|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:08 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Lees de topic maar eens terug toen er geruchten gingen over zijn komst. Had niets te maken met alleen maar "kakkerlak" zijn. Iets wat er overigens bij Nenam helemaal niet als discussiepuntis aangezien hij niets heeft tegen dat ongedierte. Ik ga mijn kritiek rondom Bosz niet continu herhalen. Maar heeft hele andere motieven dan jij hier wilt aangeven. Lief dat je het voor hem opneemt maar ik noem jullie beide in mijn reactie en jij voor jou Was Bosz wel degelijk die vieze kakkerlak dus niet zo doen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:05 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Stierenpoep......genoten na 3 of 4 potten....jij bent gauw tevreden ouwe. Bosz is kut. Het is een lamlul en Ajax onwaardig Ach gap, kritiek op Overmars en weet ik niet wie binnen Ajax mag maar kom niet aan de heilige koe Bosz! Als hij ze kampioen maakt prachtig maar als we over een wedstrijd of 20 al op riante achterstand staan gaan ze klagen en roepen dat ze het nooit in hem hebben gezien. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:05 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Stierenpoep......genoten na 3 of 4 potten....jij bent gauw tevreden ouwe. Bosz is kut. Het is een lamlul en Ajax onwaardig Klopt na het afbraakvoetbal van de Boer de laatste drie seizoenen is mijn hand inderdaad snel gevuld |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:08 schreef Brandje het volgende:[..] Klopt maar wat had de Boer gepresteerd toen hij trainer van Ajax 1 werd. Ook niks dus prima vergelijk. De Boer was wat dat betreft ook een nieuwe coach in het veld. Bosz draait al wat langer mee. Dus inderdaad een zinloze vergelijking. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:10 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ach gap, kritiek op Overmars en weet ik niet wie binnen Ajax mag maar kom niet aan de heilige koe Bosz! Als hij ze kampioen maakt prachtig maar als we over een wedstrijd of 20 al op riante achterstand staan gaan ze klagen en roepen dat ze het nooit in hem hebben gezien. Hahaha geldt voor jou precies andersom net zo dus wederom een slappe reactie.Echter loopt Overmars al wat jaren bij Ajax rond en zit Bosz er nog geen eens 2 maanden. Ja vooralsnog nog ben ik tevreden over Bosz en ik weet wel zeker dat we op achterstand komen te staan voor tot aan de winterstop |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:12 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] De Boer was wat dat betreft ook een nieuwe coach in het veld. Bosz draait al wat langer mee. Dus inderdaad een zinloze vergelijking. Ach er worden het niet eens. Ik ga mijn luiken dicht doen.Fijne avond nog |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:04 schreef Brandje het volgende:[..] Jullie zeiken hem bij voorbaat af maar wat hadden Blind, Jol, De Boer, MvB, ten Cate dan wel gewonnen voor ze bij Ajax begonnen? Ook geen klote. Jullie gaat het om het feit dat het een "kakkerlak" is maar verder komen jullie ook niet. Prima hoor maar wij geven hem vooraf krediet en jij en AW geven iemand vooraf geen krediet. ik heb al vaker gezegd dat zijn verleden mij geen reet uitmaakt....jij geeft er nu een draai aan wat nergens op slaat...ik spreek nu namens mezelf en niet met AW. AW is bekend over zijn gevoelens wat Feijenoord betreft maar die van