|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:07 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zwaar naar voren leunend waardoor de ruimte achter de verdediging valt....let maar op Bosz gaat 532 spelen straks Jep, maar ze willen dat niet zien ouwe want ze zijn allemaal blij dat Ajax weer aanvallend speelt! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:09 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Het nadeel is dat hij er maar wat graag naar verwijst. Zelf als het doelpunt niet de schuld van de keeper is zal hij het nog zeggen. Ik vond beide doelpunten discutabel en misschien dat Remco en ik wat kritischer zijn wat Cillissen betreft |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:10 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jep, maar ze willen dat niet zien ouwe want ze zijn allemaal blij dat Ajax weer aanvallend speelt! Ik heb totaal geen verstand van voetbal maar zelfs ik zie dat.... |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Ok. Dat mag. Ik vind dat het zeer belangrijk is om in zo een jong team gewoon een ervaren speler hebt lopen met kwaliteit. Ze hebben het ingezien en geprobeerd moet ik toegeven, met Westermann, maar zijn kwaliteit heb ik niet kunnen ontdekken nog. Hopelijk komt dat nog. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Klopt, maar wij hebben dat samen met Loetje al vanaf het begin geroepen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:13 schreef Jaccio het volgende:[..] Ok. Dat mag. Ik vind dat het zeer belangrijk is om in zo een jong team gewoon een ervaren speler hebt lopen met kwaliteit. Ze hebben het ingezien en geprobeerd moet ik toegeven, met Westermann, maar zijn kwaliteit heb ik niet kunnen ontdekken nog. Hopelijk komt dat nog. Als je Huub Stevens mag geloven niet....en die heeft toch wel kijk op de bundesliga |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Ok. Dat mag. Ik vind dat het zeer belangrijk is om in zo een jong team gewoon een ervaren speler hebt lopen met kwaliteit. Ze hebben het ingezien en geprobeerd moet ik toegeven, met Westermann, maar zijn kwaliteit heb ik niet kunnen ontdekken nog. Hopelijk komt dat nog. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: 1 van de redenen dat Bosz geen trainer voor Ajax is....bij Vitesse deed hij dat ook |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:12 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik vond beide doelpunten discutabel en misschien dat Remco en ik wat kritischer zijn wat Cillissen betreft Remco is wat dat betreft vele malen erger als jouw ouwe. Helemaal qua verwensingen richting de speler in kwestie. Maar reken maar op nog meer fouten van Cillissen met de zwalkende verdediging voor hem. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Maakt me geen reet uit hoeveel de tegenstander er in schiet als ze er zelf maar 1 meer in prikken. Als ze er nog 1 of 2 hadden ingeschoten voor die 2de tegengoal was er niks aan de hand geweest. Als ze wat zorgvuldiger waren geweest had je dit niet gelijk gespeeld (kans youness, traore en op het laatst nog casseita). Ik vind het middenveld niet lekker lopen. Traag, twijfelend. Foute beslissingen waardoor ze achterin in de problemen komen. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Dat mag. Ik vind dat het zeer belangrijk is om een ervaren speler met kwaliteit te hebben in zo een jonge ploeg. Ik moet toevoegen dat ze dat hebben ingezien en geprobeerd met Westermann, maar zijn kwaliteit heb ik nog niet kunnen ontdekken. Hopelijk komt dat er nog uit |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Klopt ouwe en ik weet zeker dat het ons nog veel meer punten gaat kosten op deze manier. Maar sommigen zijn blij want het aanvallende spel is terug. Overigens zeg ik nergens dat het slaapverwekkende spel om aan te gluren was maar de vele tegengoals baren me nu meer zorgen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:17 schreef Jaccio het volgende:[..] Dat mag. Ik vind dat het zeer belangrijk is om een ervaren speler met kwaliteit te hebben in zo een jonge ploeg. Ik moet toevoegen dat ze dat hebben ingezien en geprobeerd met Westermann, maar zijn kwaliteit heb ik nog niet kunnen ontdekken. Hopelijk komt dat er nog uit 3de keer...1x keer is genoeg we snappen de strekking |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Beetje haperende internet verbinding