|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2016 - 15:40 schreef Eide het volgende:Ajax voegt Sanchez toe aan Champions League-lijst; geen 'City-truc'Ajax heeft nog één plek opengelaten op de spelerslijst voor de play-offs van de Champions League. De club lijkt daarmee in te spelen op de mogelijke komst van een spits. Op de website van de UEFA is sinds dinsdagochtend te lezen welke spelers door alle clubs zijn ingeschreven. Van de 32 plekken heeft Ajax er 31 ingevuld, waardoor de club inspeelt op de mogelijke komst van een extra speler. Ten opzichte van de derde voorronde is alleen de Colombiaan Davinson Sanchez toegevoegd. De verdediger maakte maandagavond zijn debuut in het Jupiler League-duel met FC Emmen (1-1). Sanchez speelde de voorbije maand nog de finale van de Copa Libertadores, waardoor hij de eerste twee wedstrijden tegen PAOK Saloniki miste. Ajax haalt dus geen 'City-trucje' uit. De Engelse ploeg baarde opzien door transfertarget John Stones, gewoon nog eigendom van Everton, in te schrijven voor de play-offs. Bron-------------------------------- Ajax houdt dus een optie open voor een aankoop. Even terugkomen op dat stukje over City! Het is toch eigenlijk schandalig en moet niet geaccepteerd kunnen worden door de UEFA? Iemand inschrijven die nog niet eens tot je club behoort. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 06:39 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Even terugkomen op dat stukje over City! Het is toch eigenlijk schandalig en moet niet geaccepteerd kunnen worden door de UEFA? Iemand inschrijven die nog niet eens tot je club behoort. Heb je gelijk in maar ik verbaas me nergens meer over tegenwoordig:-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 06:39 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Even terugkomen op dat stukje over City! Het is toch eigenlijk schandalig en moet niet geaccepteerd kunnen worden door de UEFA? Iemand inschrijven die nog niet eens tot je club behoort. Eens. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik ook niet! Voetbal wordt gestoorder en gestoorder! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gewoon even om het goede gevoel te krijgen.. Zo moet het dus..
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Met een geweldige voetballer! Groningen had er kijk op en nu voetbalt hij bij Barca! Blij dat hij ooit voor Ajax heeft gespeeld. Geweldige winnaarsmentaliteit! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Tja en deze winnaarsmentaliteit mis ik toch echt bij de huidige selectie jammer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik mos dat niet bij ons. Die jongens strijden daar op hun manier ook voor. Als ik een Klaassen altijd zie knokken.
Suarez hebben we niet meer. Maar zon jongen hebben we ook nooit eerder gehad. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Traore kan er dus bij op de lijst voor de wedstrijd tegen Chelsea. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: We moeten tegen Rostov toch ouwe?
Vroeger naar bed gap! ;-) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Komt door de Griekse zon denk ik! ;-) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Geniet van je vakantie vriend :-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bosz niet zeker van Traoré-inzetbaarheid Rostov: 'Lange ervaringen mee gehad'
Ook als Bertrand Traoré een dezer dagen bij Ajax wordt gepresenteerd als nieuwe spits, is het nog onzeker of hij op tijd beschikbaar is voor de Champions League-duels met FK Rostov. Coach Peter Bosz reageerde donderdag op de persconferentie op de aanstaande transfer van de Chelsea-spits.
Op de vraag of Traoré komende dinsdag inzetbaar is tegen Rostov, antwoordde Bosz: "Dan heb je weer te maken met werkvergunningen. Je vraagt dat dus eigenlijk aan de verkeerde. Maar het moet eerst maar eens rond komen", aldus de coach, die er niet zeker van is dat het papierwerk snel geregeld is.
"Het gaat om werkvergunnigen. Daar heb ik wel eens lange ervaringen mee gehad (bij Vitesse, red.)", aldus Bosz, die in dezelfde persconferentie al vooruitliep op de aanstaande komst van Traoré en hem onder meer 'een echte Ajax-spits' noemde. Als de deal geformaliseerd wordt, huren de Amsterdammers de oud-Vitesse-speler voor één seizoen van Chelsea, zonder optie tot koop. Bron |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ik moet toch eens wat minder gaan drinken als ik naar Ajax ga. Was daarbij maar dacht echt tot op de dag van vandaag dat Ajax met 2-0 had gewonnen. Kan mij die pingel niet eens meer herinneren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
AJAX IN CHAMPIONS LEAGUE NIET OP ZIGGO SPORT MAAR VERONICA
De twee wedstrijden van Ajax in de play-off van de Champions League tegen het Russische FC Rostov zijn voor iedere Nederlander op open net-zender Veronica te bekijken.
