BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heldere boodschap voor Overmars: ‘Haller en Ziyech kopen, vrij simpel’

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 juli 2016 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 18:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wie dan?
Achabar ;-)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 juli 2016 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 19:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Achabar ;-)
Gezondheid
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 juli 2016 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 20:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gezondheid
Dank u....ik heb last van hooikoorts....hoe weet je dat ??
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 juli 2016 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 20:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dank u....ik heb last van hooikoorts....hoe weet je dat ??
Je klonk zo.. Pollen in de lucht?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2016 door Hummel10 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 juli 2016 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 21:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je klonk zo.. Pollen in de lucht?
Ja vooral hiero.....
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 19:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Achabar ;-)
Ben best benieuwd naar PEC dit jaar met Achabar voorin en Mastour op 10.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 09:33   quote  deeplink  
Ik vrees dat wij echt Balotelli gaan krijgen
p111
 p111 - maandag 01 augustus 2016 - 09:37   quote  deeplink  
Ik ga er van uit dat Ajax verstandig is geworden dus geen Riola
MBB
 MBB - maandag 01 augustus 2016 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 09:33 schreef Loetje het volgende:
Ik vrees dat wij echt Balotelli gaan krijgen
Dat zou een groot risico zijn. Ik vertelde hiervoor dat ik destijds Luuk de Jong een te groot risico vond (achteraf zou het een topdeal zijn geweest), en ga nu pleiten om wél Balotelli te halen. Ik vind namelijk dat we wel een "klootzak" kunnen gebruiken in het team tussen alle ideale schoonzonen in. Ik ben me er wel van bewust dat dit ook de verkeerde kant op kan gaan.
Peterhs
 Peterhs - maandag 01 augustus 2016 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 09:42 schreef MBB het volgende:

[..]

Dat zou een groot risico zijn. Ik vertelde hiervoor dat ik destijds Luuk de Jong een te groot risico vond (achteraf zou het een topdeal zijn geweest), en ga nu pleiten om wél Balotelli te halen. Ik vind namelijk dat we wel een "klootzak" kunnen gebruiken in het team tussen alle ideale schoonzonen in. Ik ben me er wel van bewust dat dit ook de verkeerde kant op kan gaan.
Een klootzak prima, maar een verwaande randdebiel? NEE!
MBB
 MBB - maandag 01 augustus 2016 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 10:15 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Een klootzak prima, maar een verwaande randdebiel? NEE!
Die het weleens flink op z'n heupen kan krijgen als hij de enige echte ster is...
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 09:42 schreef MBB het volgende:

[..]

Dit team heeft het mentaal al regelmatig heel zwaar. Dus waarom een speler halen die maar wat doet? Die "klootzak" is hij namelijk buiten het veld.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 11:11   quote  deeplink  
En Dost hoef ik trouwens ook niet. Ook in dat geval liever wat we nu hebben. Net als Januzai, lekker laten blijven.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 14:28 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Ik denken dat deze selectie wel wat ervaren jongens kan gebruiken en Sanchez en Cassiera zijn toch gehaald voor de lange termijn.
Sanchez die nu al de Zuid Amerikaanse CL wint? Ervaring is geen leeftijd, ervaring is wat je meemaakt!
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 14:37 schreef ZerauS het volgende:
Ik zie Ziyech en Huntelaar graag naar Ajax komen. Denk dat deze mannen een toegevoegde waarde zijn voor dit elftal
Op basis waarvan Huntelaar dan? Wordt met de week minder en speelde destijds in een systeem wat volledig anders was.
p111
 p111 - maandag 01 augustus 2016 - 11:19   quote  deeplink  
Laat Bas Dost zijn Ajax pyama maar aan Soriano geven die zie ik liever.
MBB
 MBB - maandag 01 augustus 2016 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Op basis waarvan Huntelaar dan? Wordt met de week minder en speelde destijds in een systeem wat volledig anders was.
Huntelaar ben ik het mee eens, maar ik begrijp nooit die schreeuwen om spelers die het bij subtoppers goed doen. Je hebt geen enkele garantie dat ze het hier ook goed doen. Mijn motto: varen op de jeugd en daarbij gearriveerde toppers halen (en dan maar voor deze spelers meer geld uitgeven, ook aan salaris).
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:21 schreef MBB het volgende:

[..]

Huntelaar ben ik het mee eens, maar ik begrijp nooit die schreeuwen om spelers die het bij subtoppers goed doen. Je hebt geen enkele garantie dat ze het hier ook goed doen. Mijn motto: varen op de jeugd en daarbij gearriveerde toppers halen (en dan maar voor deze spelers meer geld uitgeven, ook aan salaris).
Garantie heb je never nooit. Maar hij is echt veel en veel minder geworden dan hij was en is absoluut geen spits van de combinatie en een aanspeelpunt vind ik hem ook lang niet altijd op een enkele keer na. Lekker laten blijven, net als Dost. Die lijken nogal op elkaar.

