BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heldere boodschap voor Overmars: ‘Haller en Ziyech kopen, vrij simpel’

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 juli 2016 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 22:06 schreef riveco het volgende:

[..]

Voor dat je zo weer gaat huilen dat ik persoonlijk wordt, lees even wat m'n pikkie er mee te maken heeft.
Ik heb het over normale mensen omdat jij nooit normaal op een Quote kan reageren ( je leest niet goed en verdraait alles ) Jij roept een naam en aan alle kanten wordt er tegen je gezegd dat het geen aanwinst is voor die prijs ( al denk jij schijnbaar dat AJAX hem voor rond 3 miljoen kan halen )En dat het er nu naar uit ziet dat er 35 miljoen betaald gaat worden, zegt niet dat de speler het ook waard is. Als je alleen maar vind dat hij niet voor 100% faalt dan snap ik echtttttt niet waarom je zo door zit te drammen ( er wordt hier door helemaal niemand beweerd dat hij niet kan voetballen ) Dus 100% faalt is weer voor jou rekening ( ook dit is trouwens iets wat je nu pas meld ) Ook was jij het die met het verhaal komt dat ik letterlijk zeg dat spelers van 3 miljoen beter moeten zijn als Millik , dus even die grote knop voor je ogen weg halen en lezen wat er staat.
Bla bla bla.. Als jij quote niet nee typ gewoon wat je bedoeld dan begrijp ik het ook..
Waar zeg ik dat Haller voor 3 miljoen op te halen is dan? 10 miljoen vind ik ook te duur voor Haller dus ook deze reactie slaat nergens op. En als er iemand quote dan reageer je daar toch op? Dat is toch normaal op een forum? Nu zit ik te drammen maar lees eens rustig terug waar zeg ik dat Ajax Haller voor 10 miljoen moet halen? Volgens mij zeg ik al 10 posts dat Haller niet eens de beste keuze is. En als hij dan toch gehaald wordt vind ik dat ook geen probleem. Mag ik dit niet zeggen dan?
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 juli 2016 - 02:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 19:04 schreef Hummel10 het volgende:
Lees 16 posts terug jij zegt dat Remco glashard gelijk heeft?
Ging over rendement van Millik en dat hij alleen maar cijfers gebruikt wanneer het hem uitkomt? Volgens mij snap jezelf niet eens wat je post?

Ook zeg jij inderdaad dat het vertrek van Millik niet makkelijk op te vangen is, dat klopt. Maar je was het glashard met Remco eens dat hij niet rendeerde? Dan moet het toch juist makkelijker zijn om een spits die wel rendeert?
Omtrent Haller. En dat vind ik een matige spits. Net als ik Milik niet compleet vind, maar uitzonderlijk goed in de dingen die die wel beheerst. 35 miljoen is in mijn optiek ook veel te veel. Maar zon bod accepteer je toch als Ajax zijnde? Alhoewel ik denk dat het maximaal 32 wordt en das nog bizar veel.
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 juli 2016 - 02:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2016 - 21:58 schreef Nenam_tiL het volgende:
Flikker toch op met die Haller...
Eens, heel erg eens.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 30 juli 2016 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 02:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omtrent Haller. En dat vind ik een matige spits. Net als ik Milik niet compleet vind, maar uitzonderlijk goed in de dingen die die wel beheerst. 35 miljoen is in mijn optiek ook veel te veel. Maar zon bod accepteer je toch als Ajax zijnde? Alhoewel ik denk dat het maximaal 32 wordt en das nog bizar veel.
Ging meer over dat Millik wel rendeerde. Hij scoorde maar liet Ajax niet beter spelen. Dus vroeg Remco of hij wel echt rendeerde. 35 miljoen moet je altijd accepteren inderdaad. En Haller is nu wel genoeg over gezegd denk ik. Tijd zal uitwijzen of die een stap kan maken.
hjf
 hjf - zaterdag 30 juli 2016 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 02:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eens, heel erg eens.
Sluit ik mij graag bij aan.
p111
 p111 - zaterdag 30 juli 2016 - 11:13   quote  deeplink  
Manchester United-coryfee Sir Alex Ferguson heeft weinig vleiende woorden over voor Mino Raiola, de man die Paul Pogba van Juventus terug naar Manchester United moet brengen.

Het doet de voormalig coach zelfs pijn. Ferguson had Pogba als tiener al in de opleiding van Manchester United onder contract. Er is altijd beweerd dat United dom was om Pogba te laten vertrekken, maar Ferguson stelt tot de dag van vandaag dat dit de schuld van Raiola was.

