|
|
Gerard_FR
|
|
|
Fc fraude komt om niet te verliezen, Zyech staat CV. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gek, je laat toch geen bus op ons veld rijden..d:-)) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De echte bus is allang wegbezuinigd, ze hebben een plastic kindertractor en degene die rijdt maakt vroem vroem geluiden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 19:25 schreef MightyAce het volgende:[..] De echte bus is allang wegbezuinigd, ze hebben een plastic kindertractor en degene die rijdt maakt vroem vroem geluiden Dan zit Fred Flinstein achter het stuur..!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wen der krieg dem auch sieg in oud Twents |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hou jij het nou maar bij je Frans.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Duitsers, aaaarme Duitsers... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 16:50 schreef RenatoBos het volgende:''We gaan een gigantisch pak slaag krijgen in De Kuip'[ afbeelding ] De supporters van FC Twente hebben weinig vertrouwen in de wedstrijd van aanstaande zondag in De Kuip. De Enschedese club neemt het dan op tegen Feyenoord, dat afgelopen weekend ruim won van FC Groningen. ''Kijk nu Feyenoord tegen Grunn.. oef, wat gaan wij daar hard op onze kokosnoot volgende week. Kan wel eens richting verschrikkelijke afgang gaan...'', reageert een supporter op een fansite.FC Twente verloor afgelopen weekend in eigen huis met 1-2 van Excelsior. Supporter C. Nielsen heeft weinig vertrouwen in zijn club. ''We gaan een gigantisch pak slaag krijgen in de Kuip, een vernedering. Feyenoord gaat helemaal los. Dubbele cijfers....minimaal. Binnen 2 minuten ligt er al eentje achter Marsman.'' Enrico denkt dat het beter is om niet af te reizen naar Rotterdam. ''Je zou bijna ervoor kiezen om niet op te komen dagen, krijg je een reguliere nederlaag aan je broek.'' Nuchtere-Tukker heeft wel een idee hoe FC Twente zondag moet gaan spelen. ''Twente hoeft hier niet een poging tot voetballen te doen zoals gisteren in de thuiswedstrijd. Gewoon laf met 10 man voor de goal hangen, enkel ballen wegrossen en schade beperken. Kijken waar het schip strand.'' De aftrap van de wedstrijd is om 14:30 en wordt gespeeld in een uitverkochte Kuip. Hahah...forum gejank :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
6-0 Gelijk maar laten voelen ook. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zo'n pak slaag geven dat ze op de rit terug spijt hebben dat ze niet gedegradeerd zijn! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Geen genade, ik zie nog dat mondaine gedrag na een overwinning. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FEYENOORD - FC TWENTE ONDER LEIDING VAN MAKKELIE
Danny Makkelie is de scheidsrechter bij de eerste thuiswedstrijd van Feyenoord in de Eredivisie, zondag tegen FC Twente. De leidsman wordt in De Kuip geassisteerd door Mario Diks en Hessel Steegstra. De heer Van de Graaf is door de KNVB aangesteld als vierde official.
De wedstrijd tussen Feyenoord en FC Twente, die zondag om 14:30 uur begint, is uitverkocht. Onder de toeschouwers zijn zo'n drieduizend Kameraadjes (en hun ouders/begeleiders). Feyenoord - FC Twente is de eerste Kameraadjeswedstrijd van dit seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het begint al te kriebelen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zonder Nelom minimaal 5-0, met Nelom een magere lucky winst ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hangt erom, mogelijk eind deze week duidelijkheid. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
:) @Lijdensweg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Als t niet helemaal rond is, zal hij ook niet spelen denk ik. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Had liever dat ie wel speelde, saboteerde zijn eigen ploeg behoorlijk afgelopen weekend. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het zou vervelend zijn als hij net voor z, n transfer geblesseerd zou raken.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wel een goeie voetballer trouwens,niks voor ons? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het legioen heeft Hakim uitgenodigd om naar Feyenoord te komen. Hij koos toen voor Twente. Einde verhaal. Snap niet dat dit gesprek nog steeds leeft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat zeggen we ,niks voor ons |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 - 21:12 schreef MightyAce het volgende:Het legioen heeft Hakim uitgenodigd om naar Feyenoord te komen. Hij koos toen voor Twente. Einde verhaal. Snap niet dat dit gesprek nog steeds leeft. Nog een paar dagen ace, zijn we er vanaf |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dacht jij dat ook niet bij Tonny ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Haha..dat wel ja. Maar dit gaat niet gebeuren natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ik denk het ook niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opgelucht dat Elia er bij is..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik gun iedereen nog zo'n potje als afgelopen week. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik jou ook geile. Je hebt het verdient. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat vind ik ook, jij ook ar.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Overigens voor mezelf ook wel eigenlijk.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nu maar hopen dat Kuyt hem niet gaat bellen :0 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Jij hebt het helemaal verdient KENNERT. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ace jongen..ook jij verdient een goede wedstrijd a.s. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kijk dat zijn goede mails op de topics.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik kan wel wat hebben, maar voor mijn zoontje moet het iets moois worden :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zal het tegen Nelom zeggen.. |
|
|
|