|
|
Bobby1972
|
|
|
Namen? Het is niet aan ons om de mensen te beoordelen op hun functioneren.
Ik denk dat Overmars zeker mede verantwoordelijk is voor de slechte beslissingen. De spelers zijn nog niet fit genoeg. En ook heeft Ajax te weinig kwaliteit.
Ajax had eerder moeten anticiperen op een ploeg die op een hoger niveau kan spelen op dit moment.
Bosz zijn spel heeft zeker negatief gewerkt op de resultaten. Maar de leiding heeft gefaald, Ajax heeft op dit moment geen ingespeelde ploeg en niet op een gewenst niveau.
Ajax heeft veel te traag gereageerd en loopt nu al achter de feiten aan. Ik verwacht dat Ajax de komende tijd meer punten gaat verliezen. En dan wil ik nog wel eens zien of Bosz er na 1 januari nog zit.
Is dat de schuld dan van Bosz? Nee dat is de schuld van de incapabele mensen die hem hebben aangenomen en niet instaat zijn om Ajax op niveau te brengen dat ze mee doen om de titel.
En daarom moeten er diverse mensen weg. En laat een onderzoek maar bepalen wie er weg moeten. Wanneer de supporters nog langer accepteren dat er zo met Ajax wordt omgegaan dan zijn ze wel heel erg naïef.
Ik denk dat het onvermijdelijk is dat diverse mensen in de leiding eruit moeten. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 14:16 schreef Bobby1972 het volgende:Namen? Het is niet aan ons om de mensen te beoordelen op hun functioneren. Ik denk dat Overmars zeker mede verantwoordelijk is voor de slechte beslissingen. De spelers zijn nog niet fit genoeg. En ook heeft Ajax te weinig kwaliteit. Ajax had eerder moeten anticiperen op een ploeg die op een hoger niveau kan spelen op dit moment. Bosz zijn spel heeft zeker negatief gewerkt op de resultaten. Maar de leiding heeft gefaald, Ajax heeft op dit moment geen ingespeelde ploeg en niet op een gewenst niveau. Ajax heeft veel te traag gereageerd en loopt nu al achter de feiten aan. Ik verwacht dat Ajax de komende tijd meer punten gaat verliezen. En dan wil ik nog wel eens zien of Bosz er na 1 januari nog zit. Is dat de schuld dan van Bosz? Nee dat is de schuld van de incapabele mensen die hem hebben aangenomen en niet instaat zijn om Ajax op niveau te brengen dat ze mee doen om de titel. En daarom moeten er diverse mensen weg. En laat een onderzoek maar bepalen wie er weg moeten. Wanneer de supporters nog langer accepteren dat er zo met Ajax wordt omgegaan dan zijn ze wel heel erg naïef. Ik denk dat het onvermijdelijk is dat diverse mensen in de leiding eruit moeten. Het is iedere jaar hetzelfde liedje qua traagheid van aankopen, europees voetbal en talenten die goed beginnen en na 2 seizoenen enorm inkakken. De eerst twee jaar onder de boer waren leuk erna is enorm veel verbloemd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 13:56 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Dat eerste klopt, maar hij had het juist gisteren moeten laten zien. Traoré is veel te kort bij Ajax om hem al af te serveren. Die heeft gewoon even tijd nodig. Gister was het hele elftal onder de maat. En dan is El Ghazi als enige de gebeten hond?
Traore schrijf ik totaal niet af, ben zelfs blij met zijn komst..
