|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 17:22 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Waar schrijf ik dat Anwar el Ghazi de ENIGE is die de gebeten hond is? In een eerdere post noemde ik een aantal spelers die of tekort komen dan wel door het ijs zijn gezakt. Het was een nagenoeg collectief falen. Ik noemde El Ghazi omdat hij de afgelopen weken een van de betere spelers was en kennelijk in vorm is. En juist een speler in vorm had het moeten laten zien. Dat probeerde ik in eerste instantie duidelijk te maken. Met Traoré ben ik ook in mijn nopjes. Alleen moet je hem wat meer tijd geven om aan zijn medespelers en zijn nieuwe omgeving te wennen. Wij.....AW en ik zijn schijnbaar de enige 2 die El Ghazi vorig seizoen al afgeschreven hebben....20 minuten doet hij het leuk en daarna zit hij bij de verdediging in de tas.
die jongen word echt niks... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ik moet heel eerlijk zeggen, ik zie ook niet waarom el-ghazi in Ajax 1 speelt.
Kan iemand wellicht zijn sterke punten benoemen? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Quincy Menig zou het eigenlijk als compliment moeten beschouwen dat hij weg mocht. Dat doet Ajax namelijk wel vaker: inzetten op het verkeerde paard en dan het goede paard na een paar jaar voor veel geld terugkopen ;-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Quincy Menig zou het eigenlijk als compliment moeten beschouwen dat hij weg mocht. Dat doet Ajax namelijk wel vaker: inzetten op het verkeerde paard en dan het goede paard na een paar jaar voor veel geld terugkopen ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 19:28 schreef Stanley het volgende:Ik moet heel eerlijk zeggen, ik zie ook niet waarom el-ghazi in Ajax 1 speelt. Kan iemand wellicht zijn sterke punten benoemen? Is vissen met vast aas.....je krijgt antwoord van Remco |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ik vind Leipe Loetje wel enigzins humorvol. Maar dat jij je persoonlijk aangevallen voelt zegt toch wel iets meer over jou dan over mij. En dat medelijden slaat natuurlijk helemaal op je zelf. Ik begrijp dat helemaal hoor. Nederland zit vol met dit soort types en daar plukken we nu als maatschappij allemaal de vruchten van ook buiten het voetbal.
Maar weet je, je hebt helemaal gelijk !
Het is overduidelijk: Het TH is veel te lief...
En toen kwam er een olifant met een lange snuit en die blies zo het verhaaltje uit ;-)
Slaap zacht toestenbord professor.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 18:39 schreef Loetje het volgende:[..] Ik weet niet waarom jij iedereen persoonlijk aanvalt maar snap ook als je het andersom krijgt. Jij bent namelijk net zo'n grote niksnut als al die andere shit hier die alleen maar dingen kunnen zeggen maar niet met oplossingen komen. Gewoon roepen en open deuren intrappen, maar als je zo opgevoed bent kun je daar niets aan doen. Dus zal het zien als een jongen die medelijden wilt. Maar nu waar het over gaat, buiten Jonk om zitten die andere redelijk op een lijn behalve tegenover de RvC. Dus voor elkaar zijn ze niet erg hard die er nu zijn. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Nee, vissen met levend aas .... is alleen niet meer toegestaan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Stanley aan het haakje....ik snap Stan the man wel maar zijn obsessie niet, ontslag van Overmars levert nul , nul op....de hele staf eruit flikkeren nog minder. Ik hoop dat het bij Stan the man gaat doordringen dat Overmars niks te zeggen heeft, hij is gewoon hoofd personeelzaken....hij bepaald de contracten en de eventuele salaris verhogingen net als bij een bedrijf maar in opdracht van de RVC of Directeur.
