|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2016 - 22:55 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ik denk eerlijk gezegd dat hij doelde op Lars Veldwijk. Natuurlijk is hij geen Ajax-spits, maar Zwollenaren kunnen het altijd redden in Amsterdam. Nijland zou ik wel aanraden als pinchhitter. Daar dacht ik dus ook aan maar doe os niet van Zwolle en ik vind het geen Ajax spits. Had je net zo goed Weghorst kunnen nemen. Nijland ook maar gewoon niet doen. Middelmaat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2016 - 22:56 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ja? Riedewald was degelijk op middenveld, maar je bent nu ook power en snelheid nodig achterin. Maar ach, zonder spits is het sowieso vrij kansloos. Sportief zo jammer dat Milik vertrekt... Volgens mij een spits die er twee inschoot tegen Paok toch.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2016 - 11:15 schreef Loetje het volgende:[..] Op basis waarvan Huntelaar dan? Wordt met de week minder en speelde destijds in een systeem wat volledig anders was. Die prikt er gewoon 25 in hoor in de eredivisie. Luuk de Jong was ook afgeschreven en zou geen bal meer raken. Daar zijn we achtergekomen. Denk dat ze in Eindhoven nu nog met een stijve leuter zitten en dan met name naar alle betweters die dachten dat Luuk geen enkele rol van betekenis zou spelen. Ik denk dat het met KJH het zomaar hetzelfde verhaal kan zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2016 door ZerauS -- |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2016 - 11:54 schreef ZerauS het volgende:[..] Die prikt er gewoon 25 in hoor in de eredivisie. Luuk de Jong was ook afgeschreven en zou geen bal meer raken. Daar zijn we achtergekomen. Denk dat ze in Eindhoven nu nog met een stijve leuter zitten en dan met name naar alle betweters die dachten dat Luuk geen enkele rol van betekenis zou spelen. Ik denk dat het met KJH het zomaar hetzelfde verhaal kan zijn. Ik ben het meer dan eens met je!
Overigens, ik heb je een tijdje niet gezien. Alles goed? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2016 - 11:54 schreef ZerauS het volgende:[..] Die prikt er gewoon 25 in hoor in de eredivisie. Luuk de Jong was ook afgeschreven en zou geen bal meer raken. Daar zijn we achtergekomen. Denk dat ze in Eindhoven nu nog met een stijve leuter zitten en dan met name naar alle betweters die dachten dat Luuk geen enkele rol van betekenis zou spelen. Ik denk dat het met KJH het zomaar hetzelfde verhaal kan zijn. Die kan ook nog altijd beter worden. Ik vind de Bundesliga clubs op Bayern en Dortmund na ook niet beter dan onze topclubs. Thuis winnen we vrijwel altijd en uit verliezen we. Hebben alleen net iets meer poen maar daar is het voetbal ook echt niet geweldig bij die clubs. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ja zeker vriend met jou ook? Ben druk geweest met me nieuwe baan in de haven en had een hele zware kater van 8 mei :-) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2016 - 12:32 schreef Loetje het volgende:[..] Die kan ook nog altijd beter worden. Ik vind de Bundesliga clubs op Bayern en Dortmund na ook niet beter dan onze topclubs. Thuis winnen we vrijwel altijd en uit verliezen we. Hebben alleen net iets meer poen maar daar is het voetbal ook echt niet geweldig bij die clubs. Ja ben ik wel met je eens. Vind de Duitse competitie wel leuker om naar te kijken alleen. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2016 - 12:35 schreef ZerauS het volgende:[..] Ja zeker vriend met jou ook? Ben druk geweest met me nieuwe baan in de haven en had een hele zware kater van 8 mei :-) Haha. Is mooi, gap.
Met mij gaat het ook goed. Erg druk op BuZa met al die dwaze staatshoofden, Erdogan (en Poetin voorop. Dat geeft ons handenvol werk. Maar mij hoor je niet klagen!
