|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ik ben benieuwd Hummel. Maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat Ajax dat voor elkaar zou krijgen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Oké, die datum en tijdstip had ik hier al geschreven. Ik wist niet dat dit inclusief het uitstel was. Thanks. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 12:14 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ik heb geen idee, Jack. Wel weet ik dat Ajax uiterlijk morgen (8 augustus) om 23:59 uur de definitieve lijst moet inleveren met de namen van de spelers die de eerste wedstrijd tegen Rostok mogen worden opgesteld. Haast is dus geboden... Maar ik zie het dus niet gebeuren dat we morgenavond onze nieuwe veelscorende spits in huis hebben. Als die überhaupt nog komt. Bedankt Pavlov, dan zie ik het ook niet meer gebeuren en waren het weer maar eens geruchten...Balotelli en Gomez....wordt het Europees weer een mislukking dit seizoen en blijven we achterlopen op het succes van PSV vorig jaar... |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 13:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Bedankt Pavlov, dan zie ik het ook niet meer gebeuren en waren het weer maar eens geruchten...Balotelli en Gomez....wordt het Europees weer een mislukking dit seizoen en blijven we achterlopen op het succes van PSV vorig jaar... :) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 13:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Bedankt Pavlov, dan zie ik het ook niet meer gebeuren en waren het weer maar eens geruchten...Balotelli en Gomez....wordt het Europees weer een mislukking dit seizoen en blijven we achterlopen op het succes van PSV vorig jaar... Feyenoord ook weer een concurrent denk ik.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Hahahahhahahhaahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahahahahhahaaaa...........ha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 11:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:Wanneer sluit de transfermarkt om Europees mee te spelen? Vanavond laat ? Voor de Nederlandse competitie pas op 1 september maar hoe zit het Europees? Hetzelfde, alleen men moet een selectie indienen voor de wedstrijd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 12:22 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zo hard loopt de interesse niet denk dat ze met 10 miljoen ook wel tevreden zullen zijn met een binnenlandse transfer. Op een mokkende Ziyech zullen ze ook niet zitten te wachten. Hoe weet jij dat de interesse niet hard loopt? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ik denk dat geintresseerde clubs gewoon even afwachten, hij wordt alleen maar goedkoper richting het eind van de markt. Want volgens mij is Twente nog steeds zeer gebaat bij een verkoop van Ziyech. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 12:40 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Oké, die datum en tijdstip had ik hier al geschreven. Ik wist niet dat dit inclusief het uitstel was. Thanks. Men mag de avond voor de wedstrijd nog 1 speler toevoegen i.v.m. de transferwindow..
Staat onderaan in het linkje van Nenam.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 14:25 schreef remco k het volgende:[..] Men mag de avond voor de wedstrijd nog 1 speler toevoegen i.v.m. de transferwindow.. Staat onderaan in het linkje van Nenam.. Thanks. Is duidelijk. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Dus een dagje extra |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Lach maar ik denk dat het dit jaar weer tussen de traditionele top 3 gaat. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Feyenoord gaat dit jaar gewoon weer voor de 3e plek. Vorig jaar hielden ze het een half seizoen vol, ze hebben nu niet meer kwaliteit en ze moeten nu wel Europees spelen. Want door hun wanprestatie van 2 seizoenen terug hoefden ze dat vorig seizoen niet. Die jongens kunnen dat waarschijnlijk helemaal niet aan, zij gaan gewoon lekker voor de 3e plek concurreren met clubs als Vitesse en AZ. Ze hebben nu leuk gespeeld tegen Groningen, als er straks wat druk op komt en ze spelen tegen grote clubs dan gaan ze weer af als een gieter. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 18:08 schreef NatjosFC het volgende:[..] Feyenoord gaat dit jaar gewoon weer voor de 3e plek. Vorig jaar hielden ze het een half seizoen vol, ze hebben nu niet meer kwaliteit en ze moeten nu wel Europees spelen. Want door hun wanprestatie van 2 seizoenen terug hoefden ze dat vorig seizoen niet. Die jongens kunnen dat waarschijnlijk helemaal niet aan, zij gaan gewoon lekker voor de 3e plek concurreren met clubs als Vitesse en AZ. Ze hebben nu leuk gespeeld tegen Groningen, als er straks wat druk op komt en ze spelen tegen grote clubs dan gaan ze weer af als een gieter. Ligt aan van Bronkhorst....als hij de spelers die hij heeft goed neerzet dan kan Feijenoord ver komen. Nelom kan echt niet meer...ik zag die Woudenberg vanmiddag die is een paar klasse beter. Kuyt is eerder op zijn retour dan zij dachten maar goed daar hebben ze Berghuis voor. Jones deed het aardig maar Vermeer is beter. Veijnovic(liet hij veels te ver naar achteren spelen) en Tapia(heeft nog geen kans gehad, waarom haal je hem dan) moet meer uit te halen zijn maar krijgen (nog) geen minuten. Schuurman verhuren ze....schiet mij maar lek....waarom ?? gun hem zijn minuten.