Mkb's hebben vaak een Directeur (ceo) hoe je het noemen wil en die gaan in overleg of iemand aangenomen wordt, salarisverhogingen of ontslagen word en de hoofd HR (Human Resource>>>>Hoofd Personeelszaken)voert dat uit. Bij beursbedrijven heb je meestal ook met de RVC te maken wat je baan niet makkelijker maakt...sterker nog de Directeur (ceo) zegt dit en de RVC zegt eh eh dacht het niet hé |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 19:39 schreef Stanley het volgende:Ik vind Leipe Loetje wel enigzins humorvol. Maar dat jij je persoonlijk aangevallen voelt zegt toch wel iets meer over jou dan over mij. En dat medelijden slaat natuurlijk helemaal op je zelf. Ik begrijp dat helemaal hoor. Nederland zit vol met dit soort types en daar plukken we nu als maatschappij allemaal de vruchten van ook buiten het voetbal. Maar weet je, je hebt helemaal gelijk ! Het is overduidelijk: Het TH is veel te lief... En toen kwam er een olifant met een lange snuit en die blies zo het verhaaltje uit ;-) Slaap zacht toestenbord professor. [..] Inderdaad, je zeikt over de meningen van mensen en vertelt zelf echt helemaal niets. Broertje van Bobby en PA? Nou, ik vermaak me echt kostelijk met dat soort posts van je want iets te melden heb je echt niet. Slaapverwekkend is het betere woord. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Nenam, Je hebt wel gelijk, zolang we worden geregeerd door de financiële boys, worden er geen investeringen gedaan zonder kans op financieel gewin. Alleen zou een HP zijn verantwoordelijkheid moeten nemen als je het niet eens bent met het beleid. Doe je dat niet, dan stem je toe!!! En Marc heeft het financieel echt niet nodig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 20:18 schreef Ztjes het volgende:Nenam, Je hebt wel gelijk, zolang we worden geregeerd door de financiële boys, worden er geen investeringen gedaan in zonder financieel gewin. Alleen zou een HP zijn verantwoordelijkheid moeten nemen als je het niet eens bent met her beleid. Hoofd Personeel zaken is ook maar een radartje in het geheel.....ik denk wel dat het bij Ajax heel klef is |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 20:21 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hoofd Personeel zaken is ook maar een radartje in het geheel.....ik denk wel dat het bij Ajax heel klef is Mee eens. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Die wilde Ghazi van de week nog voor 30 miljoen verkopen aan me! :p |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Verders heb ik geen verstand van dat witte boorden gedoe....k ben 53 en heb 1 keer in mijn leven een stropdas omgehad...25 jaar geleden toen ik trouwde |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Niet aan jou....mar dat gaat lukken ook |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote: Wat er ook gebeurt we hebben sowieso de beste en de meeste talenten die het Ajaxspelletje tot in de toppen van hun genen beheersen. Een onuitputtelijke bron van getalenteerde pareltjes die elke topclub uit Europa doet watertanden. We zijn gezegend met deze stabiele organisatie die garant staat voor talenten uit de geweldige opleiding en natuurlijk de pareltjes die onze scouting uit alle uit hoeken van de wereld weet te scoren voor ons aller Ajax en waar we elke week van kunnen genieten. Zo trots op onze club. (Cynisch bedoelt) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 15:42 schreef Ztjes het volgende:[..] Dat de CO, directeur en minister verantwoordelijk zijn. Wat is daar nu zo moeilijk aan te begrijpen? En als er koppen moeten vallen zijn zij het, maar wij hier in NL laten ze elke keer er mee wegkomen. Omdat het voor hun tijd was, zij niet volledig verantwoordelijk zijn, bla bla bla.... Een oud spreekwoord zegt: "Hoge bomen vangen veel wind", en als een hoofd op het hakblok moet, dan zijn zij het. Spelers beleid is wat anders dan aankoop beleid..
Maar ff heel simpel.. Wat heeft het wegsturen de afgelopen 20 jaar van al die funcionarsien Ajax gebracht? Helemaal niks want langzaam aan is de club steeds verder afgegleden.. Daar heeft niet 1 persoon verandering in kunnen brengen.. Ook de goden JC en van Gaal niet..