De eerdere wedstrijden van Ajax in de voorronde van de Champions League tegen PAOK Saloniki werden door Ziggo Sport uitgezonden Hierdoor konden alleen Ziggo-klanten de wedstrijden met een digitaal basispakket bekijken. Klanten van alle andere aanbieders dienden hiervoor een abonnement op betaalzender Ziggo Sport te hebben of tegen betaling van vier euro per wedstrijden de verrichtingen van Ajax via internet of video on demand-platformen van aanbieders te volgen.
CHAMPIONS LEAGUE OP VERONICA De uitzendrechten van play-off van de Champions League zitten in het rechtenpakket van de Champions League dat in Nederland voor het open net in handen van Sanoma en SBS Broadcasting is. Achter de betaalmuur heeft Ziggo Sport de uitzendrechten in bezit. De Champions League is dit jaar voor het eerst via tv-zender Veronica te volgen. Vorig seizoen zond SBS Broadcasting de Europese voetbalcompetitie op SBS6 uit. Op internet kan men de wedstrijden op Nu.nl bekijken. SBS mag op iedere speeldag van de Champions League één wedstrijd live uitzenden, Van de overige wedstrijden zijn samenvattingen te zien.
AJAX- FC ROSTOV OP VERONICA Op 16 augustus wordt de eerste wedstrijd van Ajax tegen FC Rostov amp;euro; die in Amsterdam gespeeld wordt amp;euro; op Veronica uitgezonden. De return op 24 augustus is eveneens op deze zender te zien. Het commentaar is in handen van Leo Oldenburger. De studiopresentatie wordt door Jan Joost van Gangelen verzorgd, Hij ontvangt bij beide wedstrijden de analisten Ruud Gullit en Ronald de Boer. Op 17 en 23 augustus is op Veronica het onderlinge play-off treffen tussen FC Porto en AS Roma te zien. Bron
------------------------------
Leo Oldenburger -.-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax-tegenstander Rostov verliest
FK Rostov kende vrijdag een slechte generale voor het Champions League-treffen met Ajax. In de Russische competitie verloor de ploeg met 3-2 van Zenit Sint-Petersburg.
Komende dinsdag spelen Rostov en Ajax in Amsterdam tegen elkaar in de laatste voorronde van de Champions League. Tegen Zenit Sint-Petersburg nam Rostov een 2-0 voorsprong bij rust. Na de pauze ging het helemaal mis.
Rostov staat na drie speeldagen op de zevende plek in de competitie. Vorig seizoen eindigde de club als tweede in Rusland, waardoor de ploeg aan de voorronde van de Champions League mocht deelnemen. Bron |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 00:25 schreef Eide het volgende:Ajax-tegenstander Rostov verliestFK Rostov kende vrijdag een slechte generale voor het Champions League-treffen met Ajax. In de Russische competitie verloor de ploeg met 3-2 van Zenit Sint-Petersburg. Komende dinsdag spelen Rostov en Ajax in Amsterdam tegen elkaar in de laatste voorronde van de Champions League. Tegen Zenit Sint-Petersburg nam Rostov een 2-0 voorsprong bij rust. Na de pauze ging het helemaal mis. Rostov staat na drie speeldagen op de zevende plek in de competitie. Vorig seizoen eindigde de club als tweede in Rusland, waardoor de ploeg aan de voorronde van de Champions League mocht deelnemen. Bron Als je toen het nog elf tegen elf met 2-0 voorkomt in(?) en tegen Zenith dan kan je echt wel wat. Worden twee zware wedstrijden. Maar eerst Roda nog en heb er zin in. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik ga niet roepen dat Ajax verliest maar ik heb er wel een hard hoofd in. |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
quote: Als ze denken dat ze het varkentje wel even slachten idd ja! Speelstijl een beetje aanpassen en wat compacter verdedigen en een aanpassing op het middenveld dan gaat het allemaal goed komen... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:58 schreef Ajax-Fan020 het volgende:[..] Als ze denken dat ze het varkentje wel even slachten idd ja! Speelstijl een beetje aanpassen en wat compacter verdedigen en een aanpassing op het middenveld dan gaat het allemaal goed komen... Gewoon mondjes dicht en de komende dagen keihard naar de wedstrijd toewerken. Maar ja, de uitslag van vanavond is dan geen gelukkige voorbereiding wat dat betreft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:24 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Gewoon mondjes dicht en de komende dagen keihard naar de wedstrijd toewerken. Maar ja, de uitslag van vanavond is dan geen gelukkige voorbereiding wat dat betreft. Dat is Bosz ook niet..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat sowieso, maar dat blijf ik zeggen! ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Chaos en te weinig spelers bij Ajax-opponent: "Bizar, niet eerder vertoond"
Ajax treft in de play-offs van de Champions League een tegenstander die in volledige chaos verkeert. Bij FK Rostov is het nog maar de vraag of succescoach Kurban Berdyev dinsdag op de bank zit, of de selectie nog wel wil strijden voor een club die geen salarissen meer uitbetaalt en of er überhaupt genoeg spelers beschikbaar zijn om tegen Ajax op te stellen. Dat zegt Michael Yohkin, verslaggever van onder meer ESPN en The Guardian en expert in het Russische voetbal, in gesprek met VoetbalPrimeur.
Berdyev Vorige week kwam Rostov met de mededeling dat succescoach Berdyev, die de financieel noodlijdende club vorig seizoen uit het niets naar de tweede plaats loodste, zijn contract had ingeleverd om bij Spartak Moskou aan de slag te gaan. Tijdens de wedstrijden tegen Ural en Zenit Sint-Petersburg zat Berdyev echter gewoon in clubkostuum op de tribune achter de bank. "Het is een compleet bizarre en niet eerder vertoonde situatie", zegt Yokhin tegen VoetbalPrimeur. "Hij heeft zijn ontslag ingediend maar blijft het team gewoon coachen. Voor de duels met Ural en Zenit was hij zelfs in de kleedkamer om zijn instructies te geven. Rostov heeft Berdyev bij de UEFA ingeschreven voor de duels met Ajax als de assistent van Dimitry Kirichenko, ongelooflijk."
Berdyev onderhandelt ondertussen nog met Spartak over een contract. Als daar voor de wedstrijd tegen Ajax een akkoord over wordt bereikt, zal de coach niet in Amsterdam aanwezig zijn. En dat zou een meevaller zijn voor Ajax, denkt Yokhin. "Zijn waarde voor dit team is immens. Geen andere ploeg in de wereld is zo afhankelijk van zijn coach als Rostov. Berdyev is Rostov. Er bestaat geen Rostov zonder hem. Hij nam de leiding over de ploeg tijdens het seizoen 2014/15 toen het laatste stond, behoedde de club voor degradatie en zorgde het seizoen daarop voor de grootste prestatie in de clubhistorie. Rostov is enorm georganiseerd dankzij hem en dat is hun grootste wapen. Misschien wel hun enige wapen."
Spelers willen weg Ondertussen dreigt samen met Berdyev de hele selectie van Rostov leeg te lopen. Een groot aantal spelers wil met de coach mee naar Spartak. "En dat is logisch want deze spelers hebben hun loopbaan te danken aan Berdyev. Ze vertrouwen hem en hij vertrouwt hen. Bij Rostov worden ze niet betaald door de financiële problemen en er is totale bestuurlijke chaos. Er is geen toekomst bij deze club. De spelers die kunnen vertrekken zullen dat doen. Christian Noboa, Sardar Azmoun en Fedor Kudryashov gaan hoogstwaarschijnlijk mee naar Spartak en Cesar Navas en keeper Soslan Dzhanaev kunnen ook volgen."
Volgens Yokhin kan zelfs eventuele kwalificatie voor de Champions League de spelers niet overtuigen om bij Rostov te blijven. "Ze kijken allemaal naar een kans om te vertrekken. Zelfs als ze de groepsfase halen, zullen veel spelers niet blijven om dat mee te maken. Het is een unieke situatie en sommige spelers zullen daardoor misschien niet bereid zijn om tegen Ajax alles te geven om de corrupte managers die hun salarissen niet uitbetalen extra Champions League-inkomsten te geven."
Te weinig spelers Ondertussen staat de wedstrijd tegen Ajax dinsdag alweer te wachten voor Rostov en is het nog onzeker of er genoeg spelers beschikbaar zijn. "Timofey Kalachev en Bastos hebben blessures opgelopen tegen Zenit en Noboa vertelde dat hij niet wist of ze tegen Ajax konden spelen én klonk heel gefrustreerd over de situatie bij de club. Als Berdyev er niet is, kan de boel snel uiteenvallen."
