|
|
hjf
|
|
|
Alsjeblieft geen Haller!! Is gewoon middelmaat. Ik zou voor de volle 100% voor Mario Gomez gaan. En Wesley Sneijder halen. Dan doe je tenminste weer mee. Mocht Gomez om een of duistere reden niet haalbaar zijn (salaris?), dan zou ik die franse spits gaan van Frankrijk o19 / Paris Saint Germain. Die krijgt bij zijn club toch geen kans. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 13:48 schreef Kbomsa het volgende:Aangezien Huntelaar 't niet wordt en we toch een sterke, ervaren, meevoetballende en scorende spits zullen moeten hebben, waarom niet even buiten te box: Robin van Persie. Ik neem aan dat je die uitgerancheerde kakkerlak toch niet echt bij ons Ajax wil hebben, dat moet een verschrikkelijke grap zijn helaas kan ik er niet om lachen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2016 door p111 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 16:59 schreef remco k het volgende:[..] Mee eens, alleen Ajax geeft ook aan nog op zoek te zijn naar een vleugelspeler en een spits als Millik vertrekt.. Ik denk persoonlijk dat Ajax meer heeft aan een van de 2 eerlijk gezegd en dan ondanks alle middenvelders nog een creatieve speler daar. Koop je een spits dan zou ik Cassierra voor links laten en kies je een linkervleugel dan zou ik het zo laten qua spits. Een gaat dan sowieso helemaal niet aan bod komen als je snapt wat ik bedoel. En misschien wel 2. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 17:05 schreef hjf het volgende:Alsjeblieft geen Haller!! Is gewoon middelmaat. Ik zou voor de volle 100% voor Mario Gomez gaan. En Wesley Sneijder halen. Dan doe je tenminste weer mee. Mocht Gomez om een of duistere reden niet haalbaar zijn (salaris?), dan zou ik die franse spits gaan van Frankrijk o19 / Paris Saint Germain. Die krijgt bij zijn club toch geen kans. Haller heeft best kwaliteiten maar niet voor Ajax. Hier wordt zoveel meer gevraagd gewoon. Hele neperkte speler en denk echt aan Kolbeinn als ik hem zie spelen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 18:06 schreef Loetje het volgende:[..] Ik denk persoonlijk dat Ajax meer heeft aan een van de 2 eerlijk gezegd en dan ondanks alle middenvelders nog een creatieve speler daar. Koop je een spits dan zou ik Cassierra voor links laten en kies je een linkervleugel dan zou ik het zo laten qua spits. Een gaat dan sowieso helemaal niet aan bod komen als je snapt wat ik bedoel. En misschien wel 2. Snap het Cassiera voor achter Younes en dan Dolberg achter Millik(of ervaren aankoop). Ziyech zal ik ook proberen omdat je toch veel wedstrijden gaat spelen en dat toch zwaar is voor jonge spelers/talenten. Ziyech zou alleen een optie zijn bij vertrek Millik voor 35 miljoen anders kun je het best zo laten. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 18:07 schreef Loetje het volgende:[..] Haller heeft best kwaliteiten maar niet voor Ajax. Hier wordt zoveel meer gevraagd gewoon. Hele neperkte speler en denk echt aan Kolbeinn als ik hem zie spelen. Haller heeft een mindere periode gehad maar hij heeft echt nog wel meer potentie dan Siggie. Janssen had ideaal geweest als opvolger Millik maar was ook al te duur geweest gezien de 20 miljoen die Az kreeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 18:52 schreef Hummel10 het volgende:[..] Snap het Cassiera voor achter Younes en dan Dolberg achter Millik(of ervaren aankoop). Ziyech zal ik ook proberen omdat je toch veel wedstrijden gaat spelen en dat toch zwaar is voor jonge spelers/talenten. Ziyech zou alleen een optie zijn bij vertrek Millik voor 35 miljoen anders kun je het best zo laten. Het gaat niet eens om veel wedstrijden want we hebben genoeg man. Ik benoem alleen een middenvelder die creatief is omdat we die niet hebben maar wel nodig hebben. En dat hoeft van mij niet eens Ziyech te zijn. Had persoonlijk nu onderhand wel Sinkgraven verwacht maar die gaat verder en verder van een basisplaats staan, zo lijkt het. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 18:54 schreef Hummel10 het volgende:[..] Haller heeft een mindere periode gehad maar hij heeft echt nog wel meer potentie dan Siggie. Janssen had ideaal geweest als opvolger Millik maar was ook al te duur geweest gezien de 20 miljoen die Az kreeg. Noem mij 5 kwaliteiten op van Haller? Puur interesse want ik zie het niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Haller,
Snel, Afronder.
