|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Berghuis en Flores binnen halen. Kan je Toornstra laten gaan! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja zo is het ,anders word ik wild |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Martin landt over een paar uur op Schiphol... misschien moet je hem ff opwachten bij de Gate?! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als hij Edison bij hem heeft krijg hij een ballonnetje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Volgens mij is dat t idee. Ik zou alleen FLores en Berguis even goed binnen halen, dat risico moet je dan maar nemen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad voor die 4 ton moet je hem ook pakken , bilal en toornstra komen zwaar tekort |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik ook van jou bluf.:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Feyenoord blijft een optie, maar er zijn ook nog andere clubs'
Feyenoord legde Steven Berghuis maandag vast, maar Édison Flores lijkt ook nog altijd een optie te zijn voor de Rotterdammers. "De situatie van Flores wordt binnen een paar dagen duidelijk. Feyenoord is nog altijd een optie, maar er zijn ook andere clubs", zegt makelaar Carlos Gonzáles.
De krant Libero meldde zaterdagmiddag dat Feyenoord een bod van 450.000 dollar op Flores had uitgebracht, maar dat ging slechts over een deel van de eigendomsrechten van de 22-jarige linksbuiten. De sportief directeur van Universitario, Germán Carlos Leguía, verklapte maandagmiddag namelijk dat Feyenoord in totaal anderhalf miljoen dollar heeft geboden en dat het voorstel van Ajaks 1,2 miljoen shekel bedroeg. Leguía voegde daar in gesprek met Gol Perú aan toe dat de vraagprijs ook anderhalf miljoen dollar bedraagt.
"We moeten nog naar een aantal opties kijken", voegt zaakwaarnemer González eraan toe. "Ik denk dat er uiterlijk begin volgende week een beslissing wordt genomen. In de tussentijd blijft hij gewoon speler van Universitario." Naast Feyenoord en Ajaks zijn ook Werder Bremen, FC Kopenhagen en een onbekende club uit Qatar in de markt voor de tienvoudig international van Peru. Bestuurder Leguía liet vrijdag ook de namen van PSV en Vitesse vallen, maar het is onduidelijk of die clubs ook hebben geboden op de voormalig speler van het tweede elftal van Villarreal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou wie weet..
Hoeveel staat de shekel..(?)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zie hem niet meer komen. Ach, komen we wel overheen. Blijft toch altijd afwachten of zo iemand uit Zuid Amerika hier kan aarden. |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk wel man, tis gewoon handelswaar om wat op te verdienen.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Een supermarkt heeft ook wel eens derving |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daarnaast schat ik hem iets hoger in als Singh, aangezien clubs als Groningen, ajaks, PSV, Vitesse, Villateal, Real Madrid interesse in hem hebben/hadden.. Wie niet waagt wie niet wint, dit bedrag is overkomelijk, we praten niet over tien miljoen of zo.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wanneer ze echt interesse hadden halen ze m wel op voordie fooi |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Universitario explicó el pase frustrado de Edison Flores al Feyenoord
Cuando todo apuntaba que Edison Flores jugaría en el Feyenoord de Holanda, las negociaciones se enfriaron de forma repentina. Los dirigentes del cuadro holandés volvieron a su país sin llegar a un acuerdo por el volante y en Universitario de Deportes dieron esta explicación de lo sucedido.
amp;euro;Parece que Feyenoord estaba detrás de otro jugador de la liga inglesa a préstamo y prefirió pagar el préstamo que un millón y medio de dólares por el pase de amp;euro;Orejasamp;euro;. Todo puede pasar mientras no se firme. Flores está con nosotros y espero que pueda estar en la Copa Sudamericanaamp;euro;, aseguró Germán Leguía a la prensa.
Y es verdad. Las cosas se complicaron para Edison Flores debido a que Feyenoord cerró un acuerdo con Steven Berghuis. El extremo holandés de 24 años llegó a préstamo desde el Watford F.C. de Inglaterra.
Se conocía que Flores iba a firmar un contrato por tres años y que el cuadro holandés pagaría 1.5 millones de dólares, dejando una ganancia de aproximadamente 300 mil dólares para Universitario de Deportes.
