|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:03 schreef pth het volgende:[..] Er ff vanuit gaande dat Nouri meer voetbal in zijn linkerteen heeft dan de rest van het middenveld bij elkaar (wat ik overigens eerst graag zou zien in het moderne grote mensenvoetbal), dan moet je zo'n jochie nu vooral voor de leeuwen gooien in een elftal dat aan de rand van de afgrond staat. Één ding weet je dan zeker, weer een potentieel talent dat afgeserveerd kan worden voordat het begonnen is. Wat heb je nu nog te verliezen. Eind augustus en het is al 5 voor 12. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:55 schreef NatjosFC het volgende:[..] Allemaal zelf gecreerd? Hij kreeg een aantal goede kopkansen. Hij werd aangespeeld in de 16 toen hij zich omdraaide en schoot. Maar hoeveel goals heeft hij gemaakt tot nu toe? Hoeveel assists? Precies... omdraaide zegt ie dan hahah zelf nooit gevoetbald? Hij nam de bal 2 keer zodanig aan dat hij er zelf een kans van maakte! En dat hij ongelukkig is tot nu toe in de afronding dat is jammer! Verder zie ik niemand zo veel bewegen! Dat zijn dingen waar ik op let Maargoed met je feitjes heb je me hoor 0 assist 0 goals! Zo maak je weer eens een punt? Blij? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:08 schreef Bobby1972 het volgende:Wat ik persoonlijk zou wensen? Is een intern onderzoek naar het functioneren van de mensen binnen Ajax. Dan mensen beoordelen op basis van wat hun werk Ajax gebracht heeft. Ik vraag me af hoe effectief Ajax als organisatie werkt? Wanneer je spelers als Westermann blijft aannemen is er duidelijk een slechte controle t.a.v. de scouting. Al jaren maak ik me zorgen over Ajax en je wist dat het een keer verkeerd zou gaan. We zijn bijna 30 augustus. Ik acht de kans dat dit Ajax in december op ter grote achterstand zit van de koppositie groter dan 80%. Wat heeft Ajax haar supporters dan nog te bieden? Dan mag ik toch wel hopen dat er mensen gaan verdwijnen. Omdat er altijd mensen gefaald hebben, en die moeten eruit. De manier waarop Ajax nu geleid wordt, is er geen duidelijk beeld over het functioneren van de mensen. Laten we daar eerst maar eens mee beginnen. Het gaat weer slecht en meneer gaat weer in de lucht staan schreeuwen.
Namen meneer. Namen. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ik ben het helemaal met Bobby eens Remco!
Behalve dat je zo geil bent op die jeugdspelers die Overmars heeft aangetrokken.... Wat vind jij zo goed aan het beleid in algemene zin en aan- en verkoopbeleid van Overmars en het technische hart?
Denk jij echt dat het huidige niveau het hoogst haalbare is voor Ajax?
Ben heel nieuwsgierig naar jouw wijsheid... En oja... We weten allemaal dat er best talent rondloopt maar jeugdig talent alleen is niet goed genoeg!
quote: |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:08 schreef Loetje het volgende:[..] Ik denk dat Nouri zelfs het hele fysieke kan ontlopen en bij balbezit de nummer 6 of de man naast Nouri het kan oplossen. Maar Gudelj stond vorig jaar toen Bazoer wat meer naar voren speelde altijd goed op die positie dus die mag van mij daar dan blijven staan. Wel zou ik Klaassen erin houden. Wil jij nog spelers erbij? Ik ben heel makkelijk. Als je betere spelers kan halen als dat je nu hebt moet je dat altijd doen. Welke positie boeit me niet.
Het middenveld bij Ajax zou eens wat meer in positie moeten blijven spelen en ervoor zorgen dat het elftal echt kan opschuiven. Nu rent het elftal als los zand voortuin en defensief is het dikke prut. De ene heft probeert druk te houden op de bal. De andere helft dekt ruimtes af, dat gaat niet samen. Maar dat ziet de gemiddelde dombo hier op het forum niet.
Daarnaast ben ik het helemaal met Nenam eens. Gewoon mensen opstellen die doen wat ze moeten doen.
Ik zou dus altijd met dolberg beginnen op dit moment. Die snapt op dit noemt dit spelletje beter en is effectiever.