mij ook....ik heb niks tegen Feijenoord...ik heb respect voor die club. Sterker nog...na Ajax ben ik voor Feijenoord...mooie club en mooie history kan ik niet opbrengen voor Psv |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:10 schreef Brandje het volgende:[..] Lief dat je het voor hem opneemt maar ik noem jullie beide in mijn reactie en jij voor jou Was Bosz wel degelijk die vieze kakkerlak dus niet zo doen. Vieze Kakkerlak inderdaad, dat ontken ik ook niet, en daarnaast heb ik nog het 1 en ander aangegeven! Maar wees er blij mee. Dus zoals gezegd, lees het allemaal maar terug! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:13 schreef Brandje het volgende:[..] Hahaha geldt voor jou precies andersom net zo dus wederom een slappe reactie.Echter loopt Overmars al wat jaren bij Ajax rond en zit Bosz er nog geen eens 2 maanden. Ja vooralsnog nog ben ik tevreden over Bosz en ik weet wel zeker dat we op achterstand komen te staan voor tot aan de winterstop Als Ajax kampioen wordt zal ik zeer blij zijn voor de club maar Bosz mag wat mij betreft direct weer optyfen. En als het moet zal ik hem de credits geven maar ik zal nooit roepen dat ik het altijd in hem heb gezien. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:14 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] ik heb al vaker gezegd dat zijn verleden mij geen reet uitmaakt....jij geeft er nu een draai aan wat nergens op slaat...ik spreek nu namens mezelf en niet met AW. AW is bekend over zijn gevoelens wat Feijenoord betreft maar die van mij ook....ik heb niks tegen Feijenoord...ik heb respect voor die club. Sterker nog...na Ajax ben ik voor Feijenoord...mooie club en mooie history kan ik niet opbrengen voor Psv Ze roepen graag zonder feiten te kennen ouwe! ;-)
Soms krijg ik nog rillingen als je zulke uitspraken doet! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:17 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Als Ajax kampioen wordt zal ik zeer blij zijn voor de club maar Bosz mag wat mij betreft direct weer optyfen. En als het moet zal ik hem de credits geven maar ik zal nooit roepen dat ik het altijd in hem heb gezien. Hear hear AW....ik heb totaal niks tegen Brandje integendeel ik mag hem wel....maar gun ons onze mening, wij zijn anti Bosz....hij niet.
Nu valt het mij wel op dat wij het vaak eens zijn (zonder te bellen) bv El Ghazi |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:18 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ze roepen graag zonder feiten te kennen ouwe! ;-) Soms krijg ik nog rillingen als je zulke uitspraken doet! ;-) Weet ik...maar hou wel van je ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hey Brandje...jij woont toch in Apeldoorn of omstreken....pb mij je adres even gaan we bomen over Ajax.....ik ga niet slaan ouwe ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:24 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hear hear AW....ik heb totaal niks tegen Brandje integendeel ik mag hem wel....maar gun ons onze mening, wij zijn anti Bosz....hij niet. Nu valt het mij wel op dat wij het vaak eens zijn (zonder te bellen) bv El Ghazi Inderdaad ouwe, ik heb tegen niemand wat hier. Verder heb ik mijn mening omtrent Bosz en ja is het een vieze kakkerlak, maar daarnaast zijn er meer pijnpunten bij hem. Die komen vanzelf en dan gaat het vanzelf borrelen op de club. Loetje heeft dat ook vrij vaak benoemd voor zijn aanstelling.
