|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 20:29 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dijks, Sinkgraven, Gudelj let er maar eens op te traag en bijna alles breed. Plus dat er geen diepte in die hoek is en geen beweging. Bij Sinkgraven en Gudelj juist vrijwel alles proberen diep te spelen..
Je zou eens moeten kijken of er ook mensen aanspeelbaar zijn als die bal wel breed of terug gaat.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 20:29 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dijks, Sinkgraven, Gudelj let er maar eens op te traag en bijna alles breed. Plus dat er geen diepte in die hoek is en geen beweging. Overigens noem je twee spelers op die nu geen middenvelder zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hmm, en dan Sinkgraven eraf.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Youness veel dreigender |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Jezus laat Bazour eens die vrije trap nemen... |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Ben niet heel erg onder de indruk van het middenveld. Weinig dynamisch. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Onze verdediging staat zo belachelijk slecht. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Van die 5 seconde regel is ook niets meer te zien. Vind dat ze echt op moeten passen nu, want dit is geen lekkere fase van Ajax. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Was dat trouwens niet gewoon buitenspel? Hij doet dan wel niet mee direct met het spel, maar hij beinvloedt het spel zeker indirect. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Youness geeft me wel weer hoop op de flank. Speelt weer erg lekker. We jammerlijk dat Ajax zo aan het verdedigen is tegen een ploeg als Roda. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Pffh... Super lelijk.
Hing echt in de lucht. Lopen echt te schutteren achterin.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2016 door RoodWit81 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lekker gekeept weer. Wanneer gaat die droplul die man er eens af... |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ervaring :) Dan speel je dit rustig uit met oog op dinsdag. Er zijn jammergenoeg te weinig die dat willen zien en tevreden is met talent alleen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die moet gewoon komen bij die voorzet en die bal vastpakken. Dan is er niet ees een doelpoging.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 21:35 schreef Jaccio het volgende:Ervaring :) Dan speel je dit rustig uit met oog op dinsdag. Er zijn jammergenoeg te weinig die dat willen zien en tevreden is met talent alleen Het is 1 geen overtreding, en de meest ervaren man van het veld blundert weer.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Begon met slecht verdedigen Tete loopt met 3 man tegen zich.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Keeper moet gewoon komen en die bal oppakken, daar hoeft ie echt amper iets voor te doen die vuile schijterd.. Hij moet gewoon komen, niks meer en minder..
Hij kost ons nu gewoon al voor de tweede wedstrijd punten in de eerste 2 officiele potten..
Gewoon een hele matige keeper, die als ie niet heel snel gewisseld gaat worden. Ons nog veel punten gaat kosten..
Echt een verschrikking zoals die dit seizoen begonnen is..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Met ervaring in de ploeg had je dit rustig uitgespeeld en jezelf nooit in een dergelijke situatie gebracht. Tegendoelpunt hing gewoon al een tijd in de lucht. Vind ik |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Met dit spel gaan ze het niet redden tegen die Russen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 21:37 schreef remco k het volgende:[..] Keeper moet gewoon komen en die bal oppakken, daar hoeft ie echt amper iets voor te doen die vuile schijterd.. Hij moet gewoon komen, niks meer en minder.. Nou sorry hoor maar hoe kunnen er drie man doorkomen? Dat hij die bal dan niet in kan schatten is dan ook jammer ja. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 21:38 schreef Jaccio het volgende:[..] Met ervaring in de ploeg had je dit rustig uitgespeeld en jezelf nooit in een dergelijke situatie gebracht. Tegendoelpunt hing gewoon al een tijd in de lucht. Vind ik Omdat de commentator dat zei? Amper wat gecreerd..
3 of 4 doelpogingen, 2 tegengoals.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 21:39 schreef Hummel10 het volgende:[..] Nou sorry hoor maar hoe kunnen er drie man doorkomen? Dat hij die bal dan niet in kan schatten is dan ook jammer ja. Totaal niet relevant. Bal moet gewoon door de keeper uit de lucht gepakt worden..
