|
|
MMM
|
|
|
Lekker boeiend wat van der Gijp vind.
Sowieso die hele tafel, qua voetbal hebben ze elke week een andere mening |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 april 2019 - 16:06 schreef Milo het volgende:Jens scoorde tot nu toe 8 goals hoe zo armoe? Donny vd beek heeft in de competitie maar 5 goals gemaakt! Dus totale bullshit hier! vd Beek is geen 10, Jens wel |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Jens is geen 10. Maar maakt niet uit. Ze waren gewoon goed. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vooral de namen die er ff werden genoemd en waar ze eigenlijk gewoon staan :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Waar speelt hij dan 9 van de 10 keer? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Clasie speelt het hele seizoen al "centraal", Toornstra rechts vanuit het middenveld! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar eindigt uiteindelijk wel altijd op 10..:) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ja hij eindigt op elke positie.....wat een kilometer vreter hij is de beste waterdrager van eredivisie. Zet er 2 voetballers naast en je hebt een ideaal middenveld. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou, ben ik wel eens. Een goede 6 en een 8. Al ben ik nu wel voor verversing.Maar als Jens zou blijven zou ik dat niet erg vinden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: quote:Op zondag 14 april 2019 - 18:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zat toevallig ook al aan die mogelijkheid te denken. Dat zou kunnen. Het zou me niet verbazen. Ze lezen hier mee ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou mij niet verbazen als 020 ook nog voor hem komt. Is natuurlijk een echte voetballer en in 020 houden ze daar wel van.
En dan te bedenken dat hij in de Kuip af en toe word afgezeken omdat hij soms zijn kop laat hangen. Niet goed te praten, maar wees blij dat hij hier speelt. Liever dat dan 11 domme krachten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat is niet goed te praten M? Het afzeiken van spelers..? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Larsson moet er nog van huilen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat mag als supporter zijnde. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ze kunnen er allemaal niet zoveel aan doen, hoe irritant het ook is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Deze man had iedereen gekocht na dat jaartje huren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Och , ik heb er geen moeite mee, laatste potje om niets. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goh wat een goal.
Penalty goed gemaakt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bedankt Steven. Het ga je goed. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Exact. Goed gedaan, dat jaartje huren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wil je dat ik nog uitleg hoe Berghuis in contact gekomen is met Feyenoord of zeg je sla maar over want dat word voor mijn (igor) held weer pijnlijk? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Igor drink je bitter lemon? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2019 - 21:35 schreef MMM het volgende:[..] Wil je dat ik nog uitleg hoe Berghuis in contact gekomen is met Feyenoord of zeg je sla maar over want dat word voor mijn (igor) held weer pijnlijk? Oja de goede dingen komen door anderen. De slechte door van geel. Pellè kazim verhaal. Elke td word geadviseerd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2019 - 22:32 schreef igor korneev het volgende:[..] Oja de goede dingen komen door anderen. De slechte door van geel. Pellè kazim verhaal. Elke td word geadviseerd Pelle kwam door advies van Koeman. Kazim door van Hooijdonk hahaha Tipje voor van Geel,luister niet naar iedereen. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Niet zo.
Een martinnie met gele citroen is okay |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2019 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Pelle kwam door advies van Koeman. Kazim door van Hooijdonk hahaha Tipje voor van Geel,luister niet naar iedereen. Zijn er überhaupt td,s die solo opereren zonder advies? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee maar er zijn wel TD's die zich beter laten adviseren hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De cuckolds laten zich gaarne adviseren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 mei 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Dat is een ander verhaal haha. Ging over t eeuwige verhaal wat mmm aanhaalde over dat de goede van van geel door andere komen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gele MMM's... die zijn het lekkerst |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2019 - 22:32 schreef igor korneev het volgende:[..] Oja de goede dingen komen door anderen. De slechte door van geel. Pellè kazim verhaal. Elke td word geadviseerd Elke TD heeft ook zelf een goed netwerk. Behalve van Geel. Helaas. Daarom tig jaar Eredivisie bagger gehaald.
Al waren Singh en Sinisterra wel buitenkansjes |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 15 mei 2019 - 22:55 schreef igor korneev het volgende:[..] Dat is een ander verhaal haha. Ging over t eeuwige verhaal wat mmm aanhaalde over dat de goede van van geel door andere komen. Berghuis dankzij Kuyt in contact gekomen met Feyenoord.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Fat Andy probeert ook weer even likes te halen voor zijn kanaaltje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens als ik m hoor praten is deze jongen niet met een vertrek bezig. Hij is altijd erg uitgesproken normaliter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2019 - 08:01 schreef Stylzz het volgende:Overigens als ik m hoor praten is deze jongen niet met een vertrek bezig. Hij is altijd erg uitgesproken normaliter. Ja dat viel mij ook op idd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En weer zegt hij dat er meer uit deze groep te halen was. Vind ik net zo opvallend. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 16 mei 2019 - 08:01 schreef Stylzz het volgende:Overigens als ik m hoor praten is deze jongen niet met een vertrek bezig. Hij is altijd erg uitgesproken normaliter. Dat is wel waar ja, hij zou het rustig eerlijk vertellen voor camera. |
|
|
|