|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 15 april 2019 - 11:11 schreef yoghurt17 het volgende:Altijd proberen te verlengen zou ik zeggen, maar wanneer er een bod van tussen de 16 en 20 mln komt wel verkopen. Voordat we een zelfde situatie als die van Jorgensen krijgen.. Veel te weinig |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En wat koop je dan terug ?????!!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Middelmaat. De eerste spelersnamen zijn alweer vanuit studio sport-beelden neer gedropt. Bord op schoot, ook hier. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
We gaan het meemaken. Sowieso denk ik wel op 4/5 positie's aan vers bloed. |
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
Te goed voor deze selectie, wordt niet begrepen door de meeste andere spelers. Daardoor gefrustreerd. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 17 april 2019 - 20:11 schreef Bol.Ron het volgende:Te goed voor deze selectie, wordt niet begrepen door de meeste andere spelers. Daardoor gefrustreerd. Inderdaad... voetbal maar eens met Martina achter je, die snapt er al helemaal geen ene donder van! Met Karsdorp was die samenwerking veel beter.
quote:Op maandag 15 april 2019 - 20:07 schreef FR-Henk het volgende:Middelmaat. De eerste spelersnamen zijn alweer vanuit studio sport-beelden neer gedropt. Bord op schoot, ook hier. Luciano Narsingh nog niet ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Bedankt kaptafel! Veel succes bij je nieuwe club! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als Ziyech vertrekt , de ideale vervanger. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lieve Steven blijf asjeblief nog even <3 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ben het wel met Steven eens met zijn uitspraak. Feyenoord mag ook blij zijn dat de vrijheid van Stengs niet benut werd.
Fijne pasen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De tweede helft niet hoor, vd Brom gaf de doorslag. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eens. 2e helft ging Gio zekerheid inbouwen, dat vond ik eigenlijk niks. Want hun hadden net daarvoor een kopsterke spits ingebracht voor de lange ballen.. het liep goed af |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
liep er gisteren ook weer bij als of het hem niets meer doet leefde een beetje op toen St Juste inviel moet meer op zijn flikker krijgen volgend seizoen en anders maar verkopen want met onwillige honden is het slecht toeven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jullie maken MMM aan het huilen, doe eens lief |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 21 april 2019 - 13:24 schreef Dirk1 het volgende:liep er gisteren ook weer bij als of het hem niets meer doet leefde een beetje op toen St Juste inviel moet meer op zijn flikker krijgen volgend seizoen en anders maar verkopen want met onwillige honden is het slecht toeven. Slecht kersen eten |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe verleden seizoen had hij aan de linker zijde iemand die naar voren kwam en aanspeelde. Nu niet dus hij moet ( voor zijn doen ) te veel doen. Met een loper met diepte avhter hem (kijk maar naar St Juste) een goede speler. Dat kun je niet bestrijden, ik hoop dat hij blijft. Tegen NAC gaan we Sinistera zien ben benieuwd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 april 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Achterlijke gele kaart ook, net of ie al een reisje aruba geplant heeft voor aankomende twee weken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 21 april 2019 - 13:42 schreef piet de paler het volgende:Effe verleden seizoen had hij aan de linker zijde iemand die naar voren kwam en aanspeelde. Nu niet dus hij moet ( voor zijn doen ) te veel doen. Met een loper met diepte avhter hem (kijk maar naar St Juste) een goede speler. Dat kun je niet bestrijden, ik hoop dat hij blijft. Tegen NAC gaan we Sinistera zien ben benieuwd Nee joh Jens ipv Steven, let maar op |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik wacht af , du sinistera wegwezen ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die kan he-le-maal niet voetballen. Lekker gescout. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heb jij het gezien? Ik niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die mag helemaal niet voetballen, da's wat anders. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Invalbeurten en bij jong. Nooit op enige kwaliteiten betrapt |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Jong Feyenoord neemt niemand serieus. Ook niet de spelers die erin spelen.
Iedere keer dat ik Sinisterra zag spelen, vond ik hem dreigend. Dan hoopte ik daarna dat Larsson een keertje gepasseerd zou worden en dat Sinisterra dan op links zou spelen. Nu kun je hem eigenlijk niet reëel beoordelen.
Is het de schuld van Gio of is hij echt zo slecht? Het eerste sluit ik niet uit. Gio houdt niet van verandering.
Sinisterra zal binnenkort wel weer heimwee krijgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 april 2019 door Frstu -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De enige keer dat ik hem dreigend vond, was op een cartoon , met een pistool in zijn handen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Berghuis gaan we missen vanavond. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eerlijk gezegt geen seconde haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ach Berghuis 11 goals 11 assists, het moet ook niet zo zijn dat je betrokken bent bij 30 goals per seizoen straks val je op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En RvP ook niet.. Sterker nog er leek meer snelheid in t spel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik wel. Toornstra op rechts blijft armoede |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Scoorde er 2 en had bijna een hattrick gemaakt in een uitwedstrijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Het is maar hoe je het bekijkt |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Jens scoorde tot nu toe 8 goals hoe zo armoe? Donny vd beek heeft in de competitie maar 5 goals gemaakt! Dus totale bullshit hier! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Valt niks te halen voor ons waarmee we erop vooruit gaan tov Jens. Heb ook wel een zwak voor hem, ondanks dat er soms weinig lukt... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het is er ééntje die altijd gaat voor de club. Dat is ook wat waard tegenwoordig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Conclusie , gaat ervoor , en kent de stad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 april 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|