|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 12:44 schreef NatjosFC het volgende:[..] Neem toch aan dat hij in ieder geval het seizoen mag afmaken. Van mij mag hij ook nog wel blijven zitten, je moet hem even laten bouwen. Een aantal keer ook in de steek gelaten door Jasper, maar ik ga er gewoon vanuit dat we ons kwalificeren. Als het na de winterstop nog steeds zo loopt, dan ben ik van mening dat er om een andere trainer geroepen mag worden. Nu al gelijk na 7 (!) Officiële wedstrijden de beste man een schop willen geven, vind ik hypocriet.
Het is een totaal ander spelletje en er staat een trainer die echt niet uit zijn neus staat te vreten, sterker nog...hij is streng en is heel wat uren per dag bezig met de club Ajax.
Peter Bosz heeft iets in gedachten, als dat eenmaal loopt, staan we weer trots op de stoelen te juichen. Vooral als we hiermee winnen van psv en/of feyenoord.
Hij krijgt een half seizoen de tijd om het systeem in te brengen, loopt het dan nog niet en verliezen we nog steeds knullig, dan is het gerechtvaardigd om hem weg te wensen.
Succes vanavond, potje bier, tv hard en natte billetjes!
Yelleleleee!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 13:48 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Als het na de winterstop nog steeds zo loopt, dan ben ik van mening dat er om een andere trainer geroepen mag worden. Nu al gelijk na 7 (!) Officiële wedstrijden de beste man een schop willen geven, vind ik hypocriet. Het is een totaal ander spelletje en er staat een trainer die echt niet uit zijn neus staat te vreten, sterker nog...hij is streng en is heel wat uren per dag bezig met de club Ajax. Peter Bosz heeft iets in gedachten, als dat eenmaal loopt, staan we weer trots op de stoelen te juichen. Vooral als we hiermee winnen van psv en/of feyenoord. Hij krijgt een half seizoen de tijd om het systeem in te brengen, loopt het dan nog niet en verliezen we nog steeds knullig, dan is het gerechtvaardigd om hem weg te wensen. Succes vanavond, potje bier, tv hard en natte billetjes! Yelleleleee!! Eens.
Knullig blijven verliezen overkomt iedereen weleens. Zaterdagavond was een schande, maar het is nu gewoon een beetje omdat het 2x op rij is met een teleurstelling tegen Rostov tussendoor.
Als we ons vanavond plaatsen zal de kritiek voorlopig iig wat minder worden denk ik. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik zeg 0-1 voor vanavond. En hoe dat bereikt wordt maakt eigenlijk even niet meer uit.
Anders ontstaat er alleen maar onrust en dat wil je als Ajax er niet nog een keer bij hebben.
Do or die.... |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Ik heb echt een goed gevoel. De Ajacieden weten dat het erop of eronder is en ze hebben na zaterdagavond wel iets goed te maken.
Daarom zeg ik: 1-3 met het eerste doelpunt van Betrand Traoré. Let maar op! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 13:48 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Als het na de winterstop nog steeds zo loopt, dan ben ik van mening dat er om een andere trainer geroepen mag worden. Nu al gelijk na 7 (!) Officiële wedstrijden de beste man een schop willen geven, vind ik hypocriet. Het is een totaal ander spelletje en er staat een trainer die echt niet uit zijn neus staat te vreten, sterker nog...hij is streng en is heel wat uren per dag bezig met de club Ajax. Peter Bosz heeft iets in gedachten, als dat eenmaal loopt, staan we weer trots op de stoelen te juichen. Vooral als we hiermee winnen van psv en/of feyenoord. Hij krijgt een half seizoen de tijd om het systeem in te brengen, loopt het dan nog niet en verliezen we nog steeds knullig, dan is het gerechtvaardigd om hem weg te wensen. Succes vanavond, potje bier, tv hard en natte billetjes! Yelleleleee!! Ik ben het volledig met je eens, APIK!
