|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Had je beter niet kunnrn doen. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Die gaat tenminste echt voetbal van dichtbij zien na deze wedstrijd. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Slechste Ajax ooit vanavond? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Hahahaha wij doen toch niks met het geld dus waar maak je je druk om |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Inderdaad. Klopt echt niets van. Nog 2 van deze wedstrijden in de ED en je seizoen zit erop. Maar ik zie Bosz niet gauw ontslagen worden. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
OVERMARS TALENTENMOORDENAAR !!!!
Niet Bosz maar Overmars en alle klootzakken die op het geld zijn blijven zitten zijn de schuldige!
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:54 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Het is zoals het is. Het beleid is de hoofdoorzaak dat dit Ajax nu op dit niveau speelt. Iedereen zag dat het steeds wat minder werd. De Boer kon op basis van effectiviteit het jaren lang camoufleren. Maar Ajax koos voor Bosz, want de supporters wilden toch aantrekkelijker voetbal? Wanneer je dan te weinig kwaliteit hebt en ook er te weinig ervaring bij haalt dan ging je iedere keer een stapje achteruit. Door Bosz zijn spel zie je dat Ajax kwetsbaarder is geworden. Duidelijk meer tegengoals. En dan is het voor simpele zielen heel gemakkelijk om naar Bosz te wijzen. Het probleem bij Ajax is veel groter dan dat. En de supporters moeten zich niet langer voor de gek laten houden door de inferieure mensen die dit Ajax leiden. Zij moeten plaats maken voor mensen die wel het inzicht hebben om de juiste en gewenste spelers en trainer te kunnen aanstellen. Het is al jaren dweilen met de kraan open bij Ajax. De supporters moeten gewoon dit niet meer accepteren en laten zien dat ze niet langer met zich laten sollen. De supporters hebben recht op een kwalitatief vele beter Ajax dan het geen we nu voorgeschoteld krijgen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Nou...dit wordt incasseren morgen.
Godverdegraftyfus!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Nou en. Wij hebben meer en doen er geen klote mee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Geen enkele medelijden. Door die eerste fout verantwoordelijk voor dit debacle. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zeker niet.... Wel meer gezien van dit hoor. Alleen vallen nu de goals... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Frank lacht zich een krul in zijn lul! Bosz werd gehaald om het saaie spel te doen vergeten. En moet je nu kijken. Gewoon afgeslacht door een club als Rostov!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Tja toen gingen ze al anoniem klagen dat ze Bosz zijn spelletje niet wilden spelen |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
Ik denk dat dit nog nooit in de historie van Ajax voorgevallen is. Tegen Go-Ahaed gewoon jong Ajax laten spelen, zonder Bosz op de bank graag! Rostov is zo goed als failliet, spelers hebben maanden geen salaris gebeurd, en Ajax bulkt van het geld en spelers die net doen of ze elkaar voor het eerst tegenkomen in hetzelfde shirt! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Die heeft de laatste twee seizoenen ook geen klote gepresteerd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik weet in ieder geval hoe ik de naam behoor te schrijven mede Ajacied. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Veel meer. Marketing levert al 4 miljoen op voor beide als ze het gehaald hebben. Worden er nu 8. En dan de 20 miljoen startpremie, dat wordt nu geen 65% voor PSV maar 100%.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:06 schreef Loetje het volgende:[..] Inderdaad. Klopt echt niets van. Nog 2 van deze wedstrijden in de ED en je seizoen zit erop. Maar ik zie Bosz niet gauw ontslagen worden. Helaas niet! Zal wel weer een flinke afkoopsom opzitten. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Denk het wel. Stel je eens voor dat je tegen een Chelsea, Barcelona, Bayern of Porto speelt om maar wat ploegen op te noemen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Whahahahahahaahahahahahahaha |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ik ben Red Bull nog niet vergeten |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:06 schreef Loetje het volgende:[..] Inderdaad. Klopt echt niets van. Nog 2 van deze wedstrijden in de ED en je seizoen zit erop. Maar ik zie Bosz niet gauw ontslagen worden. Ik denk t juist wel, dit had ik namelijk ook niet verwacht, zo slecht. Juist ik had het beste met m voor, maar dit pik ik niet. 4-0 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Whahahaha dit wordt lachwekkend!!!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maak er dan maar 10. Weten ze misschien waar ze staan. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Geen woorden voor. Wat een afgang... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Heb ik er voor over als het nodig is. Maar ik vind wel dat na het vertrek van Jonk heel veel aan diggelen is gevallen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Pak een krat bier en vier het. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:08 schreef Jaccio het volgende:[..] Denk het wel. Stel je eens voor dat je tegen een Chelsea, Barcelona, Bayern of Porto speelt om maar wat ploegen op te noemen. Kijk 4 dagen geleden nog even terug... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Red bull werden ze echt overklast. Maar dit team heeft het niveau van Helmond sport. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:09 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ik denk t juist wel, dit had ik namelijk ook niet verwacht, zo slecht. Juist ik had het beste met m voor, maar dit pik ik niet. 4-0 Dan zet de directie zichzelf ook te kijk.... Zie ik niet gebeuren. Maar de EL win je niet. Nou, de beker dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Even een hee serieuze vraag he.