En wederom oogt de ploeg moe en futloos. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:06 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad. Jongens die stoppen met voetballen. Niet meer bewegen en dan wel mee moeten in het fysiek Ik heb wel twinti of dertig voorbeelden gezien dat een middenvelder met een stap rechts links voor of achteruit een zee aan ruimte kan creëren maar het gewoon niet doet. Als je fysiek mee wilt moet je zorgen dat je fysiek sterker bent. En dat zal een Ajax nooit zijn. Voetballend moet je slimmer en beter worden. Tussen de linies door bewegen en diepgang in je spel hebben. Geen van de zaken heb ik vandaag gezien terwijl ze dat echt wel kunnen. Kijk dan maar eens goed naar de samenstelling van Europese teams die wel echt succesvol zijn. Daar staan geen dwergen van 1,50, 52kg, die door het eerste de beste windvlaagje de dug-out in waaien. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Whahahahaha humor!
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:09 schreef pth het volgende:[..] Ik heb ook respect voor de voetbalkwaliteiten van Ajacieden van WELEER en ik kots van hun capaciteiten om mijn grote liefde te leiden. Net als dat ik respect heb voor de ringenoefening van Yuri van Gelder, maar ik zou hem niet de narcotica afdeling van de politie laten leiden. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Whahahahaha humor!
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:09 schreef pth het volgende:[..] Ik heb ook respect voor de voetbalkwaliteiten van Ajacieden van WELEER en ik kots van hun capaciteiten om mijn grote liefde te leiden. Net als dat ik respect heb voor de ringenoefening van Yuri van Gelder, maar ik zou hem niet de narcotica afdeling van de politie laten leiden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:09 schreef pth het volgende:[..] Ik heb ook respect voor de voetbalkwaliteiten van Ajacieden van WELEER en ik kots van hun capaciteiten om mijn grote liefde te leiden. Net als dat ik respect heb voor de ringenoefening van Yuri van Gelder, maar ik zou hem niet de narcotica afdeling van de politie laten leiden. Goede vergelijking man.
Maar heb je nu al eens nagekeken wie waarvoor verantwoordelijk is?
Want jij blijft maar roepyoeteren dat ik overmars bescherm. Maar als hij binnen zijn verantwoordelijkheden niet goed zou functioneren ben ik de eerste die zou zeggen dat we daar een vervanger voor koeten zorgen.
Als je ni zou zeggen dat er verkeerde mensen in de rvc zouden zitten voorzien van de juiste onderbouwing. En dat het TH niet uit de juiste mensen bestaat met de juiste onderbouwing. Dan kan je daar iets mee.
Nu roep je alleen maar om gehoord te worden en zieltjes te winnen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:13 schreef Stanley het volgende:Ik ben het helemaal met Bobby eens Remco! Behalve dat je zo geil bent op die jeugdspelers die Overmars heeft aangetrokken.... Wat vind jij zo goed aan het beleid in algemene zin en aan- en verkoopbeleid van Overmars en het technische hart? Denk jij echt dat het huidige niveau het hoogst haalbare is voor Ajax? Ben heel nieuwsgierig naar jouw wijsheid... En oja... We weten allemaal dat er best talent rondloopt maar jeugdig talent alleen is niet goed genoeg! [..] Je moet echt beter gaan lezen Stanley. Want ik zeg nergens dat dit de goede kant op gaat. En dat roep ik al sinds de clash met Wim Jonk.
Enige wat ik tegenspreek is dat jullie mensen aanspreken op verantwoordelijkheden die helemaal niet hun verantwoordelijkheden zijn. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:01 schreef Stanley het volgende:Tja... volgens mij is dit het moment om op te rotten voor een hoop mensen. Hoe goed ze als spelers ook waren. Of keihard ingrijpen en de knip trekken voor serieuze versterkingen. 1. Een scorende spits! 2. Een leider op het middenveld 3. Een snelle buitenspeler Jep!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:14 schreef pth het volgende:[..] Kijk dan maar eens goed naar de samenstelling van Europese teams die wel echt succesvol zijn. Daar staan geen dwergen van 1,50, 52kg, die door het eerste de beste windvlaagje de dug-out in waaien. Volgens mij is het voor Ajax helemaal niet haalbaar om Europees succesvol te zijn. Daarnaast kab je fysiek sterk zijn zonder lang te zijn.
