|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat zagen we bij Twente afgelopen seizoen. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:29 schreef pth het volgende:[..] Nee, maar een dergelijke speler brengt wel de kwaliteit en creativiteit om zelf eens aan aan een doelpunt te kunnen denken. Maar houd je maar lekker vast aan het fantastische beleid dat nu in Amsterdam gevoerd wordt. Kan ik helaas niet, ik moet bijna kosten van zo veel naïviteit. Sorry, Ziyech kan dit echt niet redden. Die gaat gewoon mee kopje onder. Geweldige voetballer, absoluut, maar hij kan dit Ajax niet redden. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Dolberg mag van mij beginnen tegen Go Ahead |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een middenveld met gudelji en Nouri aanvallend naast elkaar met Anita erachter. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ze moeten een erehaag doen! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Nu gaan we verder met de competitie, en daar zul je waarschijnlijk zien dat het ook daar niet goed gaat.
Ik hoop van ganser harte dat er diverse mensen bij Ajax eruit geschopt worden. En dan heb ik het vooral over de mensen die Ajax (mis)leiden.
Ik zou heel graag nu ene onderzoek willen laten uitvoeren waarom Ajax zover is weggezakt. En laat dan de verantwoordelijke mensen alsjeblieft opsodemieteren uit Amsterdam! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Fc Rostov 4 - Ajax 1 Het staat er echt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
6 doelpogingen vandaag tussen de palen 4 goals. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote: Beetje jammer deze opmerking. Maar natuurlijk kan hij dat ook niet maar je laat wel zien oa aan de supporter dat je iets voor dit Ajax probeert te doen waardoor je misschien wat meer voetbal krijgt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gudelj aanvallend? Ik zou Klaassen juist dan laten zijn. Die is creatief in het lopen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ajax in de ArenA vorige week had 25 schoten zowat tussen de palen maar scoren niet. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
en gelijk heb je !!!
quote: |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Mocht het zo zijn dat Ajax daadwerkelijk over 3/4 wedstrijden uit de titelrace liggen dan zou ik gewoon half Jong Ajax er in pleuren |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Feesje in Apeldoorn .... |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote: Remco, Nouri en Anita! Samen 3,10 meter. Who are kidding? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Is het nou jouw gebrek aan logica, intelligentie of inlevingsvermogen? Nee ik weet al, je doet alsof je voor Ajax bent maar bent eigenlijk een kakkerlak en bent hier om te zuigen...
Goed bezig kameraad !!!
quote: |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:31 schreef remco k het volgende:[..] Waarom is wijn voor vrouwen? En misschien lijk ik zo stoerder voor je. Maar drink normaa hertog jan en blue label. stoer hoor! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoor net dat SBS met een nieuw programma komt. Undercover in Amsterdam. Peter Bosz schijnt de hoofdrol te hebben. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:32 schreef Jaccio het volgende:[..] Sorry, Ziyech kan dit echt niet redden. Die gaat gewoon mee kopje onder. Geweldige voetballer, absoluut, maar hij kan dit Ajax niet redden. Je hebt 100% gelijk, waar het om gaat is dat een forse kwaliteitsinjectie nodig is en dat die ouwehoeren van het technisch hart/beleid (beleid is in deze overigens een acroniem van debiel) maar eens op moeten houden met hun slappe gelul over pubers die de wereld gaan veroveren. Dat is naïef of eigenlijk stompzinnig als je iets van ambitie hebt. Dit elftal klopt van geen kanten, totaal geen balans, fysiek voor een groot deel niet geschikt voor topvoetbal, nauwelijks creativiteit op je middenveld, etc etc
Of zoals Gullit het net zegt: weer eens een afstraffing van jongetjes door mannen. Deze vernedering is erger dan toen door Real Madrid. Als er toen een revolutie nodig was, dan is er nu een orkaan van ongekende proporties noodzakelijk. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: En niet te vergeten 27,5kg |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Apart weetje dat ik voorbij zag komen: de laatste keer dat ajax,4 doelpunten tegen kreeg was tegen Vitesse toen Bosz daar aan het roer stond. (dec 2014) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:30 schreef Ajax-Fan020 het volgende:[..] Zolang Bosz niks veranderd aan de speelstijl voor dit team kan niemand wat veranderen eraan! Dit is gewoon schandalig en anders niks Zoals vanavond was juist het spel van de Boer in Europa. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:44 schreef Loetje het volgende:Hoor net dat SBS met een nieuw programma komt. Undercover in Amsterdam. Peter Bosz schijnt de hoofdrol te hebben. Nou dan is Marc zeker ook van de partij? Je kan niet alleen Bosz deze puinhoop in zijn schoenen schuiven! Vandaag was ook weer echt een wanvertoning deze spelers moeten eens voor de spiegel gezet worden. Hoe hun haartjes zitten is belangrijker. Gudelj ook maakt een mooie actie speelt hem zo over de zijlijn. Ze hadden echt geen idee wat ze aan het doen waren. Geen collectief, Collectief falen ja! Pisseg! Welterusten! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Zullen we eens gek doen. Laten Ziyech en Nouri beide opstellen en wie er dan achter komt te staan boeit mij dan niet zo veel. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ook ik heb voor de Boer alleen maar meer respect gekregen. Al die amateurs als Overmars en van der Sar konden blijven omdat hij het wist te camoufleren. Nu heb je een trainer die de tekortkomingen van de spelers pas echt bloot legt.
