|
|
Brank de Foer
|
|
|
Staat de selectie al op marktplaats? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ja je kan beter nu van het veld lopen, is toch 3-0 dan? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Zou ze er gelijk een vacantie Rhodos aan toevoegen om te aklamatiseren |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:22 schreef Brandje het volgende:[..] Maar er wel voor zorgen dat je zelf aan het voetballen komt en dus krijg je oom nooit 4 goals tegen. Nouri mag trouwens ook. 10 x liever Nouri. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Al jaren, Bosz heeft het hoogst geboden |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Echt wel. Viel alleen nooit op! Maar hij bewoog wel, alleen vaak verkeerd! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Laat die beleidsbepalers en aanverwante randdebielen maar achter in Rusland ... van mij hoeven die tering klootzakken met hun uitgestreken kut smoelwerken nooit meer één stap in de Arena te zetten. Voor alle Overmars liefhebbers: je krijgt waar je om vraagt, nooit een multinational laten leiden door een dorpskruidenier, want dan gaat je bedrijf totaal naar de kloten. En oh ja, het volgende 'super' talent waarvan de omwikkeling niet in de weg gestaan mag worden gaat Ajax er ook niet bovenop helpen ... Dit is een afgang van jewelste, ik ga nu maar duimen voor een ommekeer aanstaande zondag. Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de grootste van allemaal en dat zal nooit veranderen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:11 schreef remco k het volgende:Even een hee serieuze vraag he. Hoever doelpogingen tegen hebben wij dit seizoen eigenlijk gehad? Ik denk dat er meer tegengoals zijn gevallen dan dat er ballen tegen zijn geweest. 14 al. In 7 wedstrijden tijd. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Schöne verreweg de beste vandaag |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bosz, we hadden veel balbezit.... |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Laat ze maar met ze allen teruglopen naar Amsterdam |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Nee. Wij spelen met 8 man. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
leuk afscheid voor Cillissen zo! Maar we zijn het gewend!! Wat 35 jaar geleden een waar voetbalfeest had moeten worden, ontaardde in een enorme kater, maar gaat desondanks sindsdien als 'legendarisch' door het leven: de afscheidswedstrijd van Johan Cruijff in 1978. Met zijn geliefde Ajax ging de vermaarde 'nummer 14' in het Olympisch Stadion kopje onder tegen Bayern München. De cijfers waren ontluisterend: 0-8... |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Een vrouwendrankje. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Genieten, dit is nog beter dan tegen WillemII.
Wel jammer dat dit weer verder ten nadele gaat van onze positie als Eredivisie in Europa. Gaat Ajax nu nog wel naar de eerste rond EL ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door moa -- |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Brandje, ik sprak net de buurman van Gordon en die vertelde dat Overmars samen met Gordon op bed naar deze wedstrijd op tv aan het kijken zijn.
Na de wedstrijd is Marc weer de bitch van Gordon, jij mag meedoen voor een trio denk ik zomaar ;-)
quote: |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Nog erger nu: 4-3 verliezen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
Had er wel degelijk mee te maken remco. Je kan niet gokken op 1 wedstrijd als je het de andere wedstrijd al had moeten afmaken! door die 1-1 ga je al met een achterstand naar rusland. En nu MOEST ajax weer komen en dan weer met die domme 5sec regel daardoor krijgt ajax een hoop goals tegen. Bosz moet inzien dat er met dit ajax niet gespeeld kan worden zoals barcelona doet |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Goede strafschop Klaassen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:26 schreef RUKBOOR het volgende:leuk afscheid voor Cillissen zo! Maar we zijn het gewend!! Wat 35 jaar geleden een waar voetbalfeest had moeten worden, ontaardde in een enorme kater, maar gaat desondanks sindsdien als 'legendarisch' door het leven: de afscheidswedstrijd van Johan Cruijff in 1978. Met zijn geliefde Ajax ging de vermaarde 'nummer 14' in het Olympisch Stadion kopje onder tegen Bayern München. De cijfers waren ontluisterend: 0-8... Hoezo. Die gaat vanavond met een lach van het veld en loopt binnen een week op de Ramblas. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat is echt een schande!! Kan niet anders zeggen!! En nu met voorbereiding erbij??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als Ajax iemand moet halen. Zou ik voor vurnon Anita gaan. Die snapt het spelletje dat op 6 gespeeld moet worden als geen ander. En daar gaat het defensief in mijn ogen telkens mis |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:27 schreef moa het volgende:Genieten, dit is nog beter dan tegen WillemII. Wel jammer dat dit weer verder ten nadele gaat van onze positie als Eredivisie in Europa. Gaat Ajax nu nog wel naar de eerste rond EL ? Ja, waar zitten jullie? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zondag naar Go Ahead. Gelijkwaardig team |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Nee, maar een dergelijke speler brengt wel de kwaliteit en creativiteit om zelf eens aan aan een doelpunt te kunnen denken. Maar houd je maar lekker vast aan het fantastische beleid dat nu in Amsterdam gevoerd wordt. Kan ik helaas niet, ik moet bijna kosten van zo veel naïviteit. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:28 schreef remco k het volgende:Als Ajax iemand moet halen. Zou ik voor vurnon Anita gaan. Die snapt het spelletje dat op 6 gespeeld moet worden als geen ander. En daar gaat het defensief in mijn ogen telkens mis Maar ik blijf zeggen dat Nouri ook opgesteld moet worden. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Die heeft tenminste power |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En kan je ook achterhalen hoeveel doelpogingen daarvoor nodig zijn geweest. Tussen de palen dan wel te verstaan. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Kak loopt door mn boxer, zo ontspannen ben ik nu het echt over is... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Directe plaatsing, tweede ronde dus. |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Achja dit is toch niet de belangrijkste wedstrijd van t jaar. Zondag de degradatiekraker tegen go ahead. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:28 schreef remco k het volgende:Als Ajax iemand moet halen. Zou ik voor vurnon Anita gaan. Die snapt het spelletje dat op 6 gespeeld moet worden als geen ander. En daar gaat het defensief in mijn ogen telkens mis Zolang Bosz niks veranderd aan de speelstijl voor dit team kan niemand wat veranderen eraan! Dit is gewoon schandalig en anders niks |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:28 schreef remco k het volgende:Als Ajax iemand moet halen. Zou ik voor vurnon Anita gaan. Die snapt het spelletje dat op 6 gespeeld moet worden als geen ander. En daar gaat het defensief in mijn ogen telkens mis Was erg goed bij Ajax toentertijd. Maar vraag me af hoe goed hij nu nog is. Maar hoeven we niet over te praten want die gaan we toch niet halen. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Serieus man, je hebt een lach op mijn sjacherijnige porum getoverd! :-) Maar nee, het zijn er 25.
quote: |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom is wijn voor vrouwen?
En misschien lijk ik zo stoerder voor je. Maar drink normaa hertog jan en blue label. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:30 schreef Brank de Foer het volgende:Achja dit is toch niet de belangrijkste wedstrijd van t jaar. Zondag de degradatiekraker tegen go ahead. Hahahaha ik heb gewoon de slappe (kak) lach! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Oh ja, de verlosser ... Neem nog een slokkie. |
|
|
|