En met Anita op 6 en eriksen erbij speelden we ons beste voetbal ooit onder de Boer. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Namen, namen ... heb je geen betere reactie. Maar ik zal je helpen, nee geen namen, maar de hele teringbende die niet wekelijks op voetbalschoenen op een veld staat om mijn club op een hoger niveau te brengen er op staande voet uittrappen. Ze hebben nu lang genoeg mogen kloten met hun visie van een dronken aardbei. Nu graag mensen die de mensen op voetbalschoenen kunnen voorzien van een enorme kwaliteitsinjectie van de huidige selectie (en Westerman is echt niet de kwaliteit die gezocht wordt), zodat de naam Ajax - al was het maar in Nederland - de tegenstander weer huilend om zijn moeder doet roepen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik zou dit jaar gewoon de wedstrijd Rostov Ajax als oudejaarsconference doen. Is supergoed en gegarandeerd 90 minuten lachvermaak! Echt wat een triest en zielig zooitje. Zo kan je wel concluderen dat het mislopen van de titel bij De Graafschap geen incident was, maar dat het team gewoon niet beter kan! |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Ik vind persoonlijk dat klaassen een linie terug moet ik hou van zijn mentaliteit een echt ajacied maar op 10 wil ik iets anders zien en dat we viergever als backup hebben van dijk is armoede en dat schone moet invallen ook met alle respect het maakt je alleen zwakker! En in riedewald zie ik geen exhte verdediger hij is geeen killer voetballen kan hij wel. Spitspositie twijfel ik over want dolberg maakte weer een uitstekende indruk maar traore hij iets meer onvoorspelbaarheid. Ik weet het allemaal niet meer heren ik typ dit en ga dit verwerken!
Ik zou niet met jaloezie naar eindhoven moeten kijken maar stiekem doe ik het toch wel! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:17 schreef remco k het volgende:Ik hoef een enkel zieltje te winnen, interesseert mij werkelijk geen reet of mijn mening die van een ander is ... Dat is het mooie met meningen. De pot die de ketel wat verwijt (oh Natjos ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor ...) [..] Goede vergelijking man. Maar heb je nu al eens nagekeken wie waarvoor verantwoordelijk is? Want jij blijft maar roepyoeteren dat ik overmars bescherm. Maar als hij binnen zijn verantwoordelijkheden niet goed zou functioneren ben ik de eerste die zou zeggen dat we daar een vervanger voor koeten zorgen. Als je ni zou zeggen dat er verkeerde mensen in de rvc zouden zitten voorzien van de juiste onderbouwing. En dat het TH niet uit de juiste mensen bestaat met de juiste onderbouwing. Dan kan je daar iets mee. Nu roep je alleen maar om gehoord te worden en zieltjes te winnen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:49 schreef Hummel10 het volgende:[..] Nou dan is Marc zeker ook van de partij? Je kan niet alleen Bosz deze puinhoop in zijn schoenen schuiven! Vandaag was ook weer echt een wanvertoning deze spelers moeten eens voor de spiegel gezet worden. Hoe hun haartjes zitten is belangrijker. Gudelj ook maakt een mooie actie speelt hem zo over de zijlijn. Ze hadden echt geen idee wat ze aan het doen waren. Geen collectief, Collectief falen ja! Pisseg! Welterusten! Gewoon kwaliteit het is gewoon een middelmatig elftal met Gudelj/Bazoer/Klaasen heb je drie non creatieve spelers met een middelmatige handelingssnelheid van zowel Gudelj als Bazoer dat werkt gewoon niet.Ik weet nog de strijd of we Gudelj of Propper moesten kopen en ze kiezen gewoon voor Gudelj lachwekkend gewoon.techn/minder minder diepgang minder scorend vermogen wat een blindgangers bij Ajax die moesten kiezen.Dan heb ik nog niet over onze backs die bijna tot niets over het middenveld komen en onze vriend Anwar was dramatisch hij heeft geen diepte meer verliest constant zijn duels en heeft de inzet van een oud schillepaard die tot op het bot versleten is.Mentaliteit en karakter en inzet.Helaas kom je er niet meer met alleen tech/hoogstandjes. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote: Iedereen vergeet dat we een groot aantal middenvelders hebben die staan te trappelen. Daarbij moet je ook niet vergeten dat we natuurlijk wel spelers willen site het Ajaxspelletje kunnen spelen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:23 schreef Ajax Warrior het volgende:Ik zou dit jaar gewoon de wedstrijd Rostov Ajax als oudejaarsconference doen. Is supergoed en gegarandeerd 90 minuten lachvermaak! Echt wat een triest en zielig zooitje. Zo kan je wel concluderen dat het mislopen van de titel bij De Graafschap geen incident was, maar dat het team gewoon niet beter kan! Dan kan je ook gaan stoppen met teksten als Bosz oprotten want je geeft zelf al aan dat hij er ook niks aan kan doen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:47 schreef Boudewijn het volgende:Apart weetje dat ik voorbij zag komen: de laatste keer dat ajax,4 doelpunten tegen kreeg was tegen Vitesse toen Bosz daar aan het roer stond. (dec 2014) We wachten nog steeds op van gaal Boudewijn ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door enough -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:27 schreef Brandje het volgende:[..] Dan kan je ook gaan stoppen met teksten als Bosz oprotten want je geeft zelf al aan dat hij er ook niks aan kan doen. Hij is nu toch eindverantwoordelijke??? Hij krijgt het blijkbaar ook niet op de rit, dus inderdaad oprotten!!! Maar gelukkig voor jou spelen we nu heel aanvallend???? |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote: Remco je bent niet echt scherp. Op hele normale genuanceerde berichten reageer als door een wesp gestoken. Dit bericht is zeer begrijpelijk. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:06 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad. Jongens die stoppen met voetballen. Niet meer bewegen en dan wel mee moeten in het fysiek Ik heb wel twinti of dertig voorbeelden gezien dat een middenvelder met een stap rechts links voor of achteruit een zee aan ruimte kan creëren maar het gewoon niet doet. Als je fysiek mee wilt moet je zorgen dat je fysiek sterker bent. En dat zal een Ajax nooit zijn. Voetballend moet je slimmer en beter worden. Tussen de linies door bewegen en diepgang in je spel hebben. Geen van de zaken heb ik vandaag gezien terwijl ze dat echt wel kunnen. Dab heb je toppers nodig maar dit zijn geen toppers |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:21 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij is het voor Ajax helemaal niet haalbaar om Europees succesvol te zijn. Daarnaast kab je fysiek sterk zijn zonder lang te zijn. En met Anita op 6 en eriksen erbij speelden we ons beste voetbal ooit onder de Boer. Dat ben ik dan weer met je eens, maar ik heb het niets over Europees. Of denk je dat Bosz met zijn 7 dwergen nationaal nog iets klaar gaat spelen? Ik hoop van wel, maar mijn verstand zegt me dat de kans op het winnen van de Staatsloterij een stuk groter is geworden. En ik weet dat we hierin van mening verschillen, maar op een paar wedstrijden na speelde Ajax onder de Boer over het algemeen ook voetbal dat niet om aan te gluren was. Ben helaas een liefhebber, anders was ik wel fan geworden van dat kut voetbal datin Eindhoven of Rotterdam gespeeld wordt. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:23 schreef 3sterren het volgende:Ik vind persoonlijk dat klaassen een linie terug moet ik hou van zijn mentaliteit een echt ajacied maar op 10 wil ik iets anders zien en dat we viergever als backup hebben van dijk is armoede en dat schone moet invallen ook met alle respect het maakt je alleen zwakker! En in riedewald zie ik geen exhte verdediger hij is geeen killer voetballen kan hij wel. Spitspositie twijfel ik over want dolberg maakte weer een uitstekende indruk maar traore hij iets meer onvoorspelbaarheid. Ik weet het allemaal niet meer heren ik typ dit en ga dit verwerken! Ik zou niet met jaloezie naar eindhoven moeten kijken maar stiekem doe ik het toch wel! Niet doen, wat daar spelen ze ook gewoon een type voetbal dat het aanzien niet waard is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:27 schreef Peter1956 het volgende:[..] Iedereen vergeet dat we een groot aantal middenvelders hebben die staan te trappelen. Daarbij moet je ook niet vergeten dat we natuurlijk wel spelers willen site het Ajaxspelletje kunnen spelen. Daarom ook die jongens van Jong. Eiting, Nouri en De Jong. Ga al bijna kwijlen als ik er aan denk. |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
Heb ik gisteren al gemeld; Laat van Gaal de boel bij Ajax eens op de rit zetten. Bosz kan gewoon trainer blijven, maar van Gaal is Technisch directeur, waar de rest zoals Overmars, Sar, Bergkamp, scouting onder dient te vallen. Onder deze huidige leiding glijden we nog verder af. Dit seizoen als nu toch al naar de kloten, wat je ook erbij haalt aan tweederangs spelers. Jong Ajax draait beter wat de verdienste is van Wim Jonk. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Wie Remco, wie is dan (eind) verantwoordelijk voor het aan- en verkoopbeleid ?
