BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [Play-offs Champions League] Ajax - FK Rostov (16/17 & 23/24 augustus 2016);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - dinsdag 23 augustus 2016 - 12:39   quote  deeplink  
Even een vraag voor iedereen die zich geroepen voelt te reageren.

Mocht Ajax niet slagen zich te plaatsen voor de Champions League, komt de positie van Bosz dan al in gevaar na de tegenvallende prestatie in zowel de Eredivisie als de Champions League?
p111
 p111 - dinsdag 23 augustus 2016 - 12:44   quote  deeplink  
Te vroeg maar hij moet wel gaan nadenken of hij de juiste spelers heeft die dit systeem aan kunnen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 augustus 2016 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 12:39 schreef Eide het volgende:

Mocht Ajax niet slagen zich te plaatsen voor de Champions League, komt de positie van Bosz dan al in gevaar na de tegenvallende prestatie in zowel de Eredivisie als de Champions League?
Dat is het al....en mochten we verliezen (ik denk van niet) dan moet hij alles tot de winterstop winnen, elk verlies komt het zwaard van Damocles een stuk lager
barry78
 barry78 - dinsdag 23 augustus 2016 - 12:48   quote  deeplink  
Wat mij betreft wel, champions league tegen deze tegenstander moet haalbaar zijn, en zoals ik al eerder heb aangegeven moet je met deze selectie tot het einde mee kunnen doen om de titel, als hem dat niet lukt faalt hij gewoon, en vind ik dat ajax of hij zelf conclusies moet trekken.
remco k
 remco k - dinsdag 23 augustus 2016 - 12:57   quote  deeplink  
quote:

Ik vind van niet. Plaatsen voor de cl is nu eenmaal geen normale zaak meer in nl voor de nummer twee.

Daarnaast vind ik niet dat je een trainer weg kan sturen naar een paar potjes.

De druk zal overigens hoger worden mocht dat nog niet het geval zij.
barry78
 barry78 - dinsdag 23 augustus 2016 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 12:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind van niet. Plaatsen voor de cl is nu eenmaal geen normale zaak meer in nl voor de nummer twee.

Maar tegen deze tegenstander toch wel?al snap ik wel wat jij bedoeld!hem afrekenen op een paar potjes zeker niet,alleen vind ik wel dat de 5 punten die je nu al achter loopt niet meer moet laten worden,kampioen worden is ook geen garantie voor ajax.maar je moet wel meedoen tot het einde,en dan ook echt meedoen.
hjf
 hjf - dinsdag 23 augustus 2016 - 13:41   quote  deeplink  
quote:

Ik denk het niet. Wat dacht je van de gevolgen als een afkoopsom van zijn contract? Overmars zal dit zeker mee laten wegen. En de volgende vraag wordt dan: wie is er beschikbaar om zijn plaats in te nemen? En als de positie van Bosz in gevaar komt. Komen de posities van Overmars en Van der Sar dan ook niet in gevaar?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 augustus 2016 - 13:56   quote  deeplink  
Haal Jonk maar....die wil wel
remco k
 remco k - dinsdag 23 augustus 2016 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 13:41 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Wat dacht je van de gevolgen als een afkoopsom van zijn contract? Overmars zal dit zeker mee laten wegen. En de volgende vraag wordt dan: wie is er beschikbaar om zijn plaats in te nemen? En als de positie van Bosz in gevaar komt. Komen de posities van Overmars en Van der Sar dan ook niet in gevaar?
Overmars gaat helemaal niet over bosz.
remco k
 remco k - dinsdag 23 augustus 2016 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 13:56 schreef Nenam_tiL het volgende:
Haal Jonk maar....die wil wel
Kunnen ja. Willen. Ik betwijfel het.

Maar ook Jonk wil dit type voetbal spelen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 augustus 2016 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 14:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Kunnen ja. Willen. Ik betwijfel het.

Maar ook Jonk wil dit type voetbal spelen.
....maar wel met een Nouri en Dolberg.....laat de directie maar even door het stof gaan, moeten we allemaal wel eens en haal Jonk maar op
PS25
 PS25 - dinsdag 23 augustus 2016 - 15:05   quote  deeplink  
Het is jammer dat in zo'n geval altijd de trainer de kop van Jut is. Als je kijkt naar afgelopen zaterdag dan is het toch echt zo dat de spelers hem in de steek gelaten hebben. Dat heeft niet aan het tactisch plan gelegen.