Bijna weer richting Nederland. Nu nog 2 dagen genieten van Griekse zon. Helaas niet gewonnen en echt 100% geïmponeerd was ik ook nog niet. 5 secondenregel is leuk maar voorin gebeurd er nog bar weinig mee. Noem het meer een snellere variant van de breitechniek van Frank. En zo gaan nog vele clubs zich ingraven tegen Ajax. Net als vorig seizoen en de seizoenen ervoor! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehe ik ga pitten ouwe. 01.30 uur alweer! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:33 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Inderdaad ouwe, ik heb tegen niemand wat hier. Verder heb ik mijn mening omtrent Bosz en ja is het een vieze kakkerlak, maar daarnaast zijn er meer pijnpunten bij hem. Die komen vanzelf en dan gaat het vanzelf borrelen op de club. Loetje heeft dat ook vrij vaak benoemd voor zijn aanstelling. Bijna weer richting Nederland. Nu nog 2 dagen genieten van Griekse zon. Helaas niet gewonnen en echt 100% geïmponeerd was ik ook nog niet. 5 secondenregel is leuk maar voorin gebeurd er nog bar weinig mee. Noem het meer een snellere variant van de breitechniek van Frank. En zo gaan nog vele clubs zich ingraven tegen Ajax. Net als vorig seizoen en de seizoenen ervoor! Nog een week toch ?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee ouwe, over een week ben ik alweer aan het werk. Donderdag naar huis, zitten de 17 dagen er alweer op! :-(
Maar trusten gap, ga nu slapen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:48 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee ouwe, over een week ben ik alweer aan het werk. Donderdag naar huis, zitten de 17 dagen er alweer op! :-( Maar trusten gap, ga nu slapen. slaap lekker...en je meiden natuurlijk ook |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] In principe niks....ik durf de discussie wel aan met jou en dan gaat het hoofdzakelijk over die miskleun van de trainer die we hebben Dat is amper een discussie. Hij doet namelijk nog niks raars. En het voetbal wordt langzaam aan aantrekkelijker om te zien. En dat is toch echt waar Ajax voor staat. Aantrekkelijk voetbal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:48 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Klopt....is de grootste vergissing die het TH heeft gemaakt en ik kijk met minder plezier naar mijn club. Ajax spelen zoals het hoort heeft Ajax de spelers niet voor..... Bosz gaat in de paniek stand en ik hoop dat hij voor e kerst opgerot is Ajax heeft gister laten zien dat ze kunnen spelen zoals Ajax hoort te spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Beetje kinderachtig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 23:59 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mogen wij niet zeggen AW....ze geven hem de credit....ik vraag me af waarop dat gebaseerd is. Bosz heeft niks nada gepresteerd....Ajax onwaardig Wat hadden alle andere grote trainers ooit gepresteerd dan?? Een van Gaal. Een Mourinho. Een ancelotti. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:05 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] De Boer werd eerder wel 4x kampioen. Bosz heeft tot nog toe noppes nada gewonoen. Dus gewoon weer een vergelijking van lik me vestje! De boer had als trainer nog 0 gewonnen voordat ie begon. En die kreeg wel het krediet omdat ie Ajacied was. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:10 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ach gap, kritiek op Overmars en weet ik niet wie binnen Ajax mag maar kom niet aan de heilige koe Bosz! Als hij ze kampioen maakt prachtig maar als we over een wedstrijd of 20 al op riante achterstand staan gaan ze klagen en roepen dat ze het nooit in hem hebben gezien. Onzin. Ik persoonlijk geef hem gewoon de kans. Ik zeg niet dat ie slaagt en ik weer niet of ie faalt. Maar een kans krijgen is wel het minste dat je kan doen.
En we gaan het meemaken. En ja als het richting einde seizoen echt allemaal kommer en kwijl is. Dan zal ik inderdaad zeggen dat het een slechte keuze is gebleken.
We gaan het wel meemaken.
Maar geef iemand iig een kans man.
