|
|
Pavlov14
|
|
|
Godverdomme. Rood voor Veltman |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een achterlijke scheidsrechter, er is niet eens iets aan de hand man. Wat een lul van een vent.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
2x geel kun je niet aanvechten volgens mij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Werkelijk waar, hoe kan je daar in hemelsnaam geel voor geven.. Wat een debiel.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 16:10 schreef remco k het volgende:Wat een achterlijke scheidsrechter, er is niet eens iets aan de hand man. Wat een lul van een vent.. Dat schreef ik ook al eerder. De slechtste man van het veld. Ik zag er helemaal geen overtreding in. Ook niet eerder, toen hij z'n eerste geel kreeg |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Dom van Veltman. Kun je verwachtten van Blom. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 16:09 schreef Eide het volgende:[..] Ach kom op, was de hele eerste helft met afstand de beste man bij Ajax. Wees blij dat er de 2e helft wat meer lui opstaan. Dan zou Lazio wel op de tribune zitten....ik vind het gewoon een matige speler |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach nee man, daar kan je toch absoluut geen rekening mee houden, gewoon belachelijke kaart, het is niet eens een overtreding.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat kan, maar dan nog steeds kan je ook toegeven dat iemand goed speelt op dat moment...
Dat doe ik zelfs bij Cilissen als die wat goeds doet.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 16:12 schreef remco k het volgende:[..] Ach nee man, daar kan je toch absoluut geen rekening mee houden, gewoon belachelijke kaart, het is niet eens een overtreding.. + 1 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 16:12 schreef remco k het volgende:[..] Dat kan, maar dan nog steeds kan je ook toegeven dat iemand goed speelt op dat moment... Dat doe ik zelfs bij Cilissen als die wat goeds doet.. Dat zeg ik toch....25 minuten en dat is te weinig |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Toch wil ik even dat je het me verteld. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Die Blom is volgens mij openlijk partijdig! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En ook daar is helemaal niets aan de hand.. Wat een mongool van een scheids.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 16:12 schreef remco k het volgende:[..] Ach nee man, daar kan je toch absoluut geen rekening mee houden, gewoon belachelijke kaart, het is niet eens een overtreding.. Eens, helaas is het 2x geel en kan de kaart dus niet aangevochten of geseponeerd worden. Is dus ook meteen een kaartenlast die je mee neemt. Nu ook weer een rare kaart voor Westermann. Blom is het spoor bijster. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Dan moet ie die Azzouzi ook geel geven |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gelul, ook net weer twee hele knappe acties met een idem voorzet.. Wat je zegt is echt belachelijk, bijna net zo belachelijk als die gele kaart voor Veltman en Westerman.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En daar gad hij hem niet? Dat is juist geel volgens de regels.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Opvallend: Westermann en niet Viergever |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Dat tikt lekker aan, de gele kaarten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahaha, en ook dat is dan weer geel. Wat een debiel joh, niet iedere overtreding is geel toch, werkelijk waar hoe kan je een pot kapot fluiten zeg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Valt wel mee, gewoon om vertrouwen te tanken vermoed ik.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Dat bedoel ik maar...Kut Blom |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Ik begin die Blom te haten |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Voorlopig staan we tweede, achter Feijenoord en voor op PSV. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Maar gefeliciteerd mannen !!! |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
heerlijk weer dit aanvallende voetbal |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou, 4 goals door Ajacieden, helaas slechts 3 in het goal van de tegenstander. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 16:12 schreef remco k het volgende:[..] Ach nee man, daar kan je toch absoluut geen rekening mee houden, gewoon belachelijke kaart, het is niet eens een overtreding.. Blom zal z'n kaart altijd geven. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Nou, 1-3 winst. Gelukkig maar. Ondanks het feit dat we tegen 12 man moesten spelen. Sparta + Blom |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waar we staan is nu totaal niet belangrijk, als je die eerste wedstrijden maar winnend afsluit.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Rechtspoot voor rechtspoot. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Absoluut geen goede pot van Ajax. Weliswaar veel balbezit maar vaak traag, stroperig en meer van wat we vorig jaar ook zo veel zagen. MotM zonder twijfel Sinkgraven. Verder speelde Riedewald best goed, voetbalde ook makkelijk mee. Verder weinig lichtpuntjes gezien eerlijk gezegd, of het moet de eerste helft van El Ghazi zijn.
Edit: 2e helft wel beter als de eerste helft, en Ajax in ieder geval in staat om op de helft van de tegenstander te spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Gefeliciteerd mannen. Eerste punten zijn binnen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dan moet de KNVB daar iets aan doen, niet Veltman.. Je kan daar geen rekening mee houden.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ach, natuurlijk. Je hebt gelijk. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Hahahaha. Er is ook "al" één wedstrijdje gespeeld... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De tegenstander van volgende week speelt meteen aansluitend trouwens. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Sink is gewoon een techn/begaafde speler geef hem een kans |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 16:16 schreef remco k het volgende:[..] Gelul, ook net weer twee hele knappe acties met een idem voorzet.. Wat je zegt is echt belachelijk, bijna net zo belachelijk als die gele kaart voor Veltman en Westerman.. Iedereen kijkt voetbal naar zijn eigen verwachting patronen. Na wat El Ghazi heeft laten zien wat hij kan waren die bij mij hoog maar hij laat het bij lange na niet meer zien zelfde geld voor Gudelj en Cillissen. Met afstand de slechtste bij Ajax.....en dat jij het daar niet mee eens bent vind ik prima want jij hebt andere verwachting patronen dan die van mij. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 16:21 schreef remco k het volgende:[..] Dan moet de KNVB daar iets aan doen, niet Veltman.. Je kan daar geen rekening mee houden.. Waarschijnlijk is dit voor de KNVB een overtreding en dus geel. Onterecht, maar je kan er toch niks aan doen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 16:28 schreef NatjosFC het volgende:[..] Waarschijnlijk is dit voor de KNVB een overtreding en dus geel. Onterecht, maar je kan er toch niks aan doen. De KNVB seponeert geen gele kaarten, ook niet bij dubbel geel. Veltman is dus voor 1 wedstrijd geschorst. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 16:30 schreef Eide het volgende:[..] De KNVB seponeert geen gele kaarten, ook niet bij dubbel geel. Veltman is dus voor 1 wedstrijd geschorst. Weet ik, daar ging het ook niet om.
Overigens is dat ook wel een domme regel. Zeker bij dubbel geel, komt zo vaak voor dat het onterecht is. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 16:30 schreef Eide het volgende:[..] De KNVB seponeert geen gele kaarten, ook niet bij dubbel geel. Veltman is dus voor 1 wedstrijd geschorst. Ik weet het. Maar tosch is het belachelijk, want ik vond ook Joël's eerste gelekaart dubieus want hij speelde nadrukkelijk de bal. Hij heeft dus twee aangenaaide kaarten gekregen. Als ze bij de KNVB ballen hebben, dan trekken ze beide gele kaarten in en geven ze Blom een schorsing van één wedstrijd i.p.v. Veltman. |
|
|
|