Daarnaast is Bosz ook niet verantwoordelijk voor de selectie zoals die nu staat. Daar is Overmars, het technisch hart en de RVC verantwoordelijk voor.

Het niet halen van de CL kan dus niet alleen op conto van de trainer komen, maar dat gebeurt vaak wel.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 augustus 2016 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 15:05 schreef PS25 het volgende:
Het is jammer dat in zo'n geval altijd de trainer de kop van Jut is. Als je kijkt naar afgelopen zaterdag dan is het toch echt zo dat de spelers hem in de steek gelaten hebben. Dat heeft niet aan het tactisch plan gelegen.

Daarnaast is Bosz ook niet verantwoordelijk voor de selectie zoals die nu staat. Daar is Overmars, het technisch hart en de RVC verantwoordelijk voor.

Het niet halen van de CL kan dus niet alleen op conto van de trainer komen, maar dat gebeurt vaak wel.
Maar wel op het mentale en ook daar is Bosz verantwoordelijk voor.....
JOOD
 JOOD - dinsdag 23 augustus 2016 - 15:18   quote  deeplink  
Iemand een site voor een mooi streampje voor morgenavond?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 augustus 2016 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 15:18 schreef JOOD het volgende:
Iemand een site voor een mooi streampje voor morgenavond?
Veronica.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 augustus 2016 - 15:28   quote  deeplink  
quote:

....Oja stel dat we verliezen van Rostov en de GA Eagles....stel dan je vraag nog eens.
JOOD
 JOOD - dinsdag 23 augustus 2016 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 15:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Veronica.....
Ja, geen tv. Wel wifi..
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 23 augustus 2016 - 17:07   quote  deeplink  
quote:

Ik hoop het eerlijk gezegd niet, Eide. Ik hoop dat Peter Bosz een eerlijke kans krijgt om iets op poten te zetten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 augustus 2016 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 17:05 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ja, geen tv. Wel wifi..
http://www.handige-weetjes.nl/lijst-met-live-stream-voetbal-websites/
JOOD
 JOOD - dinsdag 23 augustus 2016 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Toppie! Thanx man :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2016 door JOOD --
faust2
 faust2 - dinsdag 23 augustus 2016 - 17:55   quote  deeplink  
als je ziggo hebt kan je horizon instaleren kijk je super qualiteit overal
3sterren
 3sterren - dinsdag 23 augustus 2016 - 18:32   quote  deeplink  
die gasten op het middenveld moeten gewoon dwingender zijn de bal echt willen tussen de linies lopen ik zie nog te vaak dat ons middenveld op de helft van de tegenstander niet echt de bal wil of tenminste niet hun uiterste best doen vrij te lopen om evt een bal te krijgen dat is een teken van onzekerheid!

Gudelj loopt vaak alsof hij al blij is dat hij bij ajax speelt, dat mag maar je moet ook laten zien waarom je speelt en dat mis ik bij bazoer ook.

Bazoer moet echt gaan laten zien dat hij zijn spel naar de volgende stap kan brengen, geen fouten maken aan de bal is knap maar je hebt er niks aan als je risicoloos speelt.
sebas1
 sebas1 - dinsdag 23 augustus 2016 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 13:03 schreef barry78 het volgende:

[..]

Maar tegen deze tegenstander toch wel?al snap ik wel wat jij bedoeld!hem afrekenen op een paar potjes zeker niet,alleen vind ik wel dat de 5 punten die je nu al achter loopt niet meer moet laten worden,kampioen worden is ook geen garantie voor ajax.maar je moet wel meedoen tot het einde,en dan ook echt meedoen.
De Boer stond er 13 en 11(of zoiets) achter in zijn eerste 2 seizoenen, en nog kampioen geworden (van de armoede)
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 23 augustus 2016 - 20:03   quote  deeplink  
Alles of niets voor Ajax zometeen. Heb er eigenlijk geen gevoel bij zal wel weer lastig worden.
enough
 enough - dinsdag 23 augustus 2016 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 20:03 schreef Hummel10 het volgende:
Alles of niets voor Ajax zometeen. Heb er eigenlijk geen gevoel bij zal wel weer lastig worden.
Morgen bedoel je ?
Nu Roma -Porto

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2016 door enough --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 23 augustus 2016 - 20:19   quote  deeplink  
zag het
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 23 augustus 2016 - 20:20   quote  deeplink  
klein foutje in mijn planning haha
enough
 enough - dinsdag 23 augustus 2016 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 20:20 schreef Hummel10 het volgende:
klein foutje in mijn planning haha
Geef niet je kan weer ontspannen hahah
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 23 augustus 2016 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 20:24 schreef enough het volgende:

[..]