Maar die schijterd komt nooit bij hoge ballen, kan niet meevoetballen en pakt enkel en alleen af en toe een leuk balletje wat naast zich valt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ben er ook bang voor.. |
|
|
|
|
aaadjuh
|
|
|
En dan vol blijven houden dat we geen verdedigers nodig hebben, want ze zijn goed genoeg |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Niet omdat de commentator dat zei. (Ik heb trouwens niet gehoord dat hij dat zei) Maar ik denk niet dat je het ermee oneens kunt zijn dat we gewoon ervaring (met kwaliteit) nodig hebben in de ploeg. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 21:41 schreef remco k het volgende:[..] Totaal niet relevant. Bal moet gewoon door de keeper uit de lucht gepakt worden.. Maar die schijterd komt nooit bij hoge ballen, kan niet meevoetballen en pakt enkel en alleen af en toe een leuk balletje wat naast zich valt. Niet alleen bij hoge ballen. Een lage bal op 2 meter van de lijn blijft ie ook staan. Vreselijke angsthaas. Ondanks dat ik ze beiden niet heel slecht vond spelen, viel me ook het dramatische samenspel tussen Tete en El Ghazi op. Geen enkele goede combinatie gezien. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 21:41 schreef remco k het volgende:[..] Totaal niet relevant. Bal moet gewoon door de keeper uit de lucht gepakt worden.. Maar die schijterd komt nooit bij hoge ballen, kan niet meevoetballen en pakt enkel en alleen af en toe een leuk balletje wat naast zich valt. Vind hem op het moment ook niet best nee. Alleen die 2-2 kan hij niet alles aan doen super zwak verdedigd ook. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 21:43 schreef Oceanu het volgende:[..] Niet alleen bij hoge ballen. Een lage bal op 2 meter van de lijn blijft ie ook staan. Vreselijke angsthaas. Ondanks dat ik ze beiden niet heel slecht vond spelen, viel me ook het dramatische samenspel tussen Tete en El Ghazi op. Geen enkele goede combinatie gezien. Tete is afgelopen wedstrijden ook een angsthaas. Hij gaat er amper omheen, voorzet is ruk en al zijn balletjes gaan achteruit. Ghazi amper gezien inderdaad. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Topper hoor die Bosz!!! Gaat ons nog meer punten kosten dit seizoen! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 21:37 schreef remco k het volgende:[..] Keeper moet gewoon komen en die bal oppakken, daar hoeft ie echt amper iets voor te doen die vuile schijterd.. Hij moet gewoon komen, niks meer en minder.. Hij kost ons nu gewoon al voor de tweede wedstrijd punten in de eerste 2 officiele potten.. Gewoon een hele matige keeper, die als ie niet heel snel gewisseld gaat worden. Ons nog veel punten gaat kosten.. Echt een verschrikking zoals die dit seizoen begonnen is.. De vraag is echter wie hem zou moeten vervangen. Boer is een goede stand-in, maar kan hij het redden als vaste eerste keeper? Onana heb ik niks gezien van Jong Ajax, dus weet niet hoe ver hij is? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 21:42 schreef Jaccio het volgende:[..] Niet omdat de commentator dat zei. (Ik heb trouwens niet gehoord dat hij dat zei) Maar ik denk niet dat je het ermee oneens kunt zijn dat we gewoon ervaring (met kwaliteit) nodig hebben in de ploeg. Dat ben ik dus wel oneens. Heeft het ook helemaal niets mee te maken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 21:43 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vind hem op het moment ook niet best nee. Alleen die 2-2 kan hij niet alles aan doen super zwak verdedigd ook. Hij MOET die voorzet er gewoon uit halen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 21:50 schreef Hasjkoph het volgende:[..] De vraag is echter wie hem zou moeten vervangen. Boer is een goede stand-in, maar kan hij het redden als vaste eerste keeper? Onana heb ik niks gezien van Jong Ajax, dus weet niet hoe ver hij is? Van mijn part haal je Ruiter op. Onana is nog niet zo ver..
