|
|
Eide
|
|
|
Ik vind Bosz verrassend mild na afloop.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik vind Bosz een lul |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: OP zulk nieuws zit ik niet te wachten gap |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ik heb het niet gezien. Wat zei hij? |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Waarom? Wat heeft hij misdaan. Misschien vindt hij jou ook een lul ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vast wel....kan hij lid worden van een clubje Ik vind het geen trainer voor Ajax....van begin af aan al niet. Nergens wat gepresteerd.... nukkige man |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Zou je denken gap :-) ik weet wel zeker hahaha |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Vandaag hoe dan ook wel ja. Man, man wat zat ik me te ergeren aan dat pedante kereltje. Die verdient een regelrechte schorsing. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Hij zei tegen die intervieuwer dat ie z''n aantekeningsboekje na moest kijken wat betreft gele kaarten ..en na ff gekeken te hebben kwam die nog met 2 namen .....Was een goed intervieuw.,want toen het stopte legde Bosz hem nog wat uit ..en toen dacht ik te vernemen dat die intervieuwer zei OOOOhhh heb je het over deze wedstrijd ....Ja zeg jij het maar |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Hij had het over een stijgende lijn en dat de bedoelingen goed zichtbaar waren maar er aan de uitvoering nog gesleuteld moet worden.
Ik vond persoonlijk met name de eerste helft gewoon zwak. De tweede helft wel wat beter maar te vaak te langzaam en daardoor kan een hele matige ploeg als Sparta toch lang stand houden. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 16:43 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Vast wel....kan hij lid worden van een clubje Ik vind het geen trainer voor Ajax....van begin af aan al niet. Nergens wat gepresteerd.... nukkige man Ik vind hem juist wel een trainer voor Ajax. Hij propageert het aanvallende en dominante voetbal dat ik graag wil zien. Het komt er nog niet helemaal uit, maar ik heb er vertrouwen in dat het wel gaat komen. Ongeacht of hij wel iets of helemaal niets heeft gepresteerd.
Frank de Boer heeft wel gepresteerd, maar dat waardeloze spelniveau, dat oeverloze tikkie-breed en tikkie-terug... ik haatte het, het deed pijn aan mijn ogen. Waardeloos. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 16:52 schreef Eide het volgende:[..] Hij had het over een stijgende lijn en dat de bedoelingen goed zichtbaar waren maar er aan de uitvoering nog gesleuteld moet worden. Ik vond persoonlijk met name de eerste helft gewoon zwak. De tweede helft wel wat beter maar te vaak te langzaam en daardoor kan een hele matige ploeg als Sparta toch lang stand houden. Dank je. Inderdaad, er was te vaak een oude mannen tempo, dat schreef ik vanmiddag ook. Een ploeg als Sparta mag simpelweg geen probleem vormen voor Ajax. Ik hield er serieus rekening mee, dat Ajax tegen een zeperd aan ging lopen. Gelukkig had ik het verkeerd.
Volgend weekeinde Roda dus en dat mag uiteraard ook geen probleem opleveren. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Spelersrapport: Ruime voldoendes bij Ajax, Blom zwakste schakel in Rotterdam
Heel eenvoudig ging het niet, maar de eerste drie punten zijn binnen. Ajax wint op Het Kasteel met 1-3 van Sparta. AjaxPrimeur maakt cijfers op, met enkele ruime voldoendes en tegenvallers. Ook Kevin Blom wordt dit keer beoordeeld!
Jasper Cillessen - 7: Kon niet bijster veel doen aan die tegentreffer, al zullen veel mensen daar misschien anders over denken. Verder een goede pot met uitstekende reddingen.
Kenny Tete - 6,5: Misschien niet helemaal de Tete die we gewend zijn. Kon aanvallend niet altijd brengen wat hij afgelopen jaar deed. Maar het is het begin van het seizoen, zullen we maar zeggen. Even afwachten nog.
Joël Veltman - 6,5: Hier en daar wat slordig, maar op zijn optreden was verder weinig aan te merken. Jammer van die rode kaart. Te hoog geheven been? Hij raakte El Azzouzi niet.