Uiteindelijk zijn het allemaal helden van weleer die slachtoffer worden van de slangenkuil die Ajax heet.. En dat komt naar mijn idee allemaal door de beurs..
Ajax is Ziek, en die ziekte heet "de beurs" en als je beter wil worden moet je die ziekte uitroeien.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 21:18 schreef remco k het volgende:[..] Spelers beleid is wat anders dan aankoop beleid.. Maar ff heel simpel.. Wat heeft het wegsturen de afgelopen 20 jaar van al die funcionarsien Ajax gebracht? Helemaal niks want langzaam aan is de club steeds verder afgegleden.. Daar heeft niet 1 persoon verandering in kunnen brengen.. Ook de goden JC en van Gaal niet.. Uiteindelijk zijn het allemaal helden van weleer die slachtoffer worden van de slangenkuil die Ajax heet.. En dat komt naar mijn idee allemaal door de beurs.. Ajax is Ziek, en die ziekte heet "de beurs" en als je beter wil worden moet je die ziekte uitroeien.. Ben ik volledig met je eens. Maar voor mij ben je ook schuldig bijv. als directeur technisch beleid, door hier niet dwars ervoor te gaan liggen of je conclusies te trekken. Treedt met zijn alle uit het TH en zet het RvC voor het blok. Daar is moed voor nodig, maar zonder strijd kom je niet uit deze impasse. Als je de aandeelhouders laat zwemmen, klapt het aandeel vanzelf verder in en dan rennen onze "investeerders" van zichzelf de Arena uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Als je het zelf maar geloof! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 20:43 schreef Peter1956 het volgende:[..] Wat er ook gebeurt we hebben sowieso de beste en de meeste talenten die het Ajaxspelletje tot in de toppen van hun genen beheersen. Een onuitputtelijke bron van getalenteerde pareltjes die elke topclub uit Europa doet watertanden. We zijn gezegend met deze stabiele organisatie die garant staat voor talenten uit de geweldige opleiding en natuurlijk de pareltjes die onze scouting uit alle uit hoeken van de wereld weet te scoren voor ons aller Ajax en waar we elke week van kunnen genieten. Zo trots op onze club. (Cynisch bedoelt) We zijn er allemaal ingestonken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 19:28 schreef Stanley het volgende:Ik moet heel eerlijk zeggen, ik zie ook niet waarom el-ghazi in Ajax 1 speelt. Kan iemand wellicht zijn sterke punten benoemen? Talentvol. Prima actie. Duel kracht. Goed schot. Prima voorzet. Goede actie. Werkt hard. Doet zijn defensieve taken.
Nog meer? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 22:59 schreef remco k het volgende:[..] Talentvol. Prima actie. Duel kracht. Goed schot. Prima voorzet. Goede actie. Werkt hard. Doet zijn defensieve taken. Nog meer? Na die 20 minuten....ja graag ik wil nog meer |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Dat laatste zinnetje nog meer? Is zoo jammer, zooo overbodig en zoooo waarom ik je bloed soms kan drinken.
