|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 22:39 schreef remco k het volgende:[..] Hahaha. Een laffe trainer. Dolberg was er afgelopen seizoen aan het einde ook al. En de Boer stelde hem niet op. Bosz laat hem juist spelen. Je bent echt aan het zoeken naar bosz. Is de meest risico volle trainer die we de afgelopen 20 jaar hebben gehad. Hoe kan je zeggen dat laf is man. Ik denk dat Bosz daar niet omheen kon......maar jij zit in de andere hoek dan ik. Bosz hadden ze never nooit als trainer moeten nemen....het spijt me Remco maar ik ben al langer supporter dan dat jij op deze aardkloot staat ....maar Bosz is echt een misgreep.
Hij mocht dan wel lekker kunnen babbelen met Cruijff in tel aviv en dezelfde visie hebben, maar die heb jij ook vriend en nogmaals Bosz heeft niks nada nakkes gepresteerd.
Een topclub als Ajax (en dat zijn we) hoort een toptrainer de hebben en ga jij mij nu vertellen dat Bosz dat is ?.....waarom dan ?
Ik vind Bosz een schoffering voor mijn club....een fles water en een appel is niet genoeg.
Je kan lang en breed lullen en ik respecteer jou....maar Bosz is niet wat wij zoeken of willen...althans in mijn ogen niet. Wij zijn een van de weinigen die Cillessen afzeiken....mensen gaan het nu zien....ik hoop met die bufnukkel van Bosz ook, hoewel jij Bosz het vertrouwen geeft k absoluut niet |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik denk dat Bosz daar niet omheen kon......maar jij zit in de andere hoek dan ik. Bosz hadden ze never nooit als trainer moeten nemen....het spijt me Remco maar ik ben al langer supporter dan dat jij op deze aardkloot staat ....maar Bosz is echt een misgreep. Hij mocht dan wel lekker kunnen babbelen met Cruijff in tel aviv en dezelfde visie hebben, maar die heb jij ook vriend en nogmaals Bosz heeft niks nada nakkes gepresteerd. Een topclub als Ajax (en dat zijn we) hoort een toptrainer de hebben en ga jij mij nu vertellen dat Bosz dat is ?.....waarom dan ? Ik vind Bosz een schoffering voor mijn club....een fles water en een appel is niet genoeg. Je kan lang en breed lullen en ik respecteer jou....maar Bosz is niet wat wij zoeken of willen...althans in mijn ogen niet. Wij zijn een van de weinigen die Cillessen afzeiken....mensen gaan het nu zien....ik hoop met die bufnukkel van Bosz ook, hoewel jij Bosz het vertrouwen geeft k absoluut niet Want Frank de Boer had al wel veel gepresteerd? |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:00 schreef Brank de Foer het volgende:[..] Maar als dat thuis winnen niet lukt, moet je niet wanhopig gaan doen en domme beslissing nemen. ben ik het niet mee eens, je staat nu achter en MOET scoren daar. moest andersom zijn! |
|
|
|
|
Brank de Foer
|
|
|
quote: Als rostov er 1-2 van had gemaakt was t helemaal moeilijk geworden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik denk dat Bosz daar niet omheen kon......maar jij zit in de andere hoek dan ik. Bosz hadden ze never nooit als trainer moeten nemen....het spijt me Remco maar ik ben al langer supporter dan dat jij op deze aardkloot staat ....maar Bosz is echt een misgreep. Hij mocht dan wel lekker kunnen babbelen met Cruijff in tel aviv en dezelfde visie hebben, maar die heb jij ook vriend en nogmaals Bosz heeft niks nada nakkes gepresteerd. Een topclub als Ajax (en dat zijn we) hoort een toptrainer de hebben en ga jij mij nu vertellen dat Bosz dat is ?.....waarom dan ? Ik vind Bosz een schoffering voor mijn club....een fles water en een appel is niet genoeg. Je kan lang en breed lullen en ik respecteer jou....maar Bosz is niet wat wij zoeken of willen...althans in mijn ogen niet. Wij zijn een van de weinigen die Cillessen afzeiken....mensen gaan het nu zien....ik hoop met die bufnukkel van Bosz ook, hoewel jij Bosz het vertrouwen geeft k absoluut niet Wat betreft Bosz helemaal gelijk. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Als je ziet dat na 70/75 minuten minder wordt en je gaat dan alsnog risico nemen en je verliest dan moet je daar en winnen en twee keer scoren. Nu kan een goal genoeg zijn en volgens mij zijn we het er wel over eens dat Ajax daar gaat scoren. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Als is zo'n makkelijk woord. Het zegt alleen niet zo veel! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:08 schreef Brandje het volgende:[..] Als je ziet dat na 70/75 minuten minder wordt en je gaat dan alsnog risico nemen en je verliest dan moet je daar en winnen en twee keer scoren. Nu kan een goal genoeg zijn en volgens mij zijn we het er wel over eens dat Ajax daar gaat scoren. Nou ehm......... dat weet ik nog zo niet. Tot nog toe valt het qua scoren erg tegen. |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
quote: ALS Ajax de 2-1 had gmaakt was het een stuk makkelijker. Wie weet was dit een off-day van rostov en spelen ze volgende week een stuk beter en komt ajax niet eens tot scoren! En het was nou niet echt een wedstrijd waarvan je zou zeggen dat rostov de 2-1 zou gaan maken uit een counter, en dan moet je gewoon ballen tonen. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Sorry maat, ben het niet met je eens.
Het zou de gedroomde spits voor Ajax zijn in wiens schaduw Dolberg langzaam kan groeien naar een basisplaats.
Vraag: Is Traoré wel DE gedroomde spits.... Is hij " het kanon" dat ons werd beloofd...? Hij is in ieder geval een klasse speler die in potentie heel goed kan worden... Maar ik had liever een wat mindere voetballer zien komen, die er vandaag alleen wel even 2 in had geduwd...
Ik heb verder genoten van de inzet en beleving, zelfs van Gudelj, maarja het ontbreekt toch hier en daar aan iets.... anders hadden we gewonnen.
Op de belangrijke momenten zie je toch verkeerde keuzes of onnodig balverlies en of vertraging...
Al met al heb ik genoten en hoop ik dat het team nog naar elkaar toe moet groeien en dat ik het verkeerd zie en dus dat er wel voldoende kwaliteit is.
Al met al een dikke 7!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 22:43 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Heeft alles met Bosz te maken gap...als je Traore haalt laat je hem de eerste helft spelen en Dolberg de tweede...dan heb je vergelijking matriaal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 22:43 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Heeft alles met Bosz te maken gap...als je Traore haalt laat je hem de eerste helft spelen en Dolberg de tweede...dan heb je vergelijking matriaal Bosz heeft iedere dag vergelijkingsmateriaal. En van Solberg was zaterdag al bekend dat ie vandaag niet in de basis zou starten ivm oververmoeidheid.
Geen trainer op deze wereld die het doet op de manier zoals jij aangeeft. En dan bosz daar ook nog de schuld van geven.
We hebben het voor vandaag iig aan bosz te danken dat Ajax bij vlagen zo goed en sprankeld speelde. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Leuk en aardig die onderbuik gevoelens over Bosz van jou en Nenam_tiL maar zoals hij Ajax probeert te laten spelen is zoals Ajax hoort te spelen. Ik heb 70 minuten een goed Ajax gezien. Die mening was er ook in het stadion. Dus voetbaltechnisch is er niks op Bosz aan te merken. |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
quote: Ben ik het met je eens en het kan zomaar in rusland een heel andere wedstrijd worden dus dan moet je zorgen dat je het thuis afmaakt zodat je in het voordeel bent inplaats van het nadeel! het is steeds met de hakken over de sloot.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 22:45 schreef Ajax-Fan020 het volgende:[..] de 2e wedstrijd speel je uit, dus dat maakt de wedstrijd heel anders en als je weer begint met 4-3-3 moet je hopen dat jezelf snel scoort, ALS je dat al gaat doen! Wat wil je dan de laatste 5-10 minuten een extra spits erbij zetten ? je moet thuis gewoon winnen en deze wedstrijd was de tegenstander niks waard, dan moet je hiervan proberen te profiteren en een risico nemen Het is heel logisch dat je vandaag niet fabang gaat spelen. Ajax speelde al heel erg aanvallend en voor hetzelfde geld verlies je die pot vandaag nog door een counter goal.