Waar Ajax op moet letten Toch blijft Rostov een gevaarlijke opponent voor Ajax. Yokhin: "Vorig seizoen viel het succes van Rostov te verklaren door de geweldige tactiek. Berdyev is een tactisch genie, een van de beste coaches in de wereld om met een team zonder sterren te werken. Er zijn geen grote namen bij Rostov, maar Noboa is een erg ondergewaardeerde middenvelder, Azmoun is een supertalent en een rijzende ster, Dzhanaev is een goede keeper en Bastos is een uitzonderlijke stopper die makkelijk in de Premier League kan spelen. Zonder Berdyev zullen veel van die spelers vertrekken en degradeert Rostov waarschijnlijk, maar het is mogelijk dat ook zonder Berdyev de spelers een aantal van Berdyevs basistacktieken kunnen terughalen tegen Ajax. Bron
------------------------
Er zijn veel van deze verhalen in omloop. Ik denk dat je gewoon enorm moet oppassen tegen een tegenstander als deze.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Om 14:45 geeft peter Bosz z'n persconferentie voor het duel tegen Rostov. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Klinkt ook enigszins als een unieke manier van jezelf in de underdog plaatsen en de lachers op je hand halen van de tegenstander, waardoor je straks uit het niets een vroege goal tegen hebt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2016 - 13:45 schreef Peterhs het volgende:Klinkt ook enigszins als een unieke manier van jezelf in de underdog plaatsen en de lachers op je hand halen van de tegenstander, waardoor je straks uit het niets een vroege goal tegen hebt. En dat zal me ook niets verbazen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mij ook niet. Verwacht er vanavond dan ook niet veel van. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Opstelling vanavond? De mijne: Cillissen Tete Veltman Sanchez Dijks Klaassen Riedewald Gudelj Ghazi Traore Younes
Alternatief is 4-4-2 met Younes naar het middenveld en Dolberg erbij en Ghazi eraf. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
442 is Europees helemaal niets. Je wordt er eigenlijk ook niet sterker van defensief gezien. Want vaak gaan je twee buitenste middenvelders toch op de backs van de tegenstander spelen.
3 5 2 zou wel een goede optie zijn. Alleen dan niet met tete en dijks op de flanken.
3 4 3 zou ook prima kunnen. Dan zou ik sinkgraven of Nouri echt op 10 laten spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gezien de berichten denknik overigens dat het 433 wordt. Met Veltman als linksback en Sánchez naast riedewald. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 08:44 schreef remco k het volgende:Gezien de berichten denknik overigens dat het 433 wordt. Met Veltman als linksback en Sánchez naast riedewald. Ik denk dat je bedoeld Veltman rechtsback ? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Mijn opstelling zou zijn Cillissen Veltman-Sanchez-Riedewald-Dijks Gudelj-Klaasen-van Beek. Anwar-Traore-Younes |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja inderdaad. Je hebt gelijk. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Opstelling voor vanavond zou zijn:
Cillissen Tete-Veltman-Sanchez-Dijks Klaassen-Riedewald-Sinkgraven Ghazi-Traore-Younes |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Opstelling Ajax: Cillessen; Veltman, Sánchez, Riedewald, Dijks; Gudelj, Bazoer, Klaassen; El Ghazi, Traoré, Younes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2016 door baco74 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 19:38 schreef baco74 het volgende:Opstelling Ajax: Cillessen; Veltman, Sánchez, Riedewald, Dijks; Gudelj, Bazoer, Klaassen; El Ghazi, Traoré, Younes Bron: AjaxLife.nl Geen Tete? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Blijkt! Teleurgesteld? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik vond Sanchez één van de minste tegen Roda JC, maar aan de andere kant speelde natuurlijk niemand goed. Ik neem aan dat Veltman rechtsback komt te staan en hij heeft laten zien vorig seizoen dat hij dat naar behoren kan. Ik denk niet dat ik teleurgesteld ben, maar eerder verrast door de keuze. Wellicht dat het tactisch is gedaan om de linksbuiten van Rostov? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Tete is wel een vaste waarde,maar denk dat veltman meer offensief kan brengen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 19:51 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik vond Sanchez één van de minste tegen Roda JC, maar aan de andere kant speelde natuurlijk niemand goed. Ik neem aan dat Veltman rechtsback komt te staan en hij heeft laten zien vorig seizoen dat hij dat naar behoren kan. Ik denk niet dat ik teleurgesteld ben, maar eerder verrast door de keuze. Wellicht dat het tactisch is gedaan om de linksbuiten van Rostov? Ik vond Tete tegen Roda erg slecht, maar dat waren er teveel die wedstrijd. Niet gelijk een rede om hem op de bank zetten natuurlijk, maar toch heeft Bosz besloten met deze 11 te starten. We zullen zien waarom en hoe het uitpakt. Fijne pot mannen!! Ik zou me voor te return pas een btje op me gemak voelen als we vandaag met 2-0 winnen, dus doe maar 4-0 :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 19:59 schreef baco74 het volgende:[..] Ik vond Tete tegen Roda erg slecht, maar dat waren er teveel die wedstrijd. Niet gelijk een rede om hem op de bank zetten natuurlijk, maar toch heeft Bosz besloten met deze 11 te starten. We zullen zien waarom en hoe het uitpakt. Fijne pot mannen!! Ik zou me voor te return pas een btje op me gemak voelen als we vandaag met 2-0 winnen, dus doe maar 4-0 :) Omdat hij als vleugelspeler moest ballen....dat is hij niet. Tete moet je gebruiken waar hij goed in is.....verdedigen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 20:02 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Omdat hij als vleugelspeler moest ballen....dat is hij niet. Tete moet je gebruiken waar hij goed in is.....verdedigen Klopt is zijn plek niet....maar vond hem slecht. Waarschijnlijk vind Bosz hem nu voor beide posities niet voldoende. Komt als verdediger vaak mee op en ik denk dat Bosz het vanuit die positie iets behoudender wilt hebben.