Maar bedankt voor je reactie.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 22:59 schreef remco k het volgende:[..] Talentvol. Prima actie. Duel kracht. Goed schot. Prima voorzet. Goede actie. Werkt hard. Doet zijn defensieve taken. Nog meer? |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Wat er ook gebeurt we hebben sowieso de beste en de meeste talenten die het Ajaxspelletje tot in de toppen van hun genen beheersen. Een onuitputtelijke bron van getalenteerde pareltjes die elke topclub uit Europa doet watertanden. We zijn gezegend met deze stabiele organisatie die garant staat voor talenten uit de geweldige opleiding en natuurlijk de pareltjes die onze scouting uit alle uit hoeken van de wereld weet te scoren voor ons aller Ajax en waar we elke week van kunnen genieten. Zo trots op onze club. (Cynisch bedoelt)
Lees geen enkele serieuze oplossing in al jullie posten. Jammer...... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 00:06 schreef Peter1956 het volgende:Wat er ook gebeurt we hebben sowieso de beste en de meeste talenten die het Ajaxspelletje tot in de toppen van hun genen beheersen. Een onuitputtelijke bron van getalenteerde pareltjes die elke topclub uit Europa doet watertanden. We zijn gezegend met deze stabiele organisatie die garant staat voor talenten uit de geweldige opleiding en natuurlijk de pareltjes die onze scouting uit alle uit hoeken van de wereld weet te scoren voor ons aller Ajax en waar we elke week van kunnen genieten. Zo trots op onze club. (Cynisch bedoelt) Lees geen enkele serieuze oplossing in al jullie posten. Jammer...... Schei toch uit man, ik ben 53 en heb die jaren ook meegemaakt...toen hadden we geen internet, nu wel....merk jij een verschil ? Ja je kan je frustratie kwijt.... wat wij vroeger in de kroeg deden....kan je er iets aan veranderen.....nee toen niet en nu ook niet....proost Peet
Als wij het voor het zeggen hadden zag de wereld er anders uit vriend.....
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 00:06 schreef Peter1956 het volgende:Wat er ook gebeurt we hebben sowieso de beste en de meeste talenten die het Ajaxspelletje tot in de toppen van hun genen beheersen. Een onuitputtelijke bron van getalenteerde pareltjes die elke topclub uit Europa doet watertanden. We zijn gezegend met deze stabiele organisatie die garant staat voor talenten uit de geweldige opleiding en natuurlijk de pareltjes die onze scouting uit alle uit hoeken van de wereld weet te scoren voor ons aller Ajax en waar we elke week van kunnen genieten. Zo trots op onze club. (Cynisch bedoelt) Lees geen enkele serieuze oplossing in al jullie posten. Jammer...... Droeftoeter |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ik heb een zeer duidelijke mening die ik onderbouw met argumenten die voor mij duidelijk en zichtbaar zijn.
Jouw post hieronder en wat je beweert moet haast wel betekenen dat je nog stommer bent dan het achtereind van een varken!!!
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 20:15 schreef Loetje het volgende:[..] Inderdaad, je zeikt over de meningen van mensen en vertelt zelf echt helemaal niets. Broertje van Bobby en PA? Nou, ik vermaak me echt kostelijk met dat soort posts van je want iets te melden heb je echt niet. Slaapverwekkend is het betere woord. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Yo Nenam, ouwe dibbes van me ;-)
Een van ons heeft een verkeerd beeld van de funtieinhoud van Overmars. Persoonlijk denk ik dat zoals ik dit zie, correct is.
Hij is afhankelijk van de rvc, in de zin van het te besteden budget en dus of er wel of niet gekocht kan worden.
Wanneer dit station gepasseerd is, is hij wel degelijk EINDverantwoordelijk en heeft hij de zwaarste stem binnen het verantwoordelijke team.
Said Ouali zijn stem is niet doorslaggevend, geloof me. De scouting wordt al jaren genegeerd als puntje bij paaltje komt.
Blijft over het team dat Jonk naar buiten heeft gewerkt...
Als het anders is laat ik me door jou graag overtuigen..
