|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat bedoel ik. Krijg je Berghuis v.a links. Misschien werkt dat ook wel, maar tis niet ideaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen diepe buitenspeler. Meer n hangoor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Aalborg BK is voor hem een betere club dan Feyenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is geen betere club dan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee thuis in Denenmarken.. |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Van Geel ging naar Zuid-Amerika en kwam tot de conclusie dat Flores Peralta niet goed genoeg is. Mag ik dan aannemen dat de Feyenoord scouts geen goed voorwerk hebben verricht? En dat de tekortkomingen vd speler allemaal naar voren zijn gekomen na het bekijken van 1 wedstrijd? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2016 - 12:30 schreef jacky chan het volgende:Van Geel ging naar Zuid-Amerika en kwam tot de conclusie dat Flores Peralta niet goed genoeg is. Mag ik dan aannemen dat de Feyenoord scouts geen goed voorwerk hebben verricht? En dat de tekortkomingen vd speler allemaal naar voren zijn gekomen na het bekijken van 1 wedstrijd? Goed punt. Denk dat het rondkomen met Berghuis een grotere rol heeft gespeeld dan het door Martin geconstateerde 'gebrek aan duelkracht'. Die opmerking is namelijk niet, om in zijn terminologie te blijven, breed gedragen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2016 - 12:30 schreef jacky chan het volgende:Van Geel ging naar Zuid-Amerika en kwam tot de conclusie dat Flores Peralta niet goed genoeg is. Mag ik dan aannemen dat de Feyenoord scouts geen goed voorwerk hebben verricht? En dat de tekortkomingen vd speler allemaal naar voren zijn gekomen na het bekijken van 1 wedstrijd? :) Om er aan toe te voegen, staat al heel lang bovenaan t lijstje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wie is de volgende op dat lijstje Geile |
|
|
|