1 benig, Slecht in de lucht, Totaal niet balvast, Positioneel niet sterk.
Al die laatste 4 dingen zijn een must bij Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 18:55 schreef Loetje het volgende:[..] Het gaat niet eens om veel wedstrijden want we hebben genoeg man. Ik benoem alleen een middenvelder die creatief is omdat we die niet hebben maar wel nodig hebben. En dat hoeft van mij niet eens Ziyech te zijn. Had persoonlijk nu onderhand wel Sinkgraven verwacht maar die gaat verder en verder van een basisplaats staan, zo lijkt het. Nouri komt eraan, maatje van vd Beek en met meer talent in zijn benen.. Frenkie de Jong komt ook.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 21:08 schreef remco k het volgende:[..] Nouri komt eraan, maatje van vd Beek en met meer talent in zijn benen.. Frenkie de Jong komt ook.. Alleen is het voor mij gevoel tijd om die laatste 2 nu echt in te gaan passen want het staat nidt op het veld nu. De Jong heeft nog wat meer tijd nodig denk ik. Maar Nouri mag er van mij vandaag nog in maar zie het niet zo snel gaan gebeuren. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Zal waarschijnlijk niet gebeuren omdat dat Ajax veel middenvelders heeft, en ze doen het in principe best goed dus zal Bos in die linie niet snel wisselen, ik hoop toch ook op wat meer inval beurten van Sinkgraven en hij mag Nouri best wel eens proberen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 18:55 schreef Loetje het volgende:[..] Het gaat niet eens om veel wedstrijden want we hebben genoeg man. Ik benoem alleen een middenvelder die creatief is omdat we die niet hebben maar wel nodig hebben. En dat hoeft van mij niet eens Ziyech te zijn. Had persoonlijk nu onderhand wel Sinkgraven verwacht maar die gaat verder en verder van een basisplaats staan, zo lijkt het. Sinkgraven moet uitkijken dat hij niet in het rijtje Andersen beland. Hij lijkt mentaal ook wat moeite met de stap te hebben. Iemand met een steekpass zal inderdaad fijn zijn ja. Bazoer, Gudelj, Klassen en vd Beek zijn inderdaad teveel hetzelfde. Maar ook het aantal wedstrijden en het druk zetten dan is een extra middenvelder ala Ziyech geen overbodige luxe. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 18:56 schreef Loetje het volgende:Haller, Snel, Afronder. 1 benig, Slecht in de lucht, Totaal niet balvast, Positioneel niet sterk. Al die laatste 4 dingen zijn een must bij Ajax. Millik 2 benig? Millik balvast? Millik snel? Millik positioneel sterk? Millik sterk in de lucht?
Rendeerde ook prima toch? Gaat zelfs voor de hoofdprijs weg.
Daarbij vind ik Haller juist wel een goed aanspeelpunt voorin en balvast. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2016 - 18:56 schreef Loetje het volgende:Haller, Snel, Afronder. 1 benig, Slecht in de lucht, Totaal niet balvast, Positioneel niet sterk. Al die laatste 4 dingen zijn een must bij Ajax.
