|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2019 - 20:44 schreef Bowie het volgende:Nee. We hebben niet zoveel nodig. Middenvelder, rechtsback en aanvaller. Bekende namen Janmaat, Fer en Elia zullen samen hooguit 5-10 mln kosten, dat moet gedekt kunnen worden door opbrengst Vilhena en potje dat er moet zijn omdat er de laatste jaren steevast zo'n 5 miljoen op de begroting wordt verdiend. Opbrengst van 20 mln, niet écht nodig, weegt niet op tegen symbolisch verlies van je op zich beste speler naar de club die vorig seizoen boven je eindigde. Of blijven, óf buitenland, maar geen binnenlandse transfer. Als ik lees dat die de Jong 15 mln heeft opgebracht, Bergwijn voor minimaal 40 mln zal vertrekken én Lozano denk ik nog meer zal opbrengen. Dan vind ik die 20 mln nog magertjes. Zou gewoon 30-35 vragen gezien inkomende bedragen bij die lampjes. Die verdienen teveel komen niet Fer is twijfel veel blessures. Geef mij maar twee spelers talenten van 7,5 miljoenen een backie van vijf. Elia komt niet dat weet ik uit betrouwbare bron familie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 01 juli 2019 - 21:51 schreef Positivo het volgende:[..] Die verdienen teveel komen niet Fer is twijfel veel blessures. Geef mij maar twee spelers talenten van 7,5 miljoen en een backie van vijf. Elia komt niet dat weet ik uit betrouwbare bron familie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is al weg ? Japioooooooooooooooooooooooo |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jaap timmert Steven wel even op z'n bek. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verlenging schijnt dichtbij te zijn. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Zou top zijn. En dan op 10 zetten, kokcu linksbuiten posteren! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En Narsingh rechts ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juli 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Kocku is geen linksbuiten, heeft hij de snelheid niet voor. Ik vraag mij wel oprecht af waar deze opstelling naar toe gaat. Als je het mij vraagt is er vooral behoefte aan 2 goeie cv's en een cvm, buitenspelers hebben we wel genoeg nu.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kunnen er een hoop in de verhuur. Ik zou mij echt laten verhuren als ik Kökcü was geweest. Azarkan ook ,Summerville ook . |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote: Absoluut mee eens! Straks alleen nog maar spelers zonder restwaarde.. We zouden met de jeugd verder gaan, Narsingh, Berghuis naar 10, Fer, Janmaat , Elia zijn daar nou niet echt voorbeelden van.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
berghuis op 10 ben benieuwd hoe japie het middeveld verder gaat invullen , je moet er dan wel 2 winnaars achter hebben die flink gas geven berghuis kan goed voetballen ben ook blij dat hij bijtekent maar dynamisch en omschakelen zijn niet zijn dingetje heb wel echt vertrouwen in jaap , hoe hij de dingen al aanpakt op de training en gericht naar aankopen kijkt bevalt prima |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Steven Berghuis is weer terug bij Feyenoord. De aanvaller is deze week begonnen met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Het is de vraag of Berghuis aankomend seizoen actief is in De Kuip. PSV is concreet geïnteresseerd en de Rotterdammers hopen zijn contract zo snel mogelijk te verlengen.
Berghuis heeft zich op vakantie afgesloten van alle berichten. ''Ik heb er niet heel veel van meegekregen. Op dit moment weet ik niet precies hoe mijn toekomst eruit gaat zien,'' vertelt hij in gesprek met Feyenoord TV. ''Ik wil het je graag vertellen, maar op dit moment weet ik het niet.''
Jaap Stam heeft diverse gesprekken gevoerd met Berghuis en hoopt hem aankomend seizoen te kunnen gebruiken. ''Ja zeker. Hij heeft me gebeld toen ik op vakantie was. Hij wil me graag bij het team hebben. Hier hebben we ook ook nog gesproken met elkaar en we werken nu elke dag samen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als ie dat doet met pek en veren het stadion uit en de tondoe er over. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kunnen we gelijk doen met het afscheid van . .... |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Vraagprijs nu nog verder omhoog doen voor die gieren. 25 miljoen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar verlengt ook niet, of blijft, of gaat weg. Dus niks bekend. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jawel ,dat hij nog niks kan zeggen. En dat is toch hoogst merkwaardig voor iemand die al voor 100% een keuze heeft gemaakt. Ophoeren met dat joch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2019 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jawel ,dat hij nog niks kan zeggen. En dat is toch hoogst merkwaardig voor iemand die al voor 100% een keuze heeft gemaakt. Ophoeren met dat joch. T kan ook zijn dat t buitenland komt... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dan mag tie door de voordeur ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2019 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jawel ,dat hij nog niks kan zeggen. En dat is toch hoogst merkwaardig voor iemand die al voor 100% een keuze heeft gemaakt. Ophoeren met dat joch. Dichtbij contract verlenging wordt er geroepen toch.