Hij is straks de zwarte piet. Ik hoop echt dat de supporters verder kunnen kijken en dat de leiding van Ajax drastisch anders moeten worden ingevuld. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:45 schreef pth het volgende:[..] Je hebt 100% gelijk, waar het om gaat is dat een forse kwaliteitsinjectie nodig is en dat die ouwehoeren van het technisch hart/beleid (beleid is in deze overigens een acroniem van debiel) maar eens op moeten houden met hun slappe gelul over pubers die de wereld gaan veroveren. Dat is naïef of eigenlijk stompzinnig als je iets van ambitie hebt. Dit elftal klopt van geen kanten, totaal geen balans, fysiek voor een groot deel niet geschikt voor topvoetbal, nauwelijks creativiteit op je middenveld, etc etc Of zoals Gullit het net zegt: weer eens een afstraffing van jongetjes door mannen. Deze vernedering is erger dan toen door Real Madrid. Als er toen een revolutie nodig was, dan is er nu een orkaan van ongekende proporties noodzakelijk. Tja helaas eens.. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:40 schreef NatjosFC het volgende:[..] Compleet? Hij kan alles inderdaad, maar hij heeft een kansconversie van 10%. Nou die gaat geen 10 kansen krijgen vanavond. Hij probeert wel wat. Maar momenteel heeft Ajax gewoon meer aan een Milik die in de 16 dodelijk is. Die had er vorige keer minimaal 1, en waarschijnlijk meer, van die kansen van Traore ingelegd. Momentopname was dat want de eerstw wedstrijd speelde hij geweldig tegen rapid |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:50 schreef Bobby1972 het volgende:Ook ik heb voor de Boer alleen maar meer respect gekregen. Al die amateurs als Overmars en van der Sar konden blijven omdat hij het wist te camoufleren. Nu heb je een trainer die de tekortkomingen van de spelers pas echt bloot legt. Hij is straks de zwarte piet. Ik hoop echt dat de supporters verder kunnen kijken en dat de leiding van Ajax drastisch anders moeten worden ingevuld. Ben bang van niet want dan moeten ze toegeven dat diegene die ze zo hard verdedigen gefaald heeft. Bosz op de schopstoel veel makkelijker! |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 21:40 schreef NatjosFC het volgende:[..] Compleet? Hij kan alles inderdaad, maar hij heeft een kansconversie van 10%. Nou die gaat geen 10 kansen krijgen vanavond. Hij probeert wel wat. Maar momenteel heeft Ajax gewoon meer aan een Milik die in de 16 dodelijk is. Die had er vorige keer minimaal 1, en waarschijnlijk meer, van die kansen van Traore ingelegd. Lkkr makkelijk vergelijken op zo'n manier die kansen van traore vorige week waren bijna allemaal zelf gecreeerd behalve de kopbal dus nu jij weer |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Ik denk dat je Rostov bedoelt?