Heb nog even gekeken voor je maar voetballen en oog voor medespelers heeft hij wel. Kan met link ook schieten al heeft rechts de voorkeur. Koppen is 1 van zijn kwaliteiten zeggen ze hier doet hij ook in het filmpje een paar keer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 07:38 schreef Hummel10 het volgende:[..] Millik 2 benig? Millik balvast? Millik snel? Millik positioneel sterk? Millik sterk in de lucht? Rendeerde ook prima toch? Gaat zelfs voor de hoofdprijs weg. Daarbij vind ik Haller juist wel een goed aanspeelpunt voorin en balvast. Rendeerde prima? Hij heeft tien goede wedstrijden gespeeld na de winterstop. De anderhalf jaar daarvoor is ie nooit onbewtist geweest en speelde hij vaker heel matig dan uberhaubt goed.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 07:48 schreef Hummel10 het volgende:[..] [ filmpje ] Heb nog even gekeken voor je maar voetballen en oog voor medespelers heeft hij wel. Kan met link ook schieten al heeft rechts de voorkeur. Koppen is 1 van zijn kwaliteiten zeggen ze hier doet hij ook in het filmpje een paar keer. Hij zal zeker niet goed genoeg zijn voor Ajax. Gewoon een middelmatige spits.. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Het is overbodig om te zeggen, dat ik het hier volledig mee eens ben. En de nieuwe spits, die moet komen, speelt niet in de ED. Hij moet internationale ervaring hebben. Daarom staat Mario Gomez bij mij op 1. Is een echte Ajax spits, die alle kwaliteiten in huis heeft. En met dat geld van Milik is hij ook nu zeker haalbaar. Bovendien kan hij Dolberg de komende 2 jaar veel bij brengen. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 07:38 schreef Hummel10 het volgende:[..] Millik 2 benig? Millik balvast? Millik snel? Millik positioneel sterk? Millik sterk in de lucht? Rendeerde ook prima toch? Gaat zelfs voor de hoofdprijs weg. Daarbij vind ik Haller juist wel een goed aanspeelpunt voorin en balvast. Haller een goed aanspeel punt? Kijk eens naar je zelf geplaatste film en je weet dat het niet zo is. Een aanspeel punt is iemand die je hoog aan kan spelen en dan de bal vrij maakt voor een andere speler ( dus niet iemand die toevallig een keer een 1-2 aangaat over de grond ) Verder schiet hij in een heel seizoen misschien 5x met links, dat deed Millik nog meer met rechts. Ook moet je eens kijken dat hij pas redelijk is gaan voetballen bij Utrecht ( tegen AJAX speelt iedere tegenstander met het mes in zijn mond ) Ten slotte, hij heeft aardig wat doelpunten gemaakt maar zaten redelijk veel penalty's bij ( dus zo bijzonder is dat niet ) |
|
|
|
|
Kbomsa
|
|
|
quote: Je zult begrijpen dat ik toch wel benieuwd ben naar enige argumentatie, toch? Ik bedoel, leeftijd van 32 (bijna 33) jaar moet kunnen lijkt me, zouden we bij Huntelaar ook geen probleem mee hebben. En of hij kwalitatief gezien nou minder is dan Huntelaar betwijfel ik. Is het dan sentiment vanwege z'n verleden? Of iets anders? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 08:03 schreef remco k het volgende:[..] Rendeerde prima? Hij heeft tien goede wedstrijden gespeeld na de winterstop. De anderhalf jaar daarvoor is ie nooit onbewtist geweest en speelde hij vaker heel matig dan uberhaubt goed.. Jij kijkt ook alleen maar naar cijfers wanneer het jou uitkomt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Millik ook kijk waar die nu is. Janssen kwam ook van Almere city ook weggestuurd bij Feyenoord omdat hij niet goed genoeg was. Zolang hij niet bij ons speelt is falen ook geen zekerheid hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 09:12 schreef Kbomsa het volgende:[..] Je zult begrijpen dat ik toch wel benieuwd ben naar enige argumentatie, toch? Ik bedoel, leeftijd van 32 (bijna 33) jaar moet kunnen lijkt me, zouden we bij Huntelaar ook geen probleem mee hebben. En of hij kwalitatief gezien nou minder is dan Huntelaar betwijfel ik. Is het dan sentiment vanwege z'n verleden? Of iets anders? Omdat hij amper fit te krijgen is. Te duur voor zijn huidige prestaties. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dit is gewoon mijn mening over hem, altijd al geweest. Ben sowieso geen fan van Millik binnen het Ajax systeem. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 09:33 schreef Hummel10 het volgende:[..] Millik ook kijk waar die nu is. Janssen kwam ook van Almere city ook weggestuurd bij Feyenoord omdat hij niet goed genoeg was. Zolang hij niet bij ons speelt is falen ook geen zekerheid hoor. Hij is al 22. Dan moet je al wel een bepaald niveau hebben.
En Milik kan wel naar Napoli gaan, maar die heeft heeft in mijn optiek ook heel lang niet gebracht wat ie moest brengen.