Maar Dolberg deed het gewoon heel erg goed en scoorde makkelijk en we hebben onze beste wedstrijden met hem gespeeld tot nu toe.. Die jongen heeft namelijk wel diepgang.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 13:54 schreef remco k het volgende:Ghazi de afgelopen twee wedstrijden minder. Daarvoor de meest dreigende Ajacied met prima hoede en veel voorzetten. Waarom moet hij het ontgelden en niet een tot ni yoe niks presterende traore. Die jongen had al veel verder moeten zijn Ghazi is rijp voor een Psycholoog !! als mijn haar maar goed zit,hij hoort tot de cat/mooi weer voetballers helaas.Ik heb lang gehoopt en gewacht maar zoals gisteren doet hij geen ene reed en dat is niet de eerste keer er is wat mis in zijn bovenkamer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 14:16 schreef Bobby1972 het volgende:Namen? Het is niet aan ons om de mensen te beoordelen op hun functioneren. Ik denk dat Overmars zeker mede verantwoordelijk is voor de slechte beslissingen. De spelers zijn nog niet fit genoeg. En ook heeft Ajax te weinig kwaliteit. Ajax had eerder moeten anticiperen op een ploeg die op een hoger niveau kan spelen op dit moment. Bosz zijn spel heeft zeker negatief gewerkt op de resultaten. Maar de leiding heeft gefaald, Ajax heeft op dit moment geen ingespeelde ploeg en niet op een gewenst niveau. Ajax heeft veel te traag gereageerd en loopt nu al achter de feiten aan. Ik verwacht dat Ajax de komende tijd meer punten gaat verliezen. En dan wil ik nog wel eens zien of Bosz er na 1 januari nog zit. Is dat de schuld dan van Bosz? Nee dat is de schuld van de incapabele mensen die hem hebben aangenomen en niet instaat zijn om Ajax op niveau te brengen dat ze mee doen om de titel. En daarom moeten er diverse mensen weg. En laat een onderzoek maar bepalen wie er weg moeten. Wanneer de supporters nog langer accepteren dat er zo met Ajax wordt omgegaan dan zijn ze wel heel erg naïef. Ik denk dat het onvermijdelijk is dat diverse mensen in de leiding eruit moeten. Je noemt zaken als niet fit en de speelwijze, zaken die uitsluitend voor de verantwoording van een trainer zijn, maar Bosz is dat niet aan te rekenen?
Verder wederom gelul in de ruimte.. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
En zo is het !
Maar Remco heeft vast wel weer een excuus of een twist..toch Remco, ouwe rukker hahhaha
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 11:54 schreef Jaccio het volgende:[..] Overmars is directeur spelersbeleid bij Ajax. Dus wel degelijk verantwoordelijk voor het aan- en verkoopbeleid. En dan vooral letten op het woord 'verantwoordelijk'. Ook hij weet dat hij verantwoordelijk wordt gehouden, dus komt echt wel voor zichzelf op als hij het ergens niet mee eens is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 15:15 schreef p111 het volgende:[..] Ghazi is rijp voor een Psycholoog !! als mijn haar maar goed zit,hij hoort tot de cat/mooi weer voetballers helaas.Ik heb lang gehoopt en gewacht maar zoals gisteren doet hij geen ene reed en dat is niet de eerste keer er is wat mis in zijn bovenkamer. Er is helemaal niks mis met die jongen.. Het is een jonge gast die pas zijn tweede volle seizoen in is gegaan en dat gaat met vallen en opstaan, het is ook geen jongen die het elftal zal dragen en als iemand dat verwacht is er met die jongen wat mis..
En als je dit zo zegt.. Waarom ook niet opleuren met Youness Traore en de rest van het elftal dan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 15:18 schreef Stanley het volgende:En zo is het ! Maar Remco heeft vast wel weer een excuus of een twist..toch Remco, ouwe rukker hahhaha [..] Hij is niet verantwoordelijk voor het TH, is er slechts onderdeel van, en het TH bepaald welke spelers er moeten worden gehaald voor het eerste elftal..