Jaïro Riedewald - 7: Een solide partij van Riedewald. Werd voor de verandering weer teruggezet naar de defensie, maar deed het prima.
Mitchell Dijks - 6: Kon het niet bolwerken aan de linkerkant. Zijn voorzetten kwamen niet aan en hij heeft nog weleens het idee dat hij door spelers heen kan lopen. Zijn vorm van vorig seizoen is nog niet terug.
Riechedly Bazoer - 6,5: Speelde niet eens zo heel slecht, maar kon zijn stempel vandaag niet drukken.
Davy Klaassen - 7,5: Your defence is terrified, Klaassen's on fire. Maakte twee goals tegen PAOK en ook tegen Sparta was hij trefzeker. Qua spel ook goed.
Nemanja Gudelj - 6: Had vandaag geen toegevoegde waarde. Was vaak onzichtbaar en leek niet helemaal de pion die Ajax nodig had tegen de Spartanen.
Anwar El Ghazi - 7,5: De beste speler van de eerste helft. Opende goed met een assist op Klaassen. Verder erg aanwezig, energiek en vooral dreigend. In de tweede helft iets minder.
Mateo Cassierra - 7,5: Uitstekend optreden van de nieuwe aanvaller. In de eerste helft ongelukkig met die bal die 2x op de paal kwam, maar kort na rust verantwoordelijk voor de 1-3! Koel afgemaakt.
Daley Sinkgraven -7,5: Ietwat onwennig als linksbuiten, maar hij vulde het prima in. Kort na rust verantwoordelijk voor de voorsprong en gaf de assist op de 1-3 van Cassierra. Prima!
Invallers:
Donny van de Beek - : kwam niet in aanmerking voor een beoordeling.
Kasper Dolberg - : kwam niet in aanmerking voor een beoordeling.
Heiko Westermann - : kwam niet in aanmerking voor een beoordeling.
Scheidsrechter Kevin Blom - 1: Deed werkelijk alles om iedere Ajacied even flink te grazen te nemen. 2x geel voor Veltman? Geel voor Westermann? Klaassen? Beetje jammer, Kevin!
bron
Let vooral even op de opmerking over het pedante kereltje Blom... KNVB doe er wat mee! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 16:53 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ik vind hem juist wel een trainer voor Ajax. Hij propageert het aanvallende en dominante voetbal dat ik graag wil zien. Het komt er nog niet helemaal uit, maar ik heb er vertrouwen in dat het wel gaat komen. Ongeacht of hij wel iets of helemaal niets heeft gepresteerd. Frank de Boer heeft wel gepresteerd, maar dat waardeloze spelniveau, dat oeverloze tikkie-breed en tikkie-terug... ik haatte het, het deed pijn aan mijn ogen. Waardeloos. Bosz heeft totaal geen gochme is een saaie man die niets met Ajax heeft uit het verleden of wat dan ook dat had Frank wel.....John van de Brom ook en die zag ik liever komen. Aanvallend en dominant voetbal kan alleen tegen ploegen die zelf ook willen voetballen, dan krijg je die ruimte bovendien moet je dan met echte vleugels spelen en die hebben wij niet....bij ons kruipen ze naar binnen....Overmars en George bv. Bosz gaat dit niet op de rit krijgen....veldbezetting kan je veranderen met meerdere speelwijze maar mentaliteit is toch een heel ander probleem, ik vind Bosz daar de man niet voor..... 1 Hij kent de Ajax cultuur niet 2 Onder druk (en die is er) wordt hij weerspannig....wie veranderd in speelwijze in de CL....hij dus. 3 Dat hij goed contact had met Cruijff en zijn filosofie deelt zegt me geen reet, dat deed iedereen die hem sprak 4 Het is een nukkige man die moeilijk met sommige spelers omgaat (kan je googlen)
