|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
En echt een knappe goal hoor. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zat net nog te schelden op Tete die weer 3 passen doet terwijl hij meteen een teamgenoot moet inspelen. Daarna eindelijk een aanval die loopt en meteen boem. heerlijk. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Ik hoopo dat Ajax de voorsprong ietsje langer vasthoud dan daarnet |
|
|
|
|
Smeerburg
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Lees maar terug....jij vind het een slap ventje |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 15:40 schreef Eide het volgende:Ik zat net nog te schelden op Tete die weer 3 passen doet terwijl hij meteen een teamgenoot moet inspelen. Daarna eindelijk een aanval die loopt en meteen boem. heerlijk. Doen ze echt teveel ja balletje goed leggen, lopen moet gewoon in 1 x |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: HIJ DOET HET GEWOON JONGE! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Welke andere opties heb je? Er moet toch wat voetbal op het middenveld komen. Gudelj werkt hard en doet mee. Bazoer is onzichtbaar. Ik vind dit dan, ondanks de goal net van Sinkgraven, gewoon logisch. Sinkgraven speelt beter als zowel Gudelj als Bazoer trouwens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat werkt juist wel. Dat zie je precies aan deze goal. Dat het niet werkte komt door heel andere zaken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: En omdat hij een bal er inschiet is het gelijk top? Jij vind Ghazi ook niks toch? |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
El Ghazi speelt met veel flair en zelfvertrouwen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 15:41 schreef Eide het volgende:[..] Welke andere opties heb je? Er moet toch wat voetbal op het middenveld komen. Gudelj werkt hard en doet mee. Bazoer is onzichtbaar. Ik vind dit dan, ondanks de goal net van Sinkgraven, gewoon logisch. Sinkgraven speelt beter als zowel Gudelj als Bazoer trouwens. Cerny |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En daar moet Tete dus die bal meteen op Bazoer geven en niet aannemen, kijken, stapje zetten en dan El Ghazi inspelen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat is je max....anders word mevr Warrior boos |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Een rappe 1-3 zou wel welkom zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een fantastische goal dit. Bijzonder goed van Gudelj. Maar ook van Klaassen en Cassiera |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Haha. Absoluut. Maar ik wacht maar tot het laatste fluitsignaal want we hebben Cillissen op doel staan ;) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 15:42 schreef Eide het volgende:En daar moet Tete dus die bal meteen op Bazoer geven en niet aannemen, kijken, stapje zetten en dan El Ghazi inspelen. Inderdaad moeten ze al zien voordat ze de bal krijgen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 15:42 schreef Eide het volgende:En daar moet Tete dus die bal meteen op Bazoer geven en niet aannemen, kijken, stapje zetten en dan El Ghazi inspelen. Die momenten heeft ie al wel 10 keer gehad vandaag hij ziet dat gewoon noet op dit moment. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee die vind ik niks..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En heerlijk van en voor Sinkgraven. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
En wat fluit Blom waardeloos |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De beste man bij Ajax tot nu toe. Sinkgraven daarna. |
|
|
|
|
Smeerburg
|
|
|
Is het spel na de 1-2 voorsprong beter geworden. Sneller bv. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kom eens op met die kut corner man. Gewoon voor de goal die bal. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Opvallend dat Sinkgraven de corners neemt en niet Gudelj |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hij en Makkeli moeten ze gelijk naar de amateurs zetten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind Ajax niet slecht spelen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Kan wat meer fleur brengen in de team denk ik, als Dolman inkomt. Wie weet ! ! ! ! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ik denk dat ze dat doen omdat het in het centrum overvol is |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vind jij zo wat elke wedstrijd.....ik zie het niet |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Wie is dolman? De vroegere voorzitter van de Tweede Kamer! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Cassiera speet trouwens niet geweldig vandaag. Dolberg straks maar brengen |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 15:43 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Haha. Absoluut. Maar ik wacht maar tot het laatste fluitsignaal want we hebben Cillissen op doel staan ;) Ik vind dat we nu wel lekker gaan. Heb nu paar biertjes op en zie het een stuk rooskleuriger in opeens:-) |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Ajax speelt niet slecht, maar dat komt ook omdat Sparta met 11 man voor de doellijn liggen en alles proberen tegen te houden. Maar gelukkig staan we nu voor. Is ook fijn. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Opzich zou ik Zivkovic wel willen zien als Dolberg toch overspannen is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Helemaal niet. Is vandaag gewoon goed. Was tegen Marseille de eerste helft goed en speelde een goede helft tegen paok. Verder moet ook hij een stuk heter. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Wat een oude mannen tempo |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Daar hoef ik dus niet op vacantie voor te gaan ( Ben onderweg naar kratje nr 2);-) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Pavlov14