|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Word berghuis gehaald voor lozano zijn plaats... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hebben ze hem alvast binnen als Bergwijn vertrekt:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In braboland kunnen ze alleen maar schaamhaarkapsels aanbrengen, Stef. Sterkte alvast. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik zie hem vertrekken naar psv , met lozano en bergwijn wordt momenteel stevig onderhandelt en dan schakelt psv door om berghuis in te lijven het hoeft voor ons geen probleem te zijn mits je er genoeg voor vangt en dit bedrag weer kan gebruiken om de hoog noodzakelijke LCV kan gaan aantrekken en een spits en misschien nog een rechtsback dan kan troost ook spelers als nieuwkoop , v beek , v/d heijden doorselecteren , hansson en vente verhuren |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe langer het gaat duren , des te meer moet je nee zeggen. Je hebt deze week al een europese wedstrijd. Met het aantrekken van zulke bepalende spelers als een pits of een LCV moet je weer gaan bouwen. Ik denk houwen zo en kijken hoe het gaat lopen. Als het bij 020 kan met jeugd waarom dan niet bij ons, Koczu, Bannis, Burger, Geertruida, Azarkan , Bijlow . Ik denk dat je in de winterstop moet kijken waar je staat. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2019 - 11:47 schreef piet de paler het volgende:Hoe langer het gaat duren , des te meer moet je nee zeggen. Je hebt deze week al een europese wedstrijd. Met het aantrekken van zulke bepalende spelers als een pits of een LCV moet je weer gaan bouwen. Ik denk houwen zo en kijken hoe het gaat lopen. Als het bij 020 kan met jeugd waarom dan niet bij ons, Koczu, Bannis, Burger, Geertruida, Azarkan , Bijlow . Ik denk dat je in de winterstop moet kijken waar je staat. bij 020 rijpen de talenten in de voetbal pyramide en dat is een groot voordeel kijk naar vente die staat al 2 jaar stil in zijn ontwikkeling , maar ben blij met jaap dat hij deze jongens alle kans geeft een LCV is zeer wenselijk , v/d heijden en v beek kan gewoon niet en dit gaat een hoop verlies punten opleveren , aan de andere kant moet feyenoord gaan bouwen kampioen wordt je niet dus moet alles in het teken staan van ontwikkeling in spelers , elftal en als club en zo proberen weer de aansluiting te vinden bij 020 en psv |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bijgetekend netjes steffie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2019 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jaaaaaaaaaa!!! Fantastisch nieuws!
Fuck de haters
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Waar was je toen je het nieuws las? In iederval ff een schone onderbroek aan ,of de vloer op de betreffende plek schoonmaken.
Verders gefeliciteerd ,ik gun jou dit nieuws ! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Iedereen onder de tafels MMM komt gigantisch klaar!
Maar niemand haat hem M, dat is een misvatting. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou een soort van haatliefde heb ik op z'n tijd wel gehad. Misschien nu beterschap want zonder hem hadden we er niet best voor gestaan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2019 - 13:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Waar was je toen je het nieuws las? In iederval ff een schone onderbroek aan ,of de vloer op de betreffende plek schoonmaken. Verders gefeliciteerd ,ik gun jou dit nieuws ! Hahaha.. Dit is ook voor ons goed nieuws toch |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat betwijfel ik ! MMM schroomt er niet voor om in aanwijzigheid van ons in wedstrijd topics ter plekke een orgasme te krijgen ,als Stevie iets geweldigs doet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
MMM in je broekje! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2019 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2019 - 13:29 schreef Leon FR1908 het volgende:Nou een soort van haatliefde heb ik op z'n tijd wel gehad. Misschien nu beterschap want zonder hem hadden we er niet best voor gestaan. Bijtekenen was de beste reactie op alles. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis een lul, maar een Feyenoordlul. Is net ff anders. Goed nieuws. Wel benieuwd naar clausules. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als Berghuis blijft kan je ook zeggen dat Feijenoord financieel er niet zo heel erg rampzalig voor staat. Vroeger moesten we verkopen, nu blijkbaar niet... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2019 - 13:57 schreef CobusIII het volgende:Als Berghuis blijft kan je ook zeggen dat Feijenoord financieel er niet zo heel erg rampzalig voor staat. Vroeger moesten we verkopen, nu blijkbaar niet... Nee precies, maar iedereen roept dat wel! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Maar wie gaat er nu op de bank zitten? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zijn de yankees stiekem al gearriveerd ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kost nu 40 miljoen voor Eindhoven vanaf morgen op te halen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het transferpotje is gewoon erg klein. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Goed nieuws, hopen dat spelers als Sinisterra, Kokcu, Burger, El Bouchatoui, Azarkan e.d. een meerwaarde zijn dit jaar.
Karsdorp, Tete of Janmaat oppikken deze maand, en dan kan het zomaar een leuk seizoen worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2019 - 13:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Waar was je toen je het nieuws las? In iederval ff een schone onderbroek aan ,of de vloer op de betreffende plek schoonmaken. Verders gefeliciteerd ,ik gun jou dit nieuws ! Aan het zwembad hahaha.
Thanks maatje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2019 - 13:27 schreef ar het volgende:Iedereen onder de tafels MMM komt gigantisch klaar! Maar niemand haat hem M, dat is een misvatting. Is niet geliefd in de Kuip, nooit toegezongen. Hoop vandaag anders. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
54 - Steven Berghuis scored or assisted 54 Eredivisie goals since the start of 2017-18, no player has been involved in more goals (Hakim Ziyech also 54). Extension. https://t.co/vntLHKZfEN |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Werd als eerste toegezongen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Goed nieuws! Stevie blijkt wel degelijk Feyenoorder... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heel mooi!! Succes maatje, ik ga hier proberen te kijken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Fijne wedstrijd maat.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zing m donderdag toe |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zelfde als Fer , clausules weten we niks van maar het Feyenoordshirt staat m goed ( <3 ) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahahaha dan gewoon doorzwemmen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat hij verlengd heeft met die bak ellende om zich heen.. Moet zich weer zielloos alleen gevoeld hebben.
Die ene kans had hij overigens wel moeten maken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2019 - 17:03 schreef MMM het volgende:Dat hij verlengd heeft met die bak ellende om zich heen.. Moet zich weer zielloos alleen gevoeld hebben. Die ene kans had hij overigens wel moeten maken. Daarom verlies je dus. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je zou zeggen hij heeft te horen gekregen dat er nog wat bij gaat komen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens ingewijden , een echte ster speler. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan zou ik iedereen in de kleedkamer maar een vork in laten slikken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bij het juiste bod had hij gewoon in Eindhoven gespeelt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goed dat ie het niet heeft laten voortduren tot eind augustus en dat ie duidelijkheid heeft gegeven voor de start van de competitie. |
|
|
|