Het spel van gister heb ik de afgelopen jaren niet gezien. Heerlijk toch. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:33 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Inderdaad ouwe, ik heb tegen niemand wat hier. Verder heb ik mijn mening omtrent Bosz en ja is het een vieze kakkerlak, maar daarnaast zijn er meer pijnpunten bij hem. Die komen vanzelf en dan gaat het vanzelf borrelen op de club. Loetje heeft dat ook vrij vaak benoemd voor zijn aanstelling. Bijna weer richting Nederland. Nu nog 2 dagen genieten van Griekse zon. Helaas niet gewonnen en echt 100% geïmponeerd was ik ook nog niet. 5 secondenregel is leuk maar voorin gebeurd er nog bar weinig mee. Noem het meer een snellere variant van de breitechniek van Frank. En zo gaan nog vele clubs zich ingraven tegen Ajax. Net als vorig seizoen en de seizoenen ervoor! Ik heb meer kansen geteld dan in heel wat andere wedstrijden het laatste jaar. Dus er gebeurt wel degelijk wat mee. |
|
|
|
|
wvb
|
|
|
Ik zie weinig spierballen, sleuren of trekken, noch weergaloze inzet, enkel veel risicoloos geschuif, gemanoeuvreer en getik. Alleen Riedewald en Dijks tonen wat fysiek en spierballen. Misschien een ontbreken aan top kwaliteit, maar Rostov is toch geen hele grootse tegenstander, als je daar zelfs niet van kunt winnen, heb je helaas echt helemaal niets te zoeken in de CL.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2016 door wvb -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 08:11 schreef wvb het volgende:Ik zie weinig spierballen, sleuren of trekken, noch weergaloze inzet, enkel veel risicoloos geschuif, gemanoeuvreer en getik. Alleen Riedewald en Dijks tonen wat fysiek en spierballen. Misschien een ontbreken aan top kwaliteit, maar Rostov is toch geen hele grootse tegenstander, als je daar zelfs niet van kunt winnen, heb je helaas echt helemaal niets te zoeken in de CL. Ach man, jij hebt toch ook wel gezien hoe veel kansen Ajax gister heeft gehad? Als Ajax iets heeft laten zien is dat het veel en veel beter is als Rostov. Als de uitslag 4-1 was geweest was dat een terechte afspiegeling geweest van het krachtsverschil.
Als er iets te zeuren valt over Ajax is het dat de goals niet worden gemaakt terwijl er toch echt levensgrote kansen voor waren. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Klopt excact Eide Ajax heeft een prima wedstrijd gespeeld maar helaas zich zelf niet beloond door wat kansen te benutten, maar een 4-1 had niet misstaan helaas zit het niet echt mee. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik hou mij vast aan het gegeven dat Ajax echt enorm veel kansen heeft gecreëerd. El Ghazi heeft echt een aantal geweldige voorzetten afgeleverd en Younes was goed op dreef op de linkerflank. Ook de wisselwerking met de backs liep een stuk beter.
Ik vond de samenwerking tussen Klaassen en Traore nog wat stroef. Je merkt dat je met Traore voetballend meer kan. Klaassen kan dus ook dichter tegen de 9 aanspelen en dat geeft opties. Ze vinden elkaar alleen nog niet zoals je dat graag wilt zien.
Ik heb gewoon heel veel goede dingen gezien. Ik heb ook echt genoten van Ajax gedurende delen van de wedstrijd. Delen waar Rostov echt alleen maar achter de bal aan kon hollen. Nu moet dat omgezet worden in rendement. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 08:31 schreef Eide het volgende:[..] Ach man, jij hebt toch ook wel gezien hoe veel kansen Ajax gister heeft gehad? Als Ajax iets heeft laten zien is dat het veel en veel beter is als Rostov. Als de uitslag 4-1 was geweest was dat een terechte afspiegeling geweest van het krachtsverschil. Als er iets te zeuren valt over Ajax is het dat de goals niet worden gemaakt terwijl er toch echt levensgrote kansen voor waren. Inderdaad, sinds lange tijd weer bijna de gehele wedstrijd genoten van mijn club. Tegen een ploeg die alleen in het veld staan om geen goal tegen te krijgen, creëren we meer dan voldoende echte doelkansen. Alleen Cillissen maakt weer eens een cruciale fout.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 08:11 schreef wvb het volgende:Ik zie weinig spierballen, sleuren of trekken, noch weergaloze inzet, enkel veel risicoloos geschuif, gemanoeuvreer en getik. Alleen Riedewald en Dijks tonen wat fysiek en spierballen. Misschien een ontbreken aan top kwaliteit, maar Rostov is toch geen hele grootse tegenstander, als je daar zelfs niet van kunt winnen, heb je helaas echt helemaal niets te zoeken in de CL. Ach kerel. Rostov staat bekend als een fysieke ploeg. En Ajax was die ploeg mentaal fysiek tactisch en technisch gewoon de baas.
