|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: De tijd van gaan is voor Dilana gekomen...
Het is nu dan toch echt zo ver... Palma heeft gastspeler Mike al wakker gemaakt. Mike neemt Dilana aan de lijn mee, en zonder dat iemand het merkt, loopt hij met haar mee tot buiten de poort. Hier zegt hij haar gedag, maar gelukkig niet voor lang. We zullen de donkere viervoeter toch wel missen! Al is het alleen al omdat Huub nu niet meer wordt gestoord. Alhoewel, Dutchess is still in the house!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Liefje
|
|
|
Waar gaat Dilana naar toe ? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
naar een kennis van mike;-)is ook beter rustiger voor dat beesje. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
omdat er een riool ratje bij gekomen is moet dilana wijken waar zijn ze mee bezig |
|
|
|
|
Liefje
|
|
|
Mike zijn kennissen waren ook zwervers, gaat dus Dilana terug naar het zwervers-bestaan, zelfs al zou hij naar een kennel gaan, dan nog is het zielig, maar ja wat willen we de Gouden Kooi, die kunnen doen wat ze willen, en die twee nieuwe, wat doen die daar eigenlijk dan behalve op de bank of bed hangen, goede manieren heb ik van hunzelf nog niet gezien, hoe kunnen ze het dan anderen bij brengen |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
de hond van jaap mag niet komen wel van de gast spelers erg vreemd |
|
|
|
|
Liefje
|
|
|
Wie zegt dat de hond van Jaap niet mag komen, volgens mij, wil Jaap niet dat de hond komt, ik vind het alleen erg vreemd d op dit moment de gastspelers een grotere rol spelen dan de bewoners, zeker Eric en Selene, en dan nu die twee pseudo-russen |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
5gastspelers tegen 4 bewoners kunnen ze niet eens wat anders verzinnen de kloe is gewoon om huub door te laten draaien daar wachten ze op daar de winnaar allang bekent is |
|
|
|