Ja, 8 mei... voor mij ook een traumatische ervaring waar ik nu nog steeds nachtmerries van heb. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2016 - 12:42 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Haha. Is mooi, gap. Met mij gaat het ook goed. Erg druk op BuZa met al die dwaze staatshoofden, Erdogan (en Poetin voorop. Dat geeft ons handenvol werk. Maar mij hoor je niet klagen! Ja, 8 mei... voor mij ook een traumatische ervaring waar ik nu nog steeds nachtmerries van heb. Dan hoef je je niet te vervelen gap haha. Dit jaar de dubbel maar dan he:-) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha. Nee vervelen doe ik me niet gauw. Trouwens, ik opteer voor de triple ;) inclusief een Europese beker... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2016 - 07:10 schreef Hummel10 het volgende:[..] Daar dacht ik dus ook aan maar doe os niet van Zwolle en ik vind het geen Ajax spits. Had je net zo goed Weghorst kunnen nemen. Nijland ook maar gewoon niet doen. Middelmaat. Nijland is top jonge. Altijd foutloos in de passing. Veldwijk is inderdaad geen Ajax-spits. zei het ook meer voor de lol. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Kasper Dolberg... Z'n eerste werd onterecht afgekeurd en z'n tweede "mocht" wel geteld worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wie scoorde er twee keer waarvan 1 onterecht afgekeurd. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2016 - 13:04 schreef NatjosFC het volgende:[..] Nijland is top jonge. Altijd foutloos in de passing. Veldwijk is inderdaad geen Ajax-spits. zei het ook meer voor de lol. Toch denk ik dat ze die wel bedoelden.. Nijland tja niet helemaal mijn ding zal eens op hem letten. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Sinds wanneer tellen we afgekeurde goals mee. Wat een onzin. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Helemaal geen onzin, hij kan daar niets aan, doen, stond op de juiste tijd op de juiste plek, en scoorde dus daar de eerste goal, dat die scheids er een zooitje van maakt kan hij niets aan doen..
Enige dat ik er mee aan geef, is dat die jongen wel iets kan, ik had Millik er daar niet meer zien maken.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2016 - 17:43 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal geen onzin, hij kan daar niets aan, doen, stond op de juiste tijd op de juiste plek, en scoorde dus daar de eerste goal, dat die scheids er een zooitje van maakt kan hij niets aan doen.. Enige dat ik er mee aan geef, is dat die jongen wel iets kan, ik had Millik er daar niet meer zien maken.. Tuurlijk is het onzin. De wedstrijd kan heel anders lopen als die bal geteld wordt, misschien schiet er dan wel 3 in of wordt ie twee minuten later neer geschopt... Op de topscorerslijst gaan we toch ook geen onterecht afgekeurde goals meetellen...
Ik zeg ook niet dat die jongen niets kan. Maar van een speler als Milik kun je qua ervaring toch meer op aan. Deze jongen heeft net 1 wedstrijd gespeeld. Milik had er al twee seizoenen bij Ajax opzitten en CL en bundesliga ervaring. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 augustus 2016 - 17:57 schreef NatjosFC het volgende:[..] Tuurlijk is het onzin. De wedstrijd kan heel anders lopen als die bal geteld wordt, misschien schiet er dan wel 3 in of wordt ie twee minuten later neer geschopt... Op de topscorerslijst gaan we toch ook geen onterecht afgekeurde goals meetellen... Ik zeg ook niet dat die jongen niets kan. Maar van een speler als Milik kun je qua ervaring toch meer op aan. Deze jongen heeft net 1 wedstrijd gespeeld. Milik had er al twee seizoenen bij Ajax opzitten en CL en bundesliga ervaring. Het is geen onzin, je kan bij zon jongen en zon actie zien uit welk hout ie gesneden is..
Je laatste alinea ontken ik ook niet, ik zou graag willen dat ie gebleven was..
