|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2019 - 21:09 schreef van geil het volgende:Aanvallers die moeten verdedigen naar achteren , we zijn geen de Graafschap. n keer met je man meelopen uit nood omdat iemand uit positie is , ok, maar een aanvaller is een aanvaller , daar moet zijn energie in liggen. Hij is gewoon lui op zijn tijd waardoor hij zelfs de opbouw van de tegenstander niet eens poogt te verstoren. Zijn bloedeigen vader heeft dat zelf eens gezegt,dat hij soms erg individualistisch speelt. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vind het vooral jammer voor zowel hem als ons,want ik denk dat dat juist het verschil is tussen de eredivisie en betere competities. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2019 - 21:09 schreef van geil het volgende:Aanvallers die moeten verdedigen naar achteren , we zijn geen de Graafschap. n keer met je man meelopen uit nood omdat iemand uit positie is , ok, maar een aanvaller is een aanvaller , daar moet zijn energie in liggen. niet meer van deze tijd....elke speler heeft zowel een aanvallende als verdedigende rol, maakt niet uit waar hij staat opgesteld. Vroeger kon je balletje afwachten (romario) en een leuke/fantastische actie maken, tegenwoordig kom je daar niet meer mee weg als team. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2019 - 23:02 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vind het vooral jammer voor zowel hem als ons,want ik denk dat dat juist het verschil is tussen de eredivisie en betere competities. Ik ook, hij is zo'n speler die tussen wal en het schip valt. Te goed voor de eredivisie te slecht voor het buitenland |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ook liever niet ,maar als hij dan toch zo graag wil alleen voor de hoofdprijs. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: En over de landsgrenzen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Gewoon vasthouden aan de 20 miljoen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Contract gigantisch verhogen en verlengen. Hem dé belangrijkste man maken, aanvoerder maken zelf. Misschien dat het dan in zijn koppie ook rustiger word.
Proberen waard. Ik zou alles op alles zetten om hem te behouden. Dit is een garantie voor 10+ goals en 10+ assists elk seizoen.
Ik vind het, zeker voor de Eredivisie, echt een fenomenale speler. Maar misschien is hij er zelf wel klaar mee, wat ik helaas goed kan begrijpen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 juni 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juni 2019 - 09:07 schreef MMM het volgende:Contract gigantisch verhogen en verlengen. Hem dé belangrijkste man maken, aanvoerder maken zelf. Misschien dat het dan in zijn koppie ook rustiger word. Proberen waard. Ik zou alles op alles zetten om hem te behouden. Dit is een garantie voor 10+ goals en 10+ assists elk seizoen. Ik vind het, zeker voor de Eredivisie, echt een fenomenale speler. Maar misschien is hij er zelf wel klaar mee, wat ik helaas goed kan begrijpen.. Het stadion naar hem vernoemen ,ons huis is Berghuis. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zelfs de Kromme zal zijn naam veranderen in Stevie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En het nieuwe stadion heet voortaan Fort Berghuis. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kleedkamers vol kaptafels |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juni 2019 - 09:07 schreef MMM het volgende:Contract gigantisch verhogen en verlengen. Hem dé belangrijkste man maken, aanvoerder maken zelf. Misschien dat het dan in zijn koppie ook rustiger word. Proberen waard. Ik zou alles op alles zetten om hem te behouden. Dit is een garantie voor 10+ goals en 10+ assists elk seizoen. Ik vind het, zeker voor de Eredivisie, echt een fenomenale speler. Maar misschien is hij er zelf wel klaar mee, wat ik helaas goed kan begrijpen.. Ik zou hem geen aanvoerder maken past niet bij hem. Hij moet vrij in zijn hoofd zijn. Ik hoop echt dat hij blijft met Nicolai heb je echt 2 waanzinnige voorhoede spelers! Kokcu erbij lekker aanvallend. Met juste centraal lekker opkomend achterin. Ziet het er toch goed uit. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juni 2019 - 10:16 schreef Milo het volgende:[..] Ik zou hem geen aanvoerder maken past niet bij hem. Hij moet vrij in zijn hoofd zijn. Ik hoop echt dat hij blijft met Nicolai heb je echt 2 waanzinnige voorhoede spelers! Kokcu erbij lekker aanvallend. Met juste centraal lekker opkomend achterin. Ziet het er toch goed uit. Ja iemand die kaarten pakt omdat hij zijn frustratie niet de baas kan is natuurlijk geen aanvoerder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is wel weer goed als stervende zwaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juni 2019 - 09:07 schreef MMM het volgende:Contract gigantisch verhogen en verlengen. Hem dé belangrijkste man maken, aanvoerder maken zelf. Misschien dat het dan in zijn koppie ook rustiger word. Proberen waard. Ik zou alles op alles zetten om hem te behouden. Dit is een garantie voor 10+ goals en 10+ assists elk seizoen. Ik vind het, zeker voor de Eredivisie, echt een fenomenale speler. Maar misschien is hij er zelf wel klaar mee, wat ik helaas goed kan begrijpen.. Lijkt me beter hem te verkopen , misschien wel de enige manier om aan wat serieus cashgeld te komen . Wel moet de prijs uiteraard marktconform zijn . |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Kijken wat hij zelf wil. Als hij perse weg wil, dan is dat niet anders |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2019 - 21:09 schreef van geil het volgende:Aanvallers die moeten verdedigen naar achteren , we zijn geen de Graafschap. n keer met je man meelopen uit nood omdat iemand uit positie is , ok, maar een aanvaller is een aanvaller , daar moet zijn energie in liggen. "Koeman houdt de internationals tijdens het seizoen in de gaten. Hij stuurt dan vaak appjes naar Berghuis. Dan zegt Koeman dat hij ook zonder bal meer moet doen." |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 12 juni 2019 - 13:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] "Koeman houdt de internationals tijdens het seizoen in de gaten. Hij stuurt dan vaak appjes naar Berghuis. Dan zegt Koeman dat hij ook zonder bal meer moet doen." Dat was voor hij geselecteerd werd. Daarna zei Koeman dat hij die stappen had gezet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 12 juni 2019 - 15:24 schreef van geil het volgende:[..] Dat was voor hij geselecteerd werd. Daarna zei Koeman dat hij die stappen had gezet. op dit moment voor Feyenoord is opstappen het beste. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als hijzelf al flirt houdt het direct op. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Is er nog een club met interesse in Berghuis? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hopen en duimen op een jackpotje. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Laat Steven nou ook blijven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb zijn opvolger al gevonden,voor 1 miljoen op te halen in Portugal.
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
O nee speelt op 10 ,en in Brazilie :,) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoppa , Leon meester scout! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha nee gisteren speelde hij op linksbuiten. Je heb gelijk hij is meer een Annas Achabar ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 16 juni 2019 - 10:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hahaha nee gisteren speelde hij op linksbuiten. Je heb gelijk hij is meer een Annas Achabar ;) Als hij wel tot het gaatje gaat , en een goede kop heeft , dan lijkt me dat prima. Hij is wel een stuk sneller . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 juni 2019 - 10:27 schreef van geil het volgende:[..] Als hij wel tot het gaatje gaat , en een goede kop heeft , dan lijkt me dat prima. Hij is wel een stuk sneller . Ja hij is behoorlijk rap |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Sjaak heeft je link ontvangen Leon. Ondertussen vertrekt er morgen een afvaardiging van Feyenoord om met hem te praten. Top! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 juni 2019 - 13:00 schreef ar het volgende:Sjaak heeft je link ontvangen Leon. Ondertussen vertrekt er morgen een afvaardiging van Feyenoord om met hem te praten. Top! Hahaha Sjaak is toch op vakantie? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar