|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 12:40 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Is dat even toevallig. Ik ook. Ik ben geboren in Amsterdam en als student vertrokken naar een kamer in de stad Utrecht. Ik ben daar gebleven en heb mijn werk gevonden in Den Haag. Utrecht ligt lekker centraal in het land. Ik in Hilversum >> Amsterdam >> Weesp (daar woont mijn dochter) >> Drunen en nu Apeldoorn waar ik langzaam gek word maar dat zullen jullie nog wel merken op het forum |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 12:42 schreef Pavlov14 het volgende:En nu ga ik weer aan de slag... Moet ook weer gebeuren. Overigens het valt me al vaker op, dat deze site er af en toe uit vliegt als ik op mijn werk in Den Haag zit. Zojuist ook weer even. Thuis in Utrecht heb ik dat zelden. Heb ik ook regelmatig en inderdaad zojuist ook |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 12:30 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zo is dat Ippie....ieder zijn mening. Cillissen, El Ghazi en Gudelj exit....dat is mijn mening Veegeet je niet iemand, Of stuur alleen deze drie het bosz in??? |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 12:45 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik in Hilversum >> Amsterdam >> Weesp (daar woont mijn dochter) >> Drunen en nu Apeldoorn waar ik langzaam gek word maar dat zullen jullie nog wel merken op het forum Zo... dan heb je half Nederland gezien.
Je dochter woont dus niet bij jou, begrijp ik. Of heeft zij het ouderlijk huis al verlaten?
Ik heb vier (volwassen) kinderen. Eerst kregen wij een dochter, toen twee zonen en uiteindelijk weer een dochter, respectievelijk 30, 28, 26 en 24 jaar en wonen verspreid in het land, met uitzondering van mijn jongste zoon die in Londen woont.
Maar nu ga ik je verlaten op dit forum: Over vijf minuten heb ik weer een belangrijke vergadering... Ik haat vergaderen, maar je ontkomt er niet aan.
Fijne dag verder Peet. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Het Bosz in... Haha. Humor! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja Bosz....en samen aan een kampvuur met Remco, maar voor Remo heb ik kruimels achter gelaten dus die mag terug |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 12:54 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Zo... dan heb je half Nederland gezien. Je dochter woont dus niet bij jou, begrijp ik. Of heeft zij het ouderlijk huis al verlaten? Ik heb vier (volwassen) kinderen. Eerst kregen wij een dochter, toen twee zonen en uiteindelijk weer een dochter, respectievelijk 30, 28, 26 en 24 jaar en wonen verspreid in het land, met uitzondering van mijn jongste zoon die in Londen woont. Maar nu ga ik je verlaten op dit forum: Over vijf minuten heb ik weer een belangrijke vergadering... Ik haat vergaderen, maar je ontkomt er niet aan. Fijne dag verder Peet. Nee ze is 10 en woont bij haar moeder |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 11:26 schreef Nenam_tiL het volgende:Klinkt allemaal politiek correct hoor Remco.... van ik geef hem (Bosz) een kans en blijf hem steunen en de meeste doen dat hier....maar politiek correct doe ik al een aantal jaar niet aan mee....ik vind hem (Bosz) niks en het word ook niks Ajax onwaardig. Die man heeft geen reet gepresteerd hij laat Ajax NU even wat aanvallender spelen net als Vitesse maar ze gaan dat niet volhouden, aantrekkelijker zeg jij maar wat heb je eraan als ze daarmee 6de of 5de worden. Bosz heeft totaal geen gogme....geloof mij ik ben in Amsterdam opgegroeid ik weet wat dat is en Baco weet ook wat gogme is...dat heeft Bosz totaal niet, Frank heeft dat wel. Jij begint over van Gaal en Mourino.... dat zijn excentriekelingen en dat is precies wat je nodig hebt niet zo'n eenheids worst als Bosz die nogmaals ik heb het eerder gezegd.... met een appel en een flesje water in zijn rugzak langs komt. Iedereen zegt het heeft tijd nodig om de speel stijl van Bosz (?) in te slijpen maar die tijd heeft Ajax niet....aanvallend en attractief voetbal is leuk en aardig maar dan moet je daarvoor wel de spelers en een uitgebalanceerd team voor hebben en die hebben wij niet omdat daar de ervaring voor ontbreekt....ik rij ook vaak hard maar ik ben blij dat ik remmen heb.....Bosz heeft die niet die gaat straks in de paniek stand. Mocht Ajax kampioen worden de CL winnen en de supercup dan nog blijf ik achter mijn standpunt staan....ik zal juichen voor mijn club maar niet voor Bosz. Ik wil wel even een kanttekening plaatsen.....in de huidige tijd is het voor geen een trainer in Nederland het te doen....de bedragen die nu in het voetbal omgaan is absurd en alles wat boven het Nederlandse maisveld uitsteekt word weggekocht....ik persoonlijk zou daar moedeloos van worden....dus in die zin is elke in Nederland werkende trainer een held 90% van de toptrainers zijn helemaal geen goede voetballers geweest.
En dat je niet Zal juichen boor bosz als ie alles wint wat er te winnen valt zegt veel over je. Diept triest man.
En gogme is meer dan alleen maar Amsterdams. Maar daar hebben we het al eerder over gehad.
Maar ik ben supporter om leuk voetbal te zien.
Wat heb het namelijk aan om kampioen te worden met dramatisch spel wat er niet uitziet. Dan heb je 1 leuke zondag in het jaar.
Overigens heeft het totaal niets met politiek correct te maken. Maar gewoon met een mening.
Overigens wel bijzonder. Van heinzebrouck heeft ook maar een klein flesje spa in zijn rugzak. En als voetballer nog minder hoog gespeed. En dat was volgens jou de perfecte trainer geweest. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 12:24 schreef RoodWit81 het volgende:Vond niemand het middenveld inspiratieloos? Ik vond ze heel lekker spelen, maar rond het midden vertraagd het gewoon. Veel te weinig risico. Geen splijtende passes. Ook misschien wel deels door die veel te snelle tegengoal, want dat gaat toch in je hoofd zitten, maar ik vind het wel nijpend. Zo'n Sinkgraven zou ik gewoon op het middenveld zetten. Die heeft die pass wel en begint een beetje vertrouwen te krijgen. Maarja... wie slachtoffer je dan? Ik vond Gudelj en Bazoer ok, maar niet opvallend. Ook Klaassen wel heel aanwezig, maar ook geen creatief genie? Als alles over de flanken gaat en je geeft alleen maar hoge voorzetten dan wordt het niks tegen die russen. Youness had de juiste gedachten. Super gevaarlijk en constant aanwezig. Traore ook heel handig menneke. Jammer dat die keeper een top dag had. Dijks heeft de instelling die ik mis bij de rest. Hij speelde niet super, maar die gozer blijft maar gaan. Laatste wissel vond ik ook raar. Had liever Sinkgraven voor Youness gehad en Casseira voor Traore. Maargoed, ik ben gelukkig geen trainer. Ik vond het middenveld gister heel erg goed. En door dat middenveld zijn er ook legio kansen gecreƫerd. Juist bazoer en gudelj vond ik gister echt hee erg goed. Die speelden wat mij betreft beiden een dikke 8.5. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 12:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ieder zijn mening. Ik daarentegen blijf achter Cillissen staan. Is inderdaad ongelukkig de laatste tijd maar is niet zo slecht als sommigen willen doen geloven. En zo heb ik weer niets met El Ghazi. En zo heeft iedereen wel een bepaalde mening of voorkeur. ;-) Zo is het ook. Het zou ook hee saai zijn als we allemaal dezelfde voorkeuren zouden hebben.
Maar cilissen is niet goed genoeg voor Ajax.
Enige waar hij redelijk goed in is. Is 1 op 1 situaties. Verder is ie er gewoon niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heb er nooit last van. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij hebt nergens last van en dat ergert sommige mensen hier |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 11:26 schreef Nenam_tiL het volgende:Klinkt allemaal politiek correct hoor Remco.... van ik geef hem (Bosz) een kans en blijf hem steunen en de meeste doen dat hier....maar politiek correct doe ik al een aantal jaar niet aan mee....ik vind hem (Bosz) niks en het word ook niks Ajax onwaardig. Die man heeft geen reet gepresteerd hij laat Ajax NU even wat aanvallender spelen net als Vitesse maar ze gaan dat niet volhouden, aantrekkelijker zeg jij maar wat heb je eraan als ze daarmee 6de of 5de worden. Bosz heeft totaal geen gogme....geloof mij ik ben in Amsterdam opgegroeid ik weet wat dat is en Baco weet ook wat gogme is...dat heeft Bosz totaal niet, Frank heeft dat wel. Jij begint over van Gaal en Mourino.... dat zijn excentriekelingen en dat is precies wat je nodig hebt niet zo'n eenheids worst als Bosz die nogmaals ik heb het eerder gezegd.... met een appel en een flesje water in zijn rugzak langs komt. Iedereen zegt het heeft tijd nodig om de speel stijl van Bosz (?) in te slijpen maar die tijd heeft Ajax niet....aanvallend en attractief voetbal is leuk en aardig maar dan moet je daarvoor wel de spelers en een uitgebalanceerd team voor hebben en die hebben wij niet omdat daar de ervaring voor ontbreekt....ik rij ook vaak hard maar ik ben blij dat ik remmen heb.....Bosz heeft die niet die gaat straks in de paniek stand. Mocht Ajax kampioen worden de CL winnen en de supercup dan nog blijf ik achter mijn standpunt staan....ik zal juichen voor mijn club maar niet voor Bosz. Ik wil wel even een kanttekening plaatsen.....in de huidige tijd is het voor geen een trainer in Nederland het te doen....de bedragen die nu in het voetbal omgaan is absurd en alles wat boven het Nederlandse maisveld uitsteekt word weggekocht....ik persoonlijk zou daar moedeloos van worden....dus in die zin is elke in Nederland werkende trainer een held Nenam_til, Ik respecteer je mening en politiek correct gelul is nooit mijn sterkste kant geweest, alhoewel ik 8 jaar op een ministerie heb gewerkt.
Ik geef Bosz wel een kans, omdat ik vind dat elke trainer en speler daar in 1e instantie bij Ajax recht op heeft. Wij kopen ook spelers die niets hebben gepresteerd en ook zij krijgen de kans. Frank de Boer een rasechte Ajacied had als trainer ook nog niets gepresteerd en in het gevalletje Bosz heeft hij wel verschillende Eredivisie clubs getraind.
Jij weet ook dat ik een aantal keren heb geprobeerd om een discussie op te starten t.a.v. het functioneren van Frank, maar dit was totaal "not done" op dit forum. Frank heeft misschien wel meer gogma en de 1e jaren presteerde hij fenomenaal onder de bestuurlijke chaos met 4 aaneensluitende kampioenschappen. Alleen vanaf zijn laatste kampioenschap zag je het veranderen. Het was niet alleen gogma, maar een hele grote West-Friese eigenwijsheid. Falende spelers werden veel te lang een hand boven het hoofd houden, een spelwijze die Ajax onwaardig was, de talenten groeiden niet meer in het 1e elftal, zijn onmogelijke manier van wisselen, veel spelers niet op hun vaste positie laten spelen en zijn probleem om met spelers met een eigen mening toch in het elftal te laten functioneren.
Ik kom dan niet uit Amsterdam, maar vanaf mijn 7 jaar kwam ik bijna om de 2 weken naar A'dam. De vakanties werden in mijn jeugd voor de helft opgedeeld in A'dam en de familie uit A'dam kwam 3 weken naar ons.
Mijn kanttekening is dat Frank, dit bij grote clubs in het buitenland gaat opbreken of hij moet de mensen om zicht heen te verzamelen, die zijn zwakke kanten compenseren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Bijzondere opmerking.
Maar denk je dat me dat wat zal jeuken? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 12:59 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond het middenveld gister heel erg goed. En door dat middenveld zijn er ook legio kansen gecreƫerd. Juist bazoer en gudelj vond ik gister echt hee erg goed. Die speelden wat mij betreft beiden een dikke 8.5. Godver de godver. Volledig mee eens |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: He die ff normaal man. Jij behoort het per definitie met mij oneens te zijn. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee... en ik heb het ook niet over mijzelf.... ik ken je onderhand wel, sterker nog ik lig meestal in een deuk hier met die oeverloze discussies van je. Ik kan wel jou volharding waarderen... mij lukt dat niet meer |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 13:08 schreef Ztjes het volgende:[..] Nenam_til, Ik respecteer je mening en politiek correct gelul is nooit mijn sterkste kant geweest, alhoewel ik 8 jaar op een ministerie heb gewerkt. Ik geef Bosz wel een kans, omdat ik vind dat elke trainer en speler daar in 1e instantie bij Ajax recht op heeft. Wij kopen ook spelers die niets hebben gepresteerd en ook zij krijgen de kans. Frank de Boer een rasechte Ajacied had als trainer ook nog niets gepresteerd en in het gevalletje Bosz heeft hij wel verschillende Eredivisie clubs getraind. Jij weet ook dat ik een aantal keren heb geprobeerd om een discussie op te starten t.a.v. het functioneren van Frank, maar dit was totaal "not done" op dit forum. Frank heeft misschien wel meer gogma en de 1e jaren presteerde hij fenomenaal onder de bestuurlijke chaos met 4 aaneensluitende kampioenschappen. Alleen vanaf zijn laatste kampioenschap zag je het veranderen. Het was niet alleen gogma, maar een hele grote West-Friese eigenwijsheid. Falende spelers werden veel te lang een hand boven het hoofd houden, een spelwijze die Ajax onwaardig was, de talenten groeiden niet meer in het 1e elftal, zijn onmogelijke manier van wisselen, veel spelers niet op hun vaste positie laten spelen en zijn probleem om met spelers met een eigen mening toch in het elftal te laten functioneren. Ik kom dan niet uit Amsterdam, maar vanaf mijn 7 jaar kwam ik bijna om de 2 weken naar A'dam. De vakanties werden in mijn jeugd voor de helft opgedeeld in A'dam en de familie uit A'dam kwam 3 weken naar ons. Mijn kanttekening is dat Frank, dit bij grote clubs in het buitenland gaat opbreken of hij moet de mensen om zicht heen te verzamelen, die zijn zwakke kanten compenseren. Frank had 5 aspecten voorsprong op Bosz....dat geef ik toe....maar voor de rest vind ik Bosz gewoon ruk. Bosz voegt niks toe....althans ik zie het niet. Aanvallend voetbal ?....zou wel maar hij word er geen kampioen mee |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 12:45 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik in Hilversum >> Amsterdam >> Weesp (daar woont mijn dochter) >> Drunen en nu Apeldoorn waar ik langzaam gek word maar dat zullen jullie nog wel merken op het forum Ik ben getogen en geboren in Hilversum. Nu al 33 jaar woon ik in IJsselstein. Heb jij in Hilversum op school gezeten? |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 11:26 schreef Nenam_tiL het volgende:Klinkt allemaal politiek correct hoor Remco.... van ik geef hem (Bosz) een kans en blijf hem steunen en de meeste doen dat hier....maar politiek correct doe ik al een aantal jaar niet aan mee....ik vind hem (Bosz) niks en het word ook niks Ajax onwaardig. Die man heeft geen reet gepresteerd hij laat Ajax NU even wat aanvallender spelen net als Vitesse maar ze gaan dat niet volhouden, aantrekkelijker zeg jij maar wat heb je eraan als ze daarmee 6de of 5de worden. Bosz heeft totaal geen gogme....geloof mij ik ben in Amsterdam opgegroeid ik weet wat dat is en Baco weet ook wat gogme is...dat heeft Bosz totaal niet, Frank heeft dat wel. Jij begint over van Gaal en Mourino.... dat zijn excentriekelingen en dat is precies wat je nodig hebt niet zo'n eenheids worst als Bosz die nogmaals ik heb het eerder gezegd.... met een appel en een flesje water in zijn rugzak langs komt. Iedereen zegt het heeft tijd nodig om de speel stijl van Bosz (?) in te slijpen maar die tijd heeft Ajax niet....aanvallend en attractief voetbal is leuk en aardig maar dan moet je daarvoor wel de spelers en een uitgebalanceerd team voor hebben en die hebben wij niet omdat daar de ervaring voor ontbreekt....ik rij ook vaak hard maar ik ben blij dat ik remmen heb.....Bosz heeft die niet die gaat straks in de paniek stand. Mocht Ajax kampioen worden de CL winnen en de supercup dan nog blijf ik achter mijn standpunt staan....ik zal juichen voor mijn club maar niet voor Bosz. Ik wil wel even een kanttekening plaatsen.....in de huidige tijd is het voor geen een trainer in Nederland het te doen....de bedragen die nu in het voetbal omgaan is absurd en alles wat boven het Nederlandse maisveld uitsteekt word weggekocht....ik persoonlijk zou daar moedeloos van worden....dus in die zin is elke in Nederland werkende trainer een held Volg Ajax ook al heel lang. Heb in 1964 JC in de Meer zijn eerste thuiswedstrijd zien spelen. De afgelopen jaren hebben we qua resultaat 4x kampioen niets te klagen. Daarentegen was het voetbal veelal niet om aan te zien wat volgens mij een gevolg was van de manier van spelen door FdB.
Ik vind de keuze voor Bosz prima geweest. Vergeet niet dat de manier van spelen onder FdB jaren in dit team is ingeslepen. Dat verander je niet in een paar weken maar groot was mijn vreugde om de manier waarop Ajax dinsdag heeft gespeeld. Bij vlagen zag ik weer iets van het Ajax dat we in het verleden vaak hebben mogen zien. Wanneer Bosz instaat is Ajax deze opgaande lijn vast te laten houden dan kunnen we weer trots zijn op Ajax en komen de resultaten vanzelf. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 14:24 schreef hjf het volgende:[..] Ik ben getogen en geboren in Hilversum. Nu al 33 jaar woon ik in IJsselstein. Heb jij in Hilversum op school gezeten? Ja...Sint Jan school en Alberdingk Thijm College aan het laapersveld |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die respecteer ik ook....ieder zijn mening. Ik wist dat toen ik het poste wel de meeste over mij heen zou krijgen....deert mij niet, ik blijf bij mijn standpunt |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Heb genoten van ajax, wat dat betreft eens met remco en eide... Feit dat nenam zo negatief is zal wel met apeldoorn te maken hebben ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 14:39 schreef Scout2 het volgende:Heb genoten van ajax, wat dat betreft eens met remco en eide... Feit dat nenam zo negatief is zal wel met apeldoorn te maken hebben ;) Nee met Bosz....over het algemeen sta ik vrij positief in het leven ondanks nederslagen, ik zal wel moeten al is het voor mijn dochter....als ik haar niet had was ik allang pleitte geweest |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 14:44 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee met Bosz....over het algemeen sta ik vrij positief in het leven ondanks nederslagen, ik zal wel moeten al is het voor mijn dochter....als ik haar niet had was ik allang pleitte geweest Zoals ik al zei.. eens met remco en eide Remco zei iets van iemand een kans geven, afbranden kan altijd nog. Als niemand jou de kans gaf... waar stond jij dan in het leven ? Maakt het leven zoveel mooier. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Wat je dochtertje betreft, weet wat het is.. heb er zelf ook een dochterje van iets meer dan een jaar, gezond persoon heeft onbeschrijvelijke liefde voor zijn kinderen hoewel ze soms ook het bloed onder je nagels weghalen...doet me dan ook zeer zal het nooit begrijpen wat andere mensen soms uithalen met hun kinderen zelfmoord, enz... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 14:51 schreef Scout2 het volgende:[..] Zoals ik al zei.. eens met remco en eide Remco zei iets van iemand een kans geven, afbranden kan altijd nog. Als niemand jou de kans gaf... waar stond jij dan in het leven ? Maakt het leven zoveel mooier. Daar kan ik wel op reageren maar is politiek niet correct....ik heb letterlijk met een mes op mijn strot tegen de muur gestaan....toen was ik ook kansloos.
En wat jij zegt over het eens zijn met Remco en Eide....prima toch, ik soms niet maar daarom reageer ik (meestal) niet.
Remco en Eide zullen niet vaak uit hun slof schieten....ik wel. Remco en Eide zijn... "aaibaar".... ik niet van mij kan je soms een sneer krijgen, maar ik ben hier ook niet om serieus over Ajax te lullen.
Wat ik wel wil zeggen is dat Remco en Eide weten waar ze over praten dat in tegenstelling tot sommige hier die denken het beter te weten. Ik geef gewoon toe dat ik een nono ben wat dat betreft....maar nogmaals ik ben de nar van het forum en mij moet je echt niet serieus nemen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 15:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Daar kan ik wel op reageren maar is politiek niet correct....ik heb letterlijk met een mes op mijn strot tegen de muur gestaan....toen was ik ook kansloos. En wat jij zegt over het eens zijn met Remco en Eide....prima toch, ik soms niet maar daarom reageer ik (meestal) niet. Remco en Eide zullen niet vaak uit hun slof schieten....ik wel. Remco en Eide zijn... "aaibaar".... ik niet van mij kan je soms een sneer krijgen, maar ik ben hier ook niet om serieus over Ajax te lullen. Wat ik wel wil zeggen is dat Remco en Eide weten waar ze over praten dat in tegenstelling tot sommige hier die denken het beter te weten. Ik geef gewoon toe dat ik een nono ben wat dat betreft....maar nogmaals ik ben de nar van het forum en mij moet je echt niet serieus nemen Ik waardeer je juist om de mening die je wel degelijk hebt. Normaal ook altijd prima onderbouwt. Wat voetbal betreft zijn we het ook gewoon vaak eens..
Je laatste zin, daar moet je echt eens mee ophouden, je hebt er namelijk prima kijk op.. Alleen wat trainer betreft begrijp ik niet zo goed waar jij je wijsheid denkt weg te hebben gehaald..;-) |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 15:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Daar kan ik wel op reageren maar is politiek niet correct....ik heb letterlijk met een mes op mijn strot tegen de muur gestaan....toen was ik ook kansloos. En wat jij zegt over het eens zijn met Remco en Eide....prima toch, ik soms niet maar daarom reageer ik (meestal) niet. Remco en Eide zullen niet vaak uit hun slof schieten....ik wel. Remco en Eide zijn... "aaibaar".... ik niet van mij kan je soms een sneer krijgen, maar ik ben hier ook niet om serieus over Ajax te lullen. Wat ik wel wil zeggen is dat Remco en Eide weten waar ze over praten dat in tegenstelling tot sommige hier die denken het beter te weten. Ik geef gewoon toe dat ik een nono ben wat dat betreft....maar nogmaals ik ben de nar van het forum en mij moet je echt niet serieus nemen Nou nee.. ik denk dat iedereen je erg mag..je maakt het persoonlijk, en zoekt naar medelijden..waarschijnlijk depress..lichtelijk of het verleden het heeft je karakter gevormd maar zoals ik je inschat ben je een goed mens.. en dat is een keuze :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 15:12 schreef remco k het volgende:[..] Ik waardeer je juist om de mening die je wel degelijk hebt. Normaal ook altijd prima onderbouwt. Wat voetbal betreft zijn we het ook gewoon vaak eens.. Je laatste zin, daar moet je echt eens mee ophouden, je hebt er namelijk prima kijk op.. Alleen wat trainer betreft begrijp ik niet zo goed waar jij je wijsheid denkt weg te hebben gehaald..;-) Jij en Eide en Warrior kijken heel anders naar Ajax dan ik. Jullie volgen jong Ajax en houden de perikelen van de staf in de gaten....dat laatste boeit mij geen reet. Dus het is niet moeilijk om mij te overbluffen en ik heb daar ook geen moeite mee....vooral Eide is daar een ster in om die rand zaken te vertolken. Prima dat hij dat doet en we moeten ook blij zijn dat hij het doe maar ik sla het over.... het zal mij mijn reet roesten wat de taken van Overmars of van der Sar zijn, je zit er niet bij en je moet het van de media hebben en zo heeft ieder zijn eigen zicht op de gang van zaken
Begrijp me niet verkeerd want ik ben blij met mensen als jij en Eide en Warrior maar vaak heb ik zoiets van het zal wel ik geloof je direct, omdat ik het niet volg.