Maar mensen moeten nu niet net doen alsof onze wereldspits was zoals Suarez dat wel was. Millik heeft het na de winterstop leuk gedaan, maar ook niet meer dan dat.. Ik vind het dan ook een godswonder dat ie voor meer geld dan Janssen is verkocht.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Rafael is een speler die een handbalverdediging kan slechten zou perfect zijn voor Ajax de creatieve speler die een wedstrijd kan open breken. ========================================================================================= Als hij niet geblesseerd is, zal hij een heel goede aanwinst zijn. Ook voor topteams in Nederland. Maar je kan niet zeker zijn van zijn fitheid. Het is een beetje een loterij, maar je kunt ook de grote prijs scoren. Technisch gezien is hij een van de beste in Europa, maar hij is niet een moderne middenvelder die zestig, zeventig meter van het veld kan bespelen. Hij heeft een goed, technisch team nodig dat op de helft van de tegenstander speelt. Met andere woorden: een topteam." |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dus helaas niet geschikt voor het spelletje van bosz. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Wanneer Ajax vandaag niet tegen een sterke tegenstander loot (denk aan AS Roma) maar een wat minder sterke club dan moeten ze in mijn optiek er alles aan doen om 1of 2 significante versterkingen aan te trekken en wel voor Maandag 8 augustus 23:59 uur. Dan zijn ze namelijk speelgerechtigd in de play-off.
Wat vinden jullie hiervan? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2016 - 10:53 schreef Peter1956 het volgende:Wanneer Ajax vandaag niet tegen een sterke tegenstander loot (denk aan AS Roma) maar een wat minder sterke club dan moeten ze in mijn optiek er alles aan doen om 1of 2 significante versterkingen aan te trekken en wel voor Maandag 8 augustus 23:59 uur. Dan zijn ze namelijk speelgerechtigd in de play-off. Wat vinden jullie hiervan? Ik snap je denkwijze totaal niet beste Peter. Dus als Ajax Monaco of Roma loot hoeven ze niemand te halen maar loten ze YOung Boys of Steaua dan moeten ze wel spelers halen??!!
Ajax moet sowieso een spits halen en de geruchten dat Balotelli komt wanneer Ajax de groepsfase haalt worden steeds sterker. Echtter zou Ajax dit niet moeten doen. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2016 - 11:01 schreef Brandje het volgende:[..] Ik snap je denkwijze totaal niet beste Peter. Dus als Ajax Monaco of Roma loot hoeven ze niemand te halen maar loten ze YOung Boys of Steaua dan moeten ze wel spelers halen??!! Ajax moet sowieso een spits halen en de geruchten dat Balotelli komt wanneer Ajax de groepsfase haalt worden steeds sterker. Echtter zou Ajax dit niet moeten doen. Plaatsing voor de CL levert ca. 12 a 15 miljoen op. Loting tegen een AS Roma lijkt mij dat redelijk kansloos en dat verschil overbrug je niet met 1 a 2 lastminute aankopen. Bij een minder sterke tegenstander kunnen die eventuele aankopen wel net het verschil maken om je te plaatsen voor de CL.
