|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zat er dik in,je gunt zo'n jongen Willem II en dan zal je zien dat het Dordrecht word |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 17 juni 2019 - 20:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zat er dik in,je gunt zo'n jongen Willem II en dan zal je zien dat het Dordrecht word Ja, klopt. Maar bij Dord meer kans op speeltijd. Dat is een belangrijk punt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bij RKC meer kans op basisplaats. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee jaartje keukenkampioen competitie kan hem verder helpen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zeer goed nieuws.
Al denk ik dat hij pas wil verlengen als er wat sportieve zekerheden komen qua kwaliteit selectie. En logisch/terecht |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 14:54 schreef MMM het volgende:Zeer goed nieuws. Al denk ik dat hij pas wil verlengen als er wat sportieve zekerheden komen qua kwaliteit selectie. En logisch/terecht Troost is tot nu toe best aardig begonnen. Dus ik heb er wel een klein beetje vertrouwen in gekregen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Natuurlijk wil Feyenoord verlengen. Maar wat bieden ze? Pas goed nieuws als Berghuis meedoet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 14:54 schreef MMM het volgende:Zeer goed nieuws. Al denk ik dat hij pas wil verlengen als er wat sportieve zekerheden komen qua kwaliteit selectie. En logisch/terecht Ik vind het ook een goed bericht ,maar vraag je voor mijn gemoedstoestand om vanaf volgend seizoen,enkel en alleen gematigd te reageren op Steven zijn berichten haha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Verkopen. Selectie verversen, en doorselecteren die handel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Berghuis aanvoerder maken krijgt ie discipline. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat lijkt me niet echt handig nee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Berghuis heeft iemand met een grote bek nodig. Stam dus. Afgelopen seizoenen mocht hij irritant zijn. Te vaak. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jep en met dat geld beheersbare spelers zoeken die het hele team beter maken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ben ik mee eens. Aan de andere kant als hij blijft, ook prima. Maar is er dan voldoende financiële armslag voor verversing. Me don't know. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Dit is niet het jaar er worden gigantische bedragen geïnvesteerd dat gaat als een sneltrein alle clubs verdienen. Je komt dan echt geen spelers meer tegen die en een versterking zijn en betaalbaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juni 2019 - 16:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vind het ook een goed bericht ,maar vraag je voor mijn gemoedstoestand om vanaf volgend seizoen,enkel en alleen gematigd te reageren op Steven zijn berichten haha Hahaha |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: RVP is ook veranderd meer verantwoording zal hem goed doen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als hij blijft moet hij gewoon kort gehouden worden door Stam, zijn klep dicht houden en fussball spielen. Hij heeft zo zijn dingetje, maar verder prima. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopelijk snel duidelijkheid. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Verlengen en doorverkopen met mega winst! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Liever nog minimaal een jaartje houden |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ouwe Berghuis lover....... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Staat open voor een verlenging maar het liefst wel op de 10 positie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Uitstekend als hij op 10 gaat spelen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar hij heeft dit toch al een paar keer noodgedwongen gedaan, en volgens mij toen veel balverlies |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het zou wel uniek zijn, een echte voetballer op nummer 10 bij Feyenoord.
Hoelang is dat geleden? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
ALs ie op 10 tot zijn recht komt is dat wel een oplossing voor twee problemen. 1) is meer voetbal op het middenveld en 2) is dat je niet meer met twee buitenspelers speelt die vooral naar binnen komen. Er vanuitgaande dat Larsson blijft. Dan kan je iemand opstellen/halen die meer diepgang/snelheid heeft, zodat je spel minder voorspelbaar is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 24 juni 2019 - 15:49 schreef MMM het volgende:Het zou wel uniek zijn, een echte voetballer op nummer 10 bij Feyenoord. Hoelang is dat geleden? Pff, geen idee. Niet in recente jaren. Eerste kandidaat is Bakkal (zijn eerste periode) misschien, maar die was ook niet echt een briljante voetballer. Daarvoor Bruins? De Guzman? Hofs? Tomasson?
Maar goed, mijn eerste ingeving was Ono, wat al wel lang geleden is, maar misschien wel de laatste echte voetballer op 10? Dan reken ik RVP niet mee, die wel een echte voetballer was, maar nooit een echte 10. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
in het moderne voetbal spelen de meeste top ploegen met lopende middevelders die opduiken in de 16 psv speelde ook vaak met een 10 peirero maar dan wel met een blok van 2 verdedigende middevelders erachter tegen de hekken sluiters kan je zowiezo wel aanvallender spelen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij speelt al op tien want loopt overal behalve op rechts ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Berghuis naar 10, waarom niet he, moet je wel Kökcü linksbuiten zetten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sinisterra op rechts,lijkt mij prima |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 24 juni 2019 - 16:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Pff, geen idee. Niet in recente jaren. Eerste kandidaat is Bakkal (zijn eerste periode) misschien, maar die was ook niet echt een briljante voetballer. Daarvoor Bruins? De Guzman? Hofs? Tomasson? Maar goed, mijn eerste ingeving was Ono, wat al wel lang geleden is, maar misschien wel de laatste echte voetballer op 10? Dan reken ik RVP niet mee, die wel een echte voetballer was, maar nooit een echte 10. Pablo Sanchez |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 24 juni 2019 - 16:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Pff, geen idee. Niet in recente jaren. Eerste kandidaat is Bakkal (zijn eerste periode) misschien, maar die was ook niet echt een briljante voetballer. Daarvoor Bruins? De Guzman? Hofs? Tomasson? Maar goed, mijn eerste ingeving was Ono, wat al wel lang geleden is, maar misschien wel de laatste echte voetballer op 10? Dan reken ik RVP niet mee, die wel een echte voetballer was, maar nooit een echte 10. Apart he. Terwijl een 10 toch een enorm belangrijke positie is.
Ono. Wat was die man verschrikkelijk goed |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 24 juni 2019 - 17:27 schreef MMM het volgende:[..] Apart he. Terwijl een 10 toch een enorm belangrijke positie is. Ono. Wat was die man verschrikkelijk goed Maar zijn statistieken vielen vies tegen 19 goals in 110 wedstrijden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bakal vond ik ook echt een goede 10 ,maar briljante momenten. Was alleen erg traag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hoeveel assists? Belangerijk voor een 10 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar ff tussendoor.. er is toch geen 1 speler die een positie kan opeisen bij zijn club? of.. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Dit is het ideale moment om van Berghuis af te komen.
Nu is hij nog geld waard. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 24 juni 2019 - 19:46 schreef ar het volgende:Maar ff tussendoor.. er is toch geen 1 speler die een positie kan opeisen bij zijn club? of.. Doe effe normaal ,, anders had ik nooit gevoetbald :) |
|
|
|