Daarnaast kijk je ook naar de eigenschappen van een speler, en die van Haler passen niet bij dat wat Ajax zou moeten zoeken.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 09:07 schreef riveco het volgende:[..] Haller een goed aanspeel punt? Kijk eens naar je zelf geplaatste film en je weet dat het niet zo is. Een aanspeel punt is iemand die je hoog aan kan spelen en dan de bal vrij maakt voor een andere speler ( dus niet iemand die toevallig een keer een 1-2 aangaat over de grond ) Verder schiet hij in een heel seizoen misschien 5x met links, dat deed Millik nog meer met rechts. Ook moet je eens kijken dat hij pas redelijk is gaan voetballen bij Utrecht ( tegen AJAX speelt iedere tegenstander met het mes in zijn mond ) Ten slotte, hij heeft aardig wat doelpunten gemaakt maar zaten redelijk veel penalty's bij ( dus zo bijzonder is dat niet ) Baseer ik mijn mening op 1 filmpje dan? En nee ik zeg niet dat Haller ideaal is maar dat was Millik ook niet. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 09:55 schreef Hummel10 het volgende:[..] Baseer ik mijn mening op 1 filmpje dan? En nee ik zeg niet dat Haller ideaal is maar dat was Millik ook niet. Wat wil je nou? Voor Millik hoefde AJAX 2,8 miljoen op tafel leggen en voor Haller rond de 10 dus mag hij toch wel beter zijn toch? En ook al kijk je op 20 filmpjes, dan nog zul je zien dat hij geen aanspeelpunt is |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Er komt binnenkort een einde aan het huwelijk tussen FC Twente en sterspeler Hakim Ziyech: ''Er wordt onderhandeld links en rechts'', bevestigt technisch manager Ted van Leeuwen aan Fox Sports. ''De fase van informeren is voorbij. Er beginnen nu getallen op papier te komen. Er zijn nog een stuk of vijf clubs over.''
''Het is heel moeilijk te zeggen'', vervolgt de in de Grolsch Veste werkzame 'td'. ''Soms valt er een pauze van vijf dagen, maar het kan ook zo rond zijn. Hoe snel het nu gaat, hangt af van die clubs en van Hakim zelf. Hij bepaalt waar hij naartoe gaat. Hakim is er klaar voor en ik ga ervan uit dat hij weg gaat.'' Zo gelukkig zijn we binnenkort ook van die naam verlost hiero! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 09:44 schreef remco k het volgende:[..] Dit is gewoon mijn mening over hem, altijd al geweest. Ben sowieso geen fan van Millik binnen het Ajax systeem. wat voor type spits zou jij dan zoeken binnen het Ajax systeem? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een jongen die snel is. Goed kan kaatsen, explosief is, kan voetballen, een actie heeft en rust uitstraalt.
Kortom, wat Dolberg tegen Paok liet zien. |
|
|
|
|
Abε
|
|
|
Ik zeg dat het heel simpel is en gewoon Traore voor in de spits en Leon Bailey voor de vleugels dan ben je klaar als de rest gewoon aanblijft.
Younes - Traore - Bailey Klaassen(c) - Riedewalt - Bazoer Dijks - Sanchez - Westermann - Tete Cilessen
Lijkt mij een perfecte opstelling waarbij je genoeg wisselmogelijkheden hebt voor alle linies. Eventueel Guldelj op de plek van Riedewalt en dan Westermann eruit.
Wissels: Younes - Cassierra Traore - Dolberg Bailey - Cerny Klaassen - Sinkgraven Riedewald - Gudelj Bazoer - van de Beek Verdediging heb je dan nog Veltman en Riedewald samen met Dijks en Tete Cilessen - Onana
Daarnaast heb je dan nog Nouri, Frenkie en Muric als talenten erbij. Van mij mogen Viergever en El Ghazi weg, houden we Lasse Schone nog voor de ervaring erbij.
Leon Bailey koop je en Traore huur je voor 2 jaar en bedwing je een optie tot koop erbij. Eventueel geef je El Ghazi erbij als onderpand :p!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juli 2016 door Abε -- |
|
|
|
|
Abε
|
|
|
....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juli 2016 door Abε -- |
|
|
|
|
Abε
|
|
|
...