Volgende week heb je nu nog alle kans. En ik zou zeker niet eerder dan 20 minuten voor tijd alles of niets gaan spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Speelde een goede eerste helft. Een matige tweede.
Overigens moet hij vandaag van die 4 kansen zeker 1 goal maken. Dus van echt goed mag je nog niet spreken. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: De kansen die Ajax vandaag creërde daar deed men voorgaande seizoen drie wedstrijden over. Dus ja, ik zie het nog wel goed komen. Ik heb een prima Ajax gezien vandaag. |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:13 schreef remco k het volgende:[..] Het is heel logisch dat je vandaag niet fabang gaat spelen. Ajax speelde al heel erg aanvallend en voor hetzelfde geld verlies je die pot vandaag nog door een counter goal. Volgende week heb je nu nog alle kans. En ik zou zeker niet eerder dan 20 minuten voor tijd alles of niets gaan spelen. Ja aanvallend maar het werd niet afgemaakt! dan moet je daar juist wel voor gaan als je al zo aanvallend speelt.. Je gaat er vanuit dat het volgende week een zelfde wedstrijd word maar dat kan nog wel eens flink tegenvallen ben ik bang en daar kun je niet vanuit gaan! daarom zeg ik thuis afmaken.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 22:38 schreef Peterhs het volgende:[..] Je hoeft echt niet elke keer opnieuw te bevestigen dat je communicatief zeer zwak bent hoor. Je loopt continue als een hondje achter het bot aan van Nenam. Vervolgens het kinderachtige spelletje spelen van vroeger op de kinderspeelplaats (wat je zegt ben je zelf) Ben je nu serieus zo sneu dat je enkel anderen kan napraten en totaal geen eigen mening hebt? O ja domme vraag, we weten dat antwoord al. Wat lul je nu mannetje Het is geen geheim dat ik peet mag en hem ook niet nodig heeft om me duidelijk te maken of onduidelijk wat ook wel eens gebeurde en okè vaak ,maar hè eikel denk je nou echt dat ik iemand nodig heeft om jouw onzin en gelul te verdedigen. Jij praat waarin ik weer nenam gelijk in moet geven ..ventjes met poeha achter computers en als ik je uitdaag wil hij zich niet naar me niveau verlagen . JIJ bent de grootste nepper op het forum gek !! Btw als nenam zich ""gebruikt " voelt door me dan had ie me gelijk de tering geschopt ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:11 schreef remco k het volgende:[..] Bosz heeft iedere dag vergelijkingsmateriaal. En van Solberg was zaterdag al bekend dat ie vandaag niet in de basis zou starten ivm oververmoeidheid. Geen trainer op deze wereld die het doet op de manier zoals jij aangeeft. En dan bosz daar ook nog de schuld van geven. We hebben het voor vandaag iig aan bosz te danken dat Ajax bij vlagen zo goed en sprankeld speelde. Yeh right.....schei toch uit man |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik denk dat Bosz daar niet omheen kon......maar jij zit in de andere hoek dan ik. Bosz hadden ze never nooit als trainer moeten nemen....het spijt me Remco maar ik ben al langer supporter dan dat jij op deze aardkloot staat ....maar Bosz is echt een misgreep. Hij mocht dan wel lekker kunnen babbelen met Cruijff in tel aviv en dezelfde visie hebben, maar die heb jij ook vriend en nogmaals Bosz heeft niks nada nakkes gepresteerd. Een topclub als Ajax (en dat zijn we) hoort een toptrainer de hebben en ga jij mij nu vertellen dat Bosz dat is ?.....waarom dan ? Ik vind Bosz een schoffering voor mijn club....een fles water en een appel is niet genoeg. Je kan lang en breed lullen en ik respecteer jou....maar Bosz is niet wat wij zoeken of willen...althans in mijn ogen niet. Wij zijn een van de weinigen die Cillessen afzeiken....mensen gaan het nu zien....ik hoop met die bufnukkel van Bosz ook, hoewel jij Bosz het vertrouwen geeft k absoluut niet Dus omdat je langer supporter bent heb je meer recht van spreken? Of zou je mening beter onderbouwd zijn? Wat is dat dan voor drog reden.