Hoever doelpogingen tegen hebben wij dit seizoen eigenlijk gehad? Ik denk dat er meer tegengoals zijn gevallen dan dat er ballen tegen zijn geweest. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ben net terug van vakantie maar waar zit ik in godsnaam naar te kijken... Is dit een offday of gaat het zo in de competitie ook? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ey maat, ga het aan jou vragen, wat moet er in jou ogen veranderen? |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Ik zie het helemaal voor me. Volgend jaar in de Jupiler League. Jong Ajax - Ajax |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Als ik Bosz was zou ik lekker naar huis gaan. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Morgen? Begint Godver nu al op de app. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Eerste schot op doel jongens! We gaan de goede kant op. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:10 schreef Loetje het volgende:[..] Dan zet de directie zichzelf ook te kijk.... Zie ik niet gebeuren. Maar de EL win je niet. Nou, de beker dan? Dit Ajax wint helemaal niks. Mogen blij zijn als ze wat wedstrijden winnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zijn slim... Eigen filosofie en constant zo blijven spelen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Error ..Error ..Error ..Error ////..ect................................. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:11 schreef Boudewijn het volgende:Ben net terug van vakantie maar waar zit ik in godsnaam naar te kijken... Is dit een offday of gaat het zo in de competitie ook? Het is geen offday. Helaas. |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
quote: Vorige week heb ik gezegd dat Ajax risico had moeten nemen om de 2-1 te maken, daarop kreeg ik een antwoord van jullie dat er geen onnodige risico's genomen moesten worden omdat er nog een wedstrijd was. Jullie gingen ervan uit dat er een soort gelijke wedstrijd kwam, dit is niet gebeurd en krijgen ze de deksel op de neus! in 1 woord SCHANDALIG !!!!! Altijd het behoudend spelen en geen risico's bah bah zo lief allemaal.
Met Bosz aan het roer haalt Ajax nog geen europa leaque volgend seizoen! MARK MY WORDS THIS TIME!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:11 schreef remco k het volgende:Even een hee serieuze vraag he. Hoever doelpogingen tegen hebben wij dit seizoen eigenlijk gehad? Ik denk dat er meer tegengoals zijn gevallen dan dat er ballen tegen zijn geweest. Jup. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Ziyech? Nee joh! Niet nodig middenvelders genoeg. Staat alleen maar onze talenten in de weg. Kortom kwaliteit hebben we al in huis, wat een weelde met ook een giga bankrekening. Ajax heeft er nog nooit zo goed voorgestaan.
Dat is wat ik begrijp van onze zeer capabele beleidmakers, ik heb daar een andere mening over. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:11 schreef Boudewijn het volgende:Ben net terug van vakantie maar waar zit ik in godsnaam naar te kijken... Is dit een offday of gaat het zo in de competitie ook? Laatste wedstrijden ook. PAOK uit was ook al niets beter. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Toen hadden we tenminste nog wat schoten op doel. Enige wat we nu hebben is een pass naar de keeper van Rostov van El Ghazi. Hadden ze zonder keeper gespeeld dan hadden we nog verloren hier. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:09 schreef Loetje het volgende:[..] Heb ik er voor over als het nodig is. Maar ik vind wel dat na het vertrek van Jonk heel veel aan diggelen is gevallen. Idem!!! |
|
|
|