|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Suggereer je nu dat hij niet werkt ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee helemaal niet.. Maar al werk je 80 uur in de week. Dan nog heb je aardig wat uurtjes om met drank te vullen.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Echt hé....smakeloos zelfs Remco jij gaat zondag gaat het leidse om het goed te maken met Wout |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 20:43 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Echt hé....smakeloos zelfs Remco jij gaat zondag gaat het leidse om het goed te maken met Wout Wordt er ver ritje dan vanuit Normandie.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zat net overigens een samenvatting te kijken van Ajax Rostov..
Maar op basis daarvan kan je bijna niet anders concluderen dan dat El Ghazi de beste man bij Ajax aanvallend was.. Een stuk of 5 voorzetten waar hele grote kansen uit zijn gekomen.. Zelf dreigend geweest met een goede doelpoging.. Prima pot gespeeld.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 21:45 schreef remco k het volgende:Zat net overigens een samenvatting te kijken van Ajax Rostov.. Maar op basis daarvan kan je bijna niet anders concluderen dan dat El Ghazi de beste man bij Ajax aanvallend was.. Een stuk of 5 voorzetten waar hele grote kansen uit zijn gekomen.. Zelf dreigend geweest met een goede doelpoging.. Prima pot gespeeld.. 5 !!!....zo hé wat een kanjer....ik moet spontaan poepen |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 20:43 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Echt hé....smakeloos zelfs Remco jij gaat zondag gaat het leidse om het goed te maken met Wout Zaterdag vriend....zaterdag |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Als die kat nog blijft kotsen kan het raar lopen man! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 21:45 schreef remco k het volgende:Zat net overigens een samenvatting te kijken van Ajax Rostov.. Maar op basis daarvan kan je bijna niet anders concluderen dan dat El Ghazi de beste man bij Ajax aanvallend was.. Een stuk of 5 voorzetten waar hele grote kansen uit zijn gekomen.. Zelf dreigend geweest met een goede doelpoging.. Prima pot gespeeld.. Heb je niets beters te doen op een woensdagavond? Ga desnoods een 2e scoren! Pfffffff |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En toch heeft Remco wel gelijk. Ajax werd het gevaarlijkst door voorzetten van El Ghazi. Traore en Klaassen met vrije kopkansen bijvoorbeeld. Niet de beste man bij Ajax maar wel iemand die aanhoudend voor gevaar zorgt. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Onze Lieve Vrouweschool aan de Naarderstraat en Alberdingk Thijm College aan de Emmastraat en Laapersveld. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 15:17 schreef Scout2 het volgende:[..] Nou nee.. ik denk dat iedereen je erg mag..je maakt het persoonlijk, en zoekt naar medelijden..waarschijnlijk depress..lichtelijk of het verleden het heeft je karakter gevormd maar zoals ik je inschat ben je een goed mens.. en dat is een keuze :) Hij is een topper. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 21:45 schreef remco k het volgende:Zat net overigens een samenvatting te kijken van Ajax Rostov.. Maar op basis daarvan kan je bijna niet anders concluderen dan dat El Ghazi de beste man bij Ajax aanvallend was.. Een stuk of 5 voorzetten waar hele grote kansen uit zijn gekomen.. Zelf dreigend geweest met een goede doelpoging.. Prima pot gespeeld.. Younessssss |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 12:32 schreef Eide het volgende:[..] Nee, ik vond het middenveld eindelijk (voor het eerst onder Bosz) goed voetballen. Waren essentieel in het veroveren van ballen en voorkomen van counters. Klaassen en Traore moeten elkaar makkelijker gaan vinden, dat zeker. De onwennigheid straalde er vanaf, maar als dat koppel gaat lopen gaan we daar nog mooie dingen zien. Gudelj vond ik erg ingetogen spelen, echt in dienst van de ploeg. Bazoer was wel enorm betrokken bij het spel en speelde een prima pot. Vond je niet dat Gudelj vaak de verkeerde keuzes maakte als hij de bal naar voren speelde? Kon echt een aantal keer de bal op Dijks geven die echt helemaal vrij kon doorlopen en dan ging hij zelf met de bal lopen en verspeelde hem of gaf een verkeerde pass. Ook gewoon teveel balletjes terug van zowel Bazoer als Gudelj. Ligt ook aan die handbal verdediging van die Russen, maar ik vond het echt jammer dat alles over de flanken ging. Je hebt zoveel meer mogelijkheden als je een paar jongens op het middenveld hebt lopen die creatief zijn en goede steekbal in huis hebben. Dat plus vleugels en opkomende backs en volgens mij weten ze dan niet meer waar ze het zoeken moeten. Je zag af en toe hoe makkelijk ze er doorheen combineerde maar eenmaal in de 16 sloop de twijfel er in. Snapte ook niet waarom ze zoveel ballen hoog voor de pot slingerde want zo speel je ze in de kaart met die grote gasten achterin.
Ach... Ik had gewoon de hele wedstrijd het gevoel dat ze ze makkelijk moesten kunnen hebben, maar ik ben weer zo pessimistisch na dit gelijkspel. En dat terwijl ik ze echt wel leuk vond spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 augustus 2016 door RoodWit81 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat is toch gewoon hee erg vee voor een buitenspeler. Kan er zo 1 2 3 niet 1 noemen die meer 100% kansen creëert.
Oja. Lekker reageren vanuit de auto. Vrouwlief rijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Minder voorzetten en evenveel doelpogingen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 10:07 schreef RoodWit81 het volgende:[..] Vond je niet dat Gudelj vaak de verkeerde keuzes maakte als hij de bal naar voren speelde? Kon echt een aantal keer de bal op Dijks geven die echt helemaal vrij kon doorlopen en dan ging hij zelf met de bal lopen en verspeelde hem of gaf een verkeerde pass. Ook gewoon teveel balletjes terug van zowel Bazoer als Gudelj. Ligt ook aan die handbal verdediging van die Russen, maar ik vond het echt jammer dat alles over de flanken ging. Je hebt zoveel meer mogelijkheden als je een paar jongens op het middenveld hebt lopen die creatief zijn en goede steekbal in huis hebben. Dat plus vleugels en opkomende backs en volgens mij weten ze dan niet meer waar ze het zoeken moeten. Je zag af en toe hoe makkelijk ze er doorheen combineerde maar eenmaal in de 16 sloop de twijfel er in. Snapte ook niet waarom ze zoveel ballen hoog voor de pot slingerde want zo speel je ze in de kaart met die grote gasten achterin. Ach... Ik had gewoon de hele wedstrijd het gevoel dat ze ze makkelijk moesten kunnen hebben, maar ik ben weer zo pessimistisch na dit gelijkspel. En dat terwijl ik ze echt wel leuk vond spelen. Ik vond gudelji juist de goede keuzes maken. Hee vaak goede openingen op de andere kant en vrijwel geen balverlies terwijl er best wat risico in zijn passing zat |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 11:02 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond gudelji juist de goede keuzes maken. Hee vaak goede openingen op de andere kant en vrijwel geen balverlies terwijl er best wat risico in zijn passing zat Ok, maar vond je dan niet dat er heel weinig uit kwam? Waar lag dat dan aan? Ik had de gehele wedstrijd gewoon de indruk dat het door het midden maar niet wilde vlotten. Het vertraagde enorm in mijn ogen. Paar keer best lekkere combinaties, maar dan liep er weer iemand niet door of was de pass onnauwkeurig. Ook druk daar natuurlijk, maar volgens mij zijn onze jongens juist heel goed in de kleine ruimtes. Ziet er af en toe echt fantastisch uit, maar het komt naar mijn mening te weinig voor. Of ben ik nu een enorme azijnzeiker. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 11:02 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond gudelji juist de goede keuzes maken. Hee vaak goede openingen op de andere kant en vrijwel geen balverlies terwijl er best wat risico in zijn passing zat Remco, ik vindt ook dat Gudelj veel verkeerde keuzes maakte. Hij zag de vogelvrije Dijks een aantal keren niet. Ik vind een pas naar de andere kant geen opening in het spel creëren. Alleen het verplaatsen van het spel, want door de duur van de pas kan de tegenstander zich er op instellen. Een cross-pass vooruit van ver op je eigen helft, dat creëert openingen voor je aanvallers. Mijn mening is, dat we nog steeds te weinig creativiteit op het middenveld hebben. Mijn hoop is, dat Sinkgraven vaker op het middenveld wordt gebruikt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 augustus 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 11:17 schreef RoodWit81 het volgende:[..] Ok, maar vond je dan niet dat er heel weinig uit kwam? Waar lag dat dan aan? Ik had de gehele wedstrijd gewoon de indruk dat het door het midden maar niet wilde vlotten. Het vertraagde enorm in mijn ogen. Paar keer best lekkere combinaties, maar dan liep er weer iemand niet door of was de pass onnauwkeurig. Ook druk daar natuurlijk, maar volgens mij zijn onze jongens juist heel goed in de kleine ruimtes. Ziet er af en toe echt fantastisch uit, maar het komt naar mijn mening te weinig voor. Of ben ik nu een enorme azijnzeiker. Ik vind dat er heel veel uit kwam. Ajax heeft heel veel gecreëerd. 22 doel pogingen. Maar het centrum stond vast. Dus ging het terecht buitenom |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 11:17 schreef Ztjes het volgende:[..] Remco, ik vindt ook dat Gudelj veel verkeerde keuzes maakte. Hij zag de vogelvrije Dijks een aantal keren niet. Ik vind een pas naar de andere kant geen opening in het spel creëren. Alleen het verplaatsen van het spel, want door de duur van de pas kan de tegenstander zich er op instellen. Een cross-pass vooruit van ver op je eigen helft, dat creëert openingen voor je aanvallers. Mijn mening is, dat we nog steeds te weinig creativiteit op het middenveld hebben. Mijn hoop is, dat Sinkgraven vaker op het middenveld wordt gebruikt. Leuk dat je dat vind. Maar het is wel degelijk het spel openen. Vaak kwam juist dan el ghazi in de 1 tegen 1 en de tegenstander met er veel door lopen. Als je van gudelij gaat verwachten dat ie steekpasses gaat geven zit je er flink naast. Dan kan me blijven hopen. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Klopt, daarom ben ik ook geen fan van Gudelj. En met Bazoer en Klaassen hebben we 3 dezelfde soort middenvelders in het veld staan. Allemaal de moderne box to box middenvelders zonder een greintje creativiteit. Als er een ook creatief zou zijn, dan was het gelijk een wereldtopper.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 augustus 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Tegen dit soort verdedigende ploegen denk ik dat je zeker op het middenveld een creatief mannetje er bij moet hebben, toch misschien Sinkgraven inplaats van Bazoer tegen deze tegenstander?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 augustus 2016 door p111 -- |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Als Younes aan de bal was, dan gebeurde er ten minste wat. Dan ging het publiek meteen staan. Voor zo'n speler kom ik graag naar het stadion. Jammer dat hij die megakans in de eerste helft niet wist te benutten. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 12:04 schreef remco k het volgende:[..] Leuk dat je dat vind. Maar het is wel degelijk het spel openen. Vaak kwam juist dan el ghazi in de 1 tegen 1 en de tegenstander met er veel door lopen. Als je van gudelij gaat verwachten dat ie steekpasses gaat geven zit je er flink naast. Dan kan me blijven hopen. Of je openen of verplaatsen noemt! El Ghazi maakte de actie, maar hij stond nooit 1 op 1. Altijd minimaal 2 en vaak ook nog 3 tegenstanders. Dat hij met een actie zich vrij speelde is wat anders. Bij het verplaatsen met een pas in de breedte, hoeft de verdediging alleen rond de 16-meter mee te schuiven en het accent na de ander kant te verplaatsen. Zeker een ploeg die met een handbal-verdediging speelt.