dus heb per ongeluk aantal maal dezelfde reactie geplaatst excuses |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:18 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Klopt ouwe en ik weet zeker dat het ons nog veel meer punten gaat kosten op deze manier. Maar sommigen zijn blij want het aanvallende spel is terug. Overigens zeg ik nergens dat het slaapverwekkende spel om aan te gluren was maar de vele tegengoals baren me nu meer zorgen. Daarom denk ik ook dat hij 532 gaat spelen....afwachten hoe dat uitpakt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:20 schreef Jaccio het volgende:Beetje haperende internet verbinding dus heb per ongeluk aantal maal dezelfde reactie geplaatst excuses ;-)....ik zat je te stangen gap....hebben we allemaal wel eens |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik weet niet of het de oplossing is ouwe. Maar dit kan ook niet doorgaan zo. Ik ga het aantal tegendoelpunten niet tellen maar het zijn er veel te veel. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:24 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik weet niet of het de oplossing is ouwe. Maar dit kan ook niet doorgaan zo. Ik ga het aantal tegendoelpunten niet tellen maar het zijn er veel te veel. Ik zeg ook niet dat dat de oplossing is (lijkt me niet)....ik laat dat over aan de tacticus onder ons en dat ben ik zeker niet |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Maar ja, die kut Cillissen ook! Alles is zijn schuld. Van het aanstellen van Bosz tot al het puntverlies. Ook al eindigt het duel in 0-0. Dan had hij hem erin moeten schoppen vanaf zijn eigen strafschopgebied! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:29 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik zeg ook niet dat dat de oplossing is (lijkt me niet)....ik laat dat over aan de tacticus onder ons en dat ben ik zeker niet Echt wel ouwe. Je hebt meer verstand van voetbal dan je zelf wilt toegeven. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Soms kan je dat beter voor je houden..... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:12 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik vond beide doelpunten discutabel en misschien dat Remco en ik wat kritischer zijn wat Cillissen betreft Ik vond ze beide van zowel de scheidsrechter als Cillissen ook discutabel. BiJe de 2-2 staan er drie man buitenspel maar doen dan niet mee volgens de leiding dus je dus nooit meer op buitenspel spelen met deze regel. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahaha dan praten we er wel over via de foon. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:33 schreef Brandje het volgende:[..] Ik vond ze beide van zowel de scheidsrechter als Cillissen ook discutabel. BiJe de 2-2 staan er drie man buitenspel maar doen dan niet mee volgens de leiding dus je dus nooit meer op buitenspel spelen met deze regel. Buitenspel regel opheffen/afschaffen....toen ik op straat voetbalde hadden we ook geen buitenspel regels....we schoffelde hem gewoon onderuit of je had dikke pech |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Jullie lijken wel een stel wijven met dat gebel:):) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:37 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Buitenspel regel opheffen/afschaffen....toen ik op straat voetbalde hadden we ook geen buitenspel regels....we schoffelde hem gewoon onderuit of je had dikke pech Eens. Hebben ze bij hockey ook gedaan en niemand hoor je er meer over. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik had er 3 van Ajax allang in de etalage gezet waar ze op dit forum nogal gecharmeerd van zijn dus telefoon is in dit geval handiger ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan moet je ons zien als we aan het bier zitten..... |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