Kansen zat gecreëerd en eigenlijk helemaal niets weggegeven. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Hallo allemaal. Gisterenavond in de Arena geweest. Heb een verbazingwekkend goed spelend Ajax gezien. jammer dat ze zichzelf niet hebben beloond met een goede overwinning. Rostov is niet om aan te zien. Afbraakvoetbal. Ik moet inmiddels Remco helemaal gelijk geven inzake Jasper Cillissen. Wat een dissonant in de selectie. Ik zat achter het doel toen ik al voorspelde dat de vrije trap er in zou gaan. Drie Russen in de muur zonder enige dekking. Hier had Jasper al in moeten grijpen door de muur goed te organiseren. Bovendien had hij die bal moeten hebben. Verder vond ik dat Dolberg er veel te laat in werd gebracht. Ik had hem trouwens gewisseld voor El Ghazi. Gauw aan Milan verkopen zou ik zeggen. Absolute uitblinker was voor mij Amin Younes. Eén van de weinigen met de benodigde creativiteit. Meeste kansen kwamen uit zijn acties voort. Al met al wel genoten van het spel. Jammer van de uitslag. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Klinkt allemaal politiek correct hoor Remco.... van ik geef hem (Bosz) een kans en blijf hem steunen en de meeste doen dat hier....maar politiek correct doe ik al een aantal jaar niet aan mee....ik vind hem (Bosz) niks en het word ook niks Ajax onwaardig. Die man heeft geen reet gepresteerd hij laat Ajax NU even wat aanvallender spelen net als Vitesse maar ze gaan dat niet volhouden, aantrekkelijker zeg jij maar wat heb je eraan als ze daarmee 6de of 5de worden. Bosz heeft totaal geen gogme....geloof mij ik ben in Amsterdam opgegroeid ik weet wat dat is en Baco weet ook wat gogme is...dat heeft Bosz totaal niet, Frank heeft dat wel. Jij begint over van Gaal en Mourino.... dat zijn excentriekelingen en dat is precies wat je nodig hebt niet zo'n eenheids worst als Bosz die nogmaals ik heb het eerder gezegd.... met een appel en een flesje water in zijn rugzak langs komt.
Iedereen zegt het heeft tijd nodig om de speel stijl van Bosz (?) in te slijpen maar die tijd heeft Ajax niet....aanvallend en attractief voetbal is leuk en aardig maar dan moet je daarvoor wel de spelers en een uitgebalanceerd team voor hebben en die hebben wij niet omdat daar de ervaring voor ontbreekt....ik rij ook vaak hard maar ik ben blij dat ik remmen heb.....Bosz heeft die niet die gaat straks in de paniek stand.
Mocht Ajax kampioen worden de CL winnen en de supercup dan nog blijf ik achter mijn standpunt staan....ik zal juichen voor mijn club maar niet voor Bosz.
Ik wil wel even een kanttekening plaatsen.....in de huidige tijd is het voor geen een trainer in Nederland het te doen....de bedragen die nu in het voetbal omgaan is absurd en alles wat boven het Nederlandse maisveld uitsteekt word weggekocht....ik persoonlijk zou daar moedeloos van worden....dus in die zin is elke in Nederland werkende trainer een held |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 - 21:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ach wij zijn de enige twee die hier gefileerd worden wat Cillissen betreft......maar ik zie wat, en jij , ziet En vergeet mij niet! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Jammer van de uitslag die 1-1. Maar ik heb genoten van Ajax: attractief, aanvallend, dominant met veel flair. Zo wil ik Ajax, MIJN Ajax zien spelen. En dan het liefst van het veld zien stappen met winst. En dat gaat heus wel komen. Maar of dat kan met Cillissen?? Hoe dan ook, ik ben blij met onze trainer/coach. Sorry Nenam, Warrior en nog een paar... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 12:06 schreef Pavlov14 het volgende:Jammer van de uitslag die 1-1. Maar ik heb genoten van Ajax: attractief, aanvallend, dominant met veel flair. Zo wil ik Ajax, MIJN Ajax zien spelen. En dan het liefst van het veld zien stappen met winst. En dat gaat heus wel komen. Maar of dat kan met Cillissen?? Hoe dan ook, ik ben blij met onze trainer/coach. Sorry Nenam, Warrior en nog een paar... Dat mag rus...maar ik blijf bij mijn standpunt |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha. Ik had je verwacht ;)