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:19 schreef remco k het volgende:[..] Je moet echt beter gaan lezen Stanley. Want ik zeg nergens dat dit de goede kant op gaat. En dat roep ik al sinds de clash met Wim Jonk. Enige wat ik tegenspreek is dat jullie mensen aanspreken op verantwoordelijkheden die helemaal niet hun verantwoordelijkheden zijn. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:30 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hij is nu toch eindverantwoordelijke??? Hij krijgt het blijkbaar ook niet op de rit, dus inderdaad oprotten!!! Maar gelukkig voor jou spelen we nu heel aanvallend???? Nee we speelden vandaag exact het spel als onder de Boer. Zo diep zit dat spel ingeworteld in de spelers. Dat gaat minimaal tot aan de winterstop duren voordat dat eruit is en ik hoop echt dat Bosz die kans krijgt.
Ps Als je ergens een vraagteken achter zet dan begrijp ik je ook wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:42 schreef Loetje het volgende:[..] Daarom ook die jongens van Jong. Eiting, Nouri en De Jong. Ga al bijna kwijlen als ik er aan denk. Met alle respect, die jochies kunnen Ajax nu ook niet naar een hoger niveau brengen en zouden alleen maar ten onder gaan in een kwalitatief niet in balans zijnd team dat onder de oplopende druk ten onder gaat in goede bedoelingen. Tenzij er gassies tussen zitten van de buitencategorie, maar dat zal niet zo zijn want dan hadden ze er al lang in gestaan. |
|
|
|
|
HaDee
|
|
|
Fysiek, creativiteit, posities?? Het begint allemaal met de wil om te winnen. Die ontbrak volledig. Ik heb geen speler gezien die de absolute wil in zich had met als tragisch dieptepunt El Ghazi. Geef de gedachte op dat je zoveel kwaliteit hebt en start met gewoon keihard werken. Pas dan kan talent renderen. Vervolgens heb je de creativiteit nodig om wedstrijden naar je hand te zetten. En daarvoor hebben we op dit middenveld niemand. De enige die een beetje creativiteit in zich heeft wordt niet opgesteld (Sinkgraven. Hij is de enige van al die middenvelders die wel een opening kan vinden in gesloten defensies. Maar juist dat soort voetballers wordt bij Ajax nooit geen vertrouwen gegeven. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Hij zal TH zeggen. Ik zeg Overmars maar diegene die ecjt bepalen zijn de RVC. Een rvc controleert normaal gesproken maar heb echt gevoel dat ze moedwillig dwars liggen. Waar is er waar van het verhaal dat Overmars een groot gedeelte van geld van Milik mocht herinvesteren en daar komt ook nog eens een bedrag van Cillissen overheen. Ach doodziek ben ik ervan. Ga slapen. Tyfus Ajax. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:47 schreef Brandje het volgende:[..] Nee we speelden vandaag exact het spel als onder de Boer. Zo diep zit dat spel ingeworteld in de spelers. Dat gaat minimaal tot aan de winterstop duren voordat dat eruit is en ik hoop echt dat Bosz die kans krijgt. Ps Als je ergens een vraagteken achter zet dan begrijp ik je ook wel. Ik hoop dat hij de kans krijgt en een aanvulling op zijn materiaal, zodat ik weer met enorm veel plezier naar een Ajax kan kijken dat een tegenstander bij de strot grijpt en alle hoeken van het veld laat zien. Dat is de ware Ajax filosofie ... aanvallend voetbal dat je doet hunkeren naar de volgende voorstelling ... artiesten ipv robots ... risico ipv berekening ... en ja ook daar zal je wel een keertje mee op je bek gaan, maar wat maakt dat uit als je vaker wel dan niet kan genieten van een demonstratie van voetbal zoals voetbal bedoeld is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door pth -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Overmars, Van der Sar, Collee en Slop. En wellicht nog de halve, zo niet de hele RvC |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:49 schreef pth het volgende:[..] Met alle respect, die jochies kunnen Ajax nu ook niet naar een hoger niveau brengen en zouden alleen maar ten onder gaan in een kwalitatief niet in balans zijnd team dat onder de oplopende druk ten onder gaat in goede bedoelingen. Tenzij er gassies tussen zitten van de buitencategorie, maar dat zal niet zo zijn want dan hadden ze er al lang in gestaan. Daarom als het seizoen verloren is ze gaan laten rijpen. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
YESSS !!! Goede reactie en nog betere visie.
