|
|
Nicotti
|
|
|
Naar de wissel van Toornstra, liep hij alles en iedereen alleen maar in de weg |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Afsluiten met een Hattrick, toch leuk voor hem.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Haha die jonge is schizofreen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Berghuis, Kökcü, Fer, Toonstra en Jorgensen dan nog een goeie buitenlandse spits er bij, dan heeft Jaap een top 3 selectie. Tapia, Youb, Malasia en van de Heyden gewoon verkopen, sinds gisteren niet meer nodig talenten genoeg. En Vente een jaar uitlenen. Ik heb genoten van de jeugd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juli 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
al gaat berghuis weg heeft japie er een kopzorg bij , wie gaat er dan de doelpunten maken , deze selectie heeft weinig scorend vermogen ook ik heb genoten van de jonkies kokzu liep lekker te ballen , burger viel goed in |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2019 - 12:57 schreef de bluffer het volgende:Berghuis, Kökcü, Fer, Toonstra en Jorgensen dan nog een goeie buitenlandse spits er bij, dan heeft Jaap een top 3 selectie. Tapia, Youb, Malasia en van de Heyden gewoon verkopen, sinds gisteren niet meer nodig talenten genoeg. En Vente een jaar uitlenen. Ik heb genoten van de jeugd. Waarom zou je Malacia verkopen? Is pas 19 jaar en kan volgens mij al prima mee in de Eredivisie. Je hebt verder alleen Haps en Verdonk toch? Malacia zou er wel bij gebaat zijn 30 wedstrijden te spelen dit seizoen dus als je denkt voldoende te hebben aan de rest van het team zou je hem kunnen verhuren aan Heerenveen of Utrecht ofzo. Weg doen zou zonde zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Riaolo gaat gas geven ,op z'n elektrische step denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Inderdaad, verlengen. Er is geen weg meer terug voor Berghuis. En we zagen 't gisteren weer, het is en blijft een bijzondere voetballer, in positieve en negatieve zin.
Maar in potentie, onze ster, die met een sterk collectief daarachter, net dat beetje kan zijn wat een elftal succesvol maakt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zeg wegwezen ,hij kan net genoeg opleveren om 3 aankopen te maken waardoor je een hecht collectief kan creëren |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2019 - 19:29 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik zeg wegwezen ,hij kan net genoeg opleveren om 3 aankopen te maken waardoor je een hecht collectief kan creëren Denk dat PSV afhaakt met al hun ophef |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Misschien wel maar ik hoop het niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2019 - 19:18 schreef Bowie het volgende:Inderdaad, verlengen. Er is geen weg meer terug voor Berghuis. En we zagen 't gisteren weer, het is en blijft een bijzondere voetballer, in positieve en negatieve zin. Maar in potentie, onze ster, die met een sterk collectief daarachter, net dat beetje kan zijn wat een elftal succesvol maakt. Eens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gaat naar Psv ,waar voor mij het begrip voor zijn keuze ver te zoeken is. Joden lopen altijd weg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Het duurt inmiddels wel zo lang dat ik er wel klaar mee ben. Had eerst heel erg de hoop dat hij zou blijven. Maar aangezien het zo lang duurt en hij dus blijkbaar ook niet bij wil tekenen mag hij van mij wel gaan. Alles boven de 15mln is mooi meegenomen. Hopelijk doen we dan 3 fatsoenlijke aankopen, team staat nog lang niet in mijn ogen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 - 17:16 schreef ViezeFurr het volgende:Het duurt inmiddels wel zo lang dat ik er wel klaar mee ben. Had eerst heel erg de hoop dat hij zou blijven. Maar aangezien het zo lang duurt en hij dus blijkbaar ook niet bij wil tekenen mag hij van mij wel gaan. Alles boven de 15mln is mooi meegenomen. Hopelijk doen we dan 3 fatsoenlijke aankopen, team staat nog lang niet in mijn ogen. Ik heb altijd al meer zijn irritante karakter boven zijn voetbal kwaliteiten in hem gezien . Echt als hij blijft word ik gek |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 - 19:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik heb altijd al meer zijn irritante karakter boven zijn voetbal kwaliteiten in hem gezien . Echt als hij blijft word ik gek Word? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
No nuts no glory, seizoen kan beginnen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Z
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Berghuis. Je frustreert de voorbereiding. Toon ballen en neem afscheid van je kapper. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2017 - 22:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Goede beschrijving. .. Dat mieterige maakt nu net het verschil tussen top en subtop. Ik zie liever Bilal Iedereen maakt fouten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 19:33 schreef Leon FR1908 het volgende:Nou bij 020 uit was hij ook de man voor mij.. En de wedstrijd daarvoor ook,verdedigde fel mee tot op de middenlijn. Sinds hij bij de kappert geweest is ben ik fan. Fan! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zeg ik toch. Spelers die er geen reet van kunnen zijn vaak geliefd bij Feyenoord. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik wissel bijna per dag van mening over meneertje Berghuis.
Maar na het artikel in VI van donderdag jl ben ik wel klaar met hem. Blijkt dat hij sinds eind mei (gesprek met van Bommel) geregeld contact heeft met PSV, en dat mensen in zijn omgeving zeggen dat ie maar 1 wens heeft, vertrekken naar Eindhoven.
En dan blijf ik toch moeite houden met het verschil in aanpak van deze man en Tapia......
Vijftien miljoen met strik voor Berghuis, en we gooien 'm de Moerdijk over, en contractverlening voor onze enige échte international Tapia! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee voor een topspeler laat hij te weinig zien. Hij is niet constant,jammer voor hem . Een Bilal 2.0 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 - 10:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee voor een topspeler laat hij te weinig zien. Hij is niet constant,jammer voor hem . Een Bilal 2.0 Niet meer serieus te nemen na dit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 - 10:56 schreef Bowie het volgende:Ik wissel bijna per dag van mening over meneertje Berghuis. Maar na het artikel in VI van donderdag jl ben ik wel klaar met hem. Blijkt dat hij sinds eind mei (gesprek met van Bommel) geregeld contact heeft met PSV, en dat mensen in zijn omgeving zeggen dat ie maar 1 wens heeft, vertrekken naar Eindhoven. En dan blijf ik toch moeite houden met het verschil in aanpak van deze man en Tapia...... Vijftien miljoen met strik voor Berghuis, en we gooien 'm de Moerdijk over, en contractverlening voor onze enige échte international Tapia! Wederom eens. 20 miljoen als minimum anders Tapia-behandeling. Haha. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maakt hij 15 doelpunten,is hij verantwoordelijk voor wel 6 tegendoelpunten. Dat maakt hem middelmaat |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 - 13:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maakt hij 15 doelpunten,is hij verantwoordelijk voor wel 6 tegendoelpunten. Dat maakt hem middelmaat Wat dat aangaat zijn Sven en Stef goed op elkaar ingespeeld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker,ik zie weinig verschil in kwaliteit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 - 13:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maakt hij 15 doelpunten,is hij verantwoordelijk voor wel 6 tegendoelpunten. Dat maakt hem middelmaat Bullshit |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als je hem nu gaat verkopen dan kun E L vergeten willen wij dat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Is toch geen cent aan te verdienen. Derderangs toernooi. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, spelers waar je geld aan kunt verdienen, moet je niet willen houden. hij speelde 3 seizoenen voor Feijenoord, prima. Nu 15M, volgend jaar niks. Daarnaast is de rek er een beetje uit bij de aanhang. Dit is een goed moment om te gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|