|
|
Peter1956
|
|
|
quote: Hummel. Dat was ook cynisch bedoelt.
Zoek zelf een manier om met deze zoveelste teleurstelling om te gaan dat probeer ik dan maar met een cynische ondertoon.
Wanneer je zoals ik zoveel prachtige periodes hebt meegemaakt met Ajax dan zijn de laatste jaren een bittere pil met als dieptepunt deze seizoenstart Dit spel van Ajax is het slechtste dat ik vanaf 1964 heb gezien. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 22:31 schreef remco k het volgende:[..] Waarom is wijn voor vrouwen? En misschien lijk ik zo stoerder voor je. Maar drink normaa hertog jan en blue label. Ha die Remco. Had een sarcastisch ondertoontje. Jouw grote vriend Eide denkt namelijk dat sarcasme niet aan mij besteed is. Ik drink zelf in de zomer witte wijn en in de winter mag ik wel eens een goed glas rode wijn nuttigen. Maar wel van goede kwaliteit (bij de Sligro). Alles met mate, omdat ik een beroep heb, waarbij ik mijn hersens nodig heb. Maar rosé past meer bij vrouwen. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Toen was je 8 jaar. Dat is al een tijdje geleden hoor. |
|
|
|
|
Smeerburg
|
|
|
Sanchez speelde niet omdat hij geen Nederlands spreekt. Wat een excuus, lijkt nergens naar. Hallo wisten ze bij het aankopen toch ook. Waarom haal je dan zo'n speler. Geef nu eens die jongens de kans zoals Nouri om te spelen. Slechter kan het niet worden dus niks te verliezen wat dat betreft. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Uit jouw vraag kan je meteen het antwoord halen...
Dus is mijn antwoord: bedoel je hoe het zou moeten gaan, of hoe het helaas daadwerkelijk gaat?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 00:11 schreef Loetje het volgende:[..] Leg jij mij eens uit hoe jij denkt dat zo'n transfer in werking gaat? Zal ik het je erna uitleggen. En zal alvast verklappen, Overmars is hier niet in zijn eentje verantwoordelijk voor. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Dan word je wakker en was het allemaal maar een nare droom? Oh nee toch niet!! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Johan Cruijff..... die draait zich om in zijn graf.
Iedereen die er nu zit heeft hem verraden, iedereen weet dit ergens van binnen maar gaat op in de waan van de dag en hoop op betere tijden. Want ja... er is talent en ja.... er is geld. En ja er wordt telkens gesuggereerd dat we aankopen gaan doen....
Minimaal 2 kanonnen zouden er aangetrokken worden...en wat was de eerste aankoop:
juist Westermann! Zowel van Marwijk als Verbeek kennen deze speler en begrijpen werkelijk helemaal niet waarom Ajax hem heeft gehaald!!!
We moeten ons allemaal kapot schamen dat wij dit spel accepteren!!!
GE GLIJDEN DIEPER EN DIEPER WEG. WORDT ALLEMAAL WAKKER...
We zouden een 5 jarenplan volgen waar er vanuit de goede jeugd een basis gevormd zou worden, deze talenten waren toen betiteld als grote talenten en moesten nog groeien...
Welnu, ze staan er!
Vervolgens zou er per positie gekeken worden naar de beschikbare kwaliteit waarbij het ijkpunt was:
tot de laatste dag kunnen strijden om het kampioenschap. en in Europa weer meetellen.
Per positie zou er doorgeselecteerd worden om dit niveau te bereiken en te behouden.
Het kapitaal van Ajax zou op het veld komen, want zo zei Cruijff letterlijk....
wat heb je aan een dikke bankrekening als je op het veld niet kunt presteren....dan ben je als club niet goed bezig!
Aldus Johan Cruijff!
