|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Casierra goed Sinkgraven mooi balletje |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Yep. Had ik ook gezien |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Sinkgraven is voor mij de beste bij Ajax |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Yep ook zijn 1ste goal Cassierra |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Prachtige goal dat, en net dat ik schrijf dat ie niet best speelt.. Hele mooie assist van Sinkgraven trouwens..
Na die bal nu de beste man deze wedstrijd.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede pass van Sinkgraven maar je denkt dat Casseirra dan die bal niet mee kan nemen. Knap gedaan hoor want zo eenvoudig was het niet om die bal zo mee te nemen. Nu, doordrukken nu. Goals maken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Tweede helft speelt hij beter! :) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Zoals Ajax nu speelt hadden ze van meet af aan moeten doen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Hij doet gewoon he. Wat een baas. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Nou, Sanchez voor Gudelj wisselen en Riedewald naar het middenveld |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Eerste helft vond ik hem ook niet slecht. Ik vermoed dat hij zich voorlopig in de basis heeft gespeeld |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat deden ze ook. Ze begonnen niet anders, die tegengoal flikkerde alleen even roet in het eten, en het duurde vrij lang voordat de ploeg dat te boven kwam.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij hebt er kijk op blauwvinger ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom, gewoon aanvallend wisselen en niet defensief, geen enkele reden voor.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Beter als die andere blauwvinger ;-) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Warrior is op Rhodos dus al aan zijn derde biertje ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Er roepen er hier een aantal al vrij lang dat die jongen meer moet spelen.. Gelukkig laat ie wat zien.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
We gaan nu wel lekker toch!! Heb het prima naar me zin opeens |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die zei hetzelfde he.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Zal lastig gaan aangezien Sanchez niet bij de selectie zit. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Tjonge... die bal was niet helemaal over de zijlijn. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hap.....lekker zal die smaken. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: hahaha, maar dat lijkt me vanzelfsprekend xD |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 15:53 schreef remco k het volgende:[..] Dat deden ze ook. Ze begonnen niet anders, die tegengoal flikkerde alleen even roet in het eten, en het duurde vrij lang voordat de ploeg dat te boven kwam.. Oké, maar het duurde wel heel erg lang |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hey Bosz bufnukkel.....geef Dolberg wat minuten slome |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Veel een hele blonde voor hoede nu met Dolberg, Klaassen, Van de Beek en Sinkgraven. ;) Het is dat El Ghazi wat afwisseling brengt ;) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Hahahaha. En naar mij luistert hij niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2016 door Pavlov14 -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Das dan nu een 3e geworden! Verder alles goed gap? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 16:04 schreef Eide het volgende:Veel een hele blonde voor hoede nu met Dolberg, Klaassen, Van de Beek en Sinkgraven. ;) Het is dat El Ghazi wat afwisseling brengt ;) Ja El Ghazi....25 minuten per wedstrijd voor de rest is het 65 minuten bagger |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Daarvoor ga ik ook niet op vakantie! En pas je op, anders lul je al voor 20.00 uur slap. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Nee, dat is pertinent niet waar |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 16:04 schreef Eide het volgende:Veel een hele blonde voor hoede nu met Dolberg, Klaassen, Van de Beek en Sinkgraven. ;) Het is dat El Ghazi wat afwisseling brengt ;) Laatste tien minuten Cillessen en El Ghazi omdraaien. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ow je, vertel? Desnoods even via PB. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Familie van Remco ?? |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Kom op Ajax werk nu al aan je doelsaldo |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 60 minuten de beste man van de wedstrijd. Sinkgraven zat daar vlak achter, en is er door die mooie assist nu voorbij.. Er zijn er echt heel veel andere die veel slechter spelen dan Ghazi..
Een Klaassen bijvoorbeeld.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Potje bloedt dood. Jammer, want Ajax kan er hier nog makkelijk 1 of 2 bij prikken. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Niet dat ik weet. Maar ik vind El Ghazi een uitstekende wedstrijd spelen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ach kom op, was de hele eerste helft met afstand de beste man bij Ajax. Wees blij dat er de 2e helft wat meer lui opstaan. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Dat schreef ik ook. Een gemiste kans om aan het doelsaldo te werken. Je weet maar nooit aan het eind van de competitie |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man....geniet van het Griekse ouwe |
|
|
|