|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gewoon een goede uitslag na een draak van een wedstrijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2016 - 16:27 schreef DaanFR1997 het volgende:[..] vind vilhena echt wel meevallen man jaagde alles af en deed in ieder geval er alles aan om te winnen kuyt en elia ben ik met je eens speelde beroerd maar ja de 3 punten zijn binnen prima Hard gewerkt. Veel balverlies. Veel slechte passes en speelde bijna niets in 1. Hij en Elia hebben gemeen dat ze eerst altijd kijken wat ze zelf met de bal kunnen doen, lopen en pas gaan spelen als ze dreigen vast te lopen .
Ik heb Elia en Vilhena echt tig keer de bal naar een man zien lopen, terwijl ze die ook in 1x hadden kunnen spelen. Dat vertraagt het spel echt enorm. Vandaar zwak.
Dirk vond ik echt de slechtste. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Verdomme echt niks kunnen zien.. Kan er niet meer tegen ,maar snel weer foxsport aanschaffen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat hou je niet lang vol Leon. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee ben er wel klaar mee ar :,) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Tweede helft beter..Ik vond botteghin wel de beste denk ik.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We hebben genoten, prachtige ervaring voor mijn zoontje. De wedstrijd erg stroef, maar daar was de tegenstander ook naar. Iedereen die in de kuip was vandaag bedankt! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2016 - 20:34 schreef MightyAce het volgende:We hebben genoten, prachtige ervaring voor mijn zoontje. De wedstrijd erg stroef, maar daar was de tegenstander ook naar. Iedereen die in de kuip was vandaag bedankt! Mooi om te horen Ace. En een mooie naam heeft je zoon trouwens.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De tukkers hadden weer een heel ander verhaal. Vuurwerk geluiden enz enz... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja als je met zulk slecht spel naar de Kuip komt moet je een afleiding vinden om het over het spel niet te hoeven te hebben.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Waren er ook weer, t is ook sneu |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De gemiddelde tukker is een racist op internet... Van de doden bij de vuurwerkramp waren bijna allemaal mensen van buitelandse afkomst.. Selectief verontwaardigd. ..Mot ze niet die tukkers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ach, typisch Hollands dit.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die ramp is zo lang geleden, er nu mee terugkomen is sneu |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gebeurt elke wedstrijd sinds die tijd.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Niks lekkerder dan teleurgestelde klote tukkers |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dank je wel! Vak G was super gezellig. Had wel de indruk dat er aan het begin van de wedstrijd eea vanaf boven naar beneden gegooid werd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
G is dat onder het uitvak..(?) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2016 - 21:25 schreef MightyAce het volgende:[..] Dank je wel! Vak G was super gezellig. Had wel de indruk dat er aan het begin van de wedstrijd eea vanaf boven naar beneden gegooid werd. Dat heb je elke wedstrijd,maar zullen geen flessen of blikken geweest zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bekers bier geloof ik. Beetje sneu om dat bij een familievak naar beneden te gooien... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vind het sowieso not-Done.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2016 - 21:25 schreef MightyAce het volgende:[..] Dank je wel! Vak G was super gezellig. Had wel de indruk dat er aan het begin van de wedstrijd eea vanaf boven naar beneden gegooid werd. Ik zag t gebeuren. Gingen bekers bier naar beneden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En maar zeuren dat de kuip vol met tokkies zit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Tegen dit Feyenoord zijn wij niet opgewassen''
Kamohelo Mokotjo is onder de indruk van Feyenoord. De middenvelder prijst vooral de fysieke gesteldheid van de ploeg. ''Het is nooit makkelijk om tegen Feyenoord in De Kuip te spelen, omdat je altijd met die twaalfde man te maken hebt, maar nu is het helemaal zwaar.''
''Tegen dit Feyenoord zijn wij niet opgewassen'', vervolgt de oud-Feyenoorder in De Telegraaf. ''Ik loop al een tijdje mee, maar dit is fysiek het sterkste elftal van de eredivisie. Iedereen voelt dat in het veld en andere ploegen gaan dat ondervinden. Je wordt hier voortdurend afgejaagd, ze zitten er bovenop en geven nooit op.''Dat was in andere jaren niet voldoende, maar volgens Mokotjo is de kwaliteit van het elftal ook vooruit gegaan. ''Het verschil in kwaliteit tussen de spelers bij FC Twente en Feyenoord is te groot. Zo realistisch moet je zijn. Bij Feyenoord lopen spelers met klasse en met meer ervaring dan bij ons.''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fysiek sterkste...Interessante invalshoek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Lijkt net alsof het interview op de helft van de competitie is gegeven..... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mokotjo speelt nu ook wel in een zeer onervaren team. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Dirkie zijn laatste wedstrijd gespeeld bij Feyenoord? Met Dick Advocaat naar Fenerbahce ??? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Was het maar waar!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik was t een keer eens met Willem, ook mooi. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het enige wat Feyenoord mis is een creatieve nummer 10 met scorend vermogen! Die wel in de eredivisie rond loopt maar waar Feyenoord helaas geen geld aan wil uitgeven. Vilhena speelde ook weer als een postbode helaas! Het liefst zie ik ook graag een andere rechtsback |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
die bilal bakt er ook echt niks meer van he pfff wat is die slecht zeg |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2016 - 14:42 schreef lijdensweg het volgende:Het enige wat Feyenoord mis is een creatieve nummer 10 met scorend vermogen! Die wel in de eredivisie rond loopt maar waar Feyenoord helaas geen geld aan wil uitgeven. Vilhena speelde ook weer als een postbode helaas! Het liefst zie ik ook graag een andere rechtsback Als dat het enigste is wat Feyenoord mist valt het mee, kijk eens wat jij allemaal mist,, |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Is hem helaas nooit geworden. Was toch een supertalent bij Heerenveen, was ook verheugd met zijn komst met de nadruk op was.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2016 - 15:06 schreef RenatoBos het volgende:[..] Is hem helaas nooit geworden. Was toch een supertalent bij Heerenveen, was ook verheugd met zijn komst met de nadruk op was.. ik MIS HET helemaal NIET |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: 1:43... geef je kind effe wat te vreten :p |
|
|
|