Zo ken ik er ook wel 1. Ik zie in een jaar tijd meer voetbal dan jij in je hele leven. Ook zon drog reden.
En nogmaals. Bosz speelt het spel dat we graag willen zien. Of hij de trainer is die dat zo hoed boor elkaar krijgt dat we daar ook prijzen mee gaan winnen. Ik heb geen idee. Maar geef hem wel de tijd. Zoals ik zelfs cilissen de tijd heb gegeven.
Mocht op ten duur blijken dat bosz inderdaad niet de juiste trainer is. Dan zal ik dat uiteraard met je delen.
Maar ik houd van positiviteit en kansen geven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Toch scoort Ajax iedere wedstrijd wel.
Het gaat daar bizar lastig worden. Maar zeker niet onmogelijk.
Rostov is geen schim van de ploeg die vorig jaar zo knap presteerde in Rusland. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:17 schreef remco k het volgende:[..] Dus omdat je langer supporter bent heb je meer recht van spreken? Of zou je mening beter onderbouwd zijn? Wat is dat dan voor drog reden. Zo ken ik er ook wel 1. Ik zie in een jaar tijd meer voetbal dan jij in je hele leven. Ook zon drog reden. En nogmaals. Bosz speelt het spel dat we graag willen zien. Of hij de trainer is die dat zo hoed boor elkaar krijgt dat we daar ook prijzen mee gaan winnen. Ik heb geen idee. Maar geef hem wel de tijd. Zoals ik zelfs cilissen de tijd heb gegeven. Mocht op ten duur blijken dat bosz inderdaad niet de juiste trainer is. Dan zal ik dat uiteraard met je delen. Maar ik houd van positiviteit en kansen geven. Nee en zo bedoelde ik het ook helemaal niet....mijn excuses als het zo over kwam en dat weet jij donders goed Remco |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:19 schreef remco k het volgende:[..] Toch scoort Ajax iedere wedstrijd wel. Het gaat daar bizar lastig worden. Maar zeker niet onmogelijk. Rostov is geen schim van de ploeg die vorig jaar zo knap presteerde in Rusland. maar ze krijgen ook iedere wedstrijd goals tegen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:15 schreef Ajax-Fan020 het volgende:[..] Ja aanvallend maar het werd niet afgemaakt! dan moet je daar juist wel voor gaan als je al zo aanvallend speelt.. Je gaat er vanuit dat het volgende week een zelfde wedstrijd word maar dat kan nog wel eens flink tegenvallen ben ik bang en daar kun je niet vanuit gaan! daarom zeg ik thuis afmaken.. Rostov speelt altijd op dezelfde manier. Dus volgende week ook. Ajax zakte weg in de tweede helft doordat de krachten afnamen. Dit is Europa. Dan is het juist hoed dat je dat gelijke spel veilig stelt.