"Ik wantrouwde hem (Raiola, red.) vanaf het eerste moment dat ik hem ontmoette", aldus Ferguson. "Er zijn een paar voetbalmakelaars die ik simpelweg niet mag en daar is Mino Raiola er een van."

Water en vuur
Ferguson vervolgt: "Paul stond bij ons voor drie jaar onder contract en wij wilden met nog een jaar te gaan het contract openbreken en verlengen. Maar toen kwam Raiola ten tonele. Hij en ik waren als water en vuur. United was kansloos, want Raiola had zich al tussen de Pogba-familie gewurmd en de speler tekende bij Juventus.amp;euro;

Kritiek doet Raiola niets. Hij zegt dat de belangen van clubs hem niets interesseren. "Er is altijd iemand die van je houdt en iemand die jou haat.amp;euro;
=========================================================================================
Hopelijk kan Ajax hier een voorbeeld neerzetten geen Maffioso in de Arena en ook nooit meer op de toekomst.
p111
 p111 - zaterdag 30 juli 2016 - 11:21   quote  deeplink  
Dus geen Ballotelli zie bovengaand stukje en meerdere voorbeelden uit het verleden.
===================================================================================
Ajax zoekt vanwege het aanstaande vertrek van Arek Milik naar Napoli een nieuwe spits en volgens het dagblad is er indirect contact geweest met de 25-jarige Balotelli. Dat contact werd enige tijd geleden gelegd, er is nog geen vervolggesprek gevoerd met Mino Raiola, de Nederlands-Italiaanse zaakwaarnemer van de 25-jarige Italiaan.

D
p111
 p111 - zaterdag 30 juli 2016 - 11:22   quote  deeplink  
Als je ballen hebt Ajax wat voor een voetballer dan ook nooit zakendoen met die rat.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 juli 2016 - 14:09   quote  deeplink  
Die Raiola is ook gewoon een rat. Hij verdiend centjes over de rug van de spelers en doet dan alsof hij het beste met hen voorheeft!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 juli 2016 - 14:09   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2016 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 juli 2016 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 07:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ging meer over dat Millik wel rendeerde. Hij scoorde maar liet Ajax niet beter spelen. Dus vroeg Remco of hij wel echt rendeerde. 35 miljoen moet je altijd accepteren inderdaad. En Haller is nu wel genoeg over gezegd denk ik. Tijd zal uitwijzen of die een stap kan maken.
Haller is te goed voor Utrecht maar zijn top ligt niet bij Ajax. Daar moet je meer voor kunnen. Milik was ook niet compleet maar voegde wel het nodige toe. Maar inderdaad, we laten het hierbij.
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 juli 2016 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 14:09 schreef Ajax Warrior het volgende:
Die Raiola is ook gewoon een rat. Hij verdiend centjes over de rug van de spelers en doet dan alsof hij het beste met hen voorheeft!
Doen steeds meer zaakwaarnemers. Kwaliteit van een juiste carriere van de speler telt al lang niet meer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 juli 2016 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 14:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Doen steeds meer zaakwaarnemers. Kwaliteit van een juiste carriere van de speler telt al lang niet meer.
Dat sowieso, maar Raiola heb ik nooit gerespecteerd.
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 juli 2016 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 14:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar Raiola heb ik nooit gerespecteerd.
Ik denk dat maar weinig clubs en mensen hem respecteren behalve zijn eigen cliënten. Hele moeilijke vent en een capsones waar je u tegen zegt. Anderzijds, voor zijn cliënt haalt hij er wel echt alles uit. Maar ik mag hem niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 juli 2016 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 14:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk dat maar weinig clubs en mensen hem respecteren behalve zijn eigen cliënten. Hele moeilijke vent en een capsones waar je u tegen zegt. Anderzijds, voor zijn cliënt haalt hij er wel echt alles uit. Maar ik mag hem niet.
Dat hij voor zijn cliënten goed is heeft er ook mee te maken dat hij dan meer geld ontvangt. Hoe hoger de vergoeding voor een speler hoe meer hij opstrijkt. Geloof mij maar, hij stelt ook gewoon bij een club dat als hij niet zoveel krijgt zijn speler niet komt. Hoe graag die dan ook eventueel zou willen.
p111
 p111 - zaterdag 30 juli 2016 - 14:55   quote  deeplink  
Inderdaad en daarom zou ik willen geen zaken met dit figuur doet dan maar geen Ballotelli
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 30 juli 2016 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 14:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hier zit er nog eentje. Voor die rat is één ding met afstand het belangrijkste: zijn eigen spaarrekening....
Smeerburg
 Smeerburg - zaterdag 30 juli 2016 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 14:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wees eerlijk. Bij veel spelers toch ook niet. Denken ook alleen maar aan cashen. Gaan naar het buiten land voor de poen en voor je het weet is het einde cariere.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 30 juli 2016 - 17:04   quote  deeplink  
En anders ben ik ook nog de volgende, die Raiola liever niet bij Ajax ziet.
Wat een vreselijke en onpersoonlijke iemand is dat, die na mijn mening niet naar de kwaliteiten van spelers kijkt. Bij hem blijft het alleen maar bij Dollar ( $ ) en Euro ( € )tekens in zijn ogen.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 30 juli 2016 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 11:13 schreef p111 het volgende:
Manchester United-coryfee Sir Alex Ferguson heeft weinig vleiende woorden over voor Mino Raiola, de man die Paul Pogba van Juventus terug naar Manchester United moet brengen.