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 19:58 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Stanley aan het haakje....ik snap Stan the man wel maar zijn obsessie niet, ontslag van Overmars levert nul , nul op....de hele staf eruit flikkeren nog minder. Ik hoop dat het bij Stan the man gaat doordringen dat Overmars niks te zeggen heeft, hij is gewoon hoofd personeelzaken....hij bepaald de contracten en de eventuele salaris verhogingen net als bij een bedrijf maar in opdracht van de RVC of Directeur. Mkb's hebben vaak een Directeur (ceo) hoe je het noemen wil en die gaan in overleg of iemand aangenomen wordt, salarisverhogingen of ontslagen word en de hoofd HR (Human Resource>>>>Hoofd Personeelszaken)voert dat uit. Bij beursbedrijven heb je meestal ook met de RVC te maken wat je baan niet makkelijker maakt...sterker nog de Directeur (ceo) zegt dit en de RVC zegt eh eh dacht het niet hé |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahaha Stanley, zou ook heel raar zijn als hetgeen jij denkt niet correct zou zijn. Ben je al die tijd over iets aan het discussiëren waarvan je denkt dat het niet correct is! ;-)
Mij is het om het even. Ik kan tijdelijk niet meedoen in deze hele discussie aangezien ik lang bezig ben om iets te typen dan! ;-)
1 ding weet ik wel, de club is ziek!! Heel erg ziek!! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
el Ghazi. 1) Talentvol al een hele tijd helaas 2) Defensief zeer matig 3) Wisselvallig- vaak een redelijk begin en als het niet lukt kan je zoals woensdag vroeg wisselen. 4) Voorzetten zijn redelijk maar nog te weinig 5) Een goed schot maar hij beweegt te weinig waardoor hij in schot positie komt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 15:46 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Natuurlijk is het Bosz aan te rekenen. Beter lezen Remco ik weet dat het moeilijk voor je is op bepaalde momenten. Ik zei in het begin; Bosz is een trainer die ik nooit gekozen zou hebben in de huidige situatie. Maar ik reken het de mensen die hem hebben aangenomen veel zwaarder aan. Omdat zij niet over het geestelijke vermogen beschikken dat de huidige groep met zijn speelwijze de gewenste resultaten kan bereiken. Dit geeft aan hoe ongeschikt de mensen zijn die hem hebben aangenomen. Als jij nog steeds je roze bril op hebt dat dit Ajax voldoende kwaliteit heeft om mee te doen voor de landstitel en de CL poulefase had kunnen halen dan heb jij wel heel naïef. Het is niet zo dat het huidige niveau vanuit het niks komt. In tegendeel, zelfs kon je aan de prestaties aan het einde zien dat Ajax nieuw vers bloed nodig had. En meer kwaliteit en creativiteit. Maar de leiding heeft ten eerste de blunder gemaakt om Bosz aan te stellen. Wiens spel alleen werkt bij voldoende kwaliteit die er feitelijk niet is. Dan hadden ze veel beter de Boer kunnen behouden. Dan had hij nog steeds de tekortkomingen kunnen camoufleren. Niet alleen is Ajax met alles te laat en is het ook nog eens een opeenstapeling van de tekortkomingen van de mensen die Ajax (mis)leiden. Hun passieve handelen en het structureel nemen van verkeerde maatregelen is de optelsom van het geheel. En het geheel is nu de OORZAAK dat er een zeer matig Ajax staat en dat door een trainer geleid wordt wiens speelwijze totaal niet past bij de kwaliteit van de spelers. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat er snel mensen verdwijnen die dit Ajax niet kunnen leiden. Ajax heeft als club gefaald en de verantwoordelijke mensen zullen nu eens hierop moeten worden afgerekend. En Ajax per direct verlaten. Je schrijft het zelf kerel. misschien dan beter je eigen post lezen, want zoals eigenlijk altijd spreek je jezelf in 1 post tegen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 15:53 schreef Bobby1972 het volgende:Mocht Bosz voor de winter Ajax verlaten dan hoop ik echt dat een groot deel van de leiding met hem mee vertrekt. Ik hoop gewoon dat de supporters nu eens laten blijken dat ze de leiding spuugzat zijn. En wie is die leiding dan?? Welke mensen moeten er dan weg?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 16:47 schreef Jaccio het volgende:[..] Pff wat een elftal hadden we toen zeg. Ik word gewoon misselijk als ik het elftal van toen nu met elkaar probeer te vergelijken En wat was de hele wereld kritisch op van Gaal toen die "anders" ging spelen, en wat was de wereld kritisch op het verkopen van Bergkamp en wat vond men van Gaal een mongool toen die met zijn Litmanen aan kwam en Kanu....
