|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Sowieso 2 x scoren, dus wisselen kale! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Er zit totaal geen lijn in het spel. Daar kun je van alles de schuld aan gaan geven. Dit Ajax heeft gewoon te weinig kwaliteit. Bosz is ook zeker geen trainer om op resultaat te kunnen spelen. Dan heb je bij het huidige Ajax gewoon de verkeerde trainer gekozen. En hou alsjeblieft eens op om Bosz daar voortdurend de schuld van te geven. De inferieure mensen die Ajax leiden zij zijn verantwoordelijk voor het geen waar wij nu naar zitten te kijken.
Het is kanslozer dan kansloos waar we naar zitten te kijken. Hoelang wil je daarmee doorgaan...... |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Zijn zij zo goed of zijn wij zo slecht. Ik denk het tweede. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:23 schreef Jaccio het volgende:Wederom, ze doen maar wat. Zit geen enkele lijn in. Je ziet Bosz ook denken 'waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen ' Inderdaad en dan je ervaren man Viergever die speelt als een bange wezel. Alles gaat ook weer terug uit. Geen kans gehad op een mislukte vrije trap na. Echt droevig dit! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
We gaan eraan....snik, dit doet zeer... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Mijn oma kan al 3 seizoenen meedoen.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:24 schreef Bobby1972 het volgende:Er zit totaal geen lijn in het spel. Daar kun je van alles de schuld aan gaan geven. Dit Ajax heeft gewoon te weinig kwaliteit. Bosz is ook zeker geen trainer om op resultaat te kunnen spelen. Dan heb je bij het huidige Ajax gewoon de verkeerde trainer gekozen. En hou alsjeblieft eens op om Bosz daar voortdurend de schuld van te geven. De inferieure mensen die Ajax leiden zij zijn verantwoordelijk voor het geen waar wij nu naar zitten te kijken. Het is kanslozer dan kansloos waar we naar zitten te kijken. Hoelang wil je daarmee doorgaan...... Tja we moeten sparen! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Het is eigenlijk niet eens een verassing ook.. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik had echt hoop vandaag....goed gevoel, alles.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 13:12 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Schitterend verwoord, Peter. Ik ben het voor de volle 100% met je eens. Dat eeuwige terugspelen en balletjes breed leggen... Schandalig, zonder enige flair, waardeloos en niet Ajax waardig. Man man, wat deed dat een pijn aan mijn ogen. Onder Bosz blijft de beloning (nog) uit, maar dat gaat beslist goedkomen. Vanavond al! Tot nu toe zie ik echt De Boer spel zonder enige effectiviteit! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
hjf
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Beiden.... Hebben een eigen systeem en voeren dat goed uit, zonder dat dat Rostov van het CL niveau is. Ajax speelt al jaren Europees onwaardig. Zo voorspelbaar en er gebeurd niets. Zelfs niet tegen op papier mindere tegenstanders. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wisselen!!!!!!!!!!!!!!!!! Andere tactiek nu!!!!!!!!! |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Als ze nou net zo fanatiek erop zitten als die russen met verdedigen. Ze laten ze zo vrij. Afvallende bal is 9 van de 10 keer voor Rostov. Passing is ook vreselijk slordig. Ook mede door het felle verdedigen van die russen, maar alsnog... Ajax voetbalt vooral tegen zichzelf hier. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
|
|
|
hjf
|
|
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Ghazi wisselen aub. Dit doet pijn aan mn ogen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat is die Bosz toch een toptrainer!! Pffffff nu al 2 wedstrijden achter elkaar die het aanzien totaal niet waard zijn. En ook wat was hij boos zaterdag!!!! Pfffffff |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Wat een grote slapjanes is die Anwar mijn god daar wordt je straal misselijk van |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Is er nog iets leuks op tv? |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Maar we hebben een surplus aan middenvelders die dit nog makkelijk kunnen omdraaien. Sorry voor mijn cynisme |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Doe de rest er maar bij. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Goh echt waar??? Zouden Nenam_tiL en ik nou niet zeggen!!! Topper, echt waar! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
7e wedstrijd van het seizoen. 5e keer op achterstand en geen wedstrijd eens zelf lekker uitgelopen.
Maar over de eerste helft, zwaar onvoldoende. Amper diepgang, veel balverlies en weinig tempo bij balbezit. In de omschakeling staat Ajax ook niet goed. Maar Gudelj of Bazoer moet eruit en blijvend ook. En ik zou zelf Bazoer zeggen. Wat houden die 2 enorm veel op zeg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hebben niet veel keuzes voorin. Alleen Cassierra is een echte aanvaller. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Wat moet die Frank de Boer een geweldige trainer zijn. Wat hij uit dit elftal heeft weten te halen is echt ongelooflijk.
Wat een kutvoetbal. Niks gecreeerd. Bazoer, El Ghazi, Riedewald waardeloos. Traore sinds zijn komst ook helemaal niks gepresteerd, hij laat ons ook echt niet makkelijker voetballen. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Oh wacht ik vergeet alle talenten die staan te trappelen ...... |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Het zou leuk zijn voor de bankrekening om de CL te halen, maar dit team is tegen iedere ploeg in de CL volledig kansloos. Geen leider, geen bikkels, allemaal jongetjes die in een diep zwembad gegooid zijn. Ze spartelen maar wat en je ziet ze gewoon verzuipen. Zelfs de trainer staat maar treurig uit zijn ogen te kijken aan de kant. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Wat een statische bedoening. Alleen traore vind ik ajaxwaardig. Soms ook Younes. Verder grote bagger. En maar lopen met die kutbal!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ben er op tijd voor weggegaan vanochtend van de vakantie. Maar t was t niet waard tot nu toe.