Wat is daar nu zo moeilijk aan om dat te begrijpen? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 15:20 schreef remco k het volgende:[..] Er is helemaal niks mis met die jongen.. Het is een jonge gast die pas zijn tweede volle seizoen in is gegaan en dat gaat met vallen en opstaan, het is ook geen jongen die het elftal zal dragen en als iemand dat verwacht is er met die jongen wat mis.. En als je dit zo zegt.. Waarom ook niet opleuren met Youness Traore en de rest van het elftal dan?? Traore is er net in mijn ogen een geweldige voetballer, en Younes vind ik op dit moment gevaarlijker, maar speelt ook bijna nooit een hele wedstrijd dus is ook nog geen top.Maar bij Ghazi heb ik het idee dat het een mentale kwestie is het lijkt soms wel (zoals gisteren) dat hij totaal geen zin heeft en terecht na 1 helt gewisseld werd,maar ja dan kom je met Schone inplaats van Cerny schiet mij maar in een kapotje ik begrijp er af en toe geen reed meer van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2016 door p111 -- |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 15:22 schreef remco k het volgende:[..] Hij is niet verantwoordelijk voor het TH, is er slechts onderdeel van, en het TH bepaald welke spelers er moeten worden gehaald voor het eerste elftal.. Wat is daar nu zo moeilijk aan om dat te begrijpen? Dat de CO, directeur en minister verantwoordelijk zijn. Wat is daar nu zo moeilijk aan te begrijpen? En als er koppen moeten vallen zijn zij het, maar wij hier in NL laten ze elke keer er mee wegkomen. Omdat het voor hun tijd was, zij niet volledig verantwoordelijk zijn, bla bla bla.... Een oud spreekwoord zegt: "Hoge bomen vangen veel wind", en als een hoofd op het hakblok moet, dan zijn zij het.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 15:22 schreef remco k het volgende:[..] Hij is niet verantwoordelijk voor het TH, is er slechts onderdeel van, en het TH bepaald welke spelers er moeten worden gehaald voor het eerste elftal.. Wat is daar nu zo moeilijk aan om dat te begrijpen? Het technisch hart bestaat volgens mij uit v/d Sar, Overmars, Bosz, Bergkamp en hoofd jeugdopleiding (voorheen Jonk. Geen idee wie dat nu is)
Overmars is niet verantwoordelijk voor het TH, maar wel degelijk voor het aan- en verkoopbeleid. We mogen en moeten hem (en v/d sar overigens) dus verantwoordelijk houden voor hetgeen er ver- en gekocht wordt.
Maargoed, er moet iets gebeuren. Daar is iedereen het iniedergeval over eens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2016 door Jaccio -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 15:17 schreef remco k het volgende:[..] Je noemt zaken als niet fit en de speelwijze, zaken die uitsluitend voor de verantwoording van een trainer zijn, maar Bosz is dat niet aan te rekenen? Verder wederom gelul in de ruimte.. Natuurlijk is het Bosz aan te rekenen. Beter lezen Remco ik weet dat het moeilijk voor je is op bepaalde momenten.
Ik zei in het begin; Bosz is een trainer die ik nooit gekozen zou hebben in de huidige situatie. Maar ik reken het de mensen die hem hebben aangenomen veel zwaarder aan. Omdat zij niet over het geestelijke vermogen beschikken dat de huidige groep met zijn speelwijze de gewenste resultaten kan bereiken.
Dit geeft aan hoe ongeschikt de mensen zijn die hem hebben aangenomen. Als jij nog steeds je roze bril op hebt dat dit Ajax voldoende kwaliteit heeft om mee te doen voor de landstitel en de CL poulefase had kunnen halen dan heb jij wel heel naïef.
Het is niet zo dat het huidige niveau vanuit het niks komt. In tegendeel, zelfs kon je aan de prestaties aan het einde zien dat Ajax nieuw vers bloed nodig had. En meer kwaliteit en creativiteit.
Maar de leiding heeft ten eerste de blunder gemaakt om Bosz aan te stellen. Wiens spel alleen werkt bij voldoende kwaliteit die er feitelijk niet is. Dan hadden ze veel beter de Boer kunnen behouden. Dan had hij nog steeds de tekortkomingen kunnen camoufleren.
Niet alleen is Ajax met alles te laat en is het ook nog eens een opeenstapeling van de tekortkomingen van de mensen die Ajax (mis)leiden. Hun passieve handelen en het structureel nemen van verkeerde maatregelen is de optelsom van het geheel.
En het geheel is nu de OORZAAK dat er een zeer matig Ajax staat en dat door een trainer geleid wordt wiens speelwijze totaal niet past bij de kwaliteit van de spelers.