Wat Bosz betreft mag je mij daar op afrekenen .....ik heb er totaal geen vertrouwen in |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 15:17 schreef Scout2 het volgende:[..] Nou nee.. ik denk dat iedereen je erg mag..je maakt het persoonlijk, en zoekt naar medelijden..waarschijnlijk depress..lichtelijk of het verleden het heeft je karakter gevormd maar zoals ik je inschat ben je een goed mens.. en dat is een keuze :) Je doet je nick geen eer aan....waarom zou ik zoeken naar medelijden ?....en als je het cafe even door leest zal je zien dat ik altijd persoonlijk ben DAT is mijn karakter....ik weet niet beter. het gaat mij er totaal niet om dat iedereen mij mag, is ook een fout streven op een forum......dat sommige mij mogen is juist omdat ik persoonlijk en direct ben, maar dat geld niet voor iedereen....ik ben ook bedreigd hier en dat mag je navragen aan Warrior, en dan heb ik het niet eens over (ga ik ook niet doen) de politie van Rotterdam....ook dat an je navragen aan AW |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Even een aanvulling...er zijn er hier 2 die mij echt goed kennen en dat is Renato en Ajax Warrior |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 15:55 schreef Nenam_tiL het volgende:Even een aanvulling...er zijn er hier 2 die mij echt goed kennen en dat is Renato en Ajax Warrior Sorry wil niet overkomen als een betweter.. laat maar ;) Hoop alleen het beste voor je, zoals voor ieder mens. Ajax- rostov lekkere pot in mijn ogen.. vooral de eerste helft. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
De kern van ruzie is het gebrek aan kennis.. of juist niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pffff geen ruzie ouwe....zo zit ik niet in elkaar. Wil je met mij bonje hebben dan moet je van goede huize komen of Marokkaan zijn |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ach puur over voetbal zitten wij vaak op een lijn. De randzaken daarentegen niet :) Ach we weten van elkaar wie het zeggen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 14:39 schreef Scout2 het volgende:Heb genoten van ajax, wat dat betreft eens met remco en eide... Feit dat nenam zo negatief is zal wel met apeldoorn te maken hebben ;) Hallo, we gaan niet mijn geboortedorpie lopen afzeiken hier he:) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Waarom niet....kutgat is het |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Zou niet durven.. heeft ook niet met apeldoorn te maken. Meer met nenam.. haha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Proost ouwe Mokumer....ben al bijna lam, door die klootzak van een Korka....pffff die zuipt mij onder tafel |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: we hebben er nog al last van dat jij nergens last van hebt
..maar daar zal jij wel geen last van hebben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 16:33 schreef Brandje het volgende:[..] Ach puur over voetbal zitten wij vaak op een lijn. De randzaken daarentegen niet :) Ach we weten van elkaar wie het zeggen Dat is zeker zo. Houd de boel ook scherp. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
God O god, het lijkt hier ineens 1 familie! Ik respecteer ieder zijn mening zolang die maar van een Ajacied is! ;-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 17:38 schreef Ajax Warrior het volgende:God O god, het lijkt hier ineens 1 familie! Ik respecteer ieder zijn mening zolang die maar van een Ajacied is! ;-) Kan je zien wat het spel onder Bosz teweeg kan brengen. :) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 16:50 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Proost ouwe Mokumer....ben al bijna lam, door die klootzak van een Korka....pffff die zuipt mij onder tafel Ik drink alleen in het weekend peet! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: En als ik niet aan het werk ben! |
|
|
|