Hoop voor Tete dat dit slechts voor deze wedstrijd geldt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2016 door baco74 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 20:09 schreef baco74 het volgende:[..] Klopt is zijn plek niet....maar vond hem slecht. Waarschijnlijk vind Bosz hem nu voor beide posities niet voldoende. Komt als verdediger vaak mee op en ik denk dat Bosz het vanuit die positie iets behoudender wilt hebben. Hoop voor Tete dat dit slechts voor deze wedstrijd geldt. Tsja Bosz....nuff said |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Jij hebt er nix mee he
Ik heb zelf geen hoge pet van hem op, maar vind het ook weer geen slechte trainer.
Ik geef hem de tijd.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 20:16 schreef baco74 het volgende:[..] Jij hebt er nix mee he Ik heb zelf geen hoge pet van hem op, maar vind het ook weer geen slechte trainer. Ik geef hem de tijd.... Hij heeft een rugzak waar alleen een appel en een flesje water in zit.....hij heeft nada niks gepresteerd of gewonnen.....zeer slechte keuze |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind het nu niet zon rare keuze..
Vandaag moet er waarschijnlijk aanvallend ook wat gebracht worden.. Veltman kan dat beter dan Tete.. En is verdedigend ook gewoon erg goed... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 20:22 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hij heeft een rugzak waar alleen een appel en een flesje water in zit.....hij heeft nada niks gepresteerd of gewonnen.....zeer slechte keuze De Boer had dat ook niet, van Gaal al helemaal niet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: De Boer heeft als speler zat prijzen gewonnen in diverse competities onder gerenommeerde trainers waar hij ongetwijfeld iets van opgestoken heeft, bovendien een echte Ajacied tot in zijn kleine teen.....Bosz ook Remco ??
Bosz heeft nergens wat gepresteerd vandaar die appel en fles water. Ze hadden nooit Bosz moeten aanstellen.....en ik blijf daarbij ondanks wat jullie er van vinden.
Ik geef hem geen tijd want ik heb hem nooit gewild en kan er ook niet achterstaan....van mij mag hij morgen weg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 20:36 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] De Boer heeft als speler zat prijzen gewonnen in diverse competities onder gerenommeerde trainers waar hij ongetwijfeld iets van opgestoken heeft, bovendien een echte Ajacied tot in zijn kleine teen.....Bosz ook Remco ?? Bosz heeft nergens wat gepresteerd vandaar die appel en fles water. Ze hadden nooit Bosz moeten aanstellen.....en ik blijf daarbij ondanks wat jullie er van vinden. Ik geef hem geen tijd want ik heb hem nooit gewild en kan er ook niet achterstaan....van mij mag hij morgen weg Dat betekend nog niet dat hij een goede trainer zal worden. Mourinho is ook geen grote voetballer geweest. van Gaal ook niet. Sterker nog, het merendeel van de top trainers is helemaal geen top speler geweest..
Ik vind dat niets zeggend.
Misschien is het juist wel goed omdat hij dus niet snel zal verzwakken..
Ik heb echt geen idee of hij zal slagen, dat zeg ik ook vanaf dag 1. Maar zijn manier van spelen is die zoals Ajax het ooit bedacht heeft..
Maar de keuzes van vandaag zijn prima in mijn optiek. |
|
|
|