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 12:09 schreef Ztjes het volgende:Klopt, daarom ben ik ook geen fan van Gudelj. En met Bazoer en Klaassen hebben we 3 dezelfde soort middenvelders in het veld staan. Allemaal de moderne box to box middenvelders zonder een greintje creativiteit. Als er een ook creatief zou zijn, dan was het gelijk een wereldtopper. Ik vind het niet drie dezelfde types. Totaal niet. Enige dat ze alle drie niet hebben is de steekpass. Maar zijn echt verschillende spelers. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 12:24 schreef p111 het volgende:Tegen dit soort verdedigende ploegen denk ik dat je zeker op het middenveld een creatief mannetje er bij moet hebben, toch misschien Sinkgraven inplaats van Bazoer tegen deze tegenstander? 5 100% kansen in zon wedstrijd creëren moet meer dan voldoende zijn om te winnen. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Ook Barca heeft meer kansen nodig om een wedstrijd te winnen. En zij hebben op elke positie meer kwaliteit rondlopen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Jasper Cillessen staat in de belangstelling van FC Barcelona. El Mundo Deportivo en De Telegraaf schrijven dat de Ajax-doelman in beeld is om Claudio Bravo op te volgen.
Bravo staat op het punt te verkassen naar Manchester City, waardoor er een plek vrijkomt onder de Barça-lat. Cillessen zou de belangrijkste kandidaat zijn om met Marc-André Ter Stegen te concurreren in Camp Nou, met de Duitser als meest waarschijnlijke eerste keus.
Naast de 27-jarige Cillessen staan ook Diego Alves (Valencia) en Pepe Reina (Napoli) op het lijsje. De komst van de Ajacied zou echter 'logischer' zijn, door zijn lagere prijskaartje. El Mundo Deportivo schat de transferwaarde van Cillessen op een bedrag tussen de tien en twaalf miljoen euro. De Telegraaf bekrachtigde dat even later.
Ajax en Barcelona zouden al in verregaande onderhandeling zijn over een transfer van de Oranje-international, maar de volgende stap kan pas worden gezet als Bravo de club daadwerkelijk heeft verlaten. De timing van het Spaanse transfergerucht is opvallend, omdat Cillessen afgelopen dinsdag (opnieuw) in de fout ging tegen FK Rostov. http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/682103/-ajax-onderhandelt-met-barcelona-over-opzienbarende-transfer-cillessen-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Mike Verweij @MikeVerweij BEVESTIGD: @FCBarcelona biedt tussen 10 en 12 miljoen op Jasper Cillessen. Keeper #Ajax moet Bravo opvolgen. Later meer op Telesport.nl 5:58 PM - 18 Aug 2016
12 miljoen voor een hopeloos uit vorm zijnde keeper keeper. Kerst komt vroeg dit jaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 augustus 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 12:24 schreef p111 het volgende:Tegen dit soort verdedigende ploegen denk ik dat je zeker op het middenveld een creatief mannetje er bij moet hebben, toch misschien Sinkgraven inplaats van Bazoer tegen deze tegenstander? Bazoer was geweldig tegen Rostov. Mede door het vele gaten dicht lopen heeft Rostov geen kans gekregen daarbij zag ik weer een paar passes met de buitenkant van hem. Geen enkele keer balverlies geleden en elke pass kwam aan. Ik zag echt de oude bazoer weer. Sinkgaven heeft op het middenveld helemaal niks laten zien. Tot slot als ik iemand zou slachtofferen dan zal dat toch Gudelj zijn en dan Nouri opstellen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 augustus 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Cillissen naar Barca misschien. Dat is opvallend. Krul lijkt mij uitstekend nu hij weg mag. Onana vind ik nog te veel een grabbelaar om bij Ajax 1 onder de lat te staan. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 18:33 schreef Eide het volgende:Cillissen naar Barca misschien. Dat is opvallend. Krul lijkt mij uitstekend nu hij weg mag. Onana vind ik nog te veel een grabbelaar om bij Ajax 1 onder de lat te staan. Krul zou inderdaad een goede opvolger zijn denk ik! Een verkoop van Cillessen lijkt me goed, hij heeft hier allang gekeept en laat de laatste tijd niet een al te beste indruk achter. Tweede keeper bij Barca zou ik heel mooi voor hem vinden. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 18:20 schreef Brandje het volgende:[..] Bazoer was geweldig tegen Rostov. Mede door het vele gaten dicht lopen heeft Rostov geen kans gekregen daarbij zag ik weer een paar passes met de buitenkant van hem. Geen enkele keer balverlies geleden en elke pass kwam aan. Ik zag echt de oude bazoer weer. Sinkgaven heeft op het middenveld helemaal niks laten zien. Tot slot als ik iemand zou slachtofferen dan zal dat toch Gudelj zijn en dan Nouri opstellen. Hoe vaak heeft Sinkgraven de kans op het middenveld gehad! Gudelj is een middenvelder, die altijd kiest voor de veilige oplossing. Zijn spelhervattingen stichten ook geen echt gevaar. En tegen ploegen die vooral leunen op de verdediging en zo spelen de meeste ploegen tegen ons. Is creativiteit vanuit het middenveld noodzakelijk.
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 18:59 schreef Ztjes het volgende:[..] Hoe vaak heeft Sinkgraven de kans op het middenveld gehad! Gudelj is een middenvelder, die altijd kiest voor de veilige oplossing. Zijn spelhervattingen stichten ook geen echt gevaar. En tegen ploegen die vooral leunen op de verdediging en zo spelen de meeste ploegen tegen ons. Is creativiteit vanuit het middenveld noodzakelijk. Sinkgraven heeft voor mij voldoende kansen gehad en verputst om te zeggen dat ik liever Nouri daar zie maar ik zou Bazoer echt nooit uit mijn basis laten. Dus ik zou Gudelj er dan uit laten al moet ik zeggen dat tegen Rostov Klaassen voetballend echt met afstand de zwakste was. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Zou voor Cillessen een mooie transfer zijn (financieel),maar sportief gaat ie daar wel op inleveren als 2de keeper en moet zich eerst nog maar eens waarmaken om als 1ste keeper van Barca te worden . En buiten dat ..wil ie nog (weer) zo lang bankzitter worden en het ned elftal staat daarmee ook op de tocht . |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 15:43 schreef Ztjes het volgende:[..] Ook Barca heeft meer kansen nodig om een wedstrijd te winnen. En zij hebben op elke positie meer kwaliteit rondlopen. Nou bij barca is vaak de eerste kans gewoon raak. Uit 5 van die grote kansen moet je er gewoon 2 of 3 maken. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 19:05 schreef Brandje het volgende:[..] Sinkgraven heeft voor mij voldoende kansen gehad en verputst om te zeggen dat ik liever Nouri daar zie maar ik zou Bazoer echt nooit uit mijn basis laten. Dus ik zou Gudelj er dan uit laten al moet ik zeggen dat tegen Rostov Klaassen voetballend echt met afstand de zwakste was. Gudelj is ook prima maar Sinkgraven had een vaste basis bij Ajax in het begin en deed het geweldig tot aan de 2xbalveries in Europa,toen had hij afgedaan bij Frankie,daarna geblesseerd dus van mij mag hij het in de ED wel weer eens proberen. |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