|
|
|
|
Smeerburg
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 12:20 schreef Abε het volgende:Ik zeg dat het heel simpel is en gewoon Traore voor in de spits en Leon Bailey voor de vleugels dan ben je klaar als de rest gewoon aanblijft. Younes - Traore - Bailey Klaassen(c) - Riedewalt - Bazoer Dijks - Sanchez - Westermann - Tete Cilessen Lijkt mij een perfecte opstelling waarbij je genoeg wisselmogelijkheden hebt voor alle linies. Eventueel Guldelj op de plek van Riedewalt en dan Westermann eruit. Wissels: Younes - Cassierra Traore - Dolberg Bailey - Cerny Klaassen - Sinkgraven Riedewald - Gudelj Bazoer - van de Beek Verdediging heb je dan nog Veltman en Riedewald samen met Dijks en Tete Cilessen - Onana Daarnaast heb je dan nog Nouri, Frenkie en Muric als talenten erbij. Van mij mogen Viergever en El Ghazi weg, houden we Lasse Schone nog voor de ervaring erbij. Leon Bailey koop je en Traore huur je voor 2 jaar en bedwing je een optie tot koop erbij. Eventueel geef je El Ghazi erbij als onderpand :p! Baily heeft nog een contract tot 2020. Zal niet goedkoop zijn? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Pff wie is Bailey in godsnaam ? En over je opstelling ik ben ook een fan van Traore maar we hebben ook nog Cassiera en Dolberg en Zivkovic voor de spits positie het wordt allemaal een beetje veel lijkt me.Ik zie op dit moment het liefst een goede linkerspits als concurent van Younes.Ik vond trouwens die snelle rechterspits van Paok zijn naam is Djalma een geweldige indruk maken super snel maar ook verdedigend en zeer sterk aan de bal, zou in mijn ogen ook een aanwinst zijn voor Ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juli 2016 door p111 -- |
|
|
|
|
Abε
|
|
|
quote: Nee maar het is een absolute aanwinst en ik vind dat het geld nu eens op het veld moet staan en niet op de bankrekening met de naderende negatieve rente! Het enige wat je voor hem hoeft te doen is het geld van Milik herinvesteren in de twee aanwinsten die ik voorstel. Voor 10 - 15 miljoen heb je hem wel binnen en ik weet zeker dat hij na 3 jaar het dubbele gaat opleveren. Desnoods laat je een speler op huurbasis de tegenovergestelde richting bewandelen.
|
|
|
|
Abε
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 13:01 schreef p111 het volgende:Pff wie is Bailey in godsnaam ? En over je opstelling ik ben ook een fan van Traore maar we hebben ook nog Cassiera en Dolberg en Zivkovic voor de spits positie het wordt allemaal een beetje veel lijkt me.Ik zie op dit moment het liefst een goede linkerspits als concurent van Younes.Ik vond trouwens die snelle rechterspits van Paok zijn naam is Djalma een geweldige indruk maken super snel maar ook verdedigend en zeer sterk aan de bal, zou in mijn ogen ook een aanwinst zijn voor Ajax. Ben totaal geen fan van zivkovic dus die mag van mij ook verkocht worden, dan hebben we dus Cassierra als concurent voor Younes want ik vond hem niet slecht aan de linkerkant en hebben we Dolberg voor achter Traore. Veel snelheid op de flanken en ook op het middenveld met body achterin en ervaring. Leon Bailey van Genk zoek maar op: [https://www.youtube.com/watch?v=gFg2w_aaioE] Tevens kan Bailey zowel rechts als links op de vleugels dus heb je gelijk ook je extra concurrent voor Younes!
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 09:44 schreef remco k het volgende:[..] Dit is gewoon mijn mening over hem, altijd al geweest. Ben sowieso geen fan van Millik binnen het Ajax systeem. Van mij ook hoor alleen kun je niet om zijn cijfers heen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 13:20 schreef Abε het volgende:[..] Ben totaal geen fan van zivkovic dus die mag van mij ook verkocht worden, dan hebben we dus Cassierra als concurent voor Younes want ik vond hem niet slecht aan de linkerkant en hebben we Dolberg voor achter Traore. Veel snelheid op de flanken en ook op het middenveld met body achterin en ervaring. Leon Bailey van Genk zoek maar op: [https://www.youtube.com/watch?v=gFg2w_aaioE] Tevens kan Bailey zowel rechts als links op de vleugels dus heb je gelijk ook je extra concurrent voor Younes! Als ik me niet vergis is een bod van 15 miljoen euro vanuit Fiorentina resoluut naar de prullenbak verwezen.. Als dat zo is, is hij voor Ajax echt onhaalbaar..