Traore blijft voor mij verreweg de beste kandidaat en anders Soriano.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:19 schreef p111 het volgende:
Laat Bas Dost zijn Ajax pyama maar aan Soriano geven die zie ik liever.
Die is geloof ik 32 maar nog steeds ongekend goed. Ook een godswonder dat deze man slechts bij Salzburg zit.
MBB
 MBB - maandag 01 augustus 2016 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Garantie heb je never nooit. Maar hij is echt veel en veel minder geworden dan hij was en is absoluut geen spits van de combinatie en een aanspeelpunt vind ik hem ook lang niet altijd op een enkele keer na. Lekker laten blijven, net als Dost. Die lijken nogal op elkaar.

Traore blijft voor mij verreweg de beste kandidaat en anders Soriano.
Traore is niet eens 1.80 (1.77 volgens mij). Ik geloof niet in een dergelijke spits, tenzij je Messi bent. Daarom vind ik het fijn om voorin een aanspeelpunt te hebben die ook kan koppen. Een Huntelaar of Gomez zou daarin top zijn. En ja, Huntelaar zit niet op zijn piek. Maar in de Eredivisie gaat hij er echt nog veel inprikken. Vraag is alleen hoe realistisch het is dat een dergelijke speler gaat komen.
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - maandag 01 augustus 2016 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2016 - 23:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hou toch eens op over die Ziyech.....speelt straks africa cup en is bovendien een Marokkaan die aarden niet bij Ajax.
Als Ajax daar 10 miljoen voor betaald verklaar ik ze voor gek
Wat een dom racistisch gelul zeg! Kijk naar El Ghazi. En Ziyech is voor elke club een aanwinst. Beter dan al die middelmaat die uit de jeugd nu al doorstroomt.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:51 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

Wat een dom racistisch gelul zeg! Kijk naar El Ghazi. En Ziyech is voor elke club een aanwinst. Beter dan al die middelmaat die uit de jeugd nu al doorstroomt.
Ziyech kan een aanwinst zijn om de doodsimpele reden dat de laatste steekpass ontbreekt bij ons. Verder is er geen enkele reden dat hij het specifiek moet zijn.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 11:53   quote  deeplink  
Dit is trouwens geen nieuwkomer hier.
MBB
 MBB - maandag 01 augustus 2016 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:51 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

Wat is er racistisch aan? Hij is toch een Marokkaan? Doe niet zo dom dus. En je hebt geen enkele garantie dat een speler die het goed doet bij een middenmotor, het bij ons ook goed doet.
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - maandag 01 augustus 2016 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2016 - 13:05 schreef p111 het volgende:
Met cassiera en Dolberg heb je al 2 goede spitsen,een jaar een wat oudere goede spits kan ik mee leven maar buiten Huntelaar zou ik het niet zo snel weten,en Ziyech ja een goede voetballer maar we hebben al 80 middenvelders brengt alleen maar onrust.
Kom op man! Dolberg is 18 en houdt dit leuke dartelige misschien een half seizoen vol (zonder EC). en wie zegt dat Cassiera een aanwinst is? Teveel youtube gekeken zeker
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:42 schreef MBB het volgende:

[..]

Traore is niet eens 1.80 (1.77 volgens mij). Ik geloof niet in een dergelijke spits, tenzij je Messi bent. Daarom vind ik het fijn om voorin een aanspeelpunt te hebben die ook kan koppen. Een Huntelaar of Gomez zou daarin top zijn. En ja, Huntelaar zit niet op zijn piek. Maar in de Eredivisie gaat hij er echt nog veel inprikken. Vraag is alleen hoe realistisch het is dat een dergelijke speler gaat komen.
Ik zeker wel. Wij spelen op balbezit en combinatievoetbal is heilig. Dan is een aanspeelpunt en iemand die goed kan kaatsen een must. En nog veel belangrijker dan de goals. Wij hebben namelijk zelden een echte topscorer. Meestal zijn er meer die veel scoren en dat is net zo goed.
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:11 schreef Loetje het volgende:
En Dost hoef ik trouwens ook niet. Ook in dat geval liever wat we nu hebben. Net als Januzai, lekker laten blijven.
Die laatste mag van mij wel komen hoor. Voor de concurrentie met youness.
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die is geloof ik 32 maar nog steeds ongekend goed. Ook een godswonder dat deze man slechts bij Salzburg zit.
30 pas volgens mij. Verder eens.
MBB
 MBB - maandag 01 augustus 2016 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Januzaj kan toch ook op beide flanken spelen? Dan zou je Younes en Januzaj hebben..
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij United en Dortmund heel erg buiten beeld. Te snel de stap gemaakt en zijn het dan vaak kwijt. Ben benieuwd of hij zijn niveau uit de jeugd nog kan halen.
Brandje
 Brandje - maandag 01 augustus 2016 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:54 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

Kom op man! Dolberg is 18 en houdt dit leuke dartelige misschien een half seizoen vol (zonder EC). en wie zegt dat Cassiera een aanwinst is? Teveel youtube gekeken zeker
Ik dacht dat ik zuur en pessimistisch was maar jij bent echt de overtreffende trap.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 12:00 schreef remco k het volgende:

[..]