Geweldig? Hij kreeg een aantal goede ballen waar hij niks meedeed. Paar keer nog een degelijk schot op goal. Maar vooral van die kopkansen en het schot vanaf de 5 meter had hij meer mee mogen doen. Vooralsnog doet hij het veel minder dan Dolberg. Dus laat die jongen dan lekker spelen. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote: Laat ze maar meeste mensen roepen zomaar dingen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:52 schreef 3sterren het volgende:[..] Lkkr makkelijk vergelijken op zo'n manier die kansen van traore vorige week waren bijna allemaal zelf gecreeerd behalve de kopbal dus nu jij weer Allemaal zelf gecreerd? Hij kreeg een aantal goede kopkansen. Hij werd aangespeeld in de 16 toen hij zich omdraaide en schoot.
Maar hoeveel goals heeft hij gemaakt tot nu toe? Hoeveel assists?
Precies... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maar heb het idee dat hij het verdedigend niet kan belopen. Gudelj heeft daarnaast zijn schot van afstand en ik denk dat hij op die plek aardig wat goals kan maken. Daarnaast kan hij het fysieke van Nouri deels goed maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En waarom hen je lengte nodig? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:52 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ben bang van niet want dan moeten ze toegeven dat diegene die ze zo hard verdedigen gefaald heeft. Bosz op de schopstoel veel makkelijker! Dat gaat ook gebeuren, alleen is daar het probleem niet mee opgelost. Wanneer Ajax de laatste wedstrijd in de competitie gewonnen had, had het er nu anders uit kunnen zien.
Alleen is de waarheid nu dat Bosz uitgekozen is door de inferieure mensen die Ajax leiden. De dag dat zij eruit gaan komt nu zeker wel in zicht.
Supporters moeten gezamenlijk eens laten zien en horen dat ze het spuugzat zijn. Er zijn teveel verkeerde mensen binnen Ajax die niet over de juiste inzichten en kwaliteiten beschikken. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Ha ja ik lig helemaal dubbel nog meer jongetjes zien jullie dan echt niet dat de tijd van de jongetjes voorbij is je kan een goed jongetje erbij hebben dan moet de rest meer power en lef hebben we hebben nu een half elftal met jongetjes en we hebben een suptopper op het middenveld die wel body heeft maar een matige voetballer is .En beste vrienden dit is ons Ajax een derderangs elftal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:43 schreef Stanley het volgende:Is het nou jouw gebrek aan logica, intelligentie of inlevingsvermogen? Nee ik weet al, je doet alsof je voor Ajax bent maar bent eigenlijk een kakkerlak en bent hier om te zuigen... Goed bezig kameraad !!! [..] Zeker, daarom praat ik wel respectvol over de Ajacieden van weleer en lukt jou dat niet echt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Sarcasme je vreemd? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:49 schreef Brandje het volgende:[..] Zullen we eens gek doen. Laten Ziyech en Nouri beide opstellen en wie er dan achter komt te staan boeit mij dan niet zo veel. Zou kunnen. Maar die 6 positie is bij een aanvallend middenveld de belangrijkste van je elftal. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:58 schreef p111 het volgende:[..] Ha ja ik lig helemaal dubbel nog meer jongetjes zien jullie dan echt niet dat de tijd van de jongetjes voorbij is je kan een goed jongetje erbij hebben dan moet de rest meer power en lef hebben we hebben nu een half elftal met jongetjes en we hebben een suptopper op het middenveld die wel body heeft maar een matige voetballer is .En beste vrienden dit is ons Ajax een derderangs elftal. Men heeft het zover laten komen. En juist dat geeft aan dat de mensen incompetent zijn. Dan kun je verdomme niet door blijven gaan met deze mensen. Het beleid is de OORZAAK.
En de OORZAAK moet worden aangepakt. Anders blijf je in dezelfde visuele cirkel. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Tja... volgens mij is dit het moment om op te rotten voor een hoop mensen. Hoe goed ze als spelers ook waren.
Of keihard ingrijpen en de knip trekken voor serieuze versterkingen.