Deze ploeg werd ook langzaam aan beter, ook een ploeg bol van talent.. Waarvan uiteindelijk ook gewoon een groot deel geen geweldige carriere hebben gehad na Ajax.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 17:05 schreef Stanley het volgende:En wat is er voor jou nu zo ingewikkeld dat hij als directeur in hierarchie de belangrijkste stem heeft binnen het TH.en eindverantwoordelijk is voor de aan en verkoop van spelers. [..] Maak het dan nog makkelijker..
De AD is uiteindelijk verantwoordelijk, klaar.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dan is er keihard gelogen..
Ze zouden met twee kanonnen komen.. En er is er niet 1 aangetrokken... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 17:22 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Waar schrijf ik dat Anwar el Ghazi de ENIGE is die de gebeten hond is? In een eerdere post noemde ik een aantal spelers die of tekort komen dan wel door het ijs zijn gezakt. Het was een nagenoeg collectief falen. Ik noemde El Ghazi omdat hij de afgelopen weken een van de betere spelers was en kennelijk in vorm is. En juist een speler in vorm had het moeten laten zien. Dat probeerde ik in eerste instantie duidelijk te maken. Met Traoré ben ik ook in mijn nopjes. Alleen moet je hem wat meer tijd geven om aan zijn medespelers en zijn nieuwe omgeving te wennen. Niet zozeer op jou gericht, meer op sommige anderen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 17:30 schreef Loetje het volgende:[..] Het enige wat ik me bestuurlijk afvraag is of er nu leiders zitten in het TH, of niemand op drift te staan? De meningen van het TH lopen zo vaak zo ver uiteen. Anderzijds, wanneer je er vol tegenin gaat wordt je eruit gemieterd, zoals Jonk. Ik vraag me juist af waarom je niks hoort over dat ze het niet eens zijn.
Het TH is het volgens mij juist vaak eens. Ik denk alleen dat ze daar wat te mak zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 21:29 schreef Ztjes het volgende:[..] Ben ik volledig met je eens. Maar voor mij ben je ook schuldig bijv. als directeur technisch beleid, door hier niet dwars ervoor te gaan liggen of je conclusies te trekken. Treedt met zijn alle uit het TH en zet het RvC voor het blok. Daar is moed voor nodig, maar zonder strijd kom je niet uit deze impasse. Als je de aandeelhouders laat zwemmen, klapt het aandeel vanzelf verder in en dan rennen onze "investeerders" van zichzelf de Arena uit. Er is een beleid gemaakt, en daar heeft Overmars zich aan te houden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vraag dat dan ff aan die 10 anderen, meer dan de helft daarvan heeft nog geen goede minuut gespeeld in Ajax 1 dit seizoen..
Waar blijft het rendement van de geweldige Youness van afgelopen seizoen?
Geen goals en geen assists, amper een fatsoenlijke voorzet gegeven.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 23:59 schreef Stanley het volgende:Dat laatste zinnetje nog meer? Is zoo jammer, zooo overbodig en zoooo waarom ik je bloed soms kan drinken. Maar bedankt voor je reactie. [..] En precies daarom doe ik het.. Ben er namelijk niet om vrienden met je te worden, en vind het heerlijk als je zo over de zeik gaat. En eerlijk is eerlijk, daar is bij jou ook niet heel veel voor nodig. Je vraagt er zelfs om.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 08:31 schreef Stanley het volgende:Ik heb een zeer duidelijke mening die ik onderbouw met argumenten die voor mij duidelijk en zichtbaar zijn. Jouw post hieronder en wat je beweert moet haast wel betekenen dat je nog stommer bent dan het achtereind van een varken!!! [..] Sorry, en ik sta vaak lijnrecht tegenover Loetje..
Maar even over jullie beiden..
Loetje onderbouwt zijn mening altijd.