Iedereen die verantwoordelijk is dat we al 5 jaar ieder een slechtere selectie overhouden omdat er geen goed beleid is. Niet naar de scouting wordt geluisterd en omdat men laks, arrogant en gierig is.
Plus een beetje EGO omdat ze meer tijd investeren in een zoektocht naar de bekende spelt in de hooiberg... dan doortastend optreden en kwaliteit aantrekken dat de aanwezige latenten kan laten groeien.
En die spelt zijn die belachelijke goedkope aankopen waarvan ze op goed geluk hopen dat het wat wordt en dat iedereen zegt nou nou nou dat heeft die Overmars toch goed gezien...
Maar dat lukt dus niet en is slecht beleid.
En daar Remco is Overmars verantwoordelijk voor gezien zijn functie!!!
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:22 schreef pth het volgende:[..] Namen, namen ... heb je geen betere reactie. Maar ik zal je helpen, nee geen namen, maar de hele teringbende die niet wekelijks op voetbalschoenen op een veld staat om mijn club op een hoger niveau te brengen er op staande voet uittrappen. Ze hebben nu lang genoeg mogen kloten met hun visie van een dronken aardbei. Nu graag mensen die de mensen op voetbalschoenen kunnen voorzien van een enorme kwaliteitsinjectie van de huidige selectie (en Westerman is echt niet de kwaliteit die gezocht wordt), zodat de naam Ajax - al was het maar in Nederland - de tegenstander weer huilend om zijn moeder doet roepen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2016 door Stanley -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:51 schreef Brandje het volgende:[..] Hij zal TH zeggen. Ik zeg Overmars maar diegene die ecjt bepalen zijn de RVC. Een rvc controleert normaal gesproken maar heb echt gevoel dat ze moedwillig dwars liggen. Waar is er waar van het verhaal dat Overmars een groot gedeelte van geld van Milik mocht herinvesteren en daar komt ook nog eens een bedrag van Cillissen overheen. Ach doodziek ben ik ervan. Ga slapen. Tyfus Ajax. Dit is echt niet Overmars gap. Dit zijn er echt enorm veel.
Geniet van je kinderen, doe ik ook. En vanaf dit seizoen neem ik meteen na een nederlaag me dochter op schoot. Stuk beter dan dat kolere Ajax met dit gezeik iedere keer. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Hahaha, weltrusten Brandje. Wel in je eigen bedje kruipen he ;-) Hahahaha
RVC bepaalt mede het budget en of er aangkocht mag worden. Overmars bepaald vervolgens de rest...
Slaap lekker ondanks deze tyfus zooi.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:51 schreef Brandje het volgende:[..] Hij zal TH zeggen. Ik zeg Overmars maar diegene die ecjt bepalen zijn de RVC. Een rvc controleert normaal gesproken maar heb echt gevoel dat ze moedwillig dwars liggen. Waar is er waar van het verhaal dat Overmars een groot gedeelte van geld van Milik mocht herinvesteren en daar komt ook nog eens een bedrag van Cillissen overheen. Ach doodziek ben ik ervan. Ga slapen. Tyfus Ajax. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:56 schreef Loetje het volgende:[..] Dit is echt niet Overmars gap. Dit zijn er echt enorm veel. Geniet van je kinderen, doe ik ook. En vanaf dit seizoen neem ik meteen na een nederlaag me dochter op schoot. Stuk beter dan dat kolere Ajax met dit gezeik iedere keer. En die moeten dan maar allemaal aftaaien. Ajax is van de fans, zonder fans geen Ajax ... Zonder die enorm velen in ieder geval een kans op een veel beter Ajax. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Tuurlijk wel Overmars! Wie denk jij dan dat er verantwoordelijk is voor het aan- en verkoopbeleid... Directeur is hij zelfs!