ik vind dat ajax TE aanvallend speelt zonder rekening te houden met de ruimte in de rug, en het is wat stevens zegt als je de manier van spelen van bosz kent dan weet ik niet wie Westermann heeft gescout ?? Het middenveld van Ajax loopt totaal NIET en met name Gudelj niet! zijn vrije trappen en corners allemaal WAARDELOOS. De trainer mag dit gelijkspel zich aanrekenen want hij moet ervoor zorgen dat ajax niet te ver achteruit gaat lopen en dan de wissels waren ook diep triest! Bosz zat duidelijk al met zijn wedstrijd bij dinsdag.. Sinkgraven deed het redelijk goed en ik zou hem graag zien op het middenveld of een aankoop als Ziyech maar die maakt Sinkgraven dan weer overbodig, maar duidelijk is er een gebrek aan creativiteit in dit team |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:42 schreef Ajax-Fan020 het volgende:ik vind dat ajax TE aanvallend speelt zonder rekening te houden met de ruimte in de rug, en het is wat stevens zegt als je de manier van spelen van bosz kent dan weet ik niet wie Westermann heeft gescout ?? Het middenveld van Ajax loopt totaal NIET en met name Gudelj niet! zijn vrije trappen en corners allemaal WAARDELOOS. De trainer mag dit gelijkspel zich aanrekenen want hij moet ervoor zorgen dat ajax niet te ver achteruit gaat lopen en dan de wissels waren ook diep triest! Bosz zat duidelijk al met zijn wedstrijd bij dinsdag.. Sinkgraven deed het redelijk goed en ik zou hem graag zien op het middenveld of een aankoop als Ziyech maar die maakt Sinkgraven dan weer overbodig, maar duidelijk is er een gebrek aan creativiteit in dit team .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
Vind je die juist wel of juist niet nodig ? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Whahaha hij moet sowieso wachten tot vrijdag! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:42 schreef Ajax-Fan020 het volgende:ik vind dat ajax TE aanvallend speelt zonder rekening te houden met de ruimte in de rug, en het is wat stevens zegt als je de manier van spelen van bosz kent dan weet ik niet wie Westermann heeft gescout ?? Het middenveld van Ajax loopt totaal NIET en met name Gudelj niet! zijn vrije trappen en corners allemaal WAARDELOOS. Eens |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wie Ziyech ??....opbokken met die gozer |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:40 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik had er 3 van Ajax allang in de etalage gezet waar ze op dit forum nogal gecharmeerd van zijn dus telefoon is in dit geval handiger ;-) Hahahaha ik weet ze alle 3. El Ghazi, Gudelj, en twijfel tussen Bazoer en Cillissen. Maar kunnen ze ook beide zijn en had jij een typefout! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:49 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahahaha ik weet ze alle 3. El Ghazi, Gudelj, en twijfel tussen Bazoer en Cillissen. Maar kunnen ze ook beide zijn en had jij een typefout! ;-) Bazoer niet....die moet je geen opdrachten meegeven maar vrij in zijn hoofd het veld opsturen de rest heb je goed |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Typefout ??...zal best kunnen |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
quote: Is wel een spelers met creativiteit. Of Sinkgraven of Nouri of een andere aankoop op het middeveld. Misschien nog een buitenspeler erbij halen ? En Bosz zal zijn speelstijl iets moeten aanpassen, onder De boer was het saai en treurig maar toen was wel het bewijs dat de tegendoelpunten niet zo makkelijk erin vlogen zoals nu..
5-3-2 lijkt me totaal geen optie, tete is absoluut geen aanvallende verdediger en ik zou niet weten wie daar anders moet komen staan om de flank te bestrijden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:52 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Bazoer niet....die moet je geen opdrachten meegeven maar vrij in zijn hoofd het veld opsturen de rest heb je goed Ok, Bazoer twijfelde ik aan omdat je daar vorig jaar nog weleens kritiek op had. Maar de anderen wist ik met zekerheid. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:54 schreef Ajax-Fan020 het volgende:[..] Is wel een spelers met creativiteit. Of Sinkgraven of Nouri of een andere aankoop op het middeveld. Misschien nog een buitenspeler erbij halen ? En Bosz zal zijn speelstijl iets moeten aanpassen, onder De boer was het saai en treurig maar toen was wel het bewijs dat de tegendoelpunten niet zo makkelijk erin vlogen zoals nu.. 5-3-2 lijkt me totaal geen optie, tete is absoluut geen aanvallende verdediger en ik zou niet weten wie daar anders moet komen staan om de flank te bestrijden. Ik zeg ook niet dat het een optie is maar ik vermoed dat Bosz zo gaat spelen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Twente draait om Ziyech....beetje zoals Bale bij Wales. Bij Ajax zou hij 1 van de 11 zijn wat ten koste gaat van zijn creativiteit dat hebben we bij meer spelers gezien de