Gewoon geen voldoendes. Niemand positief in mijn ogen. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Middenvelders die niet vrij lopen, de bal niet willen hebben. Geen duel winnen, die enige die hard werkt is Taoré. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:33 schreef Peter1956 het volgende:Maar we hebben een surplus aan middenvelders die dit nog makkelijk kunnen omdraaien. Sorry voor mijn cynisme We hebben er maar een stuk of acht. De drie die er nu staan zijn in ieder geval niet goed genoeg. Wat is die Klaassen toch onzichtbaar. Wordt wel goed geneutraliseerd door die gasten. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Om die 23 supporters kaartjes (15 euro) terug te betalen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:34 schreef Loetje het volgende:7e wedstrijd van het seizoen. 5e keer op achterstand en geen wedstrijd eens zelf lekker uitgelopen. Maar over de eerste helft, zwaar onvoldoende. Amper diepgang, veel balverlies en weinig tempo bij balbezit. In de omschakeling staat Ajax ook niet goed. Maar Gudelj of Bazoer moet eruit en blijvend ook. En ik zou zelf Bazoer zeggen. Wat houden die 2 enorm veel op zeg Die Gudelj kun je wel laten staan, als CVM vind ik wat hij laat zien nog kunnen. Maar Bazoer is gewoon geen AM. Hij kan dat niet. Totaal geen aanvallende kwaliteiten die jongen en opbouwend brengt hij ook niks. Waardeloze voetballer al een paar maand lang. Kun je beter Sinkgraven neerzetten die kan nog een keer een steekbal geven. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Op basis van wat? Ik had ook goede hoop maar misschien tegen beter weten in... |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:35 schreef Jaccio het volgende:Het zou leuk zijn voor de bankrekening om de CL te halen, maar dit team is tegen iedere ploeg in de CL volledig kansloos. Geen leider, geen bikkels, allemaal jongetjes die in een diep zwembad gegooid zijn. Ze spartelen maar wat en je ziet ze gewoon verzuipen. Zelfs de trainer staat maar treurig uit zijn ogen te kijken aan de kant. Ik weet niet of je het weet. Er staat al ruim € 120 mln op. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:35 schreef NatjosFC het volgende:Wat moet die Frank de Boer een geweldige trainer zijn. Wat hij uit dit elftal heeft weten te halen is echt ongelooflijk. Wat een kutvoetbal. Niks gecreeerd. Bazoer, El Ghazi, Riedewald waardeloos. Traore sinds zijn komst ook helemaal niks gepresteerd, hij laat ons ook echt niet makkelijker voetballen. Vind die laatste nou juist net de enige die wat probeert Als Ajax deze jongen niet kan bedienen dan gaat er niemand nog functioneren bij Ajax in de spits. Deze man is ongelooflijk compleet. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:35 schreef remco k het volgende:Ben er op tijd voor weggegaan vanochtend van de vakantie. Maar t was t niet waard tot nu toe. Gewoon geen voldoendes. Niemand positief in mijn ogen. Je had beter kunnen blijven waar je was. Had je meer plezier gehad. Overigens: welkom thuis kerel. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Wil je ze voor straf een seizoenskaart geven dan? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:37 schreef NatjosFC het volgende:[..] Die Gudelj kun je wel laten staan, als CVM vind ik wat hij laat zien nog kunnen. Maar Bazoer is gewoon geen AM. Hij kan dat niet. Totaal geen aanvallende kwaliteiten die jongen en opbouwend brengt hij ook niks. Waardeloze voetballer al een paar maand lang. Kun je beter Sinkgraven neerzetten die kan nog een keer een steekbal geven. Is ook, maar als er een type naast komt die hetzelfde gaat doen en je geen steekpass vanuit het middenveld hebt, kom je niet voor de goal! Op de plek van Bazoer moet er echt zo'n speler komen en dat kan met een Sinkgraven of Nouri. Dan heb je veel meer aan wat Gudelj doet. Zet Bazoer maar centraal achterin |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:37 schreef NatjosFC het volgende:[..] Die Gudelj kun je wel laten staan, als CVM vind ik wat hij laat zien nog kunnen. Maar Bazoer is gewoon geen AM. Hij kan dat niet. Totaal geen aanvallende kwaliteiten die jongen en opbouwend brengt hij ook niks. Waardeloze voetballer al een paar maand lang. Kun je beter Sinkgraven neerzetten die kan nog een keer een steekbal geven. Sinkgraven heeft ook niets te zoeken tegen die grote reuzen. Rapid Wien uit vergeten? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:37 schreef Loetje het volgende:[..] Vind die laatste nou juist net de enige die wat probeert Als Ajax deze jongen niet kan bedienen dan gaat er niemand nog functioneren bij Ajax in de spits. Deze man is ongelooflijk compleet. Compleet? Hij kan alles inderdaad, maar hij heeft een kansconversie van 10%. Nou die gaat geen 10 kansen krijgen vanavond.
Hij probeert wel wat. Maar momenteel heeft Ajax gewoon meer aan een Milik die in de 16 dodelijk is. Die had er vorige keer minimaal 1, en waarschijnlijk meer, van die kansen van Traore ingelegd. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Dat is meer dan op het veld.. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Ik ben benieuwd of Bosz het nog kan omdraaien... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Dat moet je dan maar op de koop toenemen. Daar leert z'n jongen van. Heeft als aanvallende middenvelder meer potentie dan Bazoer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
rs81AJAX