van Bronkhorst is net als Frank de Boer....vasthouden aan het vertrouwde, zal wel met die generatie te maken hebben bang om fouten te maken maar daar leer je juist van en word je als trainer beter |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 18:32 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ligt aan van Bronkhorst....als hij de spelers die hij heeft goed neerzet dan kan Feijenoord ver komen. Nelom kan echt niet meer...ik zag die Woudenberg vanmiddag die is een paar klasse beter. Kuyt is eerder op zijn retour dan zij dachten maar goed daar hebben ze Berghuis voor. Jones deed het aardig maar Vermeer is beter. Veijnovic(liet hij veels te ver naar achteren spelen) en Tapia(heeft nog geen kans gehad, waarom haal je hem dan) moet meer uit te halen zijn maar krijgen (nog) geen minuten. Schuurman verhuren ze....schiet mij maar lek....waarom ?? gun hem zijn minuten. van Bronkhorst is net als Frank de Boer....vasthouden aan het vertrouwde, zal wel met die generatie te maken hebben bang om fouten te maken maar daar leer je juist van en word je als trainer beter Klopt, maar ze zullen voorlopig wel zo blijven spelen als het zo gaat als vandaag. En dan gaan ze nog problemen krijgen zo zonder controleur. Tapia is echt een belachelijke aankoop gebleken net als Veijnovic eigenlijk. En zo nog wel meer met van der Heijden.
Schuurman verhuren is inderdaad geen slimme zet, die had je mooi kunnen inpassen dit jaar.
Ik denk inderdaad dat Gio liever vertrouwt op ingepaste spelers dan nieuwe talenten de kans te geven. Al hoewel die Woudenberg wel een basisplaats heeft verovert naar zn verhuur. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 18:32 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ligt aan van Bronkhorst....als hij de spelers die hij heeft goed neerzet dan kan Feijenoord ver komen. Nelom kan echt niet meer...ik zag die Woudenberg vanmiddag die is een paar klasse beter. Kuyt is eerder op zijn retour dan zij dachten maar goed daar hebben ze Berghuis voor. Jones deed het aardig maar Vermeer is beter. Veijnovic(liet hij veels te ver naar achteren spelen) en Tapia(heeft nog geen kans gehad, waarom haal je hem dan) moet meer uit te halen zijn maar krijgen (nog) geen minuten. Schuurman verhuren ze....schiet mij maar lek....waarom ?? gun hem zijn minuten. van Bronkhorst is net als Frank de Boer....vasthouden aan het vertrouwde, zal wel met die generatie te maken hebben bang om fouten te maken maar daar leer je juist van en word je als trainer beter Jij hebt best verstand van voetbal al laat je hier wat anders weten narreke ;-) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Nee joh doe niet zo raar. Feyenoord wordt gewoon derde. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zal blij zijn als Ziyech opgerot is....zijn we van dat gezeik af |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Whahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaha.. Hahaha
Sorry, de woorden van Natjos bleven in mijn hoofd spoken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2016 - 17:46 schreef Loetje het volgende:[..] Whahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaha.. Hahaha Sorry, de woorden van Natjos bleven in mijn hoofd spoken. We gaan het zien je kent het gezegde? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Snap je hint niet volgens mij heeft twente nooit gezegd dat Ziyech blijft? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Welk gezegde?
Al zijn je problemen nog zo groot, kijk naar Rotterdam-zuid en je lacht je dood!
Dat gezegde? |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote: Zou het nou zo makkelijk zijn denk je zelf? Allemaal makkelijk bedacht maar of het haalbaar is? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De hint is. In het voetbal roepen ze van alles wat niet waar is. Dat je dat allemaal nog serieus neemt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2016 - 19:36 schreef remco k het volgende:[..] De hint is. In het voetbal roepen ze van alles wat niet waar is. Dat je dat allemaal nog serieus neemt. Niet echt |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2016 - 19:08 schreef riveco het volgende:[..] Zou het nou zo makkelijk zijn denk je zelf? Allemaal makkelijk bedacht maar of het haalbaar is? Tja je kan altijd een balletje opgooien bij Twente toch? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ik snap niet waarom er eigenlijk uberhaupt nog gepost wordt over Ziyech. Ajax is helemaal niet op zoek naar een aanvallende middenvelder. Bovendien gaat Ajax het bedrag niet betalen. En ja ik weet dat Ziyech ook op de vleugel kan spelen, maar Ajax is ook helemaal niet opzoek naar een vleugelspits.