quote: |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:49 schreef HaDee het volgende:Fysiek, creativiteit, posities?? Het begint allemaal met de wil om te winnen. Die ontbrak volledig. Ik heb geen speler gezien die de absolute wil in zich had met als tragisch dieptepunt El Ghazi. Geef de gedachte op dat je zoveel kwaliteit hebt en start met gewoon keihard werken. Pas dan kan talent renderen. Vervolgens heb je de creativiteit nodig om wedstrijden naar je hand te zetten. En daarvoor hebben we op dit middenveld niemand. De enige die een beetje creativiteit in zich heeft wordt niet opgesteld (Sinkgraven. Hij is de enige van al die middenvelders die wel een opening kan vinden in gesloten defensies. Maar juist dat soort voetballers wordt bij Ajax nooit geen vertrouwen gegeven. excact alleen zien een hoop mensen dat niet, met dit soort gasten wordt je door elke tegenstander overlopen zelfs door een stel halve veteranen uit Rusland.Er zit totaal geen balans in dit elftal. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Zou zonde zijn van deze jongens want dan spelen ze over een maand ook alles terug of breed, en worden het net zulke angsthazen als wat er nu loopt !!!! Ik schaam me de pleuris als ik die kippetjes zie voetballen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:22 schreef pth het volgende:[..] Namen, namen ... heb je geen betere reactie. Maar ik zal je helpen, nee geen namen, maar de hele teringbende die niet wekelijks op voetbalschoenen op een veld staat om mijn club op een hoger niveau te brengen er op staande voet uittrappen. Ze hebben nu lang genoeg mogen kloten met hun visie van een dronken aardbei. Nu graag mensen die de mensen op voetbalschoenen kunnen voorzien van een enorme kwaliteitsinjectie van de huidige selectie (en Westerman is echt niet de kwaliteit die gezocht wordt), zodat de naam Ajax - al was het maar in Nederland - de tegenstander weer huilend om zijn moeder doet roepen. Heb je geen betere reactie? Misschien eens terug lezen wat ik ervan vind.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:23 schreef 3sterren het volgende:Ik vind persoonlijk dat klaassen een linie terug moet ik hou van zijn mentaliteit een echt ajacied maar op 10 wil ik iets anders zien en dat we viergever als backup hebben van dijk is armoede en dat schone moet invallen ook met alle respect het maakt je alleen zwakker! En in riedewald zie ik geen exhte verdediger hij is geeen killer voetballen kan hij wel. Spitspositie twijfel ik over want dolberg maakte weer een uitstekende indruk maar traore hij iets meer onvoorspelbaarheid. Ik weet het allemaal niet meer heren ik typ dit en ga dit verwerken! Ik zou niet met jaloezie naar eindhoven moeten kijken maar stiekem doe ik het toch wel! We spelen niet eens met een 10. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:30 schreef Peter1956 het volgende:[..] Remco je bent niet echt scherp. Op hele normale genuanceerde berichten reageer als door een wesp gestoken. Dit bericht is zeer begrijpelijk. Het is een kopie van al zijn reacties. Niks meer en minder, en als je door vraagt krijg je geen antwoord.
Enige dat ie doet is een paar open deuren in trappen. Dat kan en lukt iedere gemiddeld forum bezoeker wel..
Maar daadwerkelijk weten wie waarvoor verantwoordelijk is, is voor de gemiddelde bezoeker hier dan wel weer heel moeilijk..
Dus daarom zo'n reactie.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee hoor. Eriksen Anita de Jong werd ook door de halve forum wereld bekritiseerd. Dat liep uitstekend.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:44 schreef RUKBOOR het volgende:Heb ik gisteren al gemeld; Laat van Gaal de boel bij Ajax eens op de rit zetten. Bosz kan gewoon trainer blijven, maar van Gaal is Technisch directeur, waar de rest zoals Overmars, Sar, Bergkamp, scouting onder dient te vallen. Onder deze huidige leiding glijden we nog verder af. Dit seizoen als nu toch al naar de kloten, wat je ook erbij haalt aan tweederangs spelers. Jong Ajax draait beter wat de verdienste is van Wim Jonk. Van Gaal erbij betrekken zou een prima verandering zijn vermoed ik.
De lijn Cruijff bestaat al een paar jaar niet meer, nu lijkt er geen lijn te zijn en Jonk is het eerste slachtoffer daarvan geworden.
Men weet blijkbaar nu niet goed wat te doen en welke kant op te gaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Uiteindelijk de RVC, die geeft uiteindelijk goedkeuring over bedragen.. Overmars werkt ook maar binnen de uitgezette kaders..
En het TH is verantwoordelijk voor de genoemde namen.
Overmars is er enkel verantwoordelijk voor dat de juiste mensen de juiste contracten krijgen, en de spelers worden aangetrokken waar men het binnen het TH over eens is geworden, en daar heeft men dan weer de toestemming nodig van de RVC.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je vergeet Bosz en Quaali. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 23:56 schreef Loetje het volgende:[..] Dit is echt niet Overmars gap. Dit zijn er echt enorm veel. Geniet van je kinderen, doe ik ook. En vanaf dit seizoen neem ik meteen na een nederlaag me dochter op schoot. Stuk beter dan dat kolere Ajax met dit gezeik iedere keer. Dat geeft altijd wel weer een goed gevoel..
Maar gister doet echt wel pijn hoor.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 00:01 schreef Stanley het volgende:Hahaha, weltrusten Brandje. Wel in je eigen bedje kruipen he ;-) Hahahaha RVC bepaalt mede het budget en of er aangkocht mag worden. Overmars bepaald vervolgens de rest... Slaap lekker ondanks deze tyfus zooi. [..] Gewoon niet waar..
Het TH bepaald wie er gehaald moet worden. Overmars doet daar enkel de onderhandelingen over,, |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 08:24 schreef hjf het volgende:[..] Ha die Remco. Had een sarcastisch ondertoontje. Jouw grote vriend Eide denkt namelijk dat sarcasme niet aan mij besteed is. Ik drink zelf in de zomer witte wijn en in de winter mag ik wel eens een goed glas rode wijn nuttigen. Maar wel van goede kwaliteit (bij de Sligro). Alles met mate, omdat ik een beroep heb, waarbij ik mijn hersens nodig heb. Maar rosé past meer bij vrouwen. Rose past meer bij vrouwen past prima bij de jaren 90..
Overigens geld voor alles dat het van fatsoenlijke kwaliteit moet zijn...
Die ik drink mag ik je graag aanraden... Minuty rose et or..
Ik haal overigens veel van de drank hier bij de Hanos, zeker wat wijn betreft erg goed.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Wat de bedoeling is weet ik niet maar Klaassen speelt wel degelijk als een tien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 08:40 schreef Stanley het volgende:Johan Cruijff..... die draait zich om in zijn graf. Iedereen die er nu zit heeft hem verraden, iedereen weet dit ergens van binnen maar gaat op in de waan van de dag en hoop op betere tijden. Want ja... er is talent en ja.... er is geld. En ja er wordt telkens gesuggereerd dat we aankopen gaan doen.... Minimaal 2 kanonnen zouden er aangetrokken worden...en wat was de eerste aankoop: juist Westermann! Zowel van Marwijk als Verbeek kennen deze speler en begrijpen werkelijk helemaal niet waarom Ajax hem heeft gehaald!!! We moeten ons allemaal kapot schamen dat wij dit spel accepteren!!! GE GLIJDEN DIEPER EN DIEPER WEG. WORDT ALLEMAAL WAKKER... We zouden een 5 jarenplan volgen waar er vanuit de goede jeugd een basis gevormd zou worden, deze talenten waren toen betiteld als grote talenten en moesten nog groeien... Welnu, ze staan er! Vervolgens zou er per positie gekeken worden naar de beschikbare kwaliteit waarbij het ijkpunt was: tot de laatste dag kunnen strijden om het kampioenschap. en in Europa weer meetellen. Per positie zou er doorgeselecteerd worden om dit niveau te bereiken en te behouden. Het kapitaal van Ajax zou op het veld komen, want zo zei Cruijff letterlijk.... wat heb je aan een dikke bankrekening als je op het veld niet kunt presteren....dan ben je als club niet goed bezig! Aldus Johan Cruijff! [..] Verbeek kent heel deze speler niet. Kreeg alleen een negatief advies van zijn scouting...
En aangezien die jongen ook naar de Bundesliga kon, waren er ook clubs met een positief advies..
Verder zowaar eens met je post..
Het plan Cruijff is alleen het eerste jaar daadwerkelijk uitgevoerd. Daarna hebben ze er afscheid van genomen. Niet voor niets dat Johan afscheid nam van zijn rol als adviseur.
Zo zonde..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dat hele TH werkt toch toch voor geen meter. Als je voor het seizoen bij elkaar gaan zitten en ze hebben het over bijvoorbeeld Nouri.Dan vraag je heel simpel aan elkaar. Wat gaan we met hem doen? Nog een jaartje JA of bij Ajax 1. Nou zegt er dan een. Nog een jaartje JA.Dan ga je dus kijken wat het eerste nodig heeft en dat is creativiteit. Dus trek je iemand aan. Nu krijg je de kutsmoes dat Ziyech de ontwikkeling van Nouri in de weg zou staan. Dat is natuurlijk lulkoek want de beste jongen heeft nog geen minuut gespeeld en volgens mij zelfs nog niet op de bank gezeten. Dus ze doen en lullen maar wat. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 09:42 schreef remco k het volgende:[..] Rose past meer bij vrouwen past prima bij de jaren 90.. Overigens geld voor alles dat het van fatsoenlijke kwaliteit moet zijn... Die ik drink mag ik je graag aanraden... Minuty rose et or.. Ik haal overigens veel van de drank hier bij de Hanos, zeker wat wijn betreft erg goed.. Dank je voor de tip kerel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 09:48 schreef Brandje het volgende:[..] Dat hele TH werkt toch toch voor geen meter. Als je voor het seizoen bij elkaar gaan zitten en ze hebben het over bijvoorbeeld Nouri.Dan vraag je heel simpel aan elkaar. Wat gaan we met hem doen? Nog een jaartje JA of bij Ajax 1. Nou zegt er dan een. Nog een jaartje JA.Dan ga je dus kijken wat het eerste nodig heeft en dat is creativiteit. Dus trek je iemand aan. Nu krijg je de kutsmoes dat Ziyech de ontwikkeling van Nouri in de weg zou staan. Dat is natuurlijk lulkoek want de beste jongen heeft nog geen minuut gespeeld en volgens mij zelfs nog niet op de bank gezeten. Dus ze doen en lullen maar wat. Dat het niet werkt zoals het moet werken ben ik volledig met je eens Brandje, dat is ook nooit de discussie geweest..
Overigens zou het wel moeten kunnen werken.. Zo moeilijk kan het niet zijn..
Ik weet zeker dat als Jij Loetje Nenam Stanley en ik bij elkaar gaan zitten en voor het seizoen dit soort zaken zouden bespreken, dat wij echt met een prima selectie en goede plannen zouden komen voor de spelers die net buiten de boot vallen..
Men houd veel te veel rekening met de spelers 18 t/m 30 op dit moment..
Supporters zullen het nooit volledig eens zijn met het beleid.
Maar zoals jij stelt met Nouri.. Je bespreekt vooraf wat het plan voor dat seizoen is. En dat is het plan. Mocht iemand dan dusdanig goed presteren dat ie in aanmerking zou komen voor het eerste elftal, prima, alleen maar mooi..
Maar ook Bosz..
Sinkgraven speelde een paar hele goede wedstrijden als linksbuiten, en eerlijk is eerlijk, hij was een stuk effectiever dan Youness tot nu toe dit seizoen.. Dan moet die jongen toch gewoon het vertrouwen krijgen? Dolberg doet het echt stukken beter op 9 dan Traore op dit moment.. Waarom haal je een jongen eraf die aan de lopende band scoorde?? |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ze moeten echt wat gaan doen. Dit zou ik graag willen zien.
Krul
Tete | Veltman | [ervaring] | Dijks
Bazoer | Gudelj
Klaassen
[ervaring] | Dolberg | Younes
Bank: Boer Sanchez Riedewald Nouri / Cerny Van de Beek Cassiera [ervaring : breekijzer] Traore
Volgend seizoen doorschuiven: Onana De Jong Nouri / Cerny
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2016 door Jaccio -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 09:42 schreef remco k het volgende:[..] Rose past meer bij vrouwen past prima bij de jaren 90.. Overigens geld voor alles dat het van fatsoenlijke kwaliteit moet zijn... Die ik drink mag ik je graag aanraden... Minuty rose et or.. Ik haal overigens veel van de drank hier bij de Hanos, zeker wat wijn betreft erg goed.. Mannen en een wijntje ik vind het niks.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 10:34 schreef Jaccio het volgende:Ze moeten echt wat gaan doen. Dit zou ik graag willen zien. Krul Tete | Veltman | [ervaring] | Dijks Bazoer | Gudelj Klaassen [ervaring] | Dolberg | Younes Bank: Boer Sanchez Riedewald Nouri / Cerny Van de Beek Cassiera [ervaring : breekijzer] Traore Volgend seizoen doorschuiven: Onana De Jong Nouri / Cerny Op rechtsbuiten heb je geen ervaring nodig. Daar moet gewoon iemand staan jong, snel, frivool die acties kan maken en voor kan slingeren. Gewoon 90 minuten vlammen, aanspeelbaar zijn een een actie heeft. Soort El Ghazi maar dan beter die er meer zin in heeft.
