|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon een Judas, stiekem met clubs praten, achter de rug om.
Nooit meer in t shirt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar niet tot elke lage prijs. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T mag van mij gewoon opzouten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat is dom gezwets en dat weet je zelf ook :) |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Zou wel de statement van het jaar zijn, maar dan ben je zeker naar de kloten als club zijnde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juli 2019 door johan mansveld -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Los daarvan, gevoelsmatig ben ik er wel klaar mee. T was eerst PSV en zaakwaarnemer gedreven, waarvan ik uitging dat Judas afwachtte. Nu blijkt hij zelf al in JUNI naar van Bommel gegaan te zijn, zelfde engnek type als Judas, dan ben je gewoon af. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kom kom Wim Janssen, En zelfs Fer hebben hetzelfde gedaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die gingen toch ook. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Hij mag ook gaan, maar niet voor 10 hoor. Is een lachwekkend bedrag. Als hij bij 020 zat ging hij wel voor 20. Feyenoord moet andere overbodige spelers verkopen, dan krijgt psv het idee dat we het geld minder hard nodig hebben en kunnen we harder spel spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
van Persie en Kalou deden hetzelfde en gingen ook niet.
Afwachten maar. Voor het juiste bedrag is hij te koop. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Denk eerder voor 50 bij 020 PSV zelf zou er ook 35 voor willen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
KAn dit topic veranderd worden in Het officiƫle Steven Berghuis///Judas topic?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juli 2019 door Stylzz -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 - 10:21 schreef MMM het volgende:van Persie en Kalou deden hetzelfde en gingen ook niet. Afwachten maar. Voor het juiste bedrag is hij te koop. Van Persie was daarna niet erg geliefd meer.
Berghuis speelt met vuur,nog 1 klein dingetje erbij en hij kan dan maar beter gaan. Als hij maar niet zo stom is dat hij denkt dit zijn vraagprijs doet laten dalen. Dan verkopen we hem lekker aan de chinees |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 - 10:35 schreef igor korneev het volgende:[..] Van Persie was daarna niet erg geliefd meer. Berghuis speelt met vuur,nog 1 klein dingetje erbij en hij kan dan maar beter gaan. Als hij maar niet zo stom is dat hij denkt dit zijn vraagprijs doet laten dalen. Dan verkopen we hem lekker aan de chinees Kwam uiteindelijk als held terug. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Werd een wereld speler, Berghuis niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Terugkomen op je beslissing moet altijd mogelijk zijn. Iedereen verdient weer een tweede kans. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Is dat relevant in deze? Lijkt mij niet.
Als je je verraden voelt.. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
nu kan het nog. maar als de show doorgaat en de partijen komen er niet uit en berghuis zijn kopje laat hangen ervan. dan zijn de rapen gaar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mijn gevoel zegt dat hij vant weekend weg is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: De mijne ook, maar ik denk ook dat Fer dit weekend gaat tekenen. Beiden juich ik toe. Botteghin, Heijden, Tapia verkopen en een lcv en rb kopen en eens kijken naar een spits. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Botje is zo slecht nog niet beter dan sven alleen hij moet door een betere cv gestuurd worden. St Juste is een CV maar heeft daar weinig gestaan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Jij bent toch altijd zo lief omdat dat anders slecht voor de club is?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juli 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 - 14:26 schreef piet de paler het volgende:Botje is zo slecht nog niet beter dan sven alleen hij moet door een betere cv gestuurd worden. St Juste is een CV maar heeft daar weinig gestaan. Botje kennie ballen met ruimte in zijn rug, stam wil naar voren, dus ken botje nie meer mee..... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als het de naam van Feyenoord besmeurt op z'n achterbakse wijze houd het op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sam Lammers plus 5 miljoen ,en geluk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet eens een gek idee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha nee dat vond ik ook. Maar of ze er in trappen is een tweede T We hebben echt iets nodig achter Jorgensen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Het zit 'm in dat woordje geluk. Verdomd hardnekkig gegeven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wij weten wel wie Henk of wa.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 - 20:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hahaha nee dat vond ik ook. Maar of ze er in trappen is een tweede T We hebben echt iets nodig achter Jorgensen. Dat zeker ja. Die is inmiddels zo vaak stuk dat je hem wat dat betreft ren beetje als Van Persie de laatste jaren kan gaan zien. Dat je blij bent als ie mee kan doen, maar dat je er niet meer vast vanuit kan gaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Op de maan groeien geen bomen die wij kunnen waarnemen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En op aarde verborgen kraters |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 - 20:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat zeker ja. Die is inmiddels zo vaak stuk dat je hem wat dat betreft ren beetje als Van Persie de laatste jaren kan gaan zien. Dat je blij bent als ie mee kan doen, maar dat je er niet meer vast vanuit kan gaan. Ik geloof zelfs dat van Persie vaker heeft gespeeld als Nico de afgelopen 2 seizoenen. Daarbij vind ik die Sam Lammers best een goede speler. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: We noemen z'n naam hier niet, ar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar hier wel:
Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky Ricky van.......WOLFSWINKEL!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 - 21:24 schreef van geil het volgende:Beetje gay dit. Beetje gay dit. Beetje gay dit. Beetje gay dit. Beetje gay dit. Beetje gay dit. Beetje gay dit. Beetje gay dit. Beetje gay dit. Beetje gay dit. Beetje gay dit. Beetje gay dit. Beetje gay dit. Beetje gay dit. Je doet het jezelf aan he.... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zit ie in ieder geval in het goede topic |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij krijgt concurrentie van Janssen lees ik. Wat verrassend |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ricky 2,5 miljoen Janssen 8 miljoen.
Nood breekt wetten. Wolfswinkel. en nog twee a 3 andere versterkingen, 2 x CV, RB en Fer dan maar.
Na ontvangst 16 miljoen voor Berghuis. 5 miljoen Tapia 1.5 miljoen vdH 3 miljoen van Beek of Botteghin
Vente in de verhuur. |
|
|
|