|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kuyt bracht Berghuis in contact met Feyenoord haha, mooi he |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Lijk wel,of die twee al jaren samenspelen had ik he5 idee donderdag.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Vond het echt een genot om naar te kijken, een-tweetjes en alles.
Beloofd veel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ging idd bijna blindelings. Is sterke kant. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: We zien het weer wat zonniger in maat, blijft jammer dat we al zes verliespunten hebben maar ons vertrouwen groeit.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zekers hoewel met Haps op links het ook best goed gaat.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haps in de combinatie met zijn buitenspeler? Zou nog meer uit moeten kunnen komen. Maar al beter dan voorheen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 - 12:47 schreef FR-Henk het volgende:Haps in de combinatie met zijn buitenspeler? Zou nog meer uit moeten kunnen komen. Maar al beter dan voorheen. Eens maar je zegt het zelf ook word ook beter.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 - 12:44 schreef RenatoBos het volgende:[..] We zien het weer wat zonniger in maat, blijft jammer dat we al zes verliespunten hebben maar ons vertrouwen groeit.. Eens maatje!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Zeiden we vorige Europese wedstrijd ook. 1 competitie wedstrijd later was alles weer weg.
Ik wacht een reeks af |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 - 13:02 schreef igor korneev het volgende:Zeiden we vorige Europese wedstrijd ook. 1 competitie wedstrijd later was alles weer weg. Ik wacht een reeks af Snap in de competitie is het nog niet alles, maar je ziet dat de spelers fitter worden en dat het team groeiende is, dus vang die zonnestraaltjes op igor put er vertrouwen uit.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En laat Martin van Geel waar hij thuis hoort. Bij Willem 2 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat is dan de verdienste van Joris Mathijssen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Geen toeval meer.hahaa. T is m gegund Zal weer een uitgekiend programma hebben voor meerdere jaren om w2 sterker te maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Berguis topic, Geel is geweest. En staat aan kop. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geblesseerd geraakt op de training, aan de enkel.
Hopelijk valt het mee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Straks grijpen we alles mis in 1 week tijd . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Donderdag en zondag zeker niet van de partij. Dennis van Eersel radio Rijnmond. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan er allemaal nog wel bij.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach je hebt genoeg opties om Berghuis te vervangen, mosschien niet keigoed . Als het verdedigend maar goed zit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2019 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Had het gelezen ja. Dennis van Eersel niet zo erg betrouwbaar dus. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ach ja joh, ze roepen vaak maar wat. Kans is aanwezig dat het klopt en dan hebben zij het als eerste gemeld. Flapdrollen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Heeft iig genoeg herstel shakies |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Rijnmond is zelden goed geïnformeerd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hadden ook wel 2 wedstrijdjes zonder hem gekund hoor...geen paniek. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Maar wat echt belangrijk is na dit schrikmoment... Zit Stevie z'n haar nog netjes!?!? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: En hoe reageerde Sven 'Rotterdammer met Marokaanse tongval' van Beek op de botsing? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Die gniffelde in zijn vuistje... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het is wat ze vroeger ook zeiden toen onze kinderen nog klein waren. Gaan ze gelijk huilen na een val ,dan is er niets ernstigs aan de hand. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Smartshop apotheek op de foto. Is dat bij Steve thuis? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Gister was je niet top, maar je was wel keihard aan het werk. Lukt het niet, dan maar uit een ander vaatje tappen.....;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is denk ook blij als Jorgensen weer terug is. Probeerde een aantal keer de combinatie met Narsingh aan te gaan maar die raakte hem steeds kwijt. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2019 - 09:01 schreef MMM het volgende:Is denk ook blij als Jorgensen weer terug is. Probeerde een aantal keer de combinatie met Narsingh aan te gaan maar die raakte hem steeds kwijt. Een van geel VS troost.
Narshing is veel beter natuurlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat is dit nou weer voor post dan? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Een hele domme post bedoel je.
Hoe kun je Narsingh beoordelen als hij niet op zijn eigen plek staat? Vreemd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2019 - 10:30 schreef MMM het volgende:Een hele domme post bedoel je. Hoe kun je Narsingh beoordelen als hij niet op zijn eigen plek staat? Vreemd. Je kunt hem prima beoordelen op wat hij ook moet kunnen als vleugelspeler.
Sprinten Passen en combineren Scoren Duels winnen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2019 - 09:01 schreef MMM het volgende:Is denk ook blij als Jorgensen weer terug is. Probeerde een aantal keer de combinatie met Narsingh aan te gaan maar die raakte hem steeds kwijt. Klopt, ik vond ook dat Berghuis niet zijn hoofd liet hangen. Ik vond dit 1 van Berghuis zijn sterkste optredens. Hij heeft een aantal keer echt karsdorp uit de brand geholpen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2019 - 10:30 schreef MMM het volgende:Een hele domme post bedoel je. Hoe kun je Narsingh beoordelen als hij niet op zijn eigen plek staat? Vreemd. Eens de paar keer dat hij op zijn positie stond deed hij nuttige dingen waaronder een pass waaruit luis had moeten scoren. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2019 - 10:30 schreef MMM het volgende:Een hele domme post bedoel je. Hoe kun je Narsingh beoordelen als hij niet op zijn eigen plek staat? Vreemd. Zeker dom, daarom is t ook spiegel post. Fijn dat je het inziet.
Nog een spiegel bericht.
Ja,dat vroeg ik mij ook al die jaren af hoe je tapia benaderde onder Gio. Stond ook niet op zijn plek.
Maar goed narshing is elders ook een echte killer gebleken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2019 - 10:32 schreef MightyAce het volgende:[..] Je kunt hem prima beoordelen op wat hij ook moet kunnen als vleugelspeler. Sprinten Passen en combineren Scoren Duels winnen Eind 1e helft stond hij wel even rechtsbuiten en liet hij al meer zien dan x wedstrijden spits.
Ik vind het ook geen kanjer, bij PSV al niet. Maar nu al afkraken terwijl hij op een onbekende positie staat vind ik zwaar |
|
|
|