Achteraf was Wim Jonk de ideale opvolger van Frank geweest en niet die lul van een Bosz maar goed ik zie nog geen jaar bij Ajax zitten......dan zijn ze er wel klaar mee |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Kevin Blom, de scheidsrechter Floot niet goed, hij werd al maar slechter Hij toonde continu zijn liefde Dat hij Ajacieden gewoon niet bliefde Bijna alle gele kaarten die hij toonde waren dubieus Hij oogde als een ware Sparta-reus Blom floot elke Ajax-actie af En bij grove Sparta-acties zweeg hij als het graf KNVB kijk alle beelden even terug Toon ballen en schors die Blom eens vlug En laat Veltman tegen Roda spelen Want een schorsing betekent Ajax bestelen. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 17:20 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Bosz heeft totaal geen gochme is een saaie man die niets met Ajax heeft uit het verleden of wat dan ook dat had Frank wel.....John van de Brom ook en die zag ik liever komen. Aanvallend en dominant voetbal kan alleen tegen ploegen die zelf ook willen voetballen, dan krijg je die ruimte bovendien moet je dan met echte vleugels spelen en die hebben wij niet....bij ons kruipen ze naar binnen....Overmars en George bv. Bosz gaat dit niet op de rit krijgen....veldbezetting kan je veranderen met meerdere speelwijze maar mentaliteit is toch een heel ander probleem, ik vind Bosz daar de man niet voor..... 1 Hij kent de Ajax cultuur niet 2 Onder druk (en die is er) wordt hij weerspannig....wie veranderd in speelwijze in de CL....hij dus. 3 Dat hij goed contact had met Cruijff en zijn filosofie deelt zegt me geen reet, dat deed iedereen die hem sprak 4 Het is een nukkige man die moeilijk met sommige spelers omgaat (kan je googlen) Achteraf was Wim Jonk de ideale opvolger van Frank geweest en niet die lul van een Bosz maar goed ik zie nog geen jaar bij Ajax zitten......dan zijn ze er wel klaar mee Kortom, we zijn het niet eens. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nope....en ik denk de meeste zo niet iedereen met jou wel....soit |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ik wil hem eerst een eerlijke kans geven. Zijn kijk op aanvallend, attractief en dominant voetballen zint mij enorm. Mocht het allemaal toch tegenvallen, ook de resultaten, dan zien we wel weer. Maar niet nu al. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 17:38 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ik wil hem eerst een eerlijke kans geven. Zijn kijk op aanvallend, attractief en dominant voetballen zint mij enorm. Mocht het allemaal toch tegenvallen, ook de resultaten, dan zien we wel weer. Maar niet nu al. Inderdaad |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 16:21 schreef Eide het volgende:Absoluut geen goede pot van Ajax. Weliswaar veel balbezit maar vaak traag, stroperig en meer van wat we vorig jaar ook zo veel zagen. MotM zonder twijfel Sinkgraven. Verder speelde Riedewald best goed, voetbalde ook makkelijk mee. Verder weinig lichtpuntjes gezien eerlijk gezegd, of het moet de eerste helft van El Ghazi zijn. Edit: 2e helft wel beter als de eerste helft, en Ajax in ieder geval in staat om op de helft van de tegenstander te spelen. Inderdaad de Sinkgraven van de tweede helft wil ik wel vaker zien. Eerste helft was voor Ghazi. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 16:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Iedereen kijkt voetbal naar zijn eigen verwachting patronen. Na wat El Ghazi heeft laten zien wat hij kan waren die bij mij hoog maar hij laat het bij lange na niet meer zien zelfde geld voor Gudelj en Cillissen. Met afstand de slechtste bij Ajax.....en dat jij het daar niet mee eens bent vind ik prima want jij hebt andere verwachting patronen dan die van mij. Wat verwacht jij dan van een buitenspeler??
Ik verwacht acties, doelpogingen, voorzetten en veel dreiging, daarnaast verdedigend zijn werk naar behoren uitvoeren en veel aanspeelbaar zijn in de diepte..
Allemaal dingen die hij vandaag meer dan eens heeft laten zien..