Het doet de voormalig coach zelfs pijn. Ferguson had Pogba als tiener al in de opleiding van Manchester United onder contract. Er is altijd beweerd dat United dom was om Pogba te laten vertrekken, maar Ferguson stelt tot de dag van vandaag dat dit de schuld van Raiola was.

"Ik wantrouwde hem (Raiola, red.) vanaf het eerste moment dat ik hem ontmoette", aldus Ferguson. "Er zijn een paar voetbalmakelaars die ik simpelweg niet mag en daar is Mino Raiola er een van."

Water en vuur
Ferguson vervolgt: "Paul stond bij ons voor drie jaar onder contract en wij wilden met nog een jaar te gaan het contract openbreken en verlengen. Maar toen kwam Raiola ten tonele. Hij en ik waren als water en vuur. United was kansloos, want Raiola had zich al tussen de Pogba-familie gewurmd en de speler tekende bij Juventus.amp;euro;

Kritiek doet Raiola niets. Hij zegt dat de belangen van clubs hem niets interesseren. "Er is altijd iemand die van je houdt en iemand die jou haat.amp;euro;
=========================================================================================
Hopelijk kan Ajax hier een voorbeeld neerzetten geen Maffioso in de Arena en ook nooit meer op de toekomst.
Volgens mij is Pogba prima terecht gekomen... De vraag is maar of hij hetzelfde bij United had bereikt.
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 juli 2016 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 16:35 schreef Smeerburg het volgende:

[..]

Wees eerlijk. Bij veel spelers toch ook niet. Denken ook alleen maar aan cashen. Gaan naar het buiten land voor de poen en voor je het weet is het einde cariere.
Zeker. Maar een wijze zaakwaarnemer doet dit niet zo erg als hij. Plus de dierbare om de persoon heen. Uiteindelijk deugt alles niet.
remco k
 remco k - zaterdag 30 juli 2016 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 14:55 schreef p111 het volgende:
Inderdaad en daarom zou ik willen geen zaken met dit figuur doet dan maar geen Ballotelli
Sowieso liever geen ballotelli
JOOD
 JOOD - zaterdag 30 juli 2016 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 21:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Sowieso liever geen ballotelli
Want?
remco k
 remco k - zaterdag 30 juli 2016 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 21:09 schreef JOOD het volgende:

[..]

Want?
Gewoon een waardeloze speler met een nog slechtere mentaliteit die zijn zaakwaarnemer op zijn blote knieën moet bedanken dat ie hem nog bij zulke grote clubs heeft weten onder te brengen..

Overal ruzie met medespelers en de technische staf..

Als Ajax hem zou halen, zou dat puur om de naam en de supporters blij te maken..
JOOD
 JOOD - zaterdag 30 juli 2016 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 21:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon een waardeloze speler met een nog slechtere mentaliteit die zijn zaakwaarnemer op zijn blote knieën moet bedanken dat ie hem nog bij zulke grote clubs heeft weten onder te brengen..

Als Ajax hem zou halen, zou dat puur om de naam en de supporters blij te maken..
Klopt 100% wat je in de eerste alinea zegt. Heeft hij dan geen voordelen?

