|
|
046afca
|
|
|
quote: Oja hoe ouder die wordt hoe sneller |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:44 schreef echte ajaxfan! het volgende:Waar zijn die mannetjes nou die iedereen belachelijk maken als ze vragen om creativiteit op het middenveld? We hebben geen type Ziyech nodig?? Rot toch op! Ze helpen de club naar de klote met dit kut beleid. Ze geloven ook niet in deze trainer.....dat zie je gewoon! Het lijkt gvd wel een veredelde oefenwedstrijd. Compleet weggespeeld Het is zoals het is. Het beleid is de hoofdoorzaak dat dit Ajax nu op dit niveau speelt. Iedereen zag dat het steeds wat minder werd. De Boer kon op basis van effectiviteit het jaren lang camoufleren.
Maar Ajax koos voor Bosz, want de supporters wilden toch aantrekkelijker voetbal? Wanneer je dan te weinig kwaliteit hebt en ook er te weinig ervaring bij haalt dan ging je iedere keer een stapje achteruit.
Door Bosz zijn spel zie je dat Ajax kwetsbaarder is geworden. Duidelijk meer tegengoals. En dan is het voor simpele zielen heel gemakkelijk om naar Bosz te wijzen.
Het probleem bij Ajax is veel groter dan dat. En de supporters moeten zich niet langer voor de gek laten houden door de inferieure mensen die dit Ajax leiden. Zij moeten plaats maken voor mensen die wel het inzicht hebben om de juiste en gewenste spelers en trainer te kunnen aanstellen.
Het is al jaren dweilen met de kraan open bij Ajax. De supporters moeten gewoon dit niet meer accepteren en laten zien dat ze niet langer met zich laten sollen.
De supporters hebben recht op een kwalitatief vele beter Ajax dan het geen we nu voorgeschoteld krijgen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Emotieloos als een robot zit ik naar mijn clippie te kijken. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Die onzorgvuldige passing is echt een probleem hoor. Daar oefenen die jongens toch dagelijks op? Gaat echt zo afgrijselijk mis de hele tijd. Om te janken. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Als jullie me zoeken? .... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Over en uit! Belachelijke vrije trap tegen trouwens. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Ik heb medelijden met die 23 supporters daar. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Hij hoefde niet eens te springen ... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een schande!!!
BOSZ OPROTTEN!!! |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Hahaha al die gasten hier die t over Bosz hebben. Jullie zien zelf toch ook wel dat t gewoon t elftal is die er geen klote van kan. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Nu maar hopen op een rode kaart en twee luckies... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:56 schreef Brank de Foer het volgende:Hahaha al die gasten hier die t over Bosz hebben. Jullie zien zelf toch ook wel dat t gewoon t elftal is die er geen klote van kan. Wie stelt het elftal op wat niet in balans is? |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Gaat een afstraffing worden. We krijgen voetballes. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Lekker voor Cillessen ook dit... Ajax onwaardig kutspel dit, zondag Go ahead uit.... |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Ja zonder goeie spelers kom je natuurlijk nergens. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ajax is kansloos tegen fc Rostov. Triest maar waar |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Pisvee 3 miljoen rijker gvd.. |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
Wat ik echt niet begrijp als feyenoorder is dat die dolberg er nog niet ingebracht is en overigens ook dat hij niet de voorkeur krijgt boven traore.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door rcrd -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ze gaan alles wegrammen nu, tis klaar. We zijn gezonken en verzopen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:56 schreef Brank de Foer het volgende:Hahaha al die gasten hier die t over Bosz hebben. Jullie zien zelf toch ook wel dat t gewoon t elftal is die er geen klote van kan. O ja, Frank was vorig jaar de gebeten hond. Nu mag je Bosz hiervoor niet verantwoordelijk houden??? |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Die wijven mogen ze wat langer en vaker in beeld laten zien. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Dat gaan ze niet doen. Ze gaan ons wegspelen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Is beter dan het spel van Ajax!!! |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:58 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] O ja, Frank was vorig jaar de gebeten hond. Nu mag je Bosz hiervoor niet verantwoordelijk houden??? Ik begin steeds meer respect te krijgen voor De Boer. Je ziet gewoon dat t elftal er helemaal niks van kan. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Wie moet ie opstellen dan? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Er is zat ruimte om te voetballen en tussen de linies ,maar ze zijn geen geheel om iets te bedenken en om het uit te voeren |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Zielig, maar serieus de beste actie tot nu toe: Schöne die op de eikel van die rus stapt hahahaha |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
ik kijk niet meer, heb de tv kapot getrapt! Bah, weer een kutseizoen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De kassa rinkelt in lampengat |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Leuk Bosz, maar dit is te laat. Zo had je de tweede helft moeten beginnen... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Op Traore na het zelfde team als vorig seizoen. Er wordt trouwens net zo slecht gespeeld als onder de Boer |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:58 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] O ja, Frank was vorig jaar de gebeten hond. Nu mag je Bosz hiervoor niet verantwoordelijk houden??? Frank zat er al 4 jaar hoe kan Bosz dit naar zijn hand zetten in 5 wedstrijden? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: O wacht, daar hadden De Boer natuurlijk geen last van de afgelopen seizoenen??? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Een speler met een steekbal zodat je aanvallers ook in het spel komen. En die spelers hebben we. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Whahahahahahahaha tegen Rostov |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hou toch op!!! Zelfs 3-0!! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
En Overmars wilt 11 miljoen neertellen voor nog zo een jochie. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Ok, ik ga iets anders doe. Ajuus! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben er klaar mee. Jaren terug dat ik een pot heb afgezet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
2 wedstrijden en 1 kans. Zozo |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:02 schreef Loetje het volgende:[..] Een speler met een steekbal zodat je aanvallers ook in het spel komen. En die spelers hebben we. Sinkgraven? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Wat een afgang ..Heb dit nog nooit meegemaakt !! |
|
|
|