|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Makkelijk gegeven strafschop maar ik klaag niet. Prima pingel van Klaassen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Is dit ook niet gewoon rood. Kon slecht zien wat er gebeurde |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een geweldig Ajax zeg. Wat heerlijk om naar te kijken |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pfff. Hopelijk geeft dat hem een beetje zeg vertrouwen. Prima redding. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat zegt Korka (psv'r) ook |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Belangrijke speler is Klaassen op dit moment!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind bazoer en gudelj trouwens echt geweldig de eerste helft. Samen met youness de beste mensen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 21:26 schreef remco k het volgende:Ik vind bazoer en gudelj trouwens echt geweldig de eerste helft. Samen met youness de beste mensen. Ajax sowieso erg goed. Het is dat je de kansen niet afmaakt, anders was dit al gespeeld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeker weten. Neemt zijn verantwoordelijkheid en speelt gewoon goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Eens. Niemand verzwakt. Traore kunnen we ook nog een hoop plezier van beleven als ie dit vasthoud |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens had Anderlecht hetzelfde gevoe he. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Godver Klaassen. Ik zie niet al 3/4 momenten dat je zo door kan draaien maar dan toch voor de kaats gaat. Beter coachen dus. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 21:26 schreef remco k het volgende:Ik vind bazoer en gudelj trouwens echt geweldig de eerste helft. Samen met youness de beste mensen. Ik kan ook echt genieten van Traore. Ach eigenlijk spelen ze allemaal goed behalve die dweil in de goal. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 21:32 schreef Brandje het volgende:[..] Ik kan ook echt genieten van Traore. Ach eigenlijk spelen ze allemaal goed behalve die dweil in de goal. Dat zeg ik....Ochoa halen |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Daar ligt ook het gevaar ....je kan sowieso niet verslappen |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Slecht gekeept van Cillissen kut zooi ,maar Ajax speelt prima younes moet scooren en het zit weer niet mee!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heeft iedere man last van..... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
We moeten duidelijk op zoek nar een betere keeper, met Cillessen kost het punten en miljoenen in de CL. Met Sar en Stekelenburg stond er wel wat anders onder de lat. Voor deze goser is niemand bang, en hij is gewoon hopeloos uit vorm. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 21:40 schreef RUKBOOR het volgende:We moeten duidelijk op zoek nar een betere keeper, met Cillessen kost het punten en miljoenen in de CL. Met Sar en Stekelenburg stond er wel wat anders onder de lat. Voor deze goser is niemand bang, en hij is gewoon hopeloos uit vorm. Ochoa !!!!! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
de kakkerlakken hebben met Vermeer wel iets beter in huis gekregen van ons. Excuses aanbieden en terughalen, dan kan Cillissen naar een rustoord, als je hem ziet heeft hij al 3 maanden niet geslapen. Misschien komt het door die wallen onder zijn ogen dat hij de bal niet ziet? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het wordt wel eens tijd dat Traore een van die kansen afmaakt. :) |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Heerlijk voetbal, Ajax is weer leuk om naar te kijken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tsjaa. Het is en blijft Europees. En als ne dan je kansen niet afmaakt. En die hebben we zat gehad |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Haal hem er maar af....concurreren met Dolberg....ik zeg niet dat Traore het slecht doet |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
Er zit wel meer snelheid in als de afgelopen jaren! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 22:00 schreef remco k het volgende:Tsjaa. Het is en blijft Europees. En als ne dan je kansen niet afmaakt. En die hebben we zat gehad Dat is ook waar ik mij zorgen over maak. Het had echt al 3 of 4-1 moeten staan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ook echt gewoon moeten ja. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mocht Ajax de cl niet halen. Dan heeft het dat echt aan de gemiste kansen te maken. |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
Dolberg erin en we staan zo op 3-1 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zet gvd die Dolberg erin..... |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Ochoa? Die mexicaan? Die kan er ook geen reet meer van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2016 door Brank de Foer -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
GVD Bosz.....zet Dolberg erin...fucking Bufnukkel |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
Die Sanchez bevalt mij wel daar achterin. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Het ouwe euvel en nu we toch 3 scorende spitsen hebben
oude euvel ook ze weten het voorin nog steeds niet uit te spelen (op enkele na ) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Je haalt een spits die aan alles moet wennen.....je hebt een spits die het systeem goed kent. Traore laat je de eerste helft spelen en Dolberg de tweede....laat ze het maar uitvechten' Nee hoor Bosz zijn pupil mag alles spelen, fuck Bosz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Keeper van Rostov halen, die heeft er al aardig wat uitgehouden. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Makkelijk verdedigen zo ....
ff tempo gvd !! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Vind ondanks de stand Ajax echt goed voetballen. Jammer dat ze nog niet 1 van de vele kansen afgemaakt hebben. Dan maar in het laatste kwartier. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Bazoer had die eikel langs de kant even een elleboogje in zijn smoelwerk moeten planten ... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Bosz klootzak !!!!....dit zijn dure punten |
|
|
|