Stel dat hij gewoon komt om te voetballen? Dan is hij een behoorlijk goede speler lijkt me. Het voetbal bij Ajax moet veel zakelijker worden, veel minder gemoedelijk. Harder worden, duidelijke keuzes maken. Niet presteren in niet spelen. Balotelli zal daarbij wel kunnen helpen ;)
p111
 p111 - zaterdag 30 juli 2016 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 18:20 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Volgens mij is Pogba prima terecht gekomen... De vraag is maar of hij hetzelfde bij United had bereikt.
Uiteraard bedoel ik hiermee te zeggen dat deze man gewoon alleen er op uit is om zoveel mogelijk geld te verdienen en totaal niet bezig is met de persoon waar het over gaat.Hij is in staat om een jongetje van 14 te verkopen aan de chinezen als het maar geld op levert.
p111
 p111 - zaterdag 30 juli 2016 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 21:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou dan ben ik apart mij maakt hij in ieder geval niet blij met Ballotelli
Gerard.M
 Gerard.M - zaterdag 30 juli 2016 - 22:55   quote  deeplink  
Ajax moet de spits van Pec Zwolle halen sterk aan de bal en levensgevaarlijk in het strafschop gebied en dodelijk schot.
Stanley
 Stanley - zaterdag 30 juli 2016 - 23:04   quote  deeplink  
Ziyech kopen zou volgens mij een heel goede investering zijn.
Huntelaar moet ook te lokken zijn.... En dan nog die donkere speler
uit de Deense competitie en we zijn klaar volgens mij...?
remco k
 remco k - zondag 31 juli 2016 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 21:40 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt 100% wat je in de eerste alinea zegt. Heeft hij dan geen voordelen?

Stel dat hij gewoon komt om te voetballen? Dan is hij een behoorlijk goede speler lijkt me. Het voetbal bij Ajax moet veel zakelijker worden, veel minder gemoedelijk. Harder worden, duidelijke keuzes maken. Niet presteren in niet spelen. Balotelli zal daarbij wel kunnen helpen ;)
Nee sorry. Daar kan hij helemaal niet bij helpen. Hij is juist het compleet tegenover gestelde.
ZerauS
 ZerauS - zondag 31 juli 2016 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 23:04 schreef Stanley het volgende:
Ziyech kopen zou volgens mij een heel goede investering zijn.
Huntelaar moet ook te lokken zijn.... En dan nog die donkere speler
uit de Deense competitie en we zijn klaar volgens mij...?
Gezien de transfersom van Milik moet dat wel lukken maar over Marc Euromars dat ook gaat doen...?????
Loetje
 Loetje - zondag 31 juli 2016 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 14:17 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Gezien de transfersom van Milik moet dat wel lukken maar over Marc Euromars dat ook gaat doen...?????
Leg mij dat nu eens uit? Sanchez en Cassierra kosten bij elkaar al bijna 11 miljoen exclusief bonussen. Vorig jaar ook aardig wat geld uitgegeven.
ZerauS
 ZerauS - zondag 31 juli 2016 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 14:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Leg mij dat nu eens uit? Sanchez en Cassierra kosten bij elkaar al bijna 11 miljoen exclusief bonussen. Vorig jaar ook aardig wat geld uitgegeven.
Ik denken dat deze selectie wel wat ervaren jongens kan gebruiken en Sanchez en Cassiera zijn toch gehaald voor de lange termijn.
ZerauS
 ZerauS - zondag 31 juli 2016 - 14:37   quote  deeplink  
Ik zie Ziyech en Huntelaar graag naar Ajax komen. Denk dat deze mannen een toegevoegde waarde zijn voor dit elftal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2016 door ZerauS --
remco k
 remco k - zondag 31 juli 2016 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 14:28 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Ik denken dat deze selectie wel wat ervaren jongens kan gebruiken en Sanchez en Cassiera zijn toch gehaald voor de lange termijn.
Een compleet ander verhaal als de aantijgingen aan het adres van Overmars.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 juli 2016 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 22:55 schreef Gerard.M het volgende:
Ajax moet de spits van Pec Zwolle halen sterk aan de bal en levensgevaarlijk in het strafschop gebied en dodelijk schot.
Wie dan?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 juli 2016 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 14:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je hebt toch ook Fischer, van Rhijn, Andersen, Hoorn verkocht?
Vorig jaar heb je toch ook spelers verkocht? Millik brengt toch ook geld binnen?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 juli 2016 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 14:37 schreef ZerauS het volgende:
Ik zie Ziyech en Huntelaar graag naar Ajax komen. Denk dat deze mannen een toegevoegde waarde zijn voor dit elftal
Denk ik ook wel ja..
ZerauS
 ZerauS - zondag 31 juli 2016 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 14:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Een compleet ander verhaal als de aantijgingen aan het adres van Overmars.
Ik ben nog steeds van mening dat Ajax Europees gezien de laatste jaren heeft gefaald mede doordat er niet voldoende is geïnvesteerd in spelers die het team naar een hoger niveau tillen. Zeg dus niet voor alle duidelijkheid dat er niet is geïnvesteerd he!! Maar had je spelers gehad zoals KJH of Wesley had je in ieder geval meer kans gehad om iets meer te bereiken Europees dan nu het geval is geweest. En in dat opzicht vind ik gezien het vermogen van Ajax dat ze niet optimaal gebruikt hebben gemaakt van de mogelijkheden en in dat opzicht dus tekort zijn geschoten.
ZerauS
 ZerauS - zondag 31 juli 2016 - 15:59   quote  deeplink  
En natuurlijk weet ik dat er mensen nu zijn die zeggen met de transfer van Milik dat het een fantastisch beleid is geweest. Maar ze laten Luuk de Jong lopen voor een paar ton en iedereen weet wat dat gevolg is geweest. Veruit de beste speler afgelopen seizoen uit de eredivisie en topscorer. Het is ook mosterd na de maaltijd en we hebben het zelf weggegeven maar zonder Luuk hadden die boeren nooit kampioen geworden. Ik bedoel maar..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2016 door ZerauS --
p111
 p111 - zondag 31 juli 2016 - 16:01   quote  deeplink  
Volgens Engelse media is Juventus boos op de manier hoe Raiola zich gedroeg tijdens de onderhandelingen. Hij zou uit zijn op eigen gewin.
ZerauS
 ZerauS - zondag 31 juli 2016 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 16:01 schreef p111 het volgende:
Volgens Engelse media is Juventus boos op de manier hoe Raiola zich gedroeg tijdens de onderhandelingen. Hij zou uit zijn op eigen gewin.
Dat is Raiola toch altijd? :-)
MBB
 MBB - zondag 31 juli 2016 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 15:59 schreef ZerauS het volgende:
En natuurlijk weet ik dat er mensen nu zijn die zeggen met de transfer van Milik dat het een fantastisch beleid is geweest. Maar ze laten Luuk de Jong lopen voor een paar ton en iedereen weet wat dat gevolg is geweest. Veruit de beste speler afgelopen seizoen uit de eredivisie en topscorer. Het is ook mosterd na de maaltijd en we hebben het zelf weggegeven maar zonder Luuk hadden die boeren nooit kampioen geworden. Ik bedoel maar..
Dat heet een koe in de kont kijken. Ja, nu je weet hoe dit is afgelopen zeg je jammer. Maar hij was geflopt in Duitsland en Engeland. Ik kan me meer dan goed voorstellen dat je dan het risico niet wil nemen.
ZerauS
 ZerauS - zondag 31 juli 2016 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 16:11 schreef MBB het volgende:

[..]

Dat heet een koe in de kont kijken. Ja, nu je weet hoe dit is afgelopen zeg je jammer. Maar hij was geflopt in Duitsland en Engeland. Ik kan me meer dan goed voorstellen dat je dan het risico niet wil nemen.
Zekerheid heb je nooit en soms moet je een risico durven te nemen om progressie te boeken
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 juli 2016 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 16:15 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Zekerheid heb je nooit en soms moet je een risico durven te nemen om progressie te boeken
Inderdaad want na vier kampioenschappen zijn we alleen maar beroerder gaan spelen ipv progressie te maken. Deels schuld van de trainer, selectie en aankoopbeleid.
MBB
 MBB - zondag 31 juli 2016 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 16:15 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Dat is waar. Ik had dit risico niet genomen destijds. Ik zou wel het risico nu durven nemen om bijvoorbeeld Gomez te halen (als dat haalbaar is). Hij heeft zich eerder op het hoogste niveau al bewezen.
ZerauS
 ZerauS - zondag 31 juli 2016 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 16:23 schreef MBB het volgende:

[..]

Dat is waar. Ik had dit risico niet genomen destijds. Ik zou wel het risico nu durven nemen om bijvoorbeeld Gomez te halen (als dat haalbaar is). Hij heeft zich eerder op het hoogste niveau al bewezen.
Wat Gomez betreft dikke prima. Meer dan welkom :-)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 juli 2016 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 16:23 schreef MBB het volgende:

[..]

Gomez is niet echt een risico denk ik..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 31 juli 2016 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2016 - 22:55 schreef Gerard.M het volgende:
+1
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 juli 2016 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 17:36 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

+1
Wie dan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heldere boodschap voor Overmars: ‘Haller en Ziyech kopen, vrij simpel’

0.0074999