet van onvermogen voor Gio. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2019 - 09:43 schreef van geil het volgende:Ik blijf het verbazingwekkend vinden , kritiek op Berghuis, terwijl bijvoorbeeld Clasie en Cuco een lachertje zijn, en nog gehuurd ook. Slaat nergens op...ik lees alleen maar kritiek op Cuco en Clasie hier op het forum (los van het feit of het terecht is of niet). Berghuis speelt al maanden als een krant en dat mag ook gezegd worden. Ik snap niet wat het één met ander te maken heeft. Alle spelers worden afgebrand. Wat ikzelf constateer is dat de meeste spelers erg wisselvallig zijn in hun prestaties dit seizoen. En ik ben het er mee eens dat Cuco geen meerwaarde is en dat wat mij betreft daar ook jeugd mag staan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar Berghuis heeft beslissnde momenten, ja een momenten speler. En dat is Clasie niet. Cuco is een verdediger is een ander vakgebied |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2019 - 18:12 schreef piet de paler het volgende:Maar Berghuis heeft beslissnde momenten, ja een momenten speler. En dat is Clasie niet. Cuco is een verdediger is een ander vakgebied ...Cuco beslist anders de wedstrijd dit wee |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Presteert middelmaat. Moet snel beter worden, anders neemt (mijn) ergernis toe. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz