|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:07 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zwaar naar voren leunend waardoor de ruimte achter de verdediging valt....let maar op Bosz gaat 532 spelen straks Jep, maar ze willen dat niet zien ouwe want ze zijn allemaal blij dat Ajax weer aanvallend speelt! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:09 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Het nadeel is dat hij er maar wat graag naar verwijst. Zelf als het doelpunt niet de schuld van de keeper is zal hij het nog zeggen. Ik vond beide doelpunten discutabel en misschien dat Remco en ik wat kritischer zijn wat Cillissen betreft |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:10 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jep, maar ze willen dat niet zien ouwe want ze zijn allemaal blij dat Ajax weer aanvallend speelt! Ik heb totaal geen verstand van voetbal maar zelfs ik zie dat.... |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Ok. Dat mag. Ik vind dat het zeer belangrijk is om in zo een jong team gewoon een ervaren speler hebt lopen met kwaliteit. Ze hebben het ingezien en geprobeerd moet ik toegeven, met Westermann, maar zijn kwaliteit heb ik niet kunnen ontdekken nog. Hopelijk komt dat nog. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Klopt, maar wij hebben dat samen met Loetje al vanaf het begin geroepen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:13 schreef Jaccio het volgende:[..] Ok. Dat mag. Ik vind dat het zeer belangrijk is om in zo een jong team gewoon een ervaren speler hebt lopen met kwaliteit. Ze hebben het ingezien en geprobeerd moet ik toegeven, met Westermann, maar zijn kwaliteit heb ik niet kunnen ontdekken nog. Hopelijk komt dat nog. Als je Huub Stevens mag geloven niet....en die heeft toch wel kijk op de bundesliga |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|