PETER BOSZ MOET BLIJVEN! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik niet....opbokken met die Bosz |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ghehehe
Houd die rust in de tent. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
BEVESTIGDE opstelling Ajax:
Cillessen Tete Veltman Riedewald Viergever Bazoer Gudelj Klaassen Ghazi Traore Younes |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Cillessen in de basis lijkt me geen slechte zaak. t'Is hem geraden om gefocust zijn lijkt me. Opstelling lijkt me verder normaal, geen Sanchez, maar dat lijkt me geen slechte keuze. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
1-4 het gevoel is er nu!!
Anders BOSZ OPROTTEN!! HAHAHA GRAPPIE! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 19:37 schreef NatjosFC het volgende:BEVESTIGDE opstelling Ajax: Cillessen Tete Veltman Riedewald Viergever Bazoer Gudelj Klaassen Ghazi Traore Younes Geen Dijks ??...is hij geblesseerd |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dijks geblesseerd na het duel van afgelopen zondag. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou Dijks speelt nou niet bepaald sterk op dit moment dus dat begrijp ik wel !!!maar ja Viergever als vervanger brrrrrr ik hoop dat hij een top dag heeft. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 18:26 schreef Bobby1972 het volgende:Ik zeg 0-1 voor vanavond. En hoe dat bereikt wordt maakt eigenlijk even niet meer uit. Anders ontstaat er alleen maar onrust en dat wil je als Ajax er niet nog een keer bij hebben. Do or die.... Hahahah leuk om dat van jouw te horen Bobby ....
Prettige wedstrijd gap !! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Niet fit en momenteel ook niet best. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
KIJK dat is verdedigen van tete |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
nu wij gvd speel laag en tik ze uit .. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Uittikken lukt nog niet echt... 0 kansen ook nog |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heel rommelig, maar echt van 2 kanten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Overigens El Ghazi, vind 'm dit seizoen iets vrijer maar wel veel langzamer zo lijkt het. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: NEE ,maar niet mee gaan in dat fysieke en hoge ballen als in begin .... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Het is wel slecht hoor tot nu toe... |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Gelukkig hebben we genoeg middenvelders dus Ziyech niet nodig, kijk maar spelen die Russen aan gort...... |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Die El Ghazi is toch niet meer serieus te nemen |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:07 schreef Peter1956 het volgende:Gelukkig hebben we genoeg middenvelders dus Ziyech niet nodig, kijk maar spelen die Russen aan gort...... Ga jij ff naar het papegaaien topic....is /was er iets over |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Tempo van Ajax moet nu omhoog.....niet de laatste 10 minuten |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ghazi....zeker al aan de ramadan begonnen? Tering zo sloom |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Je ziet de irritatie van de spelers onderling. Door de speelwijze van de Russen kom je er niet doorheen. Los van het slordige spel mis ik ook niet de wil om te willen winnen. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Waar zit ik nou eigenlijk naar te kijken? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Traoré werkt net als Younes als een paard, maar ze zijn op zo...alles wordt ingeleverd en elk kopduel verliezen we. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:17 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Traoré werkt net als Younes als een paard, maar ze zijn op zo...alles wordt ingeleverd en elk kopduel verliezen we. Traore beheerst ook bijna alles. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
3-4-1-2 moeten we maar proberen denk... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax oogt vermoeid vind ik... Op Traoré na |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Niet alleen dat ,maar komen ook helemaal nog niet in het spel voor |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Uuuuh hopen op een goal van Ajax....te laat! Godverdetyfus |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tsja, onterecht kun je het niet noemen. Op dat ene moment na zit er ook nog echt geen goal in voor Ajax. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
kut dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Als je denkt dat de gifbeker leeg is, dan kom je zeker bedrogen uit. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
hjf
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: JA DIE ZAGEN WE ALLEMAAL AL AANKOMEN BOUTJE |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
enige flitsende aan el ghazi is zijn kapsel! Bovendien valt het mij op dat hij niet durft te koppen. lage handelingsnelheid....wisselen die hap! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Wederom, ze doen maar wat. Zit geen enkele lijn in. Je ziet Bosz ook denken 'waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen ' |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ook totaal geen dreiging. Nogmaals, het oogt vermoeid en Ajax lijkt niet te hebben geleerd van Zaterdag. Beetje apart dat de waarde van zo'n wedstrijd totaal niet is terug te zien in de spelopvatting |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Met dit tempo kan mijn oma ook mee doen. |
|
|
|