30 pas volgens mij. Verder eens.
Ik zie het nu. Weet ook wel waar die 32 vandaan kwam, op Football Manager is die 32 omdat ik daar 2 seizoenen verder ben...
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:54 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

Beter kijken en beter volgen. Ook voorafgaand. Kun je namelijk betere conclusies trekken dan alleen maar dom gelul posten.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 12:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik zuur en pessimistisch was maar jij bent echt de overtreffende trap.
Dit is een grote bekende hier...
MBB
 MBB - maandag 01 augustus 2016 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 12:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit is een grote bekende hier...
Ik reageer in al die jaren niet zoveel.. Maar dit figuur is net begonnen. Toch een bekende?
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 12:05 schreef MBB het volgende:

[..]

Ik reageer in al die jaren niet zoveel.. Maar dit figuur is net begonnen. Toch een bekende?
Doel niet op jou in dit geval.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2016 door Loetje --
MBB
 MBB - maandag 01 augustus 2016 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 12:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Doel niet op jou in dit geval.
I know, was ook een vraag aan jou. Of je hem/haar dus kent, terwijl hij/zij vandaag is begonnen... ;-)
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 12:10 schreef MBB het volgende:

[..]

I know, was ook een vraag aan jou. Of je hem/haar dus kent, terwijl hij/zij vandaag is begonnen... ;-)
Weetje, hoe ben je als je voor het eerst op een forum komt?
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 12:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bij United en Dortmund heel erg buiten beeld. Te snel de stap gemaakt en zijn het dan vaak kwijt. Ben benieuwd of hij zijn niveau uit de jeugd nog kan halen.
Vond hem in zijn eerste zeg eens tien wedstrijden bij united weergaloos. Ze moeten hem niet huren hoor. Maar als je die voor weinig kan ophalen. Zeker doen
046afca
 046afca - maandag 01 augustus 2016 - 17:14   quote  deeplink  
Even offtopic: vind het vrij vreemd dat bosz geen muric of cerny meeneemt nu dat younes geblesseerd afhaakt.
046afca
 046afca - maandag 01 augustus 2016 - 17:14   quote  deeplink  
Even offtopic: vind het vrij vreemd dat bosz geen muric of cerny meeneemt nu dat younes geblesseerd afhaakt.
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 17:50   quote  deeplink  
Dat is zeker vreemd.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 18:48   quote  deeplink  
Snap daar ook niets van. Verwacht nu dezelfde opstelling voorin als vorige week. En hoop dat Gudelj op de bank zit.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 augustus 2016 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 09:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ben best benieuwd naar PEC dit jaar met Achabar voorin en Mastour op 10.
Mastour waarschijnlijk vanaf links en Thomas op 10. Beetje vreemd. Thomas totaal geen 10. Maar ik zie wel. Kan wel wat worden.

Zitten alleen weer opgescheept met die kut Menig die er echt geen kut van bakt, maar waarschijnlijk vanwege huurvoorwaarden altijd basis staat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2016 door NatjosFC --
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 augustus 2016 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 18:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wie dan?
Ik denk eerlijk gezegd dat hij doelde op Lars Veldwijk. Natuurlijk is hij geen Ajax-spits, maar Zwollenaren kunnen het altijd redden in Amsterdam. Nijland zou ik wel aanraden als pinchhitter.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 augustus 2016 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 18:48 schreef Loetje het volgende:
Snap daar ook niets van. Verwacht nu dezelfde opstelling voorin als vorige week. En hoop dat Gudelj op de bank zit.
Ja? Riedewald was degelijk op middenveld, maar je bent nu ook power en snelheid nodig achterin.
Maar ach, zonder spits is het sowieso vrij kansloos.
Sportief zo jammer dat Milik vertrekt...
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 22:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ja? Riedewald was degelijk op middenveld, maar je bent nu ook power en snelheid nodig achterin.
Maar ach, zonder spits is het sowieso vrij kansloos.
Sportief zo jammer dat Milik vertrekt...
Veltman en Westermann in ieder geval centraal hoop ik.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 augustus 2016 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 23:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Veltman en Westermann in ieder geval centraal hoop ik.
Waarom Westermann als ik vragen mag?
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 augustus 2016 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 23:43 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Waarom Westermann als ik vragen mag?
Omdat ik hem altijd goed gevonden heb en een echte verdediger vind. En weet wat er nu gevraagd wordt. Oh en omdat Viergever de hele voorbereiding al onzeker oogt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2016 door Loetje --
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 02 augustus 2016 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 00:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat ik hem altijd goed gevonden heb en een echte verdediger vind. En weet wat er nu gevraagd wordt. Oh en omdat Viergever de heel voorbereiding al onzeker oogt
Ben benieuwd, ik vind het helemaal niks. Maar wellicht dat hij zich in de eredivisie staande kan houden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heldere boodschap voor Overmars: ‘Haller en Ziyech kopen, vrij simpel’

0.0083930