Benieuwd wat hij niet brengt wat jij wel verwacht.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 16:34 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ik weet het. Maar tosch is het belachelijk, want ik vond ook Joël's eerste gelekaart dubieus want hij speelde nadrukkelijk de bal. Hij heeft dus twee aangenaaide kaarten gekregen. Als ze bij de KNVB ballen hebben, dan trekken ze beide gele kaarten in en geven ze Blom een schorsing van één wedstrijd i.p.v. Veltman. Die eerste kaart was wel terecht, daar speelde hij in de verste verte de bal niet, hij protesteerde daar ook niet... Die tweede sloeg werkelijk alles. Dat is bijna hetzelfde als gewoon een gele kaart krijgen als je het veld op loopt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 16:43 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Vast wel....kan hij lid worden van een clubje Ik vind het geen trainer voor Ajax....van begin af aan al niet. Nergens wat gepresteerd.... nukkige man De Boer Cruijf de Mos Michels van Gaal, ook allemaal als trainer niets gepresteerd voordat ze Ajax gingen trainen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 17:20 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Bosz heeft totaal geen gochme is een saaie man die niets met Ajax heeft uit het verleden of wat dan ook dat had Frank wel.....John van de Brom ook en die zag ik liever komen. Aanvallend en dominant voetbal kan alleen tegen ploegen die zelf ook willen voetballen, dan krijg je die ruimte bovendien moet je dan met echte vleugels spelen en die hebben wij niet....bij ons kruipen ze naar binnen....Overmars en George bv. Bosz gaat dit niet op de rit krijgen....veldbezetting kan je veranderen met meerdere speelwijze maar mentaliteit is toch een heel ander probleem, ik vind Bosz daar de man niet voor..... 1 Hij kent de Ajax cultuur niet 2 Onder druk (en die is er) wordt hij weerspannig....wie veranderd in speelwijze in de CL....hij dus. 3 Dat hij goed contact had met Cruijff en zijn filosofie deelt zegt me geen reet, dat deed iedereen die hem sprak 4 Het is een nukkige man die moeilijk met sommige spelers omgaat (kan je googlen) Achteraf was Wim Jonk de ideale opvolger van Frank geweest en niet die lul van een Bosz maar goed ik zie nog geen jaar bij Ajax zitten......dan zijn ze er wel klaar mee Dominant aanvallend voetbal kan ook tegen verdedigende tegenstanders. Vandaag was Ajax ook aanvallend en dominant..
Wat je laatste zin betreft helemaal eens wat Jonk betreft.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 18:07 schreef remco k het volgende:[..] Wat verwacht jij dan van een buitenspeler?? Ik verwacht acties, doelpogingen, voorzetten en veel dreiging, daarnaast verdedigend zijn werk naar behoren uitvoeren en veel aanspeelbaar zijn in de diepte.. Allemaal dingen die hij vandaag meer dan eens heeft laten zien.. Benieuwd wat hij niet brengt wat jij wel verwacht.. Door zijn doelpogingen speelt hij voor zichzelf en loopt zich vaak vast....hij moet meer oog hebben voor de spits, wiens taak is om te scoren en meer de achterlijn halen en voor slingeren. Nu kan je zeggen die spits hebben we niet dan heb je een punt maar dat is niet zijn pakkie an.....gewoon die bal in de 16 slingeren daar is hij buitenspeler voor.