Geef niet je kan weer ontspannen hahah
Uitstel van executie! :p
aaadjuh
 aaadjuh - dinsdag 23 augustus 2016 - 22:36   quote  deeplink  
Uefa wil nieuwe opzet champions league. Toplanden sowieso 4 vaste plekken?
Stanley
 Stanley - dinsdag 23 augustus 2016 - 22:58   quote  deeplink  
jij wordt echt vanuit ajax gesubsidieerd om iedere vorm van negativiteit, hoe terecht ook, de kop in te drukken. En de varkensshit die jii verkondigt valt velen niet eens meer op!

Ik ben geen tegenstander van Bosz, maar wedstrijdjes tegen Paok en Rostov moet ook door ons Ajax gewonnen worden!

Nummer 2 van NL... Het is Ajax tegen ploegen waar gewonnen van moet worden PUNT.

quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 12:57 schreef remco k het volgende:

[..]

remco k
 remco k - dinsdag 23 augustus 2016 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 22:58 schreef Stanley het volgende:
jij wordt echt vanuit ajax gesubsidieerd om iedere vorm van negativiteit, hoe terecht ook, de kop in te drukken. En de varkensshit die jii verkondigt valt velen niet eens meer op!

Ik ben geen tegenstander van Bosz, maar wedstrijdjes tegen Paok en Rostov moet ook door ons Ajax gewonnen worden!

Nummer 2 van NL... Het is Ajax tegen ploegen waar gewonnen van moet worden PUNT.

[..]

Dat is jouw mening. Prima en die respecteer ik.

Ga jij dat ook bij anderen doen?
Brandje
 Brandje - dinsdag 23 augustus 2016 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 22:58 schreef Stanley het volgende:

[..]

Jij hebt de wedstrijden gezien neem ik aan. Als Cillissen zijn werk doet en ze voorin de kansen afmaken dan zeurt niemand. Maar je gaat Bosz ook verantwoordelijk houden voor persoonlijke fouten? Uit tegen PAOK blundert hij met de opstelling zeker waar maar mensen hebben nu eenmaal de gewoonte, jij nu dus ook, om elkaar klakkeloos na te praten. Kijk eens naar alle tegendoelpunten die Ajax heeft gehad en noem dan ook diegene die met het systeem te maken hebben! Ik kan al 4 doelpunten noemen waarbij Cillissen of blundert of helemaal niks doet. Op w2 waar iedereen een ramp was geeft Ajax amper echt veldkansen weg en zijn het bijna allemaal persoonlijke fouten en tegen Sparta domme pech.
Verder zeggen de mensen dat het wel tot de winterstop kan duren voordat alles goed loopt. Net als dat bij Vitesse vaak zo was of had jij echt gedacht dat ze vanaf de eerste dag de pannen van het dak zouden spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2016 door Brandje --
Stanley
 Stanley - woensdag 24 augustus 2016 - 00:35   quote  deeplink  
Ik hou Bosz nergens voor verantwoordelijk.
Iedereen baalde van het tikkie terug tikkie breed en wilde aanvallend voetbal.

Nu hebben we een trainer die dit predikt, echter wordt hij hopenloos in de steek gelaten door de beleidsbepalers die verantwoordelijk zijn voor de aan en verkopen van spelers.

We missen dreiging en een dodelijk effectieve spits die ze er makkelijk inlegt.

Overmars zou dit als geen ander moeten weten. Zijn snelheid als speler gaf zoveel dreiging dat een verdediging wel beter uitkeek. Aangevuld met Kluivert die behoorlijk effectief was... Dat maakte een tegenstander op zijn minst voorzichtig...en voetbalt een stuk makkelijker.

Nu hebben we weinig dreiging. Heeft de tegenstander door dat er wat te halen valt en creëren we of geen kans of we maken het niet af. En verder is er geen speler die op basis van zijn prestaties respect afdwingt bij onze A junioren en dus verzuipen zij in hun eigen branie en gemakzucht!

Bosz fout? Nee.

Overmars en co fout? Ja, zo fout als maar kan!