Tim Krulhalen zou inderdaad goed zijn, maar Eloy Room van Vitesse is ook geen grabbelaar. Wellicht kan Bosz hem wat pushen, met die 12 miljoen voor onze huilebalk moet toch een solide keeper te halen zijn? Jammer dat Vermeer bij de kakkerlakken zit, hadden we nooit moeten laten gebeuren! |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 19:18 schreef remco k het volgende:[..] Nou bij barca is vaak de eerste kans gewoon raak. Uit 5 van die grote kansen moet je er gewoon 2 of 3 maken. Bij Barca is de 1e kans ook vaak mis. Scoringsgemiddelde komen bijna nooit boven de 30% uit. Hoogstens bij ploegen die alleen op de counter spelen. Dat is logisch omdat ze in de counter met een overtal tegenover de verdediging komen te staan en heel weinig kansen krijgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 - 23:41 schreef Ztjes het volgende:[..] Bij Barca is de 1e kans ook vaak mis. Scoringsgemiddelde komen bijna nooit boven de 30% uit. Hoogstens bij ploegen die alleen op de counter spelen. Dat is logisch omdat ze in de counter met een overtal tegenover de verdediging komen te staan en heel weinig kansen krijgen. Ik heb al jaren geen pot van barca meer gemist behalve als ze gelijk met Ajax spelen. Maar juist die eerste grote kans is vaak raak. Dat ze daar ook veel missen is vrij normaal. Maar juist de grote ploegen die Europees presteren maken juist vaak die eerste kans af. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 09:20 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb al jaren geen pot van barca meer gemist behalve als ze gelijk met Ajax spelen. Maar juist die eerste grote kans is vaak raak. Dat ze daar ook veel missen is vrij normaal. Maar juist de grote ploegen die Europees presteren maken juist vaak die eerste kans af. Ik ook incl. de wedstrijd van Ajax en heb ze ook heel veel wedstrijden in het laatste half uur zien beslissen. En dan hebben ze al een hele zwik aan kansen gemist. Maar dat is een verschil van mening. Waar het mij meer om gaat, is dat Ajax 5 kansen per helft moeten kunnen creëren. Dan worden de uitslagen een veel mindere loterij tegen mindere ploegen en wordt we ook niet zo vaak in het laatste kwartier verrast.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 09:33 schreef Ztjes het volgende:[..] Ik ook incl. de wedstrijd van Ajax en heb ze ook heel veel wedstrijden in het laatste half uur zien beslissen. En dan hebben ze al een hele zwik aan kansen gemist. Maar dat is een verschil van mening. Waar het mij meer om gaat, is dat Ajax 5 kansen per helft moeten kunnen creëren. Dan worden de uitslagen een veel mindere loterij tegen mindere ploegen en wordt we ook niet zo vaak in het laatste kwartier verrast. Ajax heeft ook meer dan 5 kansen gehad. 5 stuks gecreëerd door Ghazi. Uiteindelijk een stuk of 22 doelpogingen volgens mij. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 11:30 schreef remco k het volgende:[..] Ajax heeft ook meer dan 5 kansen gehad. 5 stuks gecreëerd door Ghazi. Uiteindelijk een stuk of 22 doelpogingen volgens mij. Ik heb het niet alleen over deze wedstrijd. Maar ook volgens jouw 22 kansen, worden medespelers niet bereikt, staan middenvelders te diep of niet aanspeelbaar. Ik vind het zo jammer, dat men zo slecht met de kansen omgaat. Onder Frank kwamen we in een hele wedstrijd tot 3 kansen of zo. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 - 11:52 schreef Ztjes het volgende:[..] Ik heb het niet alleen over deze wedstrijd. Maar ook volgens jouw 22 kansen, worden medespelers niet bereikt, staan middenvelders te diep of niet aanspeelbaar. Ik vind het zo jammer, dat men zo slecht met de kansen omgaat. Onder Frank kwamen we in een hele wedstrijd tot 3 kansen of zo. Daarom moet dit ook de tijd krijgen n |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Hoop niet dat ze ghazi gaan verkopen, dit spel van bosz is ideaal voor hem. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Cillissen is mee naar Rusland en zou ook mogen spelen. Daarover zouden Ajax en Barcelona een akkoord hebben. Cillissen zou dan na terugkomst door gaan naar Barcelona om daar vrijdag te keuren en tekenen. |
|
|
|