|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Tja. Daar geilen ze op. Geld. Daarom halen ze alleen maar talenten, met het oog op doorverkopen met winst. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:40 schreef NatjosFC het volgende:[..] Dat moet je dan maar op de koop toenemen. Daar leert z'n jongen van. Heeft als aanvallende middenvelder meer potentie dan Bazoer. Bazoer is helaas door trainers steeds verder vooruit geschoven. Iets dat helemaal niet gestraft is op zijn presteren. Hij is een cv of een 6 en niet dieper dan dat. Ga je met aanvallende middenvelders spelen. Dan moet je er daar ook twee van opstellen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:40 schreef NatjosFC het volgende:[..] Compleet? Hij kan alles inderdaad, maar hij heeft een kansconversie van 10%. Nou die gaat geen 10 kansen krijgen vanavond. Hij probeert wel wat. Maar momenteel heeft Ajax gewoon meer aan een Milik die in de 16 dodelijk is. Die had er vorige keer minimaal 1, en waarschijnlijk meer, van die kansen van Traore ingelegd. Alleen kreeg die vaak minder kansen. Miste ze op het Ek ook. Je kan Traore niet op 5 wedstrijden gaan afschrijven jongen moet ook nog wennen en de rest speelt ook belabberd. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:39 schreef Loetje het volgende:[..] Is ook, maar als er een type naast komt die hetzelfde gaat doen en je geen steekpass vanuit het middenveld hebt, kom je niet voor de goal! Op de plek van Bazoer moet er echt zo'n speler komen en dat kan met een Sinkgraven of Nouri. Dan heb je veel meer aan wat Gudelj doet. Zet Bazoer maar centraal achterin Precies, mee eens. Behalve over Bazoer. Bazoer wil waarschijnlijk niet centraal. Moet je ook niet rouwig om zijn heb je weer z'n net niet verdediger.
Veltman en Riedewald staan achterin omdat ze blijkbaar goed kunnen opbouwen. Nou daar merk je helemaal niks van nu. 5 min balbezit zonder dat er iets gebeurd. Die van Rostov geven tenminste nog een keer een goede bal. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Je zou het bijna doen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Nee dat zal ik me grootste vijand nog niet wensen haahhahhaah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:42 schreef Hummel10 het volgende:[..] Alleen kreeg die vaak minder kansen. Miste ze op het Ek ook. Je kan Traore niet op 5 wedstrijden gaan afschrijven jongen moet ook nog wennen en de rest speelt ook belabberd. Klopt helemaal. Maar wat ok dan aan bosz niet begrijp. Waarom speelt dolberg niet. Die zat lekker in zijn vel en scoorde wel heel makkelijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:40 schreef NatjosFC het volgende:[..] Compleet? Hij kan alles inderdaad, maar hij heeft een kansconversie van 10%. Nou die gaat geen 10 kansen krijgen vanavond. Hij probeert wel wat. Maar momenteel heeft Ajax gewoon meer aan een Milik die in de 16 dodelijk is. Die had er vorige keer minimaal 1, en waarschijnlijk meer, van die kansen van Traore ingelegd. Lijkt echt nergens op deze vergelijking. Ik zie Traore dingen doen die ik sinds het vertrek van Pantelic nooit meer heb gezien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nope. Dolberg en Cassierra |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:42 schreef remco k het volgende:[..] Bazoer is helaas door trainers steeds verder vooruit geschoven. Iets dat helemaal niet gestraft is op zijn presteren. Hij is een cv of een 6 en niet dieper dan dat. Ga je met aanvallende middenvelders spelen. Dan moet je er daar ook twee van opstellen. Ajax heeft er nu 0. Klaassen is ook meer een Box-to-Box die in een 4231 naast de CVM speelt. |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Waar zijn die mannetjes nou die iedereen belachelijk maken als ze vragen om creativiteit op het middenveld? We hebben geen type Ziyech nodig?? Rot toch op! Ze helpen de club naar de klote met dit kut beleid. Ze geloven ook niet in deze trainer.....dat zie je gewoon! Het lijkt gvd wel een veredelde oefenwedstrijd. Compleet weggespeeld |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Droevig. Wat moet iemand laten zien om een kans te krijgen. Wie ga je nu brengen voor Ghazi. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:43 schreef Loetje het volgende:[..] Lijkt echt nergens op deze vergelijking. Ik zie Traore dingen doen die ik sinds het vertrek van Pantelic nooit meer heb gezien. Toch vind ik hem heel eerlijk gewoon niet goed spelen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Nou...wat krijgen we nu voorgeschoteld? Ik ga denk maar ff langs de Mac, quarter pounder en 2 big tasty's....heb ik nog iets leuks vanavond... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:43 schreef NatjosFC het volgende:[..] Precies, mee eens. Behalve over Bazoer. Bazoer wil waarschijnlijk niet centraal. Moet je ook niet rouwig om zijn heb je weer z'n net niet verdediger. Veltman en Riedewald staan achterin omdat ze blijkbaar goed kunnen opbouwen. Nou daar merk je helemaal niks van nu. 5 min balbezit zonder dat er iets gebeurd. Die van Rostov geven tenminste nog een keer een goede bal. En Viergever en Tete hebben hun broek ook volgekakt. Viergever peerde een bal snel weg en daarna gaf ie aan doe maar ff niet naar mij. Tete speelt ook weer alles terug. Met 1 minuut op de klok gaan ze achterin rondspelen. Deze jongens snappen het gewoon niet en niemand die ze op hun plek zet! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:43 schreef Loetje het volgende:[..] Lijkt echt nergens op deze vergelijking. Ik zie Traore dingen doen die ik sinds het vertrek van Pantelic nooit meer heb gezien. En toch voegt Traore tot nog niks toe qua doelpunten. Niet qua assists en niet qua goals. Hij doet wel mooie dingen, maar het levert tot nog niks op. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Snap het ook niet. Westermann zit er wel terwijl je Sanchez hebt, van de Beek ook niet trouwens. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:45 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Nou...wat krijgen we nu voorgeschoteld? Ik ga denk maar ff langs de Mac, quarter pounder en 2 big tasty's....heb ik nog iets leuks vanavond... Ga je voor de big tasty met chicken ipv beef? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:43 schreef remco k het volgende:[..] Klopt helemaal. Maar wat ok dan aan bosz niet begrijp. Waarom speelt dolberg niet. Die zat lekker in zijn vel en scoorde wel heel makkelijk. Zei mijn broer ook al Traore rechts Dolberg spits. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:43 schreef NatjosFC het volgende:[..] Precies, mee eens. Behalve over Bazoer. Bazoer wil waarschijnlijk niet centraal. Moet je ook niet rouwig om zijn heb je weer z'n net niet verdediger. Veltman en Riedewald staan achterin omdat ze blijkbaar goed kunnen opbouwen. Nou daar merk je helemaal niks van nu. 5 min balbezit zonder dat er iets gebeurd. Die van Rostov geven tenminste nog een keer een goede bal. Heeft het al eerder gedaan en vind 'm wel een beest. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Absoluut niet. Maar zie hem in ieder geval nog wat proberen. Om iets te proberen speel je nog niet automatisch goed |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Gudelj wisselen voor Schone en Bazoer voor Riedewald. Die kunnen tenminste druk zetten.
Bazoer en Gudelj laten wederom niks zien. En Ghazi zeker eruit halen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Neeeeeee! Juist dat sap uit die burger wordt ik gelukkig van! |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:35 schreef remco k het volgende:Ben er op tijd voor weggegaan vanochtend van de vakantie. Maar t was t niet waard tot nu toe. Gewoon geen voldoendes. Niemand positief in mijn ogen. Remco. Ik spreek jou maar aan want ik geloof dat ik het niet meer begrijp. We schijnen in aantal genoeg middenvelders te hebben maar ik zie weinig kwaliteit. Ook zie ik niemand die een wedstrijd voor je kan winnen. Wel zie ik in bijna alle acties van Ajax-spelers een totaal gebrek aan voetbal-gogme wel een enorme naïviteit die je tegen bijvoorbeeld deze matige tegenstander de kop gaat kosten. Jammer.
Heb jij er nog vertrouwen in dat dit goed komt? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:45 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Nou...wat krijgen we nu voorgeschoteld? Ik ga denk maar ff langs de Mac, quarter pounder en 2 big tasty's....heb ik nog iets leuks vanavond... Eet smakelijk |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ghazi eruit, dat scheelt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:45 schreef NatjosFC het volgende:[..] En toch voegt Traore tot nog niks toe qua doelpunten. Niet qua assists en niet qua goals. Hij doet wel mooie dingen, maar het levert tot nog niks op. Dat zal veelal door het hele elftal komen wat gewoon niet klopt. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Ok sorry, ik vind Lasse een topvent, maar het moet toch sneller allemaal? Jongen heeft nog geen wedstrijd gespeeld en is ook heen sprint wonder meer. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wat een eerste bal weer... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: XD
Eet smakelijk en geniet ervan! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Schone, geen diepgang.... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: En jij krijg er nu schone ook nog bij hahah |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Vrije trapje dan maar. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:48 schreef RoodWit81 het volgende:Ok sorry, ik vind Lasse een topvent, maar het moet toch sneller allemaal? Jongen heeft nog geen wedstrijd gespeeld en is ook heen sprint wonder meer. We moeten juist iets langer de bal kunnen vasthouden... Dat is schone dus |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Net besteld via thuisbezorgd. Pizzaatje döner met shoarma, stuk lekkerder als dit traagzaadvoetbal |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik kijk eerst de 2e helft af hoor... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: En ik wilde Bosz nog wel een kans geven haha |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Emo eters hier haha |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: DAT is nog het meest onbegrijpelijke syl ...en nog steeds geen Cerny meenemen |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
quote: Mja schone heeft ook de handelingssnelheid van een schildpad |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote: Maar dan moet Tete dus opkomen toch? Is ie geen kei in. Ik hou m'n hart vast. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En Muric verkopen wat een van de betere spelers was tijdens de voorbereiding. Nouja verhuren met optie tot koop. Ik snap dat dus niet... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Dat was vorig seizoen |
|
|
|