Jij amper of blijft in de lucht hetzelfde schreeuwen.. En ja daar krijg je dan vanzelf domme en dezelfde antwoorden op.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Ik heb me ook aan de verkeerregels te houden. Rij toch regelmatig te hard en zelden maar het is me wel eens gebeurd, rij ik door een rood verkeerslicht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 08:42 schreef Stanley het volgende:Yo Nenam, ouwe dibbes van me ;-) Een van ons heeft een verkeerd beeld van de funtieinhoud van Overmars. Persoonlijk denk ik dat zoals ik dit zie, correct is. Hij is afhankelijk van de rvc, in de zin van het te besteden budget en dus of er wel of niet gekocht kan worden. Wanneer dit station gepasseerd is, is hij wel degelijk EINDverantwoordelijk en heeft hij de zwaarste stem binnen het verantwoordelijke team. Said Ouali zijn stem is niet doorslaggevend, geloof me. De scouting wordt al jaren genegeerd als puntje bij paaltje komt. Blijft over het team dat Jonk naar buiten heeft gewerkt... Als het anders is laat ik me door jou graag overtuigen.. [..] En dat is dus niet correct. Wel bijna trouwens wat erg knap is van je. Schouderklopje voor Stanley..
in het TH heeft iedereen een gelijke stem en is de stem van de voorzitter doorslaggevend..
Binnen dit TH wordt dus bepaald welke spelers er gehaald moet worden. De RVC bepaald of er gekocht wordt en wat er uit mag worden gegeven. En dan mag Overmars met de middelen die hij tot zijn beschikking heeft proberen om die betreffende speler te halen..
En ik denk dat hij dat deel goed uitvoert. Ik vind alleen dat het TH met de verkeerde namen komen.
Ook is er gewoon gelogen dit jaar. na de verkoop van Millik werden er minimaal twee kanonnen belooft, en er is er niet 1 gehaald..
Want ook Traore is niets meer dan een talent, wel een talent waarvan ik had veracht dat ie verder zou zijn dan dat ie momenteel is, maar toch slechts een talent.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 10:27 schreef p111 het volgende:el Ghazi. 1) Talentvol al een hele tijd helaas 2) Defensief zeer matig 3) Wisselvallig- vaak een redelijk begin en als het niet lukt kan je zoals woensdag vroeg wisselen. 4) Voorzetten zijn redelijk maar nog te weinig 5) Een goed schot maar hij beweegt te weinig waardoor hij in schot positie komt. 1 Pas zijn tweede seizoen als basisspeler en vaak de meest dreigende an het elfta. 2 Defensief juist heel sterk 3 eens, komt door leeftijd. 4, de enige binnen de selectie met een goede voorzet, maar kan zeker nog beter, met name nog vaker in de wedstrijd. 5, prima aantal doelpogingen voor een buitenspeler naar mijn idee.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 12:09 schreef Ztjes het volgende:[..] Ik heb me ook aan de verkeerregels te houden. Rij toch regelmatig te hard en zelden maar het is me wel eens gebeurd, rij ik door een rood verkeerslicht. Wat een vergelijking.. Tering man had echt iets meer verwacht.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Man ik kan er legio geven. (Keep it simple) Mijn motto tegen mijn managers is altijd geweest en heeft me ook redelijk wat geld gekost, maar heb er nooit een boterham minder voor gegeten: "Een hond heeft een baas, maar ik niet" en heb ze het ook verteld. Werd zelfs op mijn afscheid gememoreerd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 08:31 schreef Stanley het volgende:Ik heb een zeer duidelijke mening die ik onderbouw met argumenten die voor mij duidelijk en zichtbaar zijn. Jouw post hieronder en wat je beweert moet haast wel betekenen dat je nog stommer bent dan het achtereind van een varken!!! [..] Dat is het leuke, je onderbouwd namelijk niets. Alleen open deurtjes intrappen. |
|
|
|