Middenveld is niet creatief genoeg
Verdediging speelde nog wel het meest angsthazen voetbal. Veltman is geen leider. Riedewald ook niet en wat er met Tete aan de hand is geen idee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2016 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 08:20 schreef Peter1956 het volgende:[..] Hummel. Dat was ook cynisch bedoelt. Zoek zelf een manier om met deze zoveelste teleurstelling om te gaan dat probeer ik dan maar met een cynische ondertoon. Wanneer je zoals ik zoveel prachtige periodes hebt meegemaakt met Ajax dan zijn de laatste jaren een bittere pil met als dieptepunt deze seizoenstart Dit spel van Ajax is het slechtste dat ik vanaf 1964 heb gezien. Dacht ik al hoor.. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 10:44 schreef Hummel10 het volgende:[..] Op rechtsbuiten heb je geen ervaring nodig. Daar moet gewoon iemand staan jong, snel, frivool die acties kan maken en voor kan slingeren. Gewoon 90 minuten vlammen, aanspeelbaar zijn een een actie heeft. Soort El Ghazi maar dan beter die er meer zin in heeft. Middenveld is niet creatief genoeg Verdediging speelde nog wel het meest angsthazen voetbal. Veltman is geen leider. Riedewald ook niet en wat er met Tete aan de hand is geen idee. Ik denk dat wat ervaring niet zou misstaan. Vooral omdat het me opvalt dat onze buitenspelers ook in paniek raken wanneer de tijd gaat dringen. Iemand die het hoofd erbij houdt, rustig blijft en met de druk om kan gaan die bij Ajax hoort.
Op het middenveld kan gewisseld worden. Nouri/De Jong
De verdediging is echt om te janken inderdaad. Ze worden ook compleet overlopen omdat het middenveld alles verliest. En dan ook nog een keeper achter je die niet lekker in zijn vel zit.
Als je dan voorin nerveuze buitenspelers hebt lopen, waarbij elk actie mislukt, wordt het middenveld compleet overlopen omdat ze voorin elke bal verliezen. Dat werkt door op de verdediging. Dat was meer het idee achter ervaring op de buitenkant.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2016 door Jaccio -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 09:16 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor. Eriksen Anita de Jong werd ook door de halve forum wereld bekritiseerd. Dat liep uitstekend.. Eriksen was en is nog steeds een topper die zie ik niet in dit elftal |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 11:03 schreef Jaccio het volgende:[..] Ik denk dat wat ervaring niet zou misstaan. Vooral omdat het me opvalt dat onze buitenspelers ook in paniek raken wanneer de tijd gaat dringen. Iemand die het hoofd erbij houdt, rustig blijft en met de druk om kan gaan die bij Ajax hoort. Op het middenveld kan gewisseld worden. Nouri/De Jong De verdediging is echt om te janken inderdaad. Ze worden ook compleet overlopen omdat het middenveld alles verliest. En dan ook nog een keeper achter je die niet lekker in zijn vel zit. Als je dan voorin nerveuze buitenspelers hebt lopen, waarbij elk actie mislukt, wordt het middenveld compleet overlopen omdat ze voorin elke bal verliezen. Dat werkt door op de verdediging. Dat was meer het idee achter ervaring op de buitenkant. Gewoon te weinig kwalteit |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Zo is het in theorie....
Trouwens bij mij op het werk ook... We doen het met zijn allen. De directie staat open voor overleg en de investeerders bepalen.
Echter uiteindelijk beslist de directeur en je weet dat het politiek niet handig is om tegen je directeur standing te nemen.
En dus is de theorie dat je het met zijn allen doet en beslist.... maar in de praktijk bepaalt hierarchie...
Dus binnen de kaders van de rvc is Marc Overmars de beslissende en meest falende factor samen met het technische hart die structureel de scouting negeren...
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 09:21 schreef remco k het volgende:[..] Uiteindelijk de RVC, die geeft uiteindelijk goedkeuring over bedragen.. Overmars werkt ook maar binnen de uitgezette kaders.. En het TH is verantwoordelijk voor de genoemde namen. Overmars is er enkel verantwoordelijk voor dat de juiste mensen de juiste contracten krijgen, en de spelers worden aangetrokken waar men het binnen het TH over eens is geworden, en daar heeft men dan weer de toestemming nodig van de RVC.. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Dus Overmars, financieel onafhankelijk. Geilt zo erg op een baantje bij Ajax dat hij zich laat misbruiken als trekpoppetje van de rvc????
Droom jij maar lekker verder Overmars lover!
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 09:31 schreef remco k het volgende:[..] Gewoon niet waar.. Het TH bepaald wie er gehaald moet worden. Overmars doet daar enkel de onderhandelingen over,, |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 11:32 schreef Stanley het volgende:Dus Overmars, financieel onafhankelijk. Geilt zo erg op een baantje bij Ajax dat hij zich laat misbruiken als trekpoppetje van de rvc???? Droom jij maar lekker verder Overmars lover! [..] Overmars is directeur spelersbeleid bij Ajax. Dus wel degelijk verantwoordelijk voor het aan- en verkoopbeleid. En dan vooral letten op het woord 'verantwoordelijk'. Ook hij weet dat hij verantwoordelijk wordt gehouden, dus komt echt wel voor zichzelf op als hij het ergens niet mee eens is
|
|
|
|
El Gappo
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 10:34 schreef Jaccio het volgende:Ze moeten echt wat gaan doen. Dit zou ik graag willen zien. Krul Tete | Veltman | [ervaring] | Dijks Bazoer | Gudelj Klaassen [ervaring] | Dolberg | Younes Bank: Boer Sanchez Riedewald Nouri / Cerny Van de Beek Cassiera [ervaring : breekijzer] Traore Volgend seizoen doorschuiven: Onana De Jong Nouri / Cerny Tete | Veltman | aankoop(Sanchez?) | Dijks
Riedewald
Klaassen|Sinkgraven(Ziyech?)
Cerny(aankoop/Traore?) | Traore(Dolberg) | Younes(aankoop?)
De rest lekker op de bank ofzo.. Om te beginnen met El Ghazi(wel keer mooi geweest ondertussen), Bazoer (dipje misschien, maar nu echt niet goed genoeg, stand-in voor Riedewald) en Gudelj (zucht, beetje de neppe leider uithangen, alle corners nemen, vrije trappen...maar voeegt echt niets toe)
En als je een spelsysteem wilt doorvoeren, prima, maar wissel dan elke knuppel die verzuimt, na een kwartier, half uur, uur, maar zo snel mogelijk) |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 12:13 schreef El Gappo het volgende:[..] Tete | Veltman | aankoop(Sanchez?) | Dijks Riedewald Klaassen|Sinkgraven(Ziyech?) Cerny(aankoop/Traore?) | Traore(Dolberg) | Younes(aankoop?) De rest lekker op de bank ofzo.. Om te beginnen met El Ghazi(wel keer mooi geweest ondertussen), Bazoer (dipje misschien, maar nu echt niet goed genoeg, stand-in voor Riedewald) en Gudelj (zucht, beetje de neppe leider uithangen, alle corners nemen, vrije trappen...maar voeegt echt niets toe) En als je een spelsysteem wilt doorvoeren, prima, maar wissel dan elke knuppel die verzuimt, na een kwartier, half uur, uur, maar zo snel mogelijk) Voor de verdediging hebben we echt een ervaren man nodig. Sanchez komt er wel, maar is daar nog niet. Iets meer body en kracht op het middenveld, vandaar mijn keuze voor Gudelj en Bazoer.
Aanval kan ik in meegaan, alleen wat extra ervaring daar zou goed zijn |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Mijn elftal met echte versterkingen en een middenveld die de bal wilt hebben en er ook nog iets nuttigs mee kan doen:
"Krul" Tete - Veltman - Sanchez - Dijks Riedewald Nouri - "Sneijder" Thaoré - "Huntelaar" - Younes
Deze kwaliteitsinjectie levert op korte termijn rendement. Bosz kan zijn geliefd spelletje spelen. En bij de winterstop kunnen we kijken of er nog een injectie voor onze verdediging noodzakelijk is. En voor de TH en RvC, de mannetjes tussen haakjes kosten geld en gaan niets meer opleveren. Aandeelhouders pak je verlies!!!!! Kunnen we erna van de beurs af!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
El Gappo
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 12:19 schreef Jaccio het volgende:[..] Voor de verdediging hebben we echt een ervaren man nodig. Sanchez komt er wel, maar is daar nog niet. Iets meer body en kracht op het middenveld, vandaar mijn keuze voor Gudelj en Bazoer. Aanval kan ik in meegaan, alleen wat extra ervaring daar zou goed zijn Ja, vandaar vraagteken bij Sanchez...op mv ben ik van menig dat de enige die tot nu toe heeft laten zien druk te kunnen zetten Riedewald is en verdedigend komt ie toch al te kort. Maar prima 6... Bazoer en Gudelj zouden body moeten brengen(ten koste van creativiteit en diepgang), maar zelfs op dat gebied falen ze momenteel hopeloos.
Rechts...Klaassen kan er aardig spelen(genoeg stand-ins) en links zou ik graag een iets creatievere speler zien, dan zal de voorhoede ook beter renderen, maar moet ook iemand zijn, die hem een keer van buiten de 16 in een hoekje plof...Ziyech of wie dan ook. Beetje wat Sneijder(heee?!) kon. Voorin heeft El Ghazi genoeg kansen gehad en moeten er gewoon goede stand-ins staan...lukt het je een wedstrijd niet, geeft niet, dan na helft/uurtje de volgende, maar loop je wel helemaal leeg...
Pfffff....sorry...ben echt nog steeds pislink :(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2016 door El Gappo -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 12:13 schreef El Gappo het volgende:[..] Tete | Veltman | aankoop(Sanchez?) | Dijks Riedewald Klaassen|Sinkgraven(Ziyech?) Cerny(aankoop/Traore?) | Traore(Dolberg) | Younes(aankoop?) De rest lekker op de bank ofzo.. Om te beginnen met El Ghazi(wel keer mooi geweest ondertussen), Bazoer (dipje misschien, maar nu echt niet goed genoeg, stand-in voor Riedewald) en Gudelj (zucht, beetje de neppe leider uithangen, alle corners nemen, vrije trappen...maar voeegt echt niets toe) En als je een spelsysteem wilt doorvoeren, prima, maar wissel dan elke knuppel die verzuimt, na een kwartier, half uur, uur, maar zo snel mogelijk) Hij had maar 3 wissels.. |
|
|
|
|
Smeerburg
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 12:30 schreef El Gappo het volgende:[..] Ja, vandaar vraagteken bij Sanchez...op mv ben ik van menig dat de enige die tot nu toe heeft laten zien druk te kunnen zetten Riedewald is en verdedigend komt ie toch al te kort. Maar prima 6... Bazoer en Gudelj zouden body moeten brengen(ten koste van creativiteit en diepgang), maar zelfs op dat gebied falen ze momenteel hopeloos. Rechts...Klaassen kan er aardig spelen(genoeg stand-ins) en links zou ik graag een iets creatievere speler zien, dan zal de voorhoede ook beter renderen, maar moet ook iemand zijn, die hem een keer van buiten de 16 in een hoekje plof...Ziyech of wie dan ook. Beetje wat Sneijder(heee?!) kon. Voorin heeft El Ghazi genoeg kansen gehad en moeten er gewoon goede stand-ins staan...lukt het je een wedstrijd niet, geeft niet, dan na helft/uurtje de volgende, maar loop je wel helemaal leeg... Pfffff....sorry...ben echt nog steeds pislink :( Ziyech halen waarom niet? Weet zeker dat hij een goede aanvulling is, in ieder geval een creatieve speler die het de tegenstander heel moeilijk kan maken wat hij al meerdere malen bewezen heeft. En Cerny op rechts. Zit meer pit in dan El Ghazi. Wat een luie flikker. Zat helemaal geen spirit in om uberhaubt maar een duel te winnen. En waarom niet Nouri de kans geven. Is toch zo'n talent? Moet toch een keer gebeuren en slechter als gisteren kan dat nog? Een wedstrijd verliezen ok kan gebeuren maar niet op de wijze zoals tegen Rostov. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Ik heb geen zin om al jullie reacties te lezen, maar ik kan wel raden wat er zoal gepost is.
Ik heb de eerste helft gezien en al binnen enkele minuten was al duidelijk hoe deze wedstrijd zou eindigen: in mineur dus. Na vijf minuten in de tweede helft was ook duidelijk dat Ajax niet bij machte was om de zaken om te draaien. Ik heb vervolgens mijn TV uitgezet, ik kon het niet meer aanzien.
Overduidelijk is dat Riedewald en Tete tekortkomen, Veltman niet in beste doen was, Viergever de bal niet eens wilde hebben, Bazoer zeer waarschijnlijk een talent is en slechts een talent blijft maar niet verder ontwikkelt, Gudelj wat mij betreft door het ijs is gezakt, El Ghazi teveel met zijn hippe kapsel bezig is geweest. Klaassen, tja wat is er met hem aan de hand? Totaal geen flair en gogme meer.
Alleen Younes en Traoré konden mij (enigszins) bekoren.
En weer ben ik er ziek van... 4-1 verliezen van een modale ploeg... Godallemachtig. Je zou denken dat de ondergrens bereikt is, maar ik verwacht een forse nederlaag tegen Go Ahead Eagles a.s. zondag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2016 door Pavlov14 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 13:34 schreef Pavlov14 het volgende:Ik heb geen zin om al jullie reacties te lezen, maar ik kan wel raden wat er zoal gepost is. Ik heb de eerste helft gezien en al binnen enkele minuten was al duidelijk hoe deze wedstrijd zou eindigen: in mineur dus. Na vijf minuten in de tweede helft was ook duidelijk dat Ajax niet bij machte was om de zaken om te draaien. Ik heb vervolgens mijn TV uitgezet, ik kon het niet meer aanzien. Overduidelijk is dat Riedewald en Tete tekortkomen, Veltman niet in beste doen was, Viergever de bal niet eens wilde hebben, Bazoer zeer waarschijnlijk een talent is en slechts een talent blijft maar niet verder ontwikkelt, Gudelj wat mij betreft door het ijs is gezakt, El Ghazi teveel met zijn hippe kapsel bezig is geweest. Klaassen, tja wat is er met hem aan de hand? Totaal geen flair en gogme meer. Alleen Younes en Traoré konden mij (enigszins) bekoren. En weer ben ik er ziek van... 4-1 verliezen van een modale ploeg... Godallemachtig. Je zou denken dat de ondergrens bereikt is, maar ik verwacht een forse nederlaag tegen Go Ahead Eagles a.s. zondag. Volgens mij was je laatste tijd redelijk positief over de selectie toch? |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Je kan elke speler wel bekritiseren maar het elftal heeft de lijn van de Graafschap-Ajax van vorig seizoen gewoon vastgehouden Ajax-Rode, Ajax-Willem2 of deze pot het is gewoon het zelfde |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind mannen sowieso niks. Ook niet als ze bier drinken. Maar goed. Iedereen zijn voorkeur. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Klopt Hummel. Maar ik ben me gisteren een ongeluk geschrokken. Die gasten hadden moeten knokken tot ze er bij neervielen. De laatste kans om zich te plaatsen voor de CL. Gisteren leek het wel of ze Frank de Boer aan de telefoon hebben gehad: ik zag weer heel erg veel breed en terug... En dan is er geen enkele speler in het veld die "opstaat" en de jongens vertelt dat het anders moet: strijden, naar voren en scoren. Lukte het niet, dan ga je in ieder geval strijdend ten onder. Gisteren hebben ze in Nederland en in Europa hun gezicht verloren.
Ik ben nog steeds ziedend (en teleurgesteld). |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ghazi de afgelopen twee wedstrijden minder. Daarvoor de meest dreigende Ajacied met prima hoede en veel voorzetten.
Waarom moet hij het ontgelden en niet een tot ni yoe niks presterende traore. Die jongen had al veel verder moeten zijn |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 13:45 schreef Danielson 1448 het volgende:Je kan elke speler wel bekritiseren maar het elftal heeft de lijn van de Graafschap-Ajax van vorig seizoen gewoon vastgehouden Ajax-Rode, Ajax-Willem2 of deze pot het is gewoon het zelfde Ik vrees dat je helemaal gelijk hebt. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha. Overigens: welkom thuis! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 13:54 schreef remco k het volgende:Ghazi de afgelopen twee wedstrijden minder. Daarvoor de meest dreigende Ajacied met prima hoede en veel voorzetten. Waarom moet hij het ontgelden en niet een tot ni yoe niks presterende traore. Die jongen had al veel verder moeten zijn Dat eerste klopt, maar hij had het juist gisteren moeten laten zien. Traoré is veel te kort bij Ajax om hem al af te serveren. Die heeft gewoon even tijd nodig. |
|
|
|