ruimte die hij nu heeft bij Twente krijgt hij bij Ajax niet, Ajax is DE te kloppen ploeg....zijn opmerking van dat hij alleen de bal bij Cabral en Mokotjo kwijt kan omdat de rest niet deugd zegt mij al genoeg....voetballen doe je niet met zijn drieën. Volgend jaar is de Afrika cup en dan ben je hem weken kwijt in belangrijke wedstrijden. Verdedigen heeft hij een broertje dood aan....het is een Marokkaan en dat is geen gelukkig huwelijk met Ajax (joden ??) Hij gedraagt zich als een vedette en stelt eisen over zijn positie....voor mij genoeg reden om te zeggen opbokken zeker voor die prijs die ze voor hem vragen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ok, Bazoer twijfelde ik aan omdat je daar vorig jaar nog weleens kritiek op had. Maar de anderen wist ik met zekerheid. ;-) Kakt in maar ik geef hem de reden van de twijfel....vrij in zijn hoofd laten voetballen en geen opdrachten geven. Geld voor meer daarom speelt El Ghazi zo ruk want voetballen kan hij wel |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
Ik begrijp je punt.. zou inderdaad in de weg gaan lopen als die met zo een instelling bij ajax komt voetballen! misschien voelt hij zich juist de vedette omdat juist alles om hem draait bij twente. In ieder geval zal er wel iets moeten gebeuren op het middenveld en een buitenspeler naar mijn mening! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 21:53 schreef p111 het volgende:[..] ha ha jan doedel weer in de bocht ga je weer zielig alles op de keeper gooien kijk naar wat ik al een tijdje schrijf mentaliteit droppie luister ook even naar die trainers in de studio niemand heeft over de keeper maar wel over die mentaliteit en creativieteit van het middenveld van Ajax. Zeker. Toppers ook Stevens en been. Lekker belangrijk wat hun ervan vinden. Hij moet daar gewoon komen klaar uit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 21:56 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Inderdaad ouwe. Frank had in de gaten dat dit elftal achterin niet stabiel is. Als je dan denkt dat jij het wel even gaat doen zoals je gewend bent te doen en je zorgt niet voor het vertrouwen achterin gaat er nog heel veel punten verloren. Daar heeft dit puntverlies toch niets mee te maken? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:15 schreef Ajax-Fan020 het volgende:Ik begrijp je punt.. zou inderdaad in de weg gaan lopen als die met zo een instelling bij ajax komt voetballen! misschien voelt hij zich juist de vedette omdat juist alles om hem draait bij twente. In ieder geval zal er wel iets moeten gebeuren op het middenveld en een buitenspeler naar mijn mening! Middenvelders genoeg....je kan ipv Gudelj ook Sinkgraven daar neer zetten en Youness linksbuiten. Bazoer voor de vrije trappen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 23:21 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Middenvelders genoeg....je kan ipv Gudelj ook Sinkgraven daar neer zetten en Youness linksbuiten. Bazoer voor de vrije trappen Sinkgraven hmmmmmm ik weet het niet. Ik zou kiezen voor Riedewald op 6 en Bazoer en Klaassen ervoor. |
|
|
|
|
Ajax-Fan020
|
|
|
quote: Zou goed kunnen, alleen ben ik bang dat dit geen succes gaat worden! misschien 4-2-3-1 een optie.. cillessen tete-veltman-sanches-dijks riedewald-sinkgraven el ghazi/cerny - Klaasen - Youness traore
zo zou riedewald de verdediging kunnen ondersteunen en sinkgraven bij aanval iets mee naar voren schuiven om meer creativiteit te brengen of een goeie steekpass te geven |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 - 22:08 schreef enough het volgende:[..] Ruiter lag vorige week ook te blunderen . ER zit zat kwaliteit in deze selectie ,maar moet nog goed afgesteld worden op elkaar en ja veel meer tempo /snelheid in het spel en daar hebben we de laatste jaren al last van . Ik wil het nog wel eens zien of het onder Bosz wel zal lukken . Ik heb al direct gezegd dat welke trainer dan ook die na de boer komt zal falen. Zelfde als destijds met van Gaal. En eigenlijk bij iedere andere ploeg die een tijdlang goed presteerd. Meestal is het eerste seizoen met een nieuwe coach daarna niet best.
Ik vind deze selectie meer dan goed.
Overigens hoor ik iedereen ineens over verdedigen met ruimte in de rug. Maar ook met de Boer speelden we met de defensie op de middellijn in balbezit. Dus daar is werkelijk niet zo veel veranderd. |
|
|
|