1. Een scorende spits! 2. Een leider op het middenveld 3. Een snelle buitenspeler |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:57 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Dat gaat ook gebeuren, alleen is daar het probleem niet mee opgelost. Wanneer Ajax de laatste wedstrijd in de competitie gewonnen had, had het er nu anders uit kunnen zien. Alleen is de waarheid nu dat Bosz uitgekozen is door de inferieure mensen die Ajax leiden. De dag dat zij eruit gaan komt nu zeker wel in zicht. Supporters moeten gezamenlijk eens laten zien en horen dat ze het spuugzat zijn. Er zijn teveel verkeerde mensen binnen Ajax die niet over de juiste inzichten en kwaliteiten beschikken. En wie moeten eruit volgens jou en noem dan ook eens echt namen. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Gekke idioot hahahahah die ronald de boer vergelijkt litmanen the legend met klaassen kk idiooot zeg! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:56 schreef remco k het volgende:[..] Maar heb het idee dat hij het verdedigend niet kan belopen. Gudelj heeft daarnaast zijn schot van afstand en ik denk dat hij op die plek aardig wat goals kan maken. Daarnaast kan hij het fysieke van Nouri deels goed maken. Er ff vanuit gaande dat Nouri meer voetbal in zijn linkerteen heeft dan de rest van het middenveld bij elkaar (wat ik overigens eerst graag zou zien in het moderne grote mensenvoetbal), dan moet je zo'n jochie nu vooral voor de leeuwen gooien in een elftal dat aan de rand van de afgrond staat. Één ding weet je dan zeker, weer een potentieel talent dat afgeserveerd kan worden voordat het begonnen is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door pth -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Moet je de beelden van net even terugkijken ... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad. Jongens die stoppen met voetballen. Niet meer bewegen en dan wel mee moeten in het fysiek
Ik heb wel twinti of dertig voorbeelden gezien dat een middenvelder met een stap rechts links voor of achteruit een zee aan ruimte kan creëren maar het gewoon niet doet.
Als je fysiek mee wilt moet je zorgen dat je fysiek sterker bent. En dat zal een Ajax nooit zijn. Voetballend moet je slimmer en beter worden. Tussen de linies door bewegen en diepgang in je spel hebben. Geen van de zaken heb ik vandaag gezien terwijl ze dat echt wel kunnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:56 schreef remco k het volgende:[..] Maar heb het idee dat hij het verdedigend niet kan belopen. Gudelj heeft daarnaast zijn schot van afstand en ik denk dat hij op die plek aardig wat goals kan maken. Daarnaast kan hij het fysieke van Nouri deels goed maken. Ik denk dat Nouri zelfs het hele fysieke kan ontlopen en bij balbezit de nummer 6 of de man naast Nouri het kan oplossen. Maar Gudelj stond vorig jaar toen Bazoer wat meer naar voren speelde altijd goed op die positie dus die mag van mij daar dan blijven staan. Wel zou ik Klaassen erin houden.
Wil jij nog spelers erbij? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wat ik persoonlijk zou wensen?
Is een intern onderzoek naar het functioneren van de mensen binnen Ajax.
Dan mensen beoordelen op basis van wat hun werk Ajax gebracht heeft.
Ik vraag me af hoe effectief Ajax als organisatie werkt? Wanneer je spelers als Westermann blijft aannemen is er duidelijk een slechte controle t.a.v. de scouting.
Al jaren maak ik me zorgen over Ajax en je wist dat het een keer verkeerd zou gaan. We zijn bijna 30 augustus. Ik acht de kans dat dit Ajax in december op ter grote achterstand zit van de koppositie groter dan 80%.
Wat heeft Ajax haar supporters dan nog te bieden? Dan mag ik toch wel hopen dat er mensen gaan verdwijnen. Omdat er altijd diverse mensen zijn die in functioneren gefaald hebben, en die moeten eruit.
De manier waarop Ajax nu geleid wordt, is er geen duidelijk beeld over het functioneren van de mensen. Laten we daar eerst maar eens mee beginnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:59 schreef remco k het volgende:[..] Zou kunnen. Maar die 6 positie is bij een aanvallend middenveld de belangrijkste van je elftal. Toen met Anita op 6 was het ook vooral voetbal op het middenveld he. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Ik heb ook respect voor de voetbalkwaliteiten van Ajacieden van WELEER en ik kots van hun capaciteiten om mijn grote liefde te leiden. Net als dat ik respect heb voor de ringenoefening van Yuri van Gelder, maar ik zou hem niet de narcotica afdeling van de politie laten leiden. |
|
|
|