Maar serieus, ik ben blij met het vertoonde spel van Ajax. Nu de winst nog. Komt goed gap! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 11:26 schreef Nenam_tiL het volgende:Klinkt allemaal politiek correct hoor Remco.... van ik geef hem (Bosz) een kans en blijf hem steunen en de meeste doen dat hier....maar politiek correct doe ik al een aantal jaar niet aan mee....ik vind hem (Bosz) niks en het word ook niks Ajax onwaardig. Die man heeft geen reet gepresteerd hij laat Ajax NU even wat aanvallender spelen net als Vitesse maar ze gaan dat niet volhouden, aantrekkelijker zeg jij maar wat heb je eraan als ze daarmee 6de of 5de worden. Bosz heeft totaal geen gogme....geloof mij ik ben in Amsterdam opgegroeid ik weet wat dat is en Baco weet ook wat gogme is...dat heeft Bosz totaal niet, Frank heeft dat wel. Jij begint over van Gaal en Mourino.... dat zijn excentriekelingen en dat is precies wat je nodig hebt niet zo'n eenheids worst als Bosz die nogmaals ik heb het eerder gezegd.... met een appel en een flesje water in zijn rugzak langs komt. Iedereen zegt het heeft tijd nodig om de speel stijl van Bosz (?) in te slijpen maar die tijd heeft Ajax niet....aanvallend en attractief voetbal is leuk en aardig maar dan moet je daarvoor wel de spelers en een uitgebalanceerd team voor hebben en die hebben wij niet omdat daar de ervaring voor ontbreekt....ik rij ook vaak hard maar ik ben blij dat ik remmen heb.....Bosz heeft die niet die gaat straks in de paniek stand. Mocht Ajax kampioen worden de CL winnen en de supercup dan nog blijf ik achter mijn standpunt staan....ik zal juichen voor mijn club maar niet voor Bosz. Ik wil wel even een kanttekening plaatsen.....in de huidige tijd is het voor geen een trainer in Nederland het te doen....de bedragen die nu in het voetbal omgaan is absurd en alles wat boven het Nederlandse maisveld uitsteekt word weggekocht....ik persoonlijk zou daar moedeloos van worden....dus in die zin is elke in Nederland werkende trainer een held Ik kan mij in jouw tekst helemaal vinden!
Maar ja, das logisch! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Vond niemand het middenveld inspiratieloos?
Ik vond ze heel lekker spelen, maar rond het midden vertraagd het gewoon. Veel te weinig risico. Geen splijtende passes. Ook misschien wel deels door die veel te snelle tegengoal, want dat gaat toch in je hoofd zitten, maar ik vind het wel nijpend. Zo'n Sinkgraven zou ik gewoon op het middenveld zetten. Die heeft die pass wel en begint een beetje vertrouwen te krijgen. Maarja... wie slachtoffer je dan?
Ik vond Gudelj en Bazoer ok, maar niet opvallend. Ook Klaassen wel heel aanwezig, maar ook geen creatief genie? Als alles over de flanken gaat en je geeft alleen maar hoge voorzetten dan wordt het niks tegen die russen. Youness had de juiste gedachten. Super gevaarlijk en constant aanwezig. Traore ook heel handig menneke. Jammer dat die keeper een top dag had. Dijks heeft de instelling die ik mis bij de rest. Hij speelde niet super, maar die gozer blijft maar gaan.
Laatste wissel vond ik ook raar. Had liever Sinkgraven voor Youness gehad en Casseira voor Traore. Maargoed, ik ben gelukkig geen trainer. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 12:06 schreef Pavlov14 het volgende:Jammer van de uitslag die 1-1. Maar ik heb genoten van Ajax: attractief, aanvallend, dominant met veel flair. Zo wil ik Ajax, MIJN Ajax zien spelen. En dan het liefst van het veld zien stappen met winst. En dat gaat heus wel komen. Maar of dat kan met Cillissen?? Hoe dan ook, ik ben blij met onze trainer/coach. Sorry Nenam, Warrior en nog een paar... Ieder zijn mening.