Die investering verdien je bij plaatsing bijna direct terug lijkt mij dus een mogelijke win win situatie. Daarbij geef je al Ajax zijnde eindelijk een positief signaal naar de supporter toe waaruit blijkt dat er alles aan gedaan wordt om resultaat te halen door het elftal op een hoger niveau te krijgen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2016 - 11:01 schreef Brandje het volgende:[..] Ik snap je denkwijze totaal niet beste Peter. Dus als Ajax Monaco of Roma loot hoeven ze niemand te halen maar loten ze YOung Boys of Steaua dan moeten ze wel spelers halen??!! Ajax moet sowieso een spits halen en de geruchten dat Balotelli komt wanneer Ajax de groepsfase haalt worden steeds sterker. Echtter zou Ajax dit niet moeten doen. Balotelli is een flapdrol heeft wel kwaliteiten maar verkloot het overal. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Rostov!.......Marc gooi dit weekend er wat euro's tegenaan voor een aantal versterkingen die zullen zichzelf terugverdienen bij plaatsing. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2016 - 11:01 schreef Brandje het volgende:[..] Ik snap je denkwijze totaal niet beste Peter. Dus als Ajax Monaco of Roma loot hoeven ze niemand te halen maar loten ze YOung Boys of Steaua dan moeten ze wel spelers halen??!! Ajax moet sowieso een spits halen en de geruchten dat Balotelli komt wanneer Ajax de groepsfase haalt worden steeds sterker. Echtter zou Ajax dit niet moeten doen. +1 |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2016 - 12:18 schreef Peter1956 het volgende:Rostov!.......Marc gooi dit weekend er wat euro's tegenaan voor een aantal versterkingen die zullen zichzelf terugverdienen bij plaatsing. ja die lul van een Overmars wacht weer tot iedereen weg is , nou bedankt |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2016 - 11:01 schreef Brandje het volgende:[..] Ik snap je denkwijze totaal niet beste Peter. Dus als Ajax Monaco of Roma loot hoeven ze niemand te halen maar loten ze YOung Boys of Steaua dan moeten ze wel spelers halen??!! Ajax moet sowieso een spits halen en de geruchten dat Balotelli komt wanneer Ajax de groepsfase haalt worden steeds sterker. Echtter zou Ajax dit niet moeten doen. Hij bedoelt dat die aankopen anders geen haasr hebben.
Balotelli is helemaal geen slechte spits voor Ajax, alleen beetje vreemd in de groep. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Ik las ergens dat Ziyech maar liefst € 15 miljoen moet gaan opbrengen. Dat gaat Ajax DRIE keer niet doen: NU niet, DAN niet, NOOIT niet. En terecht! Ik ben een voorstander van de geniale speler Ziyech, maar niet voor dat bedrag.
Kortom, mocht Ziyech vertrekken, dan wordt het een club in het buitenland. Of PSV, die wil van Ginkel nog een jaartje huren, zo heb ik begrepen. En mocht dat niet lukken, dan gaan ze voor Ziyech. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Haller scoort tegen Psv met zijn hoofd! :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En kan een nederlaag niet voorkomen. verder amper positief opgevallen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik vond het ook niet veel....zeer matig zelfs |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Dat kun je ook niet alleen als spits zijnde Psv was gewoon sterker tweede helft. Cocu in de rust goed ingespeeld op de 442 opstelling waar ze het lastig mee hadden. Hallo en heel Utrecht speelde de eerste helft prima. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 07:43 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dat kun je ook niet alleen als spits zijnde Psv was gewoon sterker tweede helft. Cocu in de rust goed ingespeeld op de 442 opstelling waar ze het lastig mee hadden. Hallo en heel Utrecht speelde de eerste helft prima. Hij had gister aan aantal keer de mogelijkheid om teamspelers voor de goal te zetten door het snel te verplaatsen. En hij mist de grootste kans van de wedstrijd. Natuurlijk kan hij dat niet alleen. Ik vond hem niet goed. Ook de eerste helft niet. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 08:14 schreef remco k het volgende:[..] Hij had gister aan aantal keer de mogelijkheid om teamspelers voor de goal te zetten door het snel te verplaatsen. En hij mist de grootste kans van de wedstrijd. Natuurlijk kan hij dat niet alleen. Ik vond hem niet goed. Ook de eerste helft niet. Mwah eerste helft was hij wel aardig ook sterk in zijn duels Psv had weinig te vertellen. Na de rust veranderde Psv van tactiek en kwam Utrecht er niet meer aan te pas. Toen zag je hem inderdaad niet meer. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Maar Ajax heeft toch geen interesse in Haller dus hij kan toch niemands ongelijk bewijzen en kan de hele discussie de prullenbak in.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 09:53 schreef Hummel10 het volgende:Maar Ajax heeft toch geen interesse in Haller dus hij kan toch niemands ongelijk bewijzen en kan de hele discussie de prullenbak in.. Yep... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 09:53 schreef Hummel10 het volgende:Maar Ajax heeft toch geen interesse in Haller dus hij kan toch niemands ongelijk bewijzen en kan de hele discussie de prullenbak in.. Gelukkig wel. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik hoor net dat hij voor 20 miljoen naar China kon maar hij wilde niet |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wanneer sluit de transfermarkt om Europees mee te spelen? Vanavond laat ? Voor de Nederlandse competitie pas op 1 september maar hoe zit het Europees?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2016 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2016 - 18:20 schreef Pavlov14 het volgende:Ik las ergens dat Ziyech maar liefst € 15 miljoen moet gaan opbrengen. Dat gaat Ajax DRIE keer niet doen: NU niet, DAN niet, NOOIT niet. En terecht! Ik ben een voorstander van de geniale speler Ziyech, maar niet voor dat bedrag. Kortom, mocht Ziyech vertrekken, dan wordt het een club in het buitenland. Of PSV, die wil van Ginkel nog een jaartje huren, zo heb ik begrepen. En mocht dat niet lukken, dan gaan ze voor Ziyech. Het zou mij verbazen als PSV 15 milj.gaat betalen voor Ziyech dan zijn ze echt niet goed bij hun hoofd. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
En Haller was buiten dat doelpunt gewoon matig en mist gewoon een open kans op de gelijkmaker,te matig voor Ajax. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wanneer sluit de transfermarkt om Europees mee te spelen? Vanavond laat ? Voor de Nederlandse competitie pas op 1 september maar hoe zit het Europees? |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 11:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:Wanneer sluit de transfermarkt om Europees mee te spelen? Vanavond laat ? Voor de Nederlandse competitie pas op 1 september maar hoe zit het Europees? Ik heb geen idee, Jack. Wel weet ik dat Ajax uiterlijk morgen (8 augustus) om 23:59 uur de definitieve lijst moet inleveren met de namen van de spelers die de eerste wedstrijd tegen Rostok mogen worden opgesteld. Haast is dus geboden... Maar ik zie het dus niet gebeuren dat we morgenavond onze nieuwe veelscorende spits in huis hebben. Als die überhaupt nog komt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 10:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:Wanneer sluit de transfermarkt om Europees mee te spelen? Vanavond laat ? Voor de Nederlandse competitie pas op 1 september maar hoe zit het Europees? Ik las laatst ergens dat Overmars uitstel gekregen had? Alleen de kop gelezen dus weet er het fijne niet van.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 11:41 schreef p111 het volgende:[..] Het zou mij verbazen als PSV 15 milj.gaat betalen voor Ziyech dan zijn ze echt niet goed bij hun hoofd. Zo hard loopt de interesse niet denk dat ze met 10 miljoen ook wel tevreden zullen zijn met een binnenlandse transfer. Op een mokkende Ziyech zullen ze ook niet zitten te wachten. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 12:21 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik las laatst ergens dat Overmars uitstel gekregen had? Alleen de kop gelezen dus weet er het fijne niet van.. Waarom zou Ajax uitstel verleend zijn? Daar geloof ik geen sikkepit van: gelijke monikken, gelijke kappen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 11:44 schreef p111 het volgende:En Haller was buiten dat doelpunt gewoon matig en mist gewoon een open kans op de gelijkmaker,te matig voor Ajax. Jonge spelers kunnen groeien maar inderdaad zulke ballen moeten erin bij een topclub. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 12:23 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Waarom zou Ajax uitstel verleend zijn? Daar geloof ik geen sikkepit van: gelijke monikken, gelijke kappen. Geen idee zal kijken of ik het kan vinden.. |
|
|
|