Voor die 15mln die ze nu voor die Jamaicaan bieden hadden we direct al Dost kunnen hebben. Traore had dan een schitterende bonus geweest! Met Ziyech erbij... Helemaal een topteam en kunnen de Ajunioren rustig rijpen ipv de kar trekken, falen en afgeschreven worden...

quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 23:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jij hebt de wedstrijden gezien neem ik aan. Als Cillissen zijn werk doet en ze voorin de kansen afmaken dan zeurt niemand. Maar je gaat Bosz ook verantwoordelijk houden voor persoonlijke fouten? Uit tegen PAOK blundert hij met de opstelling zeker waar maar mensen hebben nu eenmaal de gewoonte, jij nu dus ook, om elkaar klakkeloos na te praten. Kijk eens naar alle tegendoelpunten die Ajax heeft gehad en noem dan ook diegene die met het systeem te maken hebben! Ik kan al 4 doelpunten noemen waarbij Cillissen of blundert of helemaal niks doet. Op w2 waar iedereen een ramp was geeft Ajax amper echt veldkansen weg en zijn het bijna allemaal persoonlijke fouten en tegen Sparta domme pech.
Verder zeggen de mensen dat het wel tot de winterstop kan duren voordat alles goed loopt. Net als dat bij Vitesse vaak zo was of had jij echt gedacht dat ze vanaf de eerste dag de pannen van het dak zouden spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door Stanley --
Stanley
 Stanley - woensdag 24 augustus 2016 - 00:44   quote  deeplink  
Stop dan svp met dat misplaatste positieve en pro Overmars gelul svp.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Als hij goed werk verricht hebben wij een sterk Ajax en ben ik blij en
zal ik hem niet aanvallen. Ik ben niet persé anti Overmars. Zeker niet.

Probeer ook eens kritisch te kijken naar het aankoopbeleid onder hem de
afgelopen 5jr. En nu weer de blunder met Westermann. Vorig jaar met een
niet fitte Johnny. Daarvoor die Deen en daarvoor die Poulsen.

Maar vooral Westermann en een niet fitte Johnny zijn voorbeelden van niet
je huiswerk doen. En vanuit de club zijn er al langer geluiden dat hij
eigenwijs de aanbevelingen en ook de waarschuwingen vanuit de scouting negeert!

Ik zal rekening houden met jouw mening.

quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 23:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Prima en die respecteer ik.

Ga jij dat ook bij anderen doen?
JOOD
 JOOD - woensdag 24 augustus 2016 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2016 - 17:55 schreef faust2 het volgende:
als je ziggo hebt kan je horizon instaleren kijk je super qualiteit overal
Niet in het buitenland helaas :(
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 24 augustus 2016 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 00:35 schreef Stanley het volgende:
Ik hou Bosz nergens voor verantwoordelijk.
Iedereen baalde van het tikkie terug tikkie breed en wilde aanvallend voetbal.

Nu hebben we een trainer die dit predikt, echter wordt hij hopenloos in de steek gelaten door de beleidsbepalers die verantwoordelijk zijn voor de aan en verkopen van spelers.

We missen dreiging en een dodelijk effectieve spits die ze er makkelijk inlegt.

Overmars zou dit als geen ander moeten weten. Zijn snelheid als speler gaf zoveel dreiging dat een verdediging wel beter uitkeek. Aangevuld met Kluivert die behoorlijk effectief was... Dat maakte een tegenstander op zijn minst voorzichtig...en voetbalt een stuk makkelijker.

Nu hebben we weinig dreiging. Heeft de tegenstander door dat er wat te halen valt en creëren we of geen kans of we maken het niet af. En verder is er geen speler die op basis van zijn prestaties respect afdwingt bij onze A junioren en dus verzuipen zij in hun eigen branie en gemakzucht!

Bosz fout? Nee.

Overmars en co fout? Ja, zo fout als maar kan!

Voor die 15mln die ze nu voor die Jamaicaan bieden hadden we direct al Dost kunnen hebben. Traore had dan een schitterende bonus geweest! Met Ziyech erbij... Helemaal een topteam en kunnen de Ajunioren rustig rijpen ipv de kar trekken, falen en afgeschreven worden...

[..]

Je hebt helemaal gelijk hoor. Financieel gaar het allemaal top sportief gezien is het al jaren minder. Dan bedoel ik niet de prijzen die wel gepakt hebben maar het geleverde voetbal was gewoon niet Ajax waardig. Nu ben je een beurs genoteerd bedrijf dus die dikke zwarte cijfers zijn hartstikke mooi maar dat het voetbal daar onder lijdt vind ik echt een dikke vette min.