Ik denk dat Ziyech naar PSV gaat. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Iets teveel verstand van de verkeerde club! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Who the fuck is eigenlijk Ziyech?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zo reageer je anders wel..
Je zegt dat er geen clubs geinteresserd zijn in Ziyech.. Dat geloof je toch zeker zelf niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 01:21 schreef NatjosFC het volgende:Ik snap niet waarom er eigenlijk uberhaupt nog gepost wordt over Ziyech. Ajax is helemaal niet op zoek naar een aanvallende middenvelder. Bovendien gaat Ajax het bedrag niet betalen. En ja ik weet dat Ziyech ook op de vleugel kan spelen, maar Ajax is ook helemaal niet opzoek naar een vleugelspits. Ik denk dat Ziyech naar PSV gaat. Ajax heeft aangegeven wel op zoek te zijn naar een vleugelspits..
Daar acht ik Zyech alleen niet de juiste persoon voor.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 08:37 schreef remco k het volgende:[..] Zo reageer je anders wel.. Je zegt dat er geen clubs geinteresserd zijn in Ziyech.. Dat geloof je toch zeker zelf niet.. Concreet of geïnteresseerd is nogal een verschil of niet? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Volgens Mike Verweij (vandaag op Twitter) is er totaal geen interesse voor Ziyech bij Ajax, ook niet vanuit de scouting. Er is geen enkele interesse voor middenvelders in het algemeen en dus ook niet voor Hakim Ziyech. Ajax zal wel "zeker" (aldus Verweij) nog met een versterking komen. Dat moet dan een aanvaller worden. |
|
|
|
|
diegoootje
|
|
|
Ziyech hoeven ze niet per se te halen, middenvelders genoeg. Daarnaast is het weer zo ventje die te snel op z'n teentjes getrapt is. Alhoewel verdiend hij wel een kans na z'n spel afgelopen jaar dus voor het minimale proberen te halen en anders gewoon niet. Qua spits, Giovinco? Verschrikkelijk goed, voetbalt in dat roemloze Amerika nu.. Of probeer gewoon een topper in te lijven zoals Berrardi van Sassuolo. Gegarandeerd dat je die voor meer verkoopt een jaar later.. Anders kan je altijd nog Shane Long proberen? Genoeg opties, te weinig actie |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Veel goede spitsen wachten af. Dat zie je met Dost ook, die wacht de aanbieding van Wolfsburg af en kijkt gewoon wat er nog komt. Dat doen heel veel spelers momenteel. Dat de clubs snel duidelijkheid willen staat haaks op de belangen van de spelers die gebaat zijn bij afwachten en tot het sluiten van de transfer deadline.
Deze zomer is er met Sanchez en Casseirra gewoon goed gehandeld. Vorig jaar is er met Gudelj, Younes, Dijks en Milik ook doortastend gehandeld. Volgens de echte Ajax insiders is Ajax bezig met verschillende opties waarbij Dost de voorkeur heeft maar er zouden meer opties zijn. Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat er nog een spits gaat komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ook. Helaas niet boor de wedstrijden tegen Rostov. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Daat twijfel ik ook aan inderdaad. Maar toch heb ik wel het idee dat er nog iets gaat komen. Ik kan dat niet onderbouwen, anders dan door hints van Ajax volgers maar toch heb ik dat gevoel. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 12:49 schreef Eide het volgende:[..] Daat twijfel ik ook aan inderdaad. Maar toch heb ik wel het idee dat er nog iets gaat komen. Ik kan dat niet onderbouwen, anders dan door hints van Ajax volgers maar toch heb ik dat gevoel. Ik deel volledig jouw gevoel Eide. We willen graag voor de duels met Rostov een nieuwe centrumspits, maar dat kun je niet forceren. Het is zo goedkoop om Overmars te bekritiseren, dat hij nog steeds geen centrumspits heeft aangetrokken. Als een speler, die je graag hebben wilt, nog wil afwachten of er interessante aanbiedingen komen, dan kun je trekken aan zo'n speler dat je een ons weegt. Maar die speler bepaalt uiteindelijk altijd nog zelf waar hij wilt gaan spelen. Daarom denk ik, dat wij het met de huidige groep tegen Rostov moeten gaan en kunnen doen. Als wij ons plaatsen, dan worden we vanzelf interessant voor heel veel spelers. En ik hoop nog altijd op die ene. Hoe ijdel die hoop ook misschien mag zijn. Maar als je daarin slaagt, dan heb ik het gevoel, dan je er minimaal 30 doelpunten bijkoopt. En met tekengeld ligt denk ik de oplossing op die topper binnen te halen, omdat ik verwacht dat de transfersom niet al te hoog zal liggen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee joh. Overmars moet hem gewoon halen dan. Schuiven met die centen. |
|
|
|