Dat hij niet in zijn eentje het totale budget bepaald, dat is bekend en logisch. Dat ligt bij de RVC.
Maar de RVC heeft echt niet Westermann gehaald kan ik je vertellen ;-)
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:56 schreef Loetje het volgende:[..] Dit is echt niet Overmars gap. Dit zijn er echt enorm veel. Geniet van je kinderen, doe ik ook. En vanaf dit seizoen neem ik meteen na een nederlaag me dochter op schoot. Stuk beter dan dat kolere Ajax met dit gezeik iedere keer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 00:06 schreef Stanley het volgende:Tuurlijk wel Overmars! Wie denk jij dan dat er verantwoordelijk is voor het aan- en verkoopbeleid... Directeur is hij zelfs! Dat hij niet in zijn eentje het totale budget bepaald, dat is bekend en logisch. Dat ligt bij de RVC. Maar de RVC heeft echt niet Westermann gehaald kan ik je vertellen ;-) [..] Leg jij mij eens uit hoe jij denkt dat zo'n transfer in werking gaat? Zal ik het je erna uitleggen. En zal alvast verklappen, Overmars is hier niet in zijn eentje verantwoordelijk voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2016 door Loetje -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 00:11 schreef Loetje het volgende:[..] Leg jij mij eens uit hoe jij denkt dat zo'n transfer in werking gaat? Zal ik het je erna uitleggen. En zal alvast verklappen, Overmars is hier niet in zijn eentje verantwoordelijk voor. Natuurlijk is Overnars niet de enige verantwoordelijke. Reden te meer voor een grote schoonmaak ... al dat tuig dat dit soort paddo beleid voert er morgen uittrappen, zonder oprotpremie maar met een stadionverbod van minimaal 10 jaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2016 door pth -- |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:21 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij is het voor Ajax helemaal niet haalbaar om Europees succesvol te zijn. Daarnaast kab je fysiek sterk zijn zonder lang te zijn. En met Anita op 6 en eriksen erbij speelden we ons beste voetbal ooit onder de Boer. Oh je bedoelt die anderhalve wedstrijd ooit. Hou toch op, wie neem je nu in de maling.
Over het geheel is het al jaren onder de maat. |
|
|
|
|
laulau
|
|
|
Ben ergens blj dat Johan Cruijff dit niet heeft hoeven zien |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:23 schreef Ajax Warrior het volgende:Ik zou dit jaar gewoon de wedstrijd Rostov Ajax als oudejaarsconference doen. Is supergoed en gegarandeerd 90 minuten lachvermaak! Echt wat een triest en zielig zooitje. Zo kan je wel concluderen dat het mislopen van de titel bij De Graafschap geen incident was, maar dat het team gewoon niet beter kan! Dat ze mentaal gewoon helemaal niks voorstellen. In de eerste weken van Bosz al anoniem liepen te janken. Frank heeft nog rendement uit deze klunen weten te haken wat nog een hoop verbloemde ow wat was ik blij dat er een hoop slechte spelers weg zijn (Moisander, Sightorsson, van Rhijn, Boilesen, Zimling, Serrero enz. enz. En een nieuwe trainer die wel wilde aanvallen. Wat blijkt de selectie kan dit totaal niet of durft/wil dit niet. Je "ervaren" jongens Viergever, Veltman, Gudelj, Klaassen zakten compleet Door het ijs en er was niemand die de leiding man binnen de lijnen. Hopeloos was het! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:27 schreef Peter1956 het volgende:[..] Iedereen vergeet dat we een groot aantal middenvelders hebben die staan te trappelen. Daarbij moet je ook niet vergeten dat we natuurlijk wel spelers willen site het Ajaxspelletje kunnen spelen. Dat je überhaupt nog over het Ajax spelletje durf te praten. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Het betekent nu letterlij: hoe de tegenstander met Ajax speelt! Das nu Het Ajax Spelletje!
Kan het nog steeds niet bevatten! |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Dat was in de eerste helft van de jaren 70 en de midden jaren 90 vriend. Oh jee. Dat was de vorige eeuw. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Na gisteravond is het duidelijk geworden dat er een hele grote schoonmaak moet plaats vinden. Zullen we daar Eide en Remco voor gaan aanbevelen bij de RVC en hen de plaats in laten nemen van Van der Sar en Overmars? |
|
|
|