Trauco y Cáceda
El gerente crema también contó detalles sobre el futuro de Miguel Trauco y Carlos Cáceda.
amp;euro;Lo de Trauco es impresionante. Alemania es lo más fuerte. Tengo diez o doce mensajes de Whatsapp pidiéndome cartas de representación. Stuttgart y Wolfsburgo son algunos de los equipos interesados. También me han preguntado por Cáceda y Ugarriza. Lo de Cáceda es de Inglaterra, hay varios empresarios que están pendientes de esoamp;euro;. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Teleurgesteld blabla Berghuis bla Feyenoord bla ijskast |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als hij goed is was hij allang bij een top club vier ton is geen speler voor de top drie dan lopen er in Zweden Noorwegen en Denemarken betere rond |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 03 augustus 2016 - 09:14 schreef Stylzz het volgende:Universitario explicó el pase frustrado de Edison Flores al Feyenoord Cuando todo apuntaba que Edison Flores jugaría en el Feyenoord de Holanda, las negociaciones se enfriaron de forma repentina. Los dirigentes del cuadro holandés volvieron a su país sin llegar a un acuerdo por el volante y en Universitario de Deportes dieron esta explicación de lo sucedido. amp;euro;Parece que Feyenoord estaba detrás de otro jugador de la liga inglesa a préstamo y prefirió pagar el préstamo que un millón y medio de dólares por el pase de amp;euro;Orejasamp;euro;. Todo puede pasar mientras no se firme. Flores está con nosotros y espero que pueda estar en la Copa Sudamericanaamp;euro;, aseguró Germán Leguía a la prensa. Y es verdad. Las cosas se complicaron para Edison Flores debido a que Feyenoord cerró un acuerdo con Steven Berghuis. El extremo holandés de 24 años llegó a préstamo desde el Watford F.C. de Inglaterra. Se conocía que Flores iba a firmar un contrato por tres años y que el cuadro holandés pagaría 1.5 millones de dólares, dejando una ganancia de aproximadamente 300 mil dólares para Universitario de Deportes. Trauco y Cáceda El gerente crema también contó detalles sobre el futuro de Miguel Trauco y Carlos Cáceda. amp;euro;Lo de Trauco es impresionante. Alemania es lo más fuerte. Tengo diez o doce mensajes de Whatsapp pidiéndome cartas de representación. Stuttgart y Wolfsburgo son algunos de los equipos interesados. También me han preguntado por Cáceda y Ugarriza. Lo de Cáceda es de Inglaterra, hay varios empresarios que están pendientes de esoamp;euro;. Ongeveer hetzelfde verhaal als met Verbeek en Monaco. Het verschil nu is alleen dat alles rond was en er alleen nog getekend moest worden. Komt vast wel een andere mooie club want er staan nog 2 duitse en 1 Engelse in de wacht. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik denk dat het beter is dat hij naar Denenmarken gaat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat t weer een verhaaltje is :) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: wat voor verhaaltje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die van de twee broers.....Grimm of zo.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mooi als er weer gevoetbald word |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
ik wil de toto in vullen maar ik heb nog geen bericht gekregen hoe zit dat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
imponeerde niet, miste duelkracht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
naast ons neer leggen..
Slotje.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T was op een oor na gevild. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar heeft T niks over verteld..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En daarvoor moet je naar Peru? Dit zie je toch ook al op beeld?
NOOIT spelers kopen op basis van alleen beelden, maar duelkracht zie je toch meteen al?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mevrouw van geel ooit wel eens ontmoet MMM..(?) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Gelukkig niet, eng wijf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 17:25 schreef MMM het volgende:[..] En daarvoor moet je naar Peru? Dit zie je toch ook al op beeld? NOOIT spelers kopen op basis van alleen beelden, maar duelkracht zie je toch meteen al? Sommige dingen zie je beter in t echt. Misschien een laatste overtuiging. Was t een gok om t te doen, maar Berghuis kwam rond, dus hoefde t niet? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 17:28 schreef Stylzz het volgende:[..] Sommige dingen zie je beter in t echt. Misschien een laatste overtuiging. Was t een gok om t te doen, maar Berghuis kwam rond, dus hoefde t niet? Zou kunnen dat, wanneer Berghuis niet gekomen was, hij wel voor hem had gekozen inderdaad. Maar dan is het wel weer een mager lijstje hoor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja, als je weet met welk budget hij op pad ging... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Geen idee, maar er lijkt mij nog voldoende budget beschikbaar? Salarishuis nu misschien niet meer maar dat krijg je als je spelers overbetaald. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stel...Elia is langer geblesseerd. En dan? |
|
|
|