Daarnaast veel te veel geld voor zo'n jongen voor Ajax. Daarvoor is het een te grote gok.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 10:12 schreef riveco het volgende:[..] Wat wil je nou? Voor Millik hoefde AJAX 2,8 miljoen op tafel leggen en voor Haller rond de 10 dus mag hij toch wel beter zijn toch? En ook al kijk je op 20 filmpjes, dan nog zul je zien dat hij geen aanspeelpunt is Wat is dat voor kromme redenatie? Dan zou dus elke speler van 3 miljoen beter dan Millik moeten zijn? Ik denk dat je met Haller zijn snelheid beter druk kan zetten. En nogmaals Haller hoeft van mij niet eens hoor.. Mocht hij wel komen ook prima. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 11:16 schreef remco k het volgende:[..] Een jongen die snel is. Goed kan kaatsen, explosief is, kan voetballen, een actie heeft en rust uitstraalt. Kortom, wat Dolberg tegen Paok liet zien. Haller |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee man, geen van deze eigenschappen heeft ie.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De enige waarschijnlijk haalbare spits die echt een versterking is, is Soriano.. |
|
|
|
|
Abε
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 13:49 schreef remco k het volgende:[..] Als ik me niet vergis is een bod van 15 miljoen euro vanuit Fiorentina resoluut naar de prullenbak verwezen.. Als dat zo is, is hij voor Ajax echt onhaalbaar.. Daarnaast veel te veel geld voor zo'n jongen voor Ajax. Daarvoor is het een te grote gok.. Ik ben het met je eens dat het een grote gok is maar Ajax heeft 80+ miljoen op de bank staat waar nu al 2/3 jaar over gespeculeerd wordt wat er mee gedaan gaat worden ondertussen heb je er in die 2/3 jaar laten we zetten 2% rente over gekregen. Dat komt neer op een vedrag van om en de nabij 7 miljoen euro. Een speler kan het dubbele opbrengen in hetzelfde tijdsbestek. Welke buitenspeler raad jij dan aan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 14:04 schreef Abε het volgende:[..] Ik ben het met je eens dat het een grote gok is maar Ajax heeft 80+ miljoen op de bank staat waar nu al 2/3 jaar over gespeculeerd wordt wat er mee gedaan gaat worden ondertussen heb je er in die 2/3 jaar laten we zetten 2% rente over gekregen. Dat komt neer op een vedrag van om en de nabij 7 miljoen euro. Een speler kan het dubbele opbrengen in hetzelfde tijdsbestek. Welke buitenspeler raad jij dan aan? Sorry, maar 2% rente over vermogen is al wel even terug.. Op dit moment kost het geld om zo veel geld onder te brengen.. |
|
|
|
|
Abε
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 14:40 schreef remco k het volgende:[..] Sorry, maar 2% rente over vermogen is al wel even terug.. Op dit moment kost het geld om zo veel geld onder te brengen.. dat maakt mijn punt alleen maar meer tot zijn recht komen, ik weet niet wat voor afspraken Ajax met de bank heeft |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Dat lijkt mij wel een goede keuze voor Ajax, denk ik. Hij is zeker niet slecht, moet ik eerlijk toegeven. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Her er der zijn er nog wel wat opties. Traore of Janssen leek mij ideaal maar helaas niet haalbaar. Soriano hoor ik vaker maar niet echt een beeld bij. Namen als Dost, Mbokani enz worden ook genoemd. Wacht het wel even af geen idee waar ze mee gaan komen. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2016 - 14:51 schreef Abε het volgende:[..] dat maakt mijn punt alleen maar meer tot zijn recht komen, ik weet niet wat voor afspraken Ajax met de bank heeft Ik weet niet waarom jouw punt nu meer tot zijn recht zou komen. Er valt weinig af te spreken met banken, want de marges zijn minimaal. Toegegeven, hoe groter je kapitaal is, des te meer invloed je zou kunnen proberen uit te oefenen op die bank. Je praat dan echter over tienden van een procent.
De rentes bij diverse banken zijn extreem laag. Alleen de Regiobank hanteert een rente van net boven de één procent (1,1%). Alle andere banken zitten (dik) onder de één procent. De grootbanken (ING, AMRO en Rabo) zitten zelfs rond de 0,5% (of nog lager).
Gelukkig maar dat de inflatie op zo'n 0% staat, waardoor er nog iets "te verdienen" valt.
Of je moet richting deposito denken, dan ligt de rente wat hoger. Nedeel: je zet je geld voor een langere periode vast, wat het moeilijk maakt als je je geld ineens (voor een nieuw spits?) nodig hebt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juli 2016 door Pavlov14 -- |
|
|
|