Of haal er 1 in het buitenland op.. Dit kan echt niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat was er mis met de opstelling dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat was er mis met de opstelling dan? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tsja je kent mijn standpunt wat Bosz betreft.... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Tete moet dat ook niet doen. Gewoon lekker verdedigen en inleveren. Daar is ie goed in. Ik heb van El Ghazi nog wel wat acties gezien maar het samenspel tussen die 2 was heel slecht. Maar: Cillisen moet gewoon van z'n lijn af. Net als eerder al bij Rosheuvel, net als bij Paok uit want daar bleef ie ook staan. Paok thuis kwam ie er wel uit en toen hoefde het totaal niet..... |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: ha ha jan doedel weer in de bocht ga je weer zielig alles op de keeper gooien kijk naar wat ik al een tijdje schrijf mentaliteit droppie luister ook even naar die trainers in de studio niemand heeft over de keeper maar wel over die mentaliteit en creativieteit van het middenveld van Ajax. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hebben we de eerste wedstrijd dan ook gelijk gespeeld??? |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Heb de samenvatting gezien van jong Ajax. Het is dat Almere city volledig in paniek raakten als ze vrij voor Onana stonden want ze stonden een keer of 5,6 voor z'n neus en joegen alles het stadion(netje) uit. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Inderdaad ouwe. Frank had in de gaten dat dit elftal achterin niet stabiel is. Als je dan denkt dat jij het wel even gaat doen zoals je gewend bent te doen en je zorgt niet voor het vertrouwen achterin gaat er nog heel veel punten verloren. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 21:43 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vind hem op het moment ook niet best nee. Alleen die 2-2 kan hij niet alles aan doen super zwak verdedigd ook. Hummel gewoon waardeloos verdedigd alleen er is een mannetje hier die vind dat elk doelpunt de schuld van de keeper is en geen moment voorbij laat gaan om met zijn blinde oog elk tegendoelpunt bij de keeper neer legt .Ajax speelde weer als slapjanusen zonder bezieling een waardelose Tete een waardelose Bazoer en ja ook een matige keeper. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 21:56 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Inderdaad ouwe. Frank had in de gaten dat dit elftal achterin niet stabiel is. Als je dan denkt dat jij het wel even gaat doen zoals je gewend bent te doen en je zorgt niet voor het vertrouwen achterin gaat er nog heel veel punten verloren. Ja ? Want toen Frank trainer was, gaf Ajax niks weg ? Wat een onzin. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 21:52 schreef remco k het volgende:[..] Van mijn part haal je Ruiter op. Onana is nog niet zo ver.. Of haal er 1 in het buitenland op.. Dit kan echt niet.. Je bent gewoon niet goed bij je hoofd sorry dat ik het zeg. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Minder goals in ieder geval. Geloof mij maar, dat het optreden van de verdediging en de keeper te maken hebben met het soort spel Bosz wil spelen. Het aantal tegendoelpunten includief voorronde en oefenwedstrijden is gewoon schrikbarend en echt niet alleen de schuld van de keeper. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Sorry Nora maar ik vind Cillissen ook bagger (Gudelj ook)....nog net niet zwaar bagger. Remco heeft gewoon gelijk |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Minder goals in ieder geval. Geloof mij maar, dat het optreden van de verdediging en de keeper te maken hebben met het soort spel Bosz wil spelen. Het aantal tegendoelpunten includief voorronde en oefenwedstrijden is gewoon schrikbarend en echt niet alleen de schuld van de keeper. Zwaar naar voren leunend waardoor de ruimte achter de verdediging valt....let maar op Bosz gaat 532 spelen straks |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 21:52 schreef remco k het volgende:[..] Van mijn part haal je Ruiter op. Onana is nog niet zo ver.. Of haal er 1 in het buitenland op.. Dit kan echt niet.. Ruiter lag vorige week ook te blunderen . ER zit zat kwaliteit in deze selectie ,maar moet nog goed afgesteld worden op elkaar en ja veel meer tempo /snelheid in het spel en daar hebben we de laatste jaren al last van . Ik wil het nog wel eens zien of het onder Bosz wel zal lukken . |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:05 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Sorry Nora maar ik vind Cillissen ook bagger (Gudelj ook)....nog net niet zwaar bagger. Remco heeft gewoon gelijk Het nadeel is dat hij er maar wat graag naar verwijst. Zelf als het doelpunt niet de schuld van de keeper is zal hij het nog zeggen. |
|
|
|