Ik daarentegen blijf achter Cillissen staan. Is inderdaad ongelukkig de laatste tijd maar is niet zo slecht als sommigen willen doen geloven.
En zo heb ik weer niets met El Ghazi.
En zo heeft iedereen wel een bepaalde mening of voorkeur. ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 12:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik daarentegen blijf achter Cillissen staan. Is inderdaad ongelukkig de laatste tijd maar is niet zo slecht als sommigen willen doen geloven. Eens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 12:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ieder zijn mening. Ik daarentegen blijf achter Cillissen staan. Is inderdaad ongelukkig de laatste tijd maar is niet zo slecht als sommigen willen doen geloven. En zo heb ik weer niets met El Ghazi. En zo heeft iedereen wel een bepaalde mening of voorkeur. ;-) Dat is helemaal waar, Warrior. Gelukkig kan dat hier (een eigen mening hebben). En ik zal ook nooit of te nimmer iemand "aanvallen" die er een andere mening op nahoudt.
Ben je alweer in Nederland of ben je nog lekker aan het genieten op Rhodos? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 12:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ieder zijn mening. Ik daarentegen blijf achter Cillissen staan. Is inderdaad ongelukkig de laatste tijd maar is niet zo slecht als sommigen willen doen geloven. En zo heb ik weer niets met El Ghazi. En zo heeft iedereen wel een bepaalde mening of voorkeur. ;-) Zo is dat Ippie....ieder zijn mening. Cillissen, El Ghazi en Gudelj exit....dat is mijn mening |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 12:29 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Dat is helemaal waar, Warrior. Gelukkig kan dat hier (een eigen mening hebben). En ik zal ook nooit of te nimmer iemand "aanvallen" die er een andere mening op nahoudt. Ben je alweer in Nederland of ben je nog lekker aan het genieten op Rhodos? Zullen we wedden rus :-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nee, ik vond het middenveld eindelijk (voor het eerst onder Bosz) goed voetballen. Waren essentieel in het veroveren van ballen en voorkomen van counters. Klaassen en Traore moeten elkaar makkelijker gaan vinden, dat zeker. De onwennigheid straalde er vanaf, maar als dat koppel gaat lopen gaan we daar nog mooie dingen zien. Gudelj vond ik erg ingetogen spelen, echt in dienst van de ploeg. Bazoer was wel enorm betrokken bij het spel en speelde een prima pot.
Ons middenveld is niet het creatieve hart van de ploeg, dat is wel een warheid. Dat zijn bij ons de flanken en dat zag je gister goed. El Ghazi met een aantal hele goede voorzetten waar hele grote kansen uit kwamen zoals Klaassen en Traore die beide in de handen van de keeper kopten. Younes idem waarbij Amin meer de 16 inkomt voor de korte pass en met zijn schot ook heel gevaarlijk kan zijn.
Desondanks denk ik dat het koppel Klaassen en Traore nog veel mensen kan gaan verbazen, want beide lijken graag de korte combinatie te zoeken. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Nee, ik wed niet met Nederlanders ;) Haha. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ben Noord Hollander dus kom maar op |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Is dat even toevallig. Ik ook. Ik ben geboren in Amsterdam en als student vertrokken naar een kamer in de stad Utrecht. Ik ben daar gebleven en heb mijn werk gevonden in Den Haag. Utrecht ligt lekker centraal in het land. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
En nu ga ik weer aan de slag... Moet ook weer gebeuren.
Overigens het valt me al vaker op, dat deze site er af en toe uit vliegt als ik op mijn werk in Den Haag zit. Zojuist ook weer even. Thuis in Utrecht heb ik dat zelden. |
|
|
|