|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Wat een schitterende en nostalgische foto!!! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 12:25 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Het is een feit dat hoe rijker mensen zijn, hoe meer ze willen hebben. Het schijnt verslavend te zijn ;) Ja geloof het ook gap:-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ik heb het zelf meegemaakt: een uitermate rijke tante en oom, multimiljonairs. Beiden al lang geleden overleden. Ze deden de meest bizarre dingen om hun kapitaal verder te vergroten, waarbij ze veel mensen tegen zich in het harnas hebben gejaagd. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Verrassend. Riedewald centraal achterin zo te zien, het lijkt op 4-4-2 eigenlijk. Sinkgraven, Gudelj, Klaassen en Bazoer. Geen Dolberg. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Er is echt geen peil op te trekken met Bosz. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Kijk aan, met Sinkgraven en toch Bazoer. Verrassend. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Of zou Sinkgraven op linksbuiten spelen en dan Gudelj, Bazoer en Klaassen op het middenveld. Of een 3-4-3 variant met Riedewald op 6? |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Dat geeft alleen maar aan dat hij nog altijd zoekende is naar de meest ideale basis-elf. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het is in ieder geval verrassend met Bosz. Ik heb echt nog geen idee of we nu 4-3-3, 3-5-2 of 3-4-3 gaan zien. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 13:22 schreef Eide het volgende:Of zou Sinkgraven op linksbuiten spelen en dan Gudelj, Bazoer en Klaassen op het middenveld. Of een 3-4-3 variant met Riedewald op 6? Dat zou inderdaad allemaal kunnen. Nog iets meer dan een uur en dan weten we het. Ik heb er zin in. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Laat Bosz nu maar eerst voor de 3 punten zorgen. PSV heeft het al binnen, en Feijenoord staat nu 0-3 voor in de rust. Nu Ajax nog. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 13:23 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Dat zou inderdaad allemaal kunnen. Nog iets meer dan een uur en dan weten we het. Ik heb er zin in. 3-5-2 ook mogelijk, met Tete, Veltman, Dijks achter en El Ghazi en Casseirra voorin. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Iets duidelijker:
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ook dat zou kunnen inderdaad. Ik heb Peter Bosz enkele dagen geleden horen zeggen dat Ajax het aan zijn stand verplicht is om meerdere speelwijzen onder de knie te hebben. Ik ben erg benieuwd.
Sparta is bepaald geen ploeg om te onderschatten, ook al zijn ze vorig jaar actief geweest in de Jupiler League. Ik mag hopen dat Ajax vanaf minuut één bij de les is en net zo voortvarend begint als Feyenoord. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Volgens Fox 4-3-3 met Sinkgraven hangend op links. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Sparta: Kortsmit, Dumfries, Pinteaux, Sanusi, Breuer, Van Drongelen, Brogno, Dijkstra, El Azzouzi, Dougall, Calero Ruiz |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 13:32 schreef Eide het volgende:Sparta: Kortsmit, Dumfries, Pinteaux, Sanusi, Breuer, Van Drongelen, Brogno, Dijkstra, El Azzouzi, Dougall, Calero Ruiz Ik ken er geen één.... |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
El Azzouzi. Gehuurd van Ajax, scoorde nog voor Jong Ajax tegen Sparta. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Als-ie het vandaag maar uit z'n hoofd laat! ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is dat die gozer die klappen uitdeelde aan dat vrouwtje ?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zie het al op google.....zo'n kut Marokkaan met losse handjes naar vrouwen toe, die wil ik niet kennen en bovendien Ajax onwaardig verkoop hem maar aan Sparta |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: is dat niet die Michael Breuer dan? die is minstens zo oud als jij inmiddels. hahaha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Uiteindelijk volgens mij door het OM niets mee gedaan. Hij zou een dame aan de arm hebben getrokken of iets dergelijks. Dat in tegenstelling tot Tete die 30 uur taakstraf eerder dit jaar omdat hij vervelend zou zijn geweest tegen een agent. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja haha wordt lachen! Ajax mooie opstelling |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 13:57 schreef Eide het volgende:[..] Uiteindelijk volgens mij door het OM niets mee gedaan. Hij zou een dame aan de arm hebben getrokken of iets dergelijks. Dat in tegenstelling tot Tete die 30 uur taakstraf eerder dit jaar omdat hij vervelend zou zijn geweest tegen een agent. Die agent was vervelend tegen Tete geweest bedoel je? El Zanussi had inderdaad weinig gedaan iemand anders had geduwd of iets toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Van geld uitgeven maakt ie mij niet blij hoor.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hele mooie foto man..
Je ziet van Gaal met bewondering kijken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Om tegen Sparta te scoren? |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha. Lolbroek. Ik bedoelde scoren in z'n algemeenheid, dus vandaag tegen Ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nee, hij zou een agent hebben uitgescholden en hebben geduwd of zo. Tete zelf claimt trouwens dat hij er helemaal niet bij betrokken is geweest. Het zal allemaal wel. Mensen maken fouten, ook profvoetballers. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 14:11 schreef Eide het volgende:[..] Nee, hij zou een agent hebben uitgescholden en hebben geduwd of zo. Tete zelf claimt trouwens dat hij er helemaal niet bij betrokken is geweest. Het zal allemaal wel. Mensen maken fouten, ook profvoetballers. Zo is het, Eide en vooral jonge mensen in het uitgaanscircuit. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Feyenoord heeft met 0-5 gewonnen. Nu is het de beurd aan Ajax, om met 3 punten terug te keren naar Amsterdam. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik verwacht 0-6 en geen doelpunt minder! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha. Ik help het je hopen! Post jij nu vanuit Rhodos? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Nee, 0-5 en dan op basis van alfabetische volgorde bovenaan. xD |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Fox 1 doet niks meer bij mij.....3 en 5 wel |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ik heb gewoon een streampje. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: welke dan? Want Fox ligt eruit..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
|
|
|
ZerauS