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat er snel mensen verdwijnen die dit Ajax niet kunnen leiden.
Ajax heeft als club gefaald en de verantwoordelijke mensen zullen nu eens hierop moeten worden afgerekend. En Ajax per direct verlaten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2016 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Mocht Bosz voor de winter Ajax verlaten dan hoop ik echt dat een groot deel van de leiding met hem mee vertrekt. Ik hoop gewoon dat de supporters nu eens laten blijken dat ze de leiding spuugzat zijn. |
|
|
|
|
Regie1216
|
|
|
1994/1995 1 Edwin van der Sar 2 Michael Reiziger 3 Danny Blind (captain) 4 Frank de Boer 5 Winston Bogarde 6 Ronald de Boer 7 Finidi George 8 Edgar Davids 9 Patrick Kluivert 10 Jari Litmanen 11 Marc Overmars
2016/2017 1 Tim Krul 2 Joël Veltman (captain) 3 Davinson Sanchèz 4 Jaïro Riedewald 5 Mitchell Dijks 6 Davy Klaassen 7 Vaclav Cerny 8 Nemanja Gudelj 9 Kasper Dolberg 10 Hakim Ziyech 11 Amin Younes
Probleem opgelost! 9.Dolberg spits in de 16 en 10.Ziyech a la Litmanen eromheen met steekpasses & Goals.
Gelezen Overmars? |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 16:05 schreef Regie1216 het volgende:1994/1995 1 Edwin van der Sar 2 Michael Reiziger 3 Danny Blind (captain) 4 Frank de Boer 5 Winston Bogarde 6 Ronald de Boer 7 Finidi George 8 Edgar Davids 9 Patrick Kluivert 10 Jari Litmanen 11 Marc Overmars 2016/2017 1 Tim Krul 2 Joël Veltman (captain) 3 Davinson Sanchèz 4 Jaïro Riedewald 5 Mitchell Dijks 6 Davy Klaassen 7 Vaclav Cerny 8 Nemanja Gudelj 9 Kasper Dolberg 10 Hakim Ziyech 11 Amin Younes Probleem opgelost! 9.Dolberg spits in de 16 en 10.Ziyech a la Litmanen eromheen met steekpasses & Goals. Gelezen Overmars? Pff wat een elftal hadden we toen zeg. Ik word gewoon misselijk als ik het elftal van toen nu met elkaar probeer te vergelijken |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Helaas mee eens!
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 14:20 schreef 046afca het volgende:[..] Het is iedere jaar hetzelfde liedje qua traagheid van aankopen, europees voetbal en talenten die goed beginnen en na 2 seizoenen enorm inkakken. De eerst twee jaar onder de boer waren leuk erna is enorm veel verbloemd.. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
En wat is er voor jou nu zo ingewikkeld dat hij als directeur in hierarchie de belangrijkste stem heeft binnen het TH.en eindverantwoordelijk is voor de aan en verkoop van spelers.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 15:22 schreef remco k het volgende:[..] Hij is niet verantwoordelijk voor het TH, is er slechts onderdeel van, en het TH bepaald welke spelers er moeten worden gehaald voor het eerste elftal.. Wat is daar nu zo moeilijk aan om dat te begrijpen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 08:28 schreef Stanley het volgende:Uit jouw vraag kan je meteen het antwoord halen... Dus is mijn antwoord: bedoel je hoe het zou moeten gaan, of hoe het helaas daadwerkelijk gaat? [..] Een technische man is niet verantwoordelijk voor de financiën die aan de transfers gelinkt mogen worden. De technische man hoort van de trainer de opdracht te krijgen welke spelers er moeten komen en van de financieel directeur hoeveel er besteed mag worden. Echter zit hier bij Ajax nog de RVC achter. Overmars voert enkel de transfers uit. Net als hij ook niet de enige is die verkoopt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Eens. Maar ik doelde even op alles in de bestuurskamers. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Het verlicht mij enorm. Als ik net als 2 jaar geleden helemaal op ga in Ajax, voel ik me vaker kut dan blij. Daar pas ik tegenwoordig voor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zit wel even te denken over de posts van Brandje en Remco. Ik denk echt dat die selectie wel goed is maar Ajax totaal niet bekend is met het woord 'alternatief'. Kwaliteit zat maar wanneer iets mis gaat is er niemand die voor Ajax gaat staan en met het zogeheten plan B komt. Ik denk echt dat dat er is. Technisch hart is te lief. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik zie overigens qua transfers op een keeper na niks meer gebeuren. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 15:15 schreef remco k het volgende:[..] Gister was het hele elftal onder de maat. En dan is El Ghazi als enige de gebeten hond? Traore schrijf ik totaal niet af, ben zelfs blij met zijn komst.. Maar Dolberg deed het gewoon heel erg goed en scoorde makkelijk en we hebben onze beste wedstrijden met hem gespeeld tot nu toe.. Die jongen heeft namelijk wel diepgang.. Waar schrijf ik dat Anwar el Ghazi de ENIGE is die de gebeten hond is? In een eerdere post noemde ik een aantal spelers die of tekort komen dan wel door het ijs zijn gezakt. Het was een nagenoeg collectief falen.
Ik noemde El Ghazi omdat hij de afgelopen weken een van de betere spelers was en kennelijk in vorm is. En juist een speler in vorm had het moeten laten zien. Dat probeerde ik in eerste instantie duidelijk te maken.
Met Traoré ben ik ook in mijn nopjes. Alleen moet je hem wat meer tijd geven om aan zijn medespelers en zijn nieuwe omgeving te wennen. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Dat denk ik ook. Of er moet heel stiekem binnenskamers nog wat bekokstoofd worden, maar dat verwacht ik niet.
Het sluiten van de transferperiode nadert met rasse schreden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 17:24 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Dat denk ik ook. Of er moet heel stiekem binnenskamers nog wat bekokstoofd worden, maar dat verwacht ik niet. Het sluiten van de transferperiode nadert met rasse schreden. Het enige wat ik me bestuurlijk afvraag is of er nu leiders zitten in het TH, of niemand op drift te staan? De meningen van het TH lopen zo vaak zo ver uiteen. Anderzijds, wanneer je er vol tegenin gaat wordt je eruit gemieterd, zoals Jonk. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Ze gaan vast met een paniekaankoop komen weer. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 17:08 schreef Loetje het volgende:[..] Een technische man is niet verantwoordelijk voor de financiën die aan de transfers gelinkt mogen worden. De technische man hoort van de trainer de opdracht te krijgen welke spelers er moeten komen en van de financieel directeur hoeveel er besteed mag worden. Echter zit hier bij Ajax nog de RVC achter. Overmars voert enkel de transfers uit. Net als hij ook niet de enige is die verkoopt. De toilet-dame is toch eigenlijk ook niet verantwoordelijk,dat al die kerels naast de pot pissen. Toch krijgt zij de schuld als de toiletten niet tip top in orde zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 17:57 schreef Ztjes het volgende:[..] De toilet-dame is toch eigenlijk ook niet verantwoordelijk,dat al die kerels naast de pot pissen. Toch krijgt zij de schuld als de toiletten niet tip top in orde zijn. Dit is het lachertje van de week, gefeliciteerd!
Technisch hart bestaat niet uit 1 iemand en zij doen de daden wel zelf. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 18:02 schreef Loetje het volgende:[..] Dit is het lachertje van de week, gefeliciteerd! Technisch hart bestaat niet uit 1 iemand en zij doen de daden wel zelf. Whahaha Zij is de enige directeur van het toilet en kan het niet afschuiven op de dweil of zo. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Benieuwd hoe ze de bonussen gaan verdelen bij onze beleidsbepalers, deze kanjers strijken makkelijk een extra jaarinkomen op.
Hoe verklaar je het als rijkste Nederlandse club dat al jaren door mismanagement het belangrijkste onderdeel van het bedrijf, het eerste elftal, zwakker wordt en daarbovenop qua amusement zeer zwak scoort. Ik druk mij nog eufemistisch uit. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
TH te lief....
Jouw naam is zeker afkomstig van Leipe Loetje !!!
Te lief.... Wie hebben Jonk de deur uitgewerkt? Wie hebben Cruijff een mes on de rug gestoken?
Inderdaad dat lieve zacht TH.... Not!
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 17:14 schreef Loetje het volgende:Zit wel even te denken over de posts van Brandje en Remco. Ik denk echt dat die selectie wel goed is maar Ajax totaal niet bekend is met het woord 'alternatief'. Kwaliteit zat maar wanneer iets mis gaat is er niemand die voor Ajax gaat staan en met het zogeheten plan B komt. Ik denk echt dat dat er is. Technisch hart is te lief. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Jij en Remco een flesje wijn samen gedronken? Of zijn jullie 1 en dezelfde onder andere nickname?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 18:02 schreef Loetje het volgende:[..] Dit is het lachertje van de week, gefeliciteerd! Technisch hart bestaat niet uit 1 iemand en zij doen de daden wel zelf. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Goed punt!
Hufters kleunen al jaren mis en blinken uit in miskopen en een steeds zwakkere selectie, maar strijken wel tonnen aan bonus op!!!
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 18:15 schreef Peter1956 het volgende:Benieuwd hoe ze de bonussen gaan verdelen bij onze beleidsbepalers, deze kanjers strijken makkelijk een extra jaarinkomen op. Hoe verklaar je het als rijkste Nederlandse club dat al jaren door mismanagement het belangrijkste onderdeel van het bedrijf, het eerste elftal, zwakker wordt en daarbovenop qua amusement zeer zwak scoort. Ik druk mij nog eufemistisch uit. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Top Hoeren (TH) van de Raad van Commisarissen (RvC). |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Laat PSV maar eens in de moeilijke groepen komen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 18:17 schreef Stanley het volgende:TH te lief.... Jouw naam is zeker afkomstig van Leipe Loetje !!! Te lief.... Wie hebben Jonk de deur uitgewerkt? Wie hebben Cruijff een mes on de rug gestoken? Inderdaad dat lieve zacht TH.... Not! Ik weet niet waarom jij iedereen persoonlijk aanvalt maar snap ook als je het andersom krijgt. Jij bent namelijk net zo'n grote niksnut als al die andere shit hier die alleen maar dingen kunnen zeggen maar niet met oplossingen komen. Gewoon roepen en open deuren intrappen, maar als je zo opgevoed bent kun je daar niets aan doen. Dus zal het zien als een jongen die medelijden wilt.
Maar nu waar het over gaat, buiten Jonk om zitten die andere redelijk op een lijn behalve tegenover de RvC. Dus voor elkaar zijn ze niet erg hard die er nu zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2016 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En jij 10 kilo coke gesnoven bij je geboorte? |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: En dan??? Wij komen niet eens in een groep van de Champion League! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Omdat die alleen praatjes hebben als het glory is daar. Nu hebben ze een leuke poule. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Had ze het liefste nog Monaco erbij gegeven maar dat gaat helaas niet volgens mij. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Dat doen wij ook. En ik roep al jaren, dat het kommer en kwel is en niemand wordt er op afgerekend. Als je je maar achter anderen kunt verschuilen, ben je schijnbaar nooit verantwoordelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Psv tegen Rostov. Ben benieuwd |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Hebben we gelijk een echte graadmeter |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
OMG pijnlijk waarschijnlijk als blijkt, wat ik verwacht, dat PSV geen probleem heeft met die Russen. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: PSV gaat die ploeg met gemak verslaan. Maar dat geeft niet, want wij hebben de meeste talenten |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 17:57 schreef Ztjes het volgende:[..] De toilet-dame is toch eigenlijk ook niet verantwoordelijk,dat al die kerels naast de pot pissen. Toch krijgt zij de schuld als de toiletten niet tip top in orde zijn. Ach zolang het schoteltje vol met munten ligt, moppert niemand... |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Geldt ook voor het schoteltje van onze TH. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zal geen 4-1 worden. Maar PSV flikkert er hopelijk ook lekker uit. Mag dit wel... |
|
|
|