Toch denk ik dat Narsingh wel het vertrek van Berghuis nu heeft ingeluid, |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2019 - 22:58 schreef moa het volgende:[..] Dichtbij contract verlenging wordt er geroepen toch. Toch denk ik dat Narsingh wel het vertrek van Berghuis nu heeft ingeluid, Steven Berghuis is weer terug bij Feyenoord. De aanvaller is deze week begonnen met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Het is de vraag of Berghuis aankomend seizoen actief is in De Kuip. PSV is concreet geïnteresseerd en de Rotterdammers hopen zijn contract zo snel mogelijk te verlengen.
Berghuis heeft zich op vakantie afgesloten van alle berichten. ''Ik heb er niet heel veel van meegekregen. Op dit moment weet ik niet precies hoe mijn toekomst eruit gaat zien,'' vertelt hij in gesprek met Feyenoord TV. ''Ik wil het je graag vertellen, maar op dit moment weet ik het niet.''
Jaap Stam heeft diverse gesprekken gevoerd met Berghuis en hoopt hem aankomend seizoen te kunnen gebruiken. ''Ja zeker. Hij heeft me gebeld toen ik op vakantie was. Hij wil me graag bij het team hebben. Hier hebben we ook ook nog gesproken met elkaar en we werken nu elke dag samen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een reacties hier af en toe zeg.. Bizar |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als je naar een club binnen de Nederlandse competitie moet je dat maar slikken zeker, heel normaal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Door gevoerd wanbeleid is het niet raar als je beste speler geen perspectief ziet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Met Jaap en Sjaak is er een nieuwe situatie, die kan je niet de schuld geven nu en blijven terug kijken. Nee ik hoef echt geen sympathie the hebben voor Bergluis. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik vind het bizar dat de beste speler vele wedstrijden ook onvoldoende mag scoren. Zo best is ie afgelopen seizoen niet geweest. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Vreemd moment dan. Counter ik door te zeggen dat het niet vreemd is dat hij weg wil omdat de td die hem heeft gehaald weg moest |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juli 2019 - 09:44 schreef yoghurt17 het volgende:Kocku is geen linksbuiten, heeft hij de snelheid niet voor. Ik vraag mij wel oprecht af waar deze opstelling naar toe gaat. Als je het mij vraagt is er vooral behoefte aan 2 goeie cv's en een cvm, buitenspelers hebben we wel genoeg nu.. Hij heeft dat zelf aangeven, dat hij ook op links wil spelen mocht dit nodig zijn. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Asjeblieft zeg, kijk eens naar je eigen reacties bij andere spelers die in jou eigen ogen niet goed genoeg zijn.....jij bent echt smoorverlieft op Berghuis. En liefde maakt blind.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik mag hopen dat Steefje B. snel een besluit neemt. Kan er verder gebouwd worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gewoon de knoop doorhakken en geen gezever. Allemaal kostbare tijd dit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2019 - 12:19 schreef Milo het volgende:[..] Asjeblieft zeg, kijk eens naar je eigen reacties bij andere spelers die in jou eigen ogen niet goed genoeg zijn.....jij bent echt smoorverlieft op Berghuis. En liefde maakt blind.... Omdat al die andere spelers niet voldoen en niet goed genoeg zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2019 - 11:46 schreef VVout het volgende:[..] Met Jaap en Sjaak is er een nieuwe situatie, die kan je niet de schuld geven nu en blijven terug kijken. Nee ik hoef echt geen sympathie the hebben voor Bergluis. Er verandert niets voorlopig. Geen geld.
Daarom spelers als Kelly en Narsingh.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Volgens mij is tie al weg ,heb m niet gezien vandaag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2019 - 12:14 schreef igor korneev het volgende:[..] Vreemd moment dan. Counter ik door te zeggen dat het niet vreemd is dat hij weg wil omdat de td die hem heeft gehaald weg moest Diezelfde TD die zorgde dat hij zich doodergerde aan spelers als Martina die er geen hout van kon.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juli 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2019 - 20:08 schreef MMM het volgende:[..] Diezelfde TD die zorgde dat hij zich doodergerde aan spelers als Martina die er geen hout van kon. mee eens , de ergernis droop vaak van zijn gezicht daarbij ergerde hij zich ook vaak aan de training onder gio dat meer op speelkwatiertje leek |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Stond hij op 10 of rechtsbuiten ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Rechtsbuiten met rugnummer 10. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als Stevie naar pisvee gaat, ga jij dan naar psv.headliner? Heeft Patrickje ook eens gezelschap :P |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaha nee dat dan weer niet.
Sorry heren ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een keertje stiekem meelezen :) |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2019 - 20:14 schreef kenny het volgende:[..] mee eens , de ergernis droop vaak van zijn gezicht daarbij ergerde hij zich ook vaak aan de training onder gio dat meer op speelkwatiertje leek Raar moment dan Zijn allebei weg. |
|
|
|