|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Stalk je hem nu ook al op Facebook..? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met 31970 messen in zijn rug |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Overweldigende interesse voor onze best gecoiffeerde speler..Alles tussen 15M en meer pakken...cashen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha nee zag t ergens staan.
Maar veelzeggende post met een smiley erbij. Half uur na het nieuws dat Raiola met PSV zou gaan praten. Mij te toevallig. Die blijft |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Draagt hij zijn broekje verkeerd om ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 - 20:44 schreef MMM het volgende:[..] Hahaha nee zag t ergens staan. Maar veelzeggende post met een smiley erbij. Half uur na het nieuws dat Raiola met PSV zou gaan praten. Mij te toevallig. Die blijft Tapia reageerde er ook op: capi! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
In mijn koffie beker zag ik net een bergje Dus ja hij blijft |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik vlieg gevoelsmatig van links naar rechts over heer Berghuis. Gaf gisteren een emotionele reactie nav gesprek Raiola met PSV top.
Maar ik denk dat MMM het wel goed heeft. Is geen toeval dat Berghuis dit plaatst (zijn geliefde nr 10 plus aanvoerdersband) een half uur ná dat bericht. Stam geeft ook al 2 weken aan dat hij zal blijven.
Dus Leon, hij blijft!
En mocht ie nou toch nog vertrekken, dan kijk ik al uit naar de confrontaties met die lampies!!! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Stel dat psv 20M biedt, kan Feijenoord dat dan weigeren? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Waarom heeft hij dan nog steeds niet zijn contract verlengt? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat nieuws kan nog komen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is er nu echt geen Portugese topclub of Spaanse middenmoter die vergaande interesse heeft in Berghuis. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 14 juli 2019 - 11:37 schreef Leon FR1908 het volgende:Is er nu echt geen Portugese topclub of Spaanse middenmoter die vergaande interesse heeft in Berghuis. Zijn schwalbes zijn niet goed genoeg voor die competities |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 14 juli 2019 - 11:37 schreef Leon FR1908 het volgende:Is er nu echt geen Portugese topclub of Spaanse middenmoter die vergaande interesse heeft in Berghuis. Je verneemt daarvan ook helemaal niets. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Alle pijlen zijn op Tapia gericht , de messi van Peru. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Onderhand meer waard dan Berghuis :)) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Weetje wat mij opvalt? Dat we al 10 bladzijdes dom lullen over kaptafel Berghuis. Zullen we afspreken dat we dit topic links laten liggen, tot dat er nieuws is? Dat zal voor onze loverboy MMM wel een zware opgaven worden, maar ik ben er wel een beetje klaar mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens. Geen woord meer over Berghuis.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is er al nieuws over Berghuis? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is dit nieuws over Berghuis? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja, Raiola heeft stress. Moet je nu niet met Bergluis lastig vallen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Raiola denkt ik moet veel energie steken in een speler waarvan de opbrengst slechts zijn fooienpot spekt. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 14 juli 2019 - 14:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Raiola denkt ik moet veel energie steken in een speler waarvan de opbrengst slechts zijn fooienpot spekt. Haha toch vervelend zoon pizzabakker met zo veel macht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja aan de andere kant weet hij spelers voor de hoofdprijs te verkopen als er meerdere biedingen zijn. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 14 juli 2019 - 14:34 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja aan de andere kant weet hij spelers voor de hoofdprijs te verkopen als er meerdere biedingen zijn. Zou het vrijwillig zijn? Of met semidreigen? De Ligt naar Juve bijvoorbeeld kan mij niet voorstellen dat het zijn droomclub is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hoezo niet? Geweldige club. Beter dan PSG, of het ajaks van Spanje. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 14 juli 2019 - 14:38 schreef Positivo het volgende:[..] Zou het vrijwillig zijn? Of met semidreigen? De Ligt naar Juve bijvoorbeeld kan mij niet voorstellen dat het zijn droomclub is. Vervelend. Kampioen Van Italië worden. Strijden om de CL. Spelen met misschien wel de beste ter wereld (die kwal van een Ronaldo)... |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 14 juli 2019 - 15:30 schreef MightyAce het volgende:[..] Vervelend. Kampioen Van Italië worden. Strijden om de CL. Spelen met misschien wel de beste ter wereld (die kwal van een Ronaldo)... Over the hill die stadions zijn net bouwputten zit geen hond. Weinig boeiend Turijn is ook niet je van het. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 14 juli 2019 - 15:51 schreef Positivo het volgende:[..] Over the hill die stadions zijn net bouwputten zit geen hond. Weinig boeiend Turijn is ook niet je van het. Ik begrijp dat jij het aanbod van Juve hebt afgeslagen? ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Helemaal mee eens ,daarbij is de serie A een mooiere competitie dan de Franse competitie. En bij Barca heeft hij Pique voor hem. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 juli 2019 - 14:34 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja aan de andere kant weet hij spelers voor de hoofdprijs te verkopen als er meerdere biedingen zijn. Dat kan ik ook nog wel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Nee superclub een van mijn favoriete! Al fan sinds Zoff, Platini, Bogniek, Zidane, Del Pierro, Ferrara noem maar op allemaal. Vind het nu minder Bayern, Liverpool zijn ook aardigde clubs |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Jij bent te vaak op vakantie. |
|
|
|