|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat dát onrust gaat geven. Dus het beste kan jens heel snel, heel slecht spelen :) |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Wordt Berghuis het volende slachtoffer van onze succestrainer? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Halen om hem vervolgens op de bank te parkeren. Geweldige move... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Rook eens wat minder van die lemongrass maat..d:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kuyt op de bank klaar.. Dirk///held!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Het luxeprobleem is alweer opgelost. Doordat Elia er anderhalve maand uit ligt, hebben we Berghuis hard nodig in de basis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Een polletje bij FR Fanatic geeft aan dat 70 % van de stemmers het liefst Berghuis op de linksvoor positie zien spelen bij afwezigheid van Elia.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgens mij wilt Berghuis zelf liever niet vanaf links spelen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Berghuis voor zijn transfer naar Watford: 'Een rol als linksbuiten lijkt me bijvoorbeeld niets. Bij AZ heb ik een jaar lang op die positie gespeeld en dat liep toen voor geen meter.' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Snap maar hij heeft niks te willen nu.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 18:26 schreef MMM het volgende:Berghuis voor zijn transfer naar Watford: 'Een rol als linksbuiten lijkt me bijvoorbeeld niets. Bij AZ heb ik een jaar lang op die positie gespeeld en dat liep toen voor geen meter.' Klopt, haalde ik ook al eens aan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik zou Berghuis altijd op zijn beste positie zetten. Dan een ander maar ergens anders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Volgens mij moet Berghuis gewoon spelen waar de trainer m neer zet en voor de rest blij zijn dat hij mag spelen en lekker zijn muil houden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 18:56 schreef Stylzz het volgende:[..] Volgens mij moet Berghuis gewoon spelen waar de trainer m neer zet en voor de rest blij zijn dat hij mag spelen en lekker zijn muil houden. En dan straks allemaal op Berghuis zeiken als hij niet goed speelt terwijl die jongen daar niet graag staat.. Welkom bij Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 18:58 schreef MMM het volgende:[..] En dan straks allemaal op Berghuis zeiken als hij niet goed speelt terwijl die jongen daar niet graag staat.. Welkom bij Feyenoord. Eens, dat is n topclub onwaardig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 18:58 schreef MMM het volgende:[..] En dan straks allemaal op Berghuis zeiken als hij niet goed speelt terwijl die jongen daar niet graag staat.. Welkom bij Feyenoord. Welnee, hij is links, dus dan moet dat prima gaan. Of zet Bilal dr neer ook prima, maar dan moet je Toornstra slachtofferen, tenzij je Berghuis op de bank wilt laten verpieteren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 19:00 schreef Stylzz het volgende:[..] Welnee, hij is links, dus dan moet dat prima gaan. Of zet Bilal dr neer ook prima, maar dan moet je Toornstra slachtofferen, tenzij je Berghuis op de bank wilt laten verpieteren Maar die jongen heeft er bij AZ al een jaar gespeeld, ging voor geen meter zegt hij daar zelf over. Ik zou je beste buitenspeler die beschikbaar is op zijn eigen positie neerzetten.
Bilal lijkt me geen optie. Dan nog eerder Toornstra op links naar binnenkomend en Woudenberg er over heen lijkt me? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan hou je Kuyt of Bilal over. Eerlijk gezegd vind ik Bilal momenteel helemaal geen optie.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 19:02 schreef MMM het volgende:[..] Maar die jongen heeft er bij AZ al een jaar gespeeld, ging voor geen meter zegt hij daar zelf over. Ik zou je beste buitenspeler die beschikbaar is op zijn eigen positie neerzetten. Bilal lijkt me geen optie. Dan nog eerder Toornstra op links naar binnenkomend en Woudenberg er over heen lijkt me? Toornstra op rechts kan eigenlijk al niet. Maar Berghuis is nu wat jaren verder en zo gebrand op een basisplaats, dat ik denk dat hij dit met beide handen aangrijpt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is niet de vraag. De vraag is of hij daar optimaal kan presteren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee de vraag is wie de beste vervanger voor Elia is.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij is dat hetzelfde. N speler die al lang niet speelde en aangeeft daar niet lekker te spelen , is niet echt n positief signaal. Zeker bij n nieuwe club waar je jezelf nog moet bewijzen. Is gewoon n wilde gok. Lijkt niet eens op beleid. T kan goed uitpakken, of je sloopt weer n speler.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 19:32 schreef van geil het volgende:Volgens mij is dat hetzelfde. N speler die al lang niet speelde en aangeeft daar niet lekker te spelen , is niet echt n positief signaal. Zeker bij n nieuwe club waar je jezelf nog moet bewijzen. Is gewoon n wilde gok. Lijkt niet eens op beleid. T kan goed uitpakken, of je sloopt weer n speler. Tuurlijk sloop je daar geen speler mee, tis maar een blessure van een week of 4-6.. Berghuis heeft toch wel die know-how dat ie dat wel ff kan invullen. Ik vind Bilal al helemaal geen optie, kan er zelf niet echt over oordelen maar ik denk dat berghuis het op links beter doet dan Jens.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 19:45 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tuurlijk sloop je daar geen speler mee, tis maar een blessure van een week of 4-6.. Berghuis heeft toch wel die know-how dat ie dat wel ff kan invullen. Ik vind Bilal al helemaal geen optie, kan er zelf niet echt over oordelen maar ik denk dat berghuis het op links beter doet dan Jens.. Slopen tussen de oortjes doel ik op he...
We gaan het wel zien. Het zal mij niet verbazen als Kuyt start op links. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 19:51 schreef van geil het volgende:[..] Slopen tussen de oortjes doel ik op he... We gaan het wel zien. Het zal mij niet verbazen als Kuyt start op links. Nee joh, dat zal berghuis toch niet tussen zijn oren slopen. Daar is ie toch prof genoeg voor om te zien dat hij daar maar heeft te staan bij gebrek aan beter bijvoorbeeld. Tis maar ff ter vervanging van een blessure.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan , is een visie. Zelf zou ik kiezen voor Kuyt. Berghuis naar rechts. Toornstra voor Kuyt. Blijft Bilal over als wissel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 20:14 schreef van geil het volgende:Kan , is een visie. Zelf zou ik kiezen voor Kuyt. Berghuis naar rechts. Toornstra voor Kuyt. Blijft Bilal over als wissel. Kan zelf denk ik dat Kuyt te langzaam is om daar te staan. Toornstra deed/doet het goed op rechts dus dat heeft mijn voorkeur. Overigens kunnen ze tijdens een wedstrijd ook rouleren..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 20:14 schreef van geil het volgende:Kan , is een visie. Zelf zou ik kiezen voor Kuyt. Berghuis naar rechts. Toornstra voor Kuyt. Blijft Bilal over als wissel. klinkt plausibel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 20:14 schreef van geil het volgende:Kan , is een visie. Zelf zou ik kiezen voor Kuyt. Berghuis naar rechts. Toornstra voor Kuyt. Blijft Bilal over als wissel. Kuyt op links? Omdat ie zo snel is??? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is niet veel anders mogelijk Henk
Of Toornstra links en Kuyt op 10 houden, of andersom.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Omdat dan de meeste poppetjes op hun positie staan. Hij er niet warm of koud van wordt, en er al vaker stond. Is het ideaal ? Nee. maar ja , met deze spelers moeten we het doen.
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je gewoon Berghuis op links zet, blijft de rest allemaal op hun eigen positie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar dan benut je van die 3 (Berghuis, Kuyt en Toornstra) de beste speler niet optimaal.
En al eerder over gehad, maar die jongen speelt niet graag op links. Wie zijn wij dan om hem maar links op te stellen terwijl hij daar niet of in ieder geval minder functioneert.
We zien het wel zondag wel. Gio hoeft in ieder geval geen moeilijke keuze te maken nu Elia geblesseerd is..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je zegt zelf ook even terug in n ander topic dat Toornstra niet op rechts hoort. En zo is het ook, Toornstra is eerder n 10 dan de man op rechts. Dus die staat dan op zijn positie evenals Berghuis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kuyt is bijvoorbeeld zinloos op links. Dan kan je die positie ook afschrijven. Dan heb ik liever Berghuis daar en de rest op posities waar blijkt dat ze rendeerden, ook al vind ik dat ze daar niet horen. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
4-4-2 met Jørgensen en Berghuis voorin? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Persoonlijk denk ik dat Dirk op elke positie ofwel t wel heeft of niet. Waar hij ook staat. Een van de weinige spelers die je als de hoer van het elftal kan gebruiken. We gaan het zien zondag waar Gio voor kiest. misschien wel beide opties gedurende de wedstrijd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Opstellen. Voor jan lul gehuurd? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We zetten hem gewoon n pistool tegen z'n hoofd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Klinkt ook solide ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dan start Berghuis dus weer op de bank, onbegrijpelijk! Kudt Van Geel weer de verkeerde speler gehaald! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stuur maar weer terug naar Watford, we gebruiken hem toch niet.
Triest |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind het allemaal logisch. |
|
|