Vaak zat dat we deden wat jij vraagt en dat we alsnog de mist in gingen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Want? Dit voetbal heb ik de afgelopen jaren niet gezien hoor. Jij wel? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:20 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee en zo bedoelde ik het ook helemaal niet....mijn excuses als het zo over kwam en dat weet jij donders goed Remco Geen punt. Maar dan begrijp ik niet echt wat je met die tekst wilde bereiken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeker. Misschien eens kijken of je van de week hun keeper met die van ons kan ruilen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:12 schreef Ajax-Fan020 het volgende:[..] Ben ik het met je eens en het kan zomaar in rusland een heel andere wedstrijd worden dus dan moet je zorgen dat je het thuis afmaakt zodat je in het voordeel bent inplaats van het nadeel! het is steeds met de hakken over de sloot.. Soms ben je zoveel sterker en krijg je veel kansen en wil hij er die dag maar niet in, dan ga je de laatste 10 minuten niet meer risico nemen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: In principe niks....ik durf de discussie wel aan met jou en dan gaat het hoofdzakelijk over die miskleun van de trainer die we hebben |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:21 schreef remco k het volgende:[..] Rostov speelt altijd op dezelfde manier. Dus volgende week ook. Ajax zakte weg in de tweede helft doordat de krachten afnamen. Dit is Europa. Dan is het juist hoed dat je dat gelijke spel veilig stelt. Vaak zat dat we deden wat jij vraagt en dat we alsnog de mist in gingen. als je op dezelfde manier speelt wilt niet zeggen dat het een andere wedstrijd kan gaan worden. er zijn heel veel verschillende theorieen mogelijk, alleen mijn mening is dat ik graag had gezien dat ajax vandaag op het einde van de wedstrijd iets meer risico had genomen door een extra spits in te brengen, met name gezien het wedstrijd verloop!
Vaak genoeg heeft ajax ook laf gespeeld en TE safe gespeeld en dan proberen in de laatste minuten iets te forceren wat niet lukte..
Maar we zullen zien volgende week, ik hoop op het beste alleen ik had het graag iets anders gezien! |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:24 schreef p111 het volgende:[..] Soms ben je zoveel sterker en krijg je veel kansen en wil hij er die dag maar niet in, dan ga je de laatste 10 minuten niet meer risico nemen. Waarom niet ? vond je het ernaar uit zien dat Rostov nog ging scoren en gevaarlijk waren ? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] In principe niks....ik durf de discussie wel aan met jou en dan gaat het hoofdzakelijk over die miskleun van de trainer die we hebben Jij moet Bosz niet en vind hem een lul en daarom ook gelijk maar een waardeloze trainer voor Ajax. Dus jij beoordeeld Bosz op emotie en niet om wat hij probeert te doen Ajax weer laten spelen zoals het hoort. |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:33 schreef Brandje het volgende:[..] Jij moet Bosz niet en vind hem een lul en daarom ook gelijk maar een waardeloze trainer voor Ajax. Dus jij beoordeeld Bosz op emotie en niet om wat hij probeert te doen Ajax weer laten spelen zoals het hoort. Ben het met je eens dat Bosz Ajax aanvallender laat voetballen, alleen Bosz moet wel inzien dat Ajax geen Barca is en ik hoop dat hij zijn speelwijze dan ook nog iets zal aanpassen! maar dit maakt hem nog niet meteen een waardeloze trainer.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:31 schreef Ajax-Fan020 het volgende:[..] Waarom niet ? vond je het ernaar uit zien dat Rostov nog ging scoren en gevaarlijk waren ? Nee maar dat is hun kracht wachten op dat ene foutje die komen het meest voor tegen het einde van de wedstrijd door vermoeidheid,en dan slaan ze toe daar staan ze voor bekend. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik heb genoten van een goed Ajax wat onterecht verloor door een blunder van Cillissen,hopelijk kunnen ze dit volgende week goed maken. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:36 schreef Ajax-Fan020 het volgende:[..] Ben het met je eens dat Bosz Ajax aanvallender laat voetballen, alleen Bosz moet wel inzien dat Ajax geen Barca is en ik hoop dat hij zijn speelwijze dan ook nog iets zal aanpassen! maar dit maakt hem nog niet meteen een waardeloze trainer.. Hoezo niet? Ajax geeft tegen een counterploeg pur sang vandaag, mede door fantastisch druk zetten, geen enkele kans weg. Ik heb echt genoten van Ajax vanavond. Dus wat mij betreft mag Bosz lekker zo doorgaan. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:38 schreef p111 het volgende:Ik heb genoten van een goed Ajax wat onterecht verloor door een blunder van Cillissen,hopelijk kunnen ze dit volgende week goed maken. Het was 1-1 :) hahaha. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:33 schreef Brandje het volgende:[..] Jij moet Bosz niet en vind hem een lul en daarom ook gelijk maar een waardeloze trainer voor Ajax. Dus jij beoordeeld Bosz op emotie en niet om wat hij probeert te doen Ajax weer laten spelen zoals het hoort. Klopt....is de grootste vergissing die het TH heeft gemaakt en ik kijk met minder plezier naar mijn club. Ajax spelen zoals het hoort heeft Ajax de spelers niet voor..... Bosz gaat in de paniek stand en ik hoop dat hij voor e kerst opgerot is |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:42 schreef Brandje het volgende:[..] Hoezo niet? Ajax geeft tegen een counterploeg pur sang vandaag, mede door fantastisch druk zetten, geen enkele kans weg. Ik heb echt genoten van Ajax vanavond. Dus wat mij betreft mag Bosz lekker zo doorgaan. De 1e helft heb ik genoten de 2e helft minder. Omdat Ajax teveel tegen goals tegen krijgt en tegen sterkere ploegen ben ik bang dat ze niet en op de helft van de tegenstander kunnen spelen met volop drukzetten en de 5seconden regel toepassen en ook nog eens verdedigend niks weg geven! Maar ik laat mij graag in positieve zin verrassen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:12 schreef Brandje het volgende:[..] Leuk en aardig die onderbuik gevoelens over Bosz van jou en Nenam_tiL maar zoals hij Ajax probeert te laten spelen is zoals Ajax hoort te spelen. Ik heb 70 minuten een goed Ajax gezien. Die mening was er ook in het stadion. Dus voetbaltechnisch is er niks op Bosz aan te merken. Mag jij vinden! Ik vind het geen trainer voor Ajax en qua resultaten is het gewoon nog steeds mager. Dus leuk dat aanvallende spel maar het resultaat is er nog niet naar blijkbaar. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:33 schreef Brandje het volgende:[..] Jij moet Bosz niet en vind hem een lul en daarom ook gelijk maar een waardeloze trainer voor Ajax. Dus jij beoordeeld Bosz op emotie en niet om wat hij probeert te doen Ajax weer laten spelen zoals het hoort. Of ik ga van het forum af...scheelt mij een hoop ergenis |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:14 schreef Brandje het volgende:[..] De kansen die Ajax vandaag creërde daar deed men voorgaande seizoen drie wedstrijden over. Dus ja, ik zie het nog wel goed komen. Ik heb een prima Ajax gezien vandaag. 1 doelpunt tegen paok 3 doelpunten tegen Sparta 2 doelpunten tegen PAOK 2 doelpunten tegen Roda 1 doelpunt tegen rostov
En uiteindelijk lijken die gescoorde doelpunten leuk maar je wint er maar 2 van. Dus zo'n uitgemaakte zaak is het volgende week zeker niet. Rostov gaat nog verder achterover leunen en gewoon gokken op de counter. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:15 schreef enough het volgende:[..] Wat lul je nu mannetje Het is geen geheim dat ik peet mag en hem ook niet nodig heeft om me duidelijk te maken of onduidelijk wat ook wel eens gebeurde en okè vaak ,maar hè eikel denk je nou echt dat ik iemand nodig heeft om jouw onzin en gelul te verdedigen. Jij praat waarin ik weer nenam gelijk in moet geven ..ventjes met poeha achter computers en als ik je uitdaag wil hij zich niet naar me niveau verlagen . JIJ bent de grootste nepper op het forum gek !! pffffffff popcorntime weer begonnen? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:53 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Mag jij vinden! Ik vind het geen trainer voor Ajax en qua resultaten is het gewoon nog steeds mager. Dus leuk dat aanvallende spel maar het resultaat is er nog niet naar blijkbaar. Mogen wij niet zeggen AW....ze geven hem de credit....ik vraag me af waarop dat gebaseerd is. Bosz heeft niks nada gepresteerd....Ajax onwaardig |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:53 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Mag jij vinden! Ik vind het geen trainer voor Ajax en qua resultaten is het gewoon nog steeds mager. Dus leuk dat aanvallende spel maar het resultaat is er nog niet naar blijkbaar. Ach de Boer haalde de laatste voorronde CL niet eens dus is maar net hoe je het wil gaan vergelijken. Maar er is heel duidelijk gezegd dat het wel even kan duren voordat ze de nieuwe speelstijl onder de knie hebben. Ik heb nu al meer van het spel genoten dan onder de Boer het hele vorige seizoen en dat leverde ook geen prijzen op. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:59 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mogen wij niet zeggen AW....ze geven hem de credit....ik vraag me af waarop dat gebaseerd is. Bosz heeft niks nada gepresteerd....Ajax onwaardig Jullie zeiken hem bij voorbaat af maar wat hadden Blind, Jol, De Boer, MvB, ten Cate dan wel gewonnen voor ze bij Ajax begonnen? Ook geen klote. Jullie gaat het om het feit dat het een "kakkerlak" is maar verder komen jullie ook niet. Prima hoor maar wij geven hem vooraf krediet en jij en AW geven iemand vooraf geen krediet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:00 schreef Brandje het volgende:[..] Ach de Boer haalde de laatste voorronde CL niet eens dus is maar net hoe je het wil gaan vergelijken. Maar er is heel duidelijk gezegd dat het wel even kan duren voordat ze de nieuwe speelstijl onder de knie hebben. Ik heb nu al meer van het spel genoten dan onder de Boer het hele vorige seizoen en dat leverde ook geen prijzen op. De Boer werd eerder wel 4x kampioen. Bosz heeft tot nog toe noppes nada gewonoen. Dus gewoon weer een vergelijking van lik me vestje! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:00 schreef Brandje het volgende:[..] Ach de Boer haalde de laatste voorronde CL niet eens dus is maar net hoe je het wil gaan vergelijken. Maar er is heel duidelijk gezegd dat het wel even kan duren voordat ze de nieuwe speelstijl onder de knie hebben. Ik heb nu al meer van het spel genoten dan onder de Boer het hele vorige seizoen en dat leverde ook geen prijzen op. Stierenpoep......genoten na 3 of 4 potten....jij bent gauw tevreden ouwe. Bosz is kut. Het is een lamlul en Ajax onwaardig |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:04 schreef Brandje het volgende:[..] Jullie zeiken hem bij voorbaat af maar wat hadden Blind, Jol, De Boer, MvB, ten Cate dan wel gewonnen voor ze bij Ajax begonnen? Ook geen klote. Jullie gaat het om het feit dat het een "kakkerlak" is maar verder komen jullie ook niet. Prima hoor maar wij geven hem vooraf krediet en jij en AW geven iemand vooraf geen krediet. Lees de topic maar eens terug toen er geruchten gingen over zijn komst. Had niets te maken met alleen maar "kakkerlak" zijn. Iets wat er overigens bij Nenam helemaal niet als discussiepuntis aangezien hij niets heeft tegen dat ongedierte. Ik ga mijn kritiek rondom Bosz niet continu herhalen. Maar heeft hele andere motieven dan jij hier wilt aangeven. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:05 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] De Boer werd eerder wel 4x kampioen. Bosz heeft tot nog toe noppes nada gewonoen. Dus gewoon weer een vergelijking van lik me vestje! Klopt maar wat had de Boer gepresteerd toen hij trainer van Ajax 1 werd. Ook niks dus prima vergelijk. |
|
|
|