Dan heb ik het niet eens over zijn mee juichen met medespelers die scoren en zijn Ronaldo trekjes.....ik moet die gozer niet Remco.....niet als speler en zeker niet als persoon |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 17:28 schreef Pavlov14 het volgende:Kevin Blom, de scheidsrechter Floot niet goed, hij werd al maar slechter Hij toonde continu zijn liefde Dat hij Ajacieden gewoon niet bliefde Bijna alle gele kaarten die hij toonde waren dubieus Hij oogde als een ware Sparta-reus Blom floot elke Ajax-actie af En bij grove Sparta-acties zweeg hij als het graf KNVB kijk alle beelden even terug Toon ballen en schors die Blom eens vlug En laat Veltman tegen Roda spelen Want een schorsing betekent Ajax bestelen. Mooi gedicht gap :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 18:12 schreef remco k het volgende:[..] Dominant aanvallend voetbal kan ook tegen verdedigende tegenstanders. Vandaag was Ajax ook aanvallend en dominant.. Wat je laatste zin betreft helemaal eens wat Jonk betreft.. Vind ik van niet....vandaag was het beuken tegen een ingegraven ploeg, zoals zo vaak in de ED. PSV Feijenoord en ook Utrecht willen voetballen en dan is er geen dominantie dan heeft Ajax het gewoon moeilijk |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Weet ik....maar ga jou ff niet lastig vallen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 18:16 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Door zijn doelpogingen speelt hij voor zichzelf en loopt zich vaak vast....hij moet meer oog hebben voor de spits, wiens taak is om te scoren en meer de achterlijn halen en voor slingeren. Nu kan je zeggen die spits hebben we niet dan heb je een punt maar dat is niet zijn pakkie an.....gewoon die bal in de 16 slingeren daar is hij buitenspeler voor. Dan heb ik het niet eens over zijn mee juichen met medespelers die scoren en zijn Ronaldo trekjes.....ik moet die gozer niet Remco.....niet als speler en zeker niet als persoon Die spits is er wel, en die tien ook. En die voorzet gaf hij ook toch bij de 1-0. En heb heel veel van die voorzetten gezien..
Ik moet spelers ook weleens niet, maar kan dan prima toegeven als ze een goede pot hebben gespeeld. En Ghazi heeft vandaag gewoon een goede pot gespeeld.. |
|
|
|
|
brinkafca
|
|
|
ik vind sommige echt van jullie allemaal zeikerds hoor. ten eerste wat doet bosz nou allemaal verkeerd. tot nu toe heeft ie nog steeds hetzelfde team als de boer had. al is nu natuurlijk milik er niet meer en younes geblesseerd. ik denk dat je beter marc netto kan aankijken dat er niks beters is gehaald nog. en qua interview was niks mis mee. maar ik denk dat meeste mensen alleen maar zeiken over bosz omdat het een kakkerlak is. maar nu is hij onze trainer wen er aan en laten we hopen op beter voetbal onder bosz ipv de boer ook al bracht ons dat 4 titels,wie zegt dat jonk beter is. heb vandaag toch een redelijk ajax gezien maar een hele slechte blom |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 18:20 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Vind ik van niet....vandaag was het beuken tegen een ingegraven ploeg, zoals zo vaak in de ED. PSV Feijenoord en ook Utrecht willen voetballen en dan is er geen dominantie dan heeft Ajax het gewoon moeilijk Dan ben je toch aan het aanvallen?
Het is ook niet zo dat als je dominant wil voetballen dat je dat 100 van de 100 wedstrijden lukt.. Er zijn altijd tegenstanders waarbij dat niet altijd lukt.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 18:46 schreef remco k het volgende:[..] Die spits is er wel, en die tien ook. En die voorzet gaf hij ook toch bij de 1-0. En heb heel veel van die voorzetten gezien.. Ik moet spelers ook weleens niet, maar kan dan prima toegeven als ze een goede pot hebben gespeeld. En Ghazi heeft vandaag gewoon een goede pot gespeeld.. Wie is die spits dan ?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 18:49 schreef brinkafca het volgende:ik vind sommige echt van jullie allemaal zeikerds hoor. ten eerste wat doet bosz nou allemaal verkeerd. tot nu toe heeft ie nog steeds hetzelfde team als de boer had. al is nu natuurlijk milik er niet meer en younes geblesseerd. ik denk dat je beter marc netto kan aankijken dat er niks beters is gehaald nog. en qua interview was niks mis mee. maar ik denk dat meeste mensen alleen maar zeiken over bosz omdat het een kakkerlak is. maar nu is hij onze trainer wen er aan en laten we hopen op beter voetbal onder bosz ipv de boer ook al bracht ons dat 4 titels,wie zegt dat jonk beter is. heb vandaag toch een redelijk ajax gezien maar een hele slechte blom Als er 1 zeikerd is ben jij het wel met je Marc netto....hoe oud ben je Alsof hij alles bepaald.... slome
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Cassiera, liet vandaag zien prima te kunnen koppen, Dolberg heeft dat ook al laten zien. En nee dat zijn uiteindelijk niet de spitsen die Ajax dit seizoen gaan dragen, hopelijk komt die nog.. |
|
|
|
|
brinkafca
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 18:51 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Als er 1 zeikerd is ben jij het wel met je Marc netto....hoe oud ben je Alsof hij alles bepaald.... slome dan nog lopen jullie bosz af te zeiken voor niks steun eerst je club eens. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Okay, dan ga jij natuurlijk niet zeiken.