Riep dit als tijdens de kampioenschappen maar dat werd weggewuifd met we worden toch kampioen? Nederlanders moeten eens tevreden zijn met resultaat hoorde je dan. Ik ben Ajacied geworden toen ik nog heel jong was ergens begin jaren '90 ben nu 34 ik genoot altijd van Ajax en de dominantie. Altijd waren er wel spelers waar je voor naar het stadion kwam. 95 was een hoogtepunt dit kun je gewoon niet makkelijk evenaren dat snap ik. Maar bijna alle jaren hadden we spelers met karakter waar je ondanks dat je niet altijd kampioen werd van kon genieten. Maxwell, Trabelsi, Chivu, Zlatan, Mido, Vd Vaart, Sneijder, Vd Vaart, Suarez en zelfs Heitinga jongens die klasse hadden. Die zich niet het kaas van het brood lieten eten. Nu hebben we koorknaapjes. En de "grote" talenten verzuipen tussen deze angsthazen.

De balans is al seizoenen niet in orde. Alle ervaring die ze aantrekken om het team in balans te krijgen faalt hopeloos. Denk aan Zimling, Heitinga en nu mogelijk Westermann. Als het dan niet lukt met oudere spelers dan moet je het over een andere boeg gooien. Vooral nu je veel geld hebt moet je je richten op kwaliteit, diversiteit. Ziyech is daar een voorbeeld van. Dat je dan Sinkgraven een jaartje moet verhuren is dan pech. Lukt het met Klaassen, Bazoer en Gudelj niet dan gooi je hem erin. Bewijst hij zich mag 1 van deze 3 niet creatieve spelers op de bank. Er wordt veel teveel spelers hand boven het hoofd gehouden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door Hummel10 --
Jaccio
 Jaccio - woensdag 24 augustus 2016 - 09:01   quote  deeplink  
quote:

Nee, daar is het te vroeg voor. Ik vind niet dat je hem kunt afrekenen op die paar wedstrijden.
Dat zullen ze bij Ajax ook vinden en dat is normaal.

Overigens denk ik niet dat we daar punten gaan verspelen vanavond. Mocht dat wel het geval zijn, dan zal de druk immens worden. Zeker weten. maar zijn positie zal niet in gevaar komen denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door Jaccio --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 24 augustus 2016 - 09:24   quote  deeplink  
quote:

1 groot antwoord: JA!!!

BOSZ OPROTTEN!!!
hjf
 hjf - woensdag 24 augustus 2016 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 09:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

BOSZ OPROTTEN!!!
En hoe zit het dan met de mensen, die hem aangesteld hebben?
Peterhs
 Peterhs - woensdag 24 augustus 2016 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 09:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

BOSZ OPROTTEN!!!
Of je het nu wel of niet in Bosz kunt vinden doet er echt even niet toe.
Als je hem zo snel af gaat serveren, dan is het voorlopig afgelopen met het aanvallende spel van Ajax. Niemand anders gaat proberen om ze ook veel meer aanvallend te laten spelen als de vorige hier snel op afgerekend werd na tegenvallende resultaten.
Ik vind 1-2 verliezen thuis tegen Willem 2 echt te zielig voor woorden, maar dat trage ouwe kut tikkie terug ben ik spuugzat. Dan maar verliezen, als we er maar keihard na terug komen.
Stanley
 Stanley - woensdag 24 augustus 2016 - 10:49   quote  deeplink  
Precies, Zimling...Kon even niet op zijn naam komen.

quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 08:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk hoor. Financieel gaar het allemaal top sportief gezien is het al jaren minder. Dan bedoel ik niet de prijzen die wel gepakt hebben maar het geleverde voetbal was gewoon niet Ajax waardig. Nu ben je een beurs genoteerd bedrijf dus die dikke zwarte cijfers zijn hartstikke mooi maar dat het voetbal daar onder lijdt vind ik echt een dikke vette min.

Riep dit als tijdens de kampioenschappen maar dat werd weggewuifd met we worden toch kampioen? Nederlanders moeten eens tevreden zijn met resultaat hoorde je dan. Ik ben Ajacied geworden toen ik nog heel jong was ergens begin jaren '90 ben nu 34 ik genoot altijd van Ajax en de dominantie. Altijd waren er wel spelers waar je voor naar het stadion kwam. 95 was een hoogtepunt dit kun je gewoon niet makkelijk evenaren dat snap ik. Maar bijna alle jaren hadden we spelers met karakter waar je ondanks dat je niet altijd kampioen werd van kon genieten. Maxwell, Trabelsi, Chivu, Zlatan, Mido, Vd Vaart, Sneijder, Vd Vaart, Suarez en zelfs Heitinga jongens die klasse hadden. Die zich niet het kaas van het brood lieten eten. Nu hebben we koorknaapjes. En de "grote" talenten verzuipen tussen deze angsthazen.

De balans is al seizoenen niet in orde. Alle ervaring die ze aantrekken om het team in balans te krijgen faalt hopeloos. Denk aan Zimling, Heitinga en nu mogelijk Westermann. Als het dan niet lukt met oudere spelers dan moet je het over een andere boeg gooien. Vooral nu je veel geld hebt moet je je richten op kwaliteit, diversiteit. Ziyech is daar een voorbeeld van. Dat je dan Sinkgraven een jaartje moet verhuren is dan pech. Lukt het met Klaassen, Bazoer en Gudelj niet dan gooi je hem erin. Bewijst hij zich mag 1 van deze 3 niet creatieve spelers op de bank. Er wordt veel teveel spelers hand boven het hoofd gehouden.
Stanley
 Stanley - woensdag 24 augustus 2016 - 10:50   quote  deeplink  
Kijk dat vind ik nou een terechte en goede vraag.

quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 10:35 schreef hjf het volgende:

[..]

En hoe zit het dan met de mensen, die hem aangesteld hebben?
Stanley
 Stanley - woensdag 24 augustus 2016 - 10:50   quote  deeplink  
Ook helemaal mee eens Peter.

quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 10:38 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Als je hem zo snel af gaat serveren, dan is het voorlopig afgelopen met het aanvallende spel van Ajax. Niemand anders gaat proberen om ze ook veel meer aanvallend te laten spelen als de vorige hier snel op afgerekend werd na tegenvallende resultaten.
Ik vind 1-2 verliezen thuis tegen Willem 2 echt te zielig voor woorden, maar dat trage ouwe kut tikkie terug ben ik spuugzat. Dan maar verliezen, als we er maar keihard na terug komen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 24 augustus 2016 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 10:50 schreef Stanley het volgende:
Kijk dat vind ik nou een terechte en goede vraag.

[..]

Waar ik vorige keer bij jou ook al antwoord op heb gegeven! ;-)
faust2
 faust2 - woensdag 24 augustus 2016 - 12:16   quote  deeplink  
ow jood das minder.. maar genoeg links nog 8 uur en 20 min om de goeie te regelen.. HUP!!
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 24 augustus 2016 - 12:44   quote  deeplink  
quote:

Neem toch aan dat hij in ieder geval het seizoen mag afmaken. Van mij mag hij ook nog wel blijven zitten, je moet hem even laten bouwen. Een aantal keer ook in de steek gelaten door Jasper, maar ik ga er gewoon vanuit dat we ons kwalificeren.
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 24 augustus 2016 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 10:38 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Schitterend verwoord, Peter. Ik ben het voor de volle 100% met je eens. Dat eeuwige terugspelen en balletjes breed leggen... Schandalig, zonder enige flair, waardeloos en niet Ajax waardig. Man man, wat deed dat een pijn aan mijn ogen.

Onder Bosz blijft de beloning (nog) uit, maar dat gaat beslist goedkomen. Vanavond al!
hjf
 hjf - woensdag 24 augustus 2016 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 13:12 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Schitterend verwoord, Peter. Ik ben het voor de volle 100% met je eens. Dat eeuwige terugspelen en balletjes breed leggen... Schandalig, zonder enige flair, waardeloos en niet Ajax waardig. Man man, wat deed dat een pijn aan mijn ogen.

Onder Bosz blijft de beloning (nog) uit, maar dat gaat beslist goedkomen. Vanavond al!
Hou ik je aan gap. Dan kan mijn avond niet meer stuk.
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 24 augustus 2016 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2016 - 13:21 schreef hjf het volgende:

[..]

Hou ik je aan gap. Dan kan mijn avond niet meer stuk.
Haha. Let maar eens op: 1-3 voor Ajax. Ik heb er een goed gevoel over. Traoré gaat bijvoorbeeld z'n eerste doelpunt scoren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [Play-offs Champions League] Ajax - FK Rostov (16/17 & 23/24 augustus 2016);

0.0119531