quote: Wacht even, je had toch iets tegen zeiken?
quote: Op basis waarvan dan? Jij bent de enige die de term kakkerlak in relatie tot Bosz gebruikt.
Je loopt dus over andere te zeiken, terwijl je je afzet tegen gezeik. Misschien even terug naar af en gewoon een normale post plaatsen waarin je jouw mening uiteenzet in plaats van meteen over andere forumleden beginnen te miepen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 18:53 schreef remco k het volgende:[..] Cassiera, liet vandaag zien prima te kunnen koppen, Dolberg heeft dat ook al laten zien. En nee dat zijn uiteindelijk niet de spitsen die Ajax dit seizoen gaan dragen, hopelijk komt die nog.. Je bent me voor....je geeft zelf het antwoord al... beetje retorisch |
|
|
|
|
brinkafca
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 18:56 schreef Eide het volgende:[..] Okay, dan ga jij natuurlijk niet zeiken. [..] Wacht even, je had toch iets tegen zeiken? [..] omdat ik al jaren hier mee lees en alleen maar word gezeken over aankoopbeleid van marc,en we nu een trainer die hier niet past vanwege zijn verleden Op basis waarvan dan? Jij bent de enige die de term kakkerlak in relatie tot Bosz gebruikt. Je loopt dus over andere te zeiken, terwijl je je afzet tegen gezeik. Misschien even terug naar af en gewoon een normale post plaatsen waarin je jouw mening uiteenzet in plaats van meteen over andere forumleden beginnen te miepen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: IK loop Bosz af te zeiken.....voor de rest niemand hier Oke Warrior een beetje maar die laat ik lekker genieten in Griekenland |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 18:49 schreef brinkafca het volgende:ik vind sommige echt van jullie allemaal zeikerds hoor. ten eerste wat doet bosz nou allemaal verkeerd. tot nu toe heeft ie nog steeds hetzelfde team als de boer had. al is nu natuurlijk milik er niet meer en younes geblesseerd. ik denk dat je beter marc netto kan aankijken dat er niks beters is gehaald nog. en qua interview was niks mis mee. maar ik denk dat meeste mensen alleen maar zeiken over bosz omdat het een kakkerlak is. maar nu is hij onze trainer wen er aan en laten we hopen op beter voetbal onder bosz ipv de boer ook al bracht ons dat 4 titels,wie zegt dat jonk beter is. heb vandaag toch een redelijk ajax gezien maar een hele slechte blom Ik zeg altijd Feijenoord.....en ik heb niks tegen Feijenoord integendeel die mag van mij altijd standaard tweede worden met de rest van de clubs heb ik niks Het verleden van Bosz maakt mij dus geen reet uit.....ik vind het gewoon niks voor Ajax |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 19:00 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] IK loop Bosz af te zeiken.....voor de rest niemand hier Oke Warrior een beetje maar die laat ik lekker genieten in Griekenland En ook dat is een mening die iedereen mag hebben. Dus die lekker normaal en schrijf gewoon je mening, in plaats van meteen anderen gaan lopen afzeiken. Daarnaast is juist hier steeds geroepen dat we ons niet moeten drukmaken over het verleden van Bosz. Geen idee dus waarover je vandaan haalt dat dat een ding is hier, individuen daargelaten.
Daarnaast mag de waarheid gesproken worden. Bosz heeft Ajax gewoon nog niet op de rit. Ze simpel is het wel en zo eerlijk mag je ook wel zijn. Niemand schreeuwt om een ontslag of beweert dat het niet goed kan gaan komen, wat jij een beetje suggereert. Het was vandaag gewoon niet goed. Punt.
Bosz heeft overigens zat tijd gehad om z'n wensenlijstje bij Overmars in te leveren. Overmars bepaald niet wie er komen, die doet slechts de onderhandelingen. De RvC en hoofdtrainer bepalen. Ik weet wel dat de kritiek op Overmars makkelijk is en dat heel veel mensen er graag over beginnen, maar uiteindelijk is zijn rol, sinds vorig seizoen, maar heel erg beperkt. |
|
|
|
|
brinkafca
|
|
|
als jullie goed lezen zeg ik ook sommige. en dat sommige zeiken over aankoopbeleid enz. ik vond vandaag toch echt een goed ajax te zien beter als woensdag. en dat ligt toch echt aan de trainer maar dat betekent niet meteen dat hij slecht is als het een x fout gaat. we willen allemaal dit jaar weer een kampioenschap vieren en genieten als we tv kijken of in het stadion zitten. daarom zei ik ook sommige dingen miss verkeerd sorry daarvoor. maar laten hopen op een goed seizoen en wel mooi voetbal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2016 door brinkafca -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 18:51 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Als er 1 zeikerd is ben jij het wel met je Marc netto....hoe oud ben je Alsof hij alles bepaald.... slome Ik proeste al toen ik z'n post zag en werd zoals ik verwachte beantwoordt hahahahah Okè ouwe ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 19:05 schreef Eide het volgende:[..] En ook dat is een mening die iedereen mag hebben. Dus die lekker normaal en schrijf gewoon je mening, in plaats van meteen anderen gaan lopen afzeiken. Daarnaast is juist hier steeds geroepen dat we ons niet moeten drukmaken over het verleden van Bosz. Geen idee dus waarover je vandaan haalt dat dat een ding is hier, individuen daargelaten. Daarnaast mag de waarheid gesproken worden. Bosz heeft Ajax gewoon nog niet op de rit. Ze simpel is het wel en zo eerlijk mag je ook wel zijn. Niemand schreeuwt om een ontslag of beweert dat het niet goed kan gaan komen, wat jij een beetje suggereert. Het was vandaag gewoon niet goed. Punt. Bosz heeft overigens zat tijd gehad om z'n wensenlijstje bij Overmars in te leveren. Overmars bepaald niet wie er komen, die doet slechts de onderhandelingen. De RvC en hoofdtrainer bepalen. Ik weet wel dat de kritiek op Overmars makkelijk is en dat heel veel mensen er graag over beginnen, maar uiteindelijk is zijn rol, sinds vorig seizoen, maar heel erg beperkt. Dat zeg ik toch....Overmars bepaald niet alles |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Goh. Was ook een inkoppertje welke kant je opging. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2016 - 19:05 schreef Eide het volgende:[..] Bosz heeft overigens zat tijd gehad om z'n wensenlijstje bij Overmars in te leveren. Overmars bepaald niet wie er komen, die doet slechts de onderhandelingen. De RvC en hoofdtrainer bepalen. Ik weet wel dat de kritiek op Overmars makkelijk is en dat heel veel mensen er graag over beginnen, maar uiteindelijk is zijn rol, sinds vorig seizoen, maar heel erg beperkt. Daar heb je ook een punt Eide |
|
|
|
|
aaadjuh
|
|
|
Heb niet de hele wedstrijd gezien, maar Blom was niet voor Ajax. Als Ajax einde van dit seizoen scheids een keer "mee"' heeft (zoals